Ja hoor, zie ook wel eens wat leuks van in de 30 lopen dus why not.quote:
Daddyhunterquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja hoor, zie ook wel eens wat leuks van in de 30 lopen dus why not.
Als ik single zou zijn that is.
Nou waar wacht je op?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja hoor, zie ook wel eens wat leuks van in de 30 lopen dus why not.
Als ik single zou zijn that is.
Nou waar wacht je op?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
"Als ik single zou zijn that is."
Kijken hoelang het duurt voordat je het boodschappenjongetje wordt van een paar grote negers.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:35 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga morgen naar Breda.kijken hoe makkelijk je wiet kan kopen op straat nu met die pas.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:36 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Kijken hoelang het duurt voordat je het boodschappenjongetje wordt van een paar grote negers.
Hoelang het duurt voordat P_z twee grote negers als boodschappenjongens heeft, bedoel je.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:36 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Kijken hoelang het duurt voordat je het boodschappenjongetje wordt van een paar grote negers.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:36 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Kijken hoelang het duurt voordat je het boodschappenjongetje sex-speeltje wordt van een paar groot geschapen negers.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:41 schreef Sneezeechu het volgende:
Ik ga dit topic boycotten bekijk het met je D66
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:53 schreef Flippiee het volgende:
Drommel, hoeveel krijg je betaald van de D66 voor je FOK!campagne?![]()
Ik wou laatst mn Ui nog veranderen maar ik kom er maar niet aan toe. Heb jij geen goede voor me? Ik wil een squattend iemand in mijn UIquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:53 schreef Flippiee het volgende:
Vrouwen achter het stuur, bloed aan de muur onder de auto:')quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:54 schreef Tangledup het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)even-eigen-auto.html
Toch knap.
Flippiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:53 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wou laatst mn Ui nog veranderen maar ik kom er maar niet aan toe. Heb jij geen goede voor me? Ik wil een squattend iemand in mijn UI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Wel zo'n bewegende maar ik weet niet hoe ik die moet verkleinenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat een vertrouwenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:06 schreef kree het volgende:
aaawh![]()
Zelfs op TC was het stil om 20:00 uur.
Had ik niet verwacht, nou getuigd toch nog van medeleven, en terecht ook trouwens.
Waarom niet?quote:
Toch bijna standaard dat men 2 minuten stil is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:07 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik hou het toch nog wel in ere hoor.
Maar mijn opa heeft het nog meegemaakt, vraag me af trouwens hoe het in de toekomst zal gaan.
Als je nu al 2 weken die reclame op de radio hoort van herdenken etc.
Dan vraag ik me toch wel eens af wat de kinders van nu er nog van weten.
Ja voor onze generatie wel, maar weet het niet zo hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Toch bijna standaard dat men 2 minuten stil is.
Wat moeten ze er van weten? Ik weet ook niet meer dan in geschiedenis boeken staat hoor. Ik was er niet bij. En Anne Frank is nog steeds een icoon, dus dat valt allemaal wel meequote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:09 schreef kree het volgende:
[..]
Ja voor onze generatie wel, maar weet het niet zo hoor.
Als je jongere mensen vraagt dan weten ze er toch minder van denk ik.
Ik zal wel even voor je zoeken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wou laatst mn Ui nog veranderen maar ik kom er maar niet aan toe. Heb jij geen goede voor me? Ik wil een squattend iemand in mijn UI
Frienddddquote:
Nee, ik krijg niet betaald maar maak me oprecht zorgen voor de toekomst van Nederlandquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal wel even voor je zoeken..
Maar dit is geen antwoord op mijn vraag.
[..]
Friendddd
Wat ze er van moeten weten is vooral dat zoiets nooit meer mag gebeuren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat moeten ze er van weten? Ik weet ook niet meer dan in geschiedenis boeken staat hoor. Ik was er niet bij. En Anne Frank is nog steeds een icoon, dus dat valt allemaal wel mee
Ik stkekem ook wel. Vooruitzichten zijn niet al te best. Zowel op Europees als op nationaal gebied.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik krijg niet betaald maar maak me oprecht zorgen voor de toekomst van Nederland
Europees maak ik me er niet zo'n zorgen over. Europa levert vooralsnog veel geld op en wat meer uniforme regels in de EU zal dit alleen maar beter maken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik stkekem ook wel. Vooruitzichten zijn niet al te best. Zowel op Europees als op nationaal gebied.
Waar denk je dat die geschiedenisboeken het vandaan hebben?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:12 schreef kree het volgende:
[..]
Wat ze er van moeten weten is vooral dat zoiets nooit meer mag gebeuren.
En ja Anne Frank is een beetje overdreven maar wel bekend.
En jij bent van "87 ik van "83 dus je moet toch ooit wel eens verhalen gehoord hebben die die oorlog hebben meegemaakt?
Ja, dat kost een pizzaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:15 schreef marbasnarf het volgende:
heb echt DE ultieme hosseltruc voor jullie
(ben er iet op in gegaan, maar vond m wel tof bedacht!)
buurman stond ineens voor de deur "ja ik heb perongeluk 2 pizza's gekocht, wil je mee eten?"
Nouja ik weet het wel, maar ik hou toch wel van een beetje normen en waarden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Waar denk je dat die geschiedenisboeken het vandaan hebben?Ook van mensen die er wel bij waren hoor.
Maar nee, mijn ene oma was 10 en de andere net geboren. Mijn opa heeft op zijn fietsje voedselpakketten nederland door gebracht, ook als jong jochie.
Dat is niet ultiem, jij trapte er niet in.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:15 schreef marbasnarf het volgende:
heb echt DE ultieme hosseltruc voor jullie
(ben er iet op in gegaan, maar vond m wel tof bedacht!)
buurman stond ineens voor de deur "ja ik heb perongeluk 2 pizza's gekocht, wil je mee eten?"
was in de reclame zei diequote:
Van mij mag het wel eeuwig duren en ik zie het ook niet verdwijnen. Het verslapt niet blijkbaar, maar het verschil tussen nu en pak m beet 20 jaar geleden is de nieuwe technologie, we kúnnen nu spotjes maken en uitzenden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:15 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja ik weet het wel, maar ik hou toch wel van een beetje normen en waarden.
En iedereen weet er wat anders van, maar blijkbaar verslapt het allemaal anders zouden ze niet die reclame spotjes maken.
Het zal ook wel niet eeuwig voortduren maar die hele 2e wereldoorlog was ook niet niks.
Ja. Versieren gaat mij niet makkelijk af he.quote:
Europees meer met een blik op de toekomst. Niet zo zeer de directe positie van Nederland. Ik zie wel in dat Europa atm geld oplevert.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Europees maak ik me er niet zo'n zorgen over. Europa levert vooralsnog veel geld op en wat meer uniforme regels in de EU zal dit alleen maar beter maken.
oh jmr ragboer wil je wel hosselen hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Versieren gaat mij niet makkelijk af he.
[..]
Europees meer met een blik op de toekomst. Niet zo zeer de directe positie van Nederland. Ik zie wel in dat Europa atm geld oplevert.
Waar ben je bang voor? Zolang we niet al te extreem EU-beleid gaan voeren lijkt het me prima.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Europees meer met een blik op de toekomst. Niet zo zeer de directe positie van Nederland. Ik zie wel in dat Europa atm geld oplevert.
Wanneer gaan we weer zwemmen dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt en ik ben het eens met je ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Van mij mag het wel eeuwig duren en ik zie het ook niet verdwijnen. Het verslapt niet blijkbaar, maar het verschil tussen nu en pak m beet 20 jaar geleden is de nieuwe technologie, we kúnnen nu spotjes maken en uitzenden.
Ragboer wil, net zoals jij, iedereen hosselen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
oh jmr ragboer wil je wel hosselen hoor
Meer de angst voor politiek beleid in het buitenland wat dat voor invloed gaat krijgen op de Europese Unie. En dan met name o.a. Frankrijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor? Zolang we niet al te extreem EU-beleid gaan voeren lijkt het me prima.
Geen idee. Maar mijn lichaam is nog niet zwembadproof hoor.quote:
ragboer is wel lekker hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ragboer wil, net zoals jij, iedereen hosselen.
[..]
Meer de angst voor politiek beleid in het buitenland wat dat voor invloed gaat krijgen op de Europese Unie. En dan met name o.a. Frankrijk.
[..]
Geen idee. Maar mijn lichaam is nog niet zwembadproof hoor..
Jij en ik zijn 1quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ragboer wil, net zoals jij, iedereen hosselen.
[..]
Meer de angst voor politiek beleid in het buitenland wat dat voor invloed gaat krijgen op de Europese Unie. En dan met name o.a. Frankrijk.
[..]
Geen idee. Maar mijn lichaam is nog niet zwembadproof hoor..
watquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef kree het volgende:
Ja donder maar op met die TC, nu ben ik er klaar mee![]()
Kliek eerste klas.
watskeburt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef kree het volgende:
Kliek eerste klas.
Wat nou weer?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef kree het volgende:
Kliek eerste klas.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef kree het volgende:
Kliek eerste klas.
Gast, ik geef je 100 kansen maar als je gewoon niet luistert en er elke keer weer over begint dan ben je gewoon een dikke mongol, flikker op manquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef kree het volgende:
Kliek eerste klas.
Kom maar uithuilen bij bobjequote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:24 schreef kree het volgende:
Kliek eerste klas.
Ga toch weg joh retard, zei niks vreemds als MFN weer hapt en probeert de discussie te maken best maar dan moet je ook niet zo laf zijn om gelijk te bannen, blijf wel lekker hier.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gast, ik geef je 100 kansen maar als je gewoon niet luistert en er elke keer weer over begint dan ben je gewoon een dikke mongol, flikker op man_!
Stelletje eikels daar die 1 mening hebben en als je ook maar iets er tegen in brengt wat hun niet zint dan wordt je gekicked,quote:
Je begon ineens weer dik van uit het niets naar te doen nadat ik al 50 bans van Joysa voorkomen had. Ik snap dat je niet zo goed met MFN en Joy overweg kan maar dat is in mijn ogen geen reden om je te bannen. Ik heb je gebanned omdat je je die uitspraak van je dat verdiende in deze situatie. Ik heb je bij deze unbanned en als je jezelf wil gaan uitleggen ben je meer dan welkomquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ga toch weg joh retard, zei niks vreemds als MFN weer hapt en probeert de discussie te maken best maar dan moet je ook niet zo laf zijn om gelijk te bannen, blijf wel lekker hier.
Zoek het maar uit daar.
Geef me maar eens 1 goede reden waarom ik eruit gegooid werd?
Naar te doen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je begon ineens weer dik van uit het niets naar te doen nadat ik al 50 bans van Joysa voorkomen had. Ik snap dat je niet zo goed met MFN en Joy overweg kan maar dat is in mijn ogen geen reden om je te bannen. Ik heb je gebanned omdat je je die uitspraak van je dat verdiende in deze situatie. Ik heb je bij deze unbanned en als je jezelf wil gaan uitleggen ben je meer dan welkom
Onzin, niemand had het erover en opeens begon jij weer te zeuren over mij terwijl het al lang klaar was.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:28 schreef kree het volgende:
[..]
Ga toch weg joh retard, zei niks vreemds als MFN weer hapt en probeert de discussie te maken best maar dan moet je ook niet zo laf zijn om gelijk te bannen, blijf wel lekker hier.
Zoek het maar uit daar.
Geef me maar eens 1 goede reden waarom ik eruit gegooid werd?
gaat dit serieus weer/nogsteeds over dat je wete hoe kree eruit ziet en hij niet weet hoe jij eruit ziet...?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Onzin, niemand had het erover en opeens begon jij weer te zeuren over mij terwijl het al lang klaar was.
En als jij vind dat ik hap moet jij niet steeds alles uitlokken, eigen schuld. Ik maakte geen discussie ik zei alleen dat ik niet op de cam kom ondanks je gezeur erover steeds, nee is nee kree. Accepteer dat eens. Zo niet dan moet je niet huilen als ik kortaf tegen je doe.
Jij doet kortaf en lelijk gelijk al als ik maar iets zeg waar "MFN" in voorkomt.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Onzin, niemand had het erover en opeens begon jij weer te zeuren over mij terwijl het al lang klaar was.
En als jij vind dat ik hap moet jij niet steeds alles uitlokken, eigen schuld. Ik maakte geen discussie ik zei alleen dat ik niet op de cam kom ondanks je gezeur erover steeds, nee is nee kree. Accepteer dat eens. Zo niet dan moet je niet huilen als ik kortaf tegen je doe.
Nee, je kan nooit iets laten rusten. Ik zou ook niet in discussie met je gaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
Jij doet kortaf en lelijk gelijk al als ik maar iets zeg waar "MFN" in voorkomt.
Zoek het maar na, ook in dit topic trouwens vanmiddag.
Maar toen ging je weer op ignore, omdat je weet dat ik gelijk had.
Daar ging het helemaal niet om snarf.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gaat dit serieus weer/nogsteeds over dat je wete hoe kree eruit ziet en hij niet weet hoe jij eruit ziet...?
Doe je dan ook even het stuk ervoor?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef Drommeldaris het volgende:
kree: "gvd ban me dan maar hoor, ik heb vandaag echt nog geen 1 keer onredelijk gedaan tegen MFN"
Dit kwam vanuit het niets. Je vraagt om een ban, ik geef je een ban omdat je erom vraagt. Ik zie het probleem niet?
Hij liep weer te zeuren dat ik op cam moest van hem inderdaad.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gaat dit serieus weer/nogsteeds over dat je wete hoe kree eruit ziet en hij niet weet hoe jij eruit ziet...?
Doet ze dat toch niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, je kan nooit iets laten rusten. Ik zou ook niet in discussie met je gaan.
Dat zegt ie toch net manquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:33 schreef kree het volgende:
[..]
Doet ze dat toch niet?
Wat is de reden om te bannen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |