quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:41 schreef Sneezeechu het volgende:
Ik ga dit topic boycotten bekijk het met je D66
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:53 schreef Flippiee het volgende:
Drommel, hoeveel krijg je betaald van de D66 voor je FOK!campagne?![]()
Ik wou laatst mn Ui nog veranderen maar ik kom er maar niet aan toe. Heb jij geen goede voor me? Ik wil een squattend iemand in mijn UIquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:53 schreef Flippiee het volgende:
Vrouwen achter het stuur, bloed aan de muur onder de auto:')quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:54 schreef Tangledup het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)even-eigen-auto.html
Toch knap.
Flippiequote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:53 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wou laatst mn Ui nog veranderen maar ik kom er maar niet aan toe. Heb jij geen goede voor me? Ik wil een squattend iemand in mijn UI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Wel zo'n bewegende maar ik weet niet hoe ik die moet verkleinenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat een vertrouwenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:06 schreef kree het volgende:
aaawh![]()
Zelfs op TC was het stil om 20:00 uur.
Had ik niet verwacht, nou getuigd toch nog van medeleven, en terecht ook trouwens.
Waarom niet?quote:
Toch bijna standaard dat men 2 minuten stil is.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:07 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik hou het toch nog wel in ere hoor.
Maar mijn opa heeft het nog meegemaakt, vraag me af trouwens hoe het in de toekomst zal gaan.
Als je nu al 2 weken die reclame op de radio hoort van herdenken etc.
Dan vraag ik me toch wel eens af wat de kinders van nu er nog van weten.
Ja voor onze generatie wel, maar weet het niet zo hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Toch bijna standaard dat men 2 minuten stil is.
Wat moeten ze er van weten? Ik weet ook niet meer dan in geschiedenis boeken staat hoor. Ik was er niet bij. En Anne Frank is nog steeds een icoon, dus dat valt allemaal wel meequote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:09 schreef kree het volgende:
[..]
Ja voor onze generatie wel, maar weet het niet zo hoor.
Als je jongere mensen vraagt dan weten ze er toch minder van denk ik.
Ik zal wel even voor je zoeken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik wou laatst mn Ui nog veranderen maar ik kom er maar niet aan toe. Heb jij geen goede voor me? Ik wil een squattend iemand in mijn UI
Frienddddquote:
Nee, ik krijg niet betaald maar maak me oprecht zorgen voor de toekomst van Nederlandquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal wel even voor je zoeken..
Maar dit is geen antwoord op mijn vraag.
[..]
Friendddd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |