Ja alles leuk maar je bent uit mn league.quote:
Maar je hebt toch wel vaste oefeningen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hou me niet echt aan een schema
[..]
De waarheid is dat geld me echt niks doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:57 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja alles leuk maar je bent uit mn league.
Nah, within reach.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:57 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik zou je doen man en ik ben niet eens homoquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:57 schreef screwloose het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel vaste oefeningen?Ja heb ik maar daar ga 'k jou niet echt mee helpen denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heaven is a place on earth with you
Ja. Prima tieten hoor evengoed, daar niet van, maar tochquote:
Ik ben er ook al grotendeels uit moet alleen nog even kijken welke pulls ik ga toevoegen. Gewoon strongliftschema (5*5)quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja heb ik maar daar ga 'k jou niet echt mee helpen denk ik
Ik zou je drvoor betalen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou je doen man en ik ben niet eens homo
Kankerpatiëntjes zijn hier ook gewoon welkom hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:
dat is niet netjes om met kanker te posten
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kankerpatiëntjes zijn hier ook gewoon welkom hoor.
Sowieso hoor je als man altijd te betalen voor de seks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooooh nee dan is het goedquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kankerpatiëntjes zijn hier ook gewoon welkom hoor.
Zelfste de armste sloeber kan die knaak wel ophoesten voor drommels services.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Weer ff laten zien dat je geld hebt he
Goed punt. Hij beft niet eensquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:03 schreef screwloose het volgende:
[..]
Zelfste de armste sloeber kan die knaak wel ophoesten voor drommels services.
Sjah en dat vind ik nou juist het lekkerst!quote:
Ik zal nooit aandringen hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mannen die erop staan de hele date te betalen
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Vrouwen die erop staanGelukkig heb jij daar geen last van met een kleintjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOOHH SNAPquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij daar geen last van met een kleintje
Ze moeten wat, tegen zo'n hard penertjequote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze moeten wat, tegen zo'n hard penertje
Ohnoesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Er is op dit forum geen ruimte van een dis van jouw kant cassandraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heyy sinos wanneer ga je weer eens een keer je tieten posten?Drama means nothing, it's part of the game.![]()
Bij Drommel kan je eigenlijk maarquote:doen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Vanavondquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef DigitalGirl het volgende:
Heyy sinos wanneer ga je weer eens een keer je tieten posten?
Heaven is a place on earth with you![]()
Jazeker. Ik kan niet eeuwig op jou blijven wachtenquote:
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.![]()
De rest komt niet eens op papier. Digitaalquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij Drommel kan je eigenlijk maardoen.
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Er is op dit forum geen ruimte van een dis van jouw kant cassandraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagboek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Te laat biatch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."![]()
Jonge, ik dacht dat w dat geheim zouden houden. Nu maar hopen dat Detroit niet meeleest anders moet ik op de bank vanavond.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jazeker. Ik kan niet eeuwig op jou blijven wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jonge, ik dacht dat w dat geheim zouden houden. Nu maar hopen dat Detroit niet meeleest anders moet ik op de bank vanavond.OepsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Goeie avond
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jonge, ik dacht dat w dat geheim zouden houden. Nu maar hopen dat Detroit niet meeleest anders moet ik op de bank vanavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Oeps
Dat was weer een virtuele maagd minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moet ik terug lezenquote:of mis ik niets hier?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Weet ik niet. Sleutels bij je, schoenen aan, sokken aan, haar gekamd?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet ik terug lezenof mis ik niets hier?
Dan zul je wel niets missen.![]()
tieten oneerbare voorstellen enzo,the usualquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet ik terug lezenof mis ik niets hier?
i'm just a figment of your imagination![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]Groot en rijk.. Waarom nog single bartje ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ja Bartje?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Groot en rijk.. Waarom nog single bartje ?Heaven is a place on earth with you![]()
Je adres?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Sleutels bij je, schoenen aan, sokken aan, haar gekamd?
Dan zul je wel niets missen.Toch niet aan jou?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:25 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
tieten oneerbare voorstellen enzo,the usual14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:25 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
tieten oneerbare voorstellen enzo,the usualniet zo negatief over de belangrijke dingen in het leven
Drama means nothing, it's part of the game.![]()
Te groot hartquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Groot en rijk.. Waarom nog single bartje ?
ze zouden niet durvenquote:of ik ben gewoon niet lekkerrr dat kan ook
i'm just a figment of your imagination![]()
Noem je jezelf nou de eerste de beste?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
daar moet je gewoon zuinig mee zijn en niet met de eerste de beste het bed in gaan
nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Noem je jezelf nou de eerste de beste?![]()
Om dat te bepalen moeten we eerst je tieten zien. Tot die tijd ben je onlekker tot het tegendeel is bewezenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ze zouden niet durvenof ik ben gewoon niet lekkerrr dat kan ook
Ik durf wel hoor, mag ik jou zaterdag bevrijden van de eenzaamheid?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ze zouden niet durvenof ik ben gewoon niet lekkerrr dat kan ook
Ja vast meisje ik geloof je meteenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar straks moet ik me gedragen want over een uurtje komt detroit weer thuis14 SHADES OF GREY
Verpest dat meisje d'r beeld van mannen nou niet zoquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Om dat te bepalen moeten we eerst je tieten zien. Tot die tijd ben je onlekker tot het tegendeel is bewezen
Nee, ik was er zuinig mee, en nog steedsquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Noem je jezelf nou de eerste de beste?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee, ik was er zuinig mee, en nog steeds
Zeg je nou wat ik denk dat je zegt?Heaven is a place on earth with you![]()
als je mij uit mijn huis kan halen...ben je goed met heftrucks?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf wel hoor, mag ik jou zaterdag bevrijden van de eenzaamheid?
[..]
Ja vast meisje ik geloof je meteeni'm just a figment of your imagination![]()
De waarheid is hard. Nog harder dan drommels' penertjequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Verpest dat meisje d'r beeld van mannen nou niet zo
wat denk jij?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeg je nou wat ik denk dat je zegt?![]()
Ik heb nog 1 dag om te oefenenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
als je mij uit mijn huis kan halen...ben je goed met heftrucks?
14 SHADES OF GREY
Das maar goed ook want drommel zou maar ergens tegen aan botsen en zijn penertje brekenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De waarheid is hard. Nog harder dan drommels' penertje![]()
Wat is dat telkens met die gewicht grappen???quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
als je mij uit mijn huis kan halen...ben je goed met heftrucks?Drama means nothing, it's part of the game.![]()
mannen.. begin het somber in te zienquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De waarheid is hard. Nog harder dan drommels' penertjei'm just a figment of your imagination![]()
Is dat nieuws?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat Bartje een ongerept bloempje is![]()
in elke grap zit een kern van waarheid...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:35 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat is dat telkens met die gewicht grappen???i'm just a figment of your imagination![]()
Je hebt mij nog niet ontmoet, logisch dat je zo denktquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:36 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
mannen.. begin het somber in te zien14 SHADES OF GREY
Nu wordt ik nieuwsgierig, picturequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:37 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
in elke grap zit een kern van waarheid....
En hoe is jouw status? Hoeveel pandapunten heb jij?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh ik weet niet alle ins & outs van ieders seksleven hier14 SHADES OF GREY
5000quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe is jouw status? Hoeveel pandapunten heb jij?Heaven is a place on earth with you![]()
Haha ik heb geen pandapunten.C'est la vie
Al een paar eeuwen droogstaan, knap.quote:C'est la vie
Faxiequote:
Zo erg?quote:14 SHADES OF GREY
Studenten per weekquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
krijg je een pandapunt per dag of week of wat?
niet studenten per maand14 SHADES OF GREY
Blij dat ik geen student ben... zo lijkt het nog mee te vallenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Studenten per week
niet studenten per maand![]()
![]()
had jij niet laatst een date? Hoe was t?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blij dat ik geen student ben... zo lijkt het nog mee te vallen![]()
Voel me zo'n aandachtshoer in dit topic
Maar dat ligt aan jullieNiet aan mij.
Dat vergroot de aantrekkingskracht niet echt, ik dacht ik zeg het even.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben nog een vers, groen blaadje.C'est la vie
Kun je nagaan hoe ze reageren wanneer ik het topic binnen kom rollen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:45 schreef Sinosappel het volgende:
![]()
Ik ben gewoon een aandachtshoer. Zonder schaamte.C'est la vie
baby ik wil je alle aandacht geven :$quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:45 schreef Sinosappel het volgende:
![]()
Ik ben blij dat ik maagd ben, zo kom ik niet eens in aanmerking.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blij dat ik geen student ben... zo lijkt het nog mee te vallenC'est la vie
Da's alweer een maand geleden onderhand. En dat is al klaar ondertussen. Ze miste een bepaald gevoel bij mij na de 2e datequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
had jij niet laatst een date? Hoe was t?![]()
![]()
Die aandacht heb je allemaal te danken aan het feit dat je een vrouw bent.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:45 schreef Sinosappel het volgende:
Je moet eerst neuken om pandapunten te kunnen krijgen.quote:C'est la vie
OMG DG HEEFT GEWOON GELIJKquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die aandacht heb je allemaal te danken aan het feit dat je een vrouw bent.C'est la vie
Jijquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
baby ik wil je alle aandacht geven :$
welk seksleven?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh ik weet niet alle ins & outs van ieders seksleven hieri'm just a figment of your imagination![]()
Precies ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die aandacht heb je allemaal te danken aan het feit dat je een vrouw bent.Heaven is a place on earth with you![]()
Seks?quote:
Leven?14 SHADES OF GREY
ahaquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet eerst neuken om pandapunten te kunnen krijgen.i'm just a figment of your imagination![]()
Ik heb wel een leven.
C'est la vie
van mij niet hoor :$ ik wil alleen jouquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Inb4: schatjeh ik wil je wel een seksleven gevenetc.
![]()
Zoiets vraag je toch niet aan een vrouwquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
14 SHADES OF GREY
Yep, als het niet over sex gaat dan zijn we natuurlijk wat minder geïnteresseerd.quote:Drama means nothing, it's part of the game.![]()
ik ben ook een vrouw..ik wil ook aandacht!quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die aandacht heb je allemaal te danken aan het feit dat je een vrouw bent.i'm just a figment of your imagination![]()
Ik ben man en wil je aandacht geven.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:52 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ben ook een vrouw..ik wil ook aandacht!14 SHADES OF GREY
Crossquote, ik moest lachen.quote:
C'est la vie
Ja maar jij hebt niet net als sinos foto's van je tieten gepostquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:52 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ben ook een vrouw..ik wil ook aandacht!.
Ik heb mannen ook niet voor meer dan dat nodig dus dat komt mooi uitquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Yep, als het niet over sex gaat dan zijn we natuurlijk wat minder geïnteresseerd.
Ik wil jou gewoon de gelukkigste vrouw op aarde makenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Respect voor die knul, ik doe het hem niet na.quote:
En nog even zwaaien ook.
C'est la vie
Ooh das balenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's alweer een maand geleden onderhand. En dat is al klaar ondertussen. Ze miste een bepaald gevoel bij mij na de 2e datezelf klikte het wel voor jou?
![]()
Mja hier welquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ooh das balenzelf klikte het wel voor jou?
Nouja wonden gelikt, en ben weer volop lijntjes aan het uitgooien, maar ik gebruik het verkeerde aas ofzo....
Een paar interesse's gehad, maar dan weer net van vrouwen die ik echt helemaal niet zie zitten...
Ow en ik ben een toy-boy volgens mij![]()
![]()
Het is een muts, gewoon een muts.C'est la vie
dat meisje kan wss niet meer normaal over straatquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Respect voor die knul, ik doe het hem niet na.
En nog even zwaaien ook.i'm just a figment of your imagination![]()
Wacht ff... Jij bent die gast nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Respect voor die knul, ik doe het hem niet na.
En nog even zwaaien ook.
"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:59 schreef screwloose het volgende:
[..]
Wacht ff... Jij bent die gast niet_______!
Zo lekker aarbijnatjes en slagroom
14 SHADES OF GREY
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb mannen ook niet voor meer dan dat nodig dus dat komt mooi uitde stoere praat weer
En terecht.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:59 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dat meisje kan wss niet meer normaal over straatC'est la vie
Bagger. Als ik je fobo bekijk snap ik het niet. Maar je zult wel net op types met een andere smaak vallen ofzo?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja hier wel
Nouja wonden gelikt, en ben weer volop lijntjes aan het uitgooien, maar ik gebruik het verkeerde aas ofzo....
Een paar interesse's gehad, maar dan weer net van vrouwen die ik echt helemaal niet zie zitten...
Ow en ik ben een toy-boy volgens mij
Wat missen die vrouwen met interesse?![]()
Denk even na. Als ik meisjes zover kreeg dat ze me zouden pijpen zou ik dan hier zitten?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:59 schreef screwloose het volgende:
[..]
Wacht ff... Jij bent die gast niet
C'est la vie
Wel als dat dronken op Qday wasquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk even na. Als ik meisjes zover kreeg dat ze me zouden pijpen zou ik dan hier zitten?Heaven is a place on earth with you![]()
Das mijn sterkste punt niet..quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk even na. Als ik meisjes zover kreeg dat ze me zouden pijpen zou ik dan hier zitten?
Ja om ten eerst over op te scheppen en ten tweede om tips te gevenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk even na. Als ik meisjes zover kreeg dat ze me zouden pijpen zou ik dan hier zitten?14 SHADES OF GREY
Haha dat heb ik wel vaker van mannen op datingsites gehoord, dat ze allemaal 50+ vrouwen krijgen die oneerbare voorstellen doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja hier wel
Ow en ik ben een toy-boy volgens mij
quote:Die stoerdoenerij is nergens voor nodig DG weet wel beter.
Wat weet jij dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]Die stoerdoenerij is nergens voor nodig DG weet wel beter.
Nee, dan zou ik denken "oh ik kan het dus wel" en zou ik niet meer komen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Dat wil ik ook van die voorstellenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha dat heb ik wel vaker van mannen op datingsites gehoord, dat ze allemaal 50+ vrouwen krijgen die oneerbare voorstellen doen
14 SHADES OF GREY
Ik zit hier toch ook?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk even na. Als ik meisjes zover kreeg dat ze me zouden pijpen zou ik dan hier zitten?
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
Ja dat blijf ik ook maar horen, maar daar heb ik eerlijk gezegd weinig aan. Blijkbaar is er iets niet goed met m'n karakter ofzo. Ik denk dat ik niet spannend genoeg overkom.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bagger. Als ik je fobo bekijk snap ik het niet. Maar je zult wel net op types met een andere smaak vallen ofzo?
Wat missen die vrouwen met interesse?
En tja, ik val wel op een tikkeltje alternatief karakter ja. Rechttoerechtaan oppervlakkige meisjes heb ik niet zo veel mee....
Kwa uiterlijk ben ik niet eens zo kieskeurig.![]()
Nadenken of gepijpt worden?quote:
C'est la vie
Nouja gelukkig nog geen oneerbare voorstellen gehadquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha dat heb ik wel vaker van mannen op datingsites gehoord, dat ze allemaal 50+ vrouwen krijgen die oneerbare voorstellen doen't Is bij interesseberichtjes gebleven.
![]()
ja daar zitten er meer van hier denk ik.. wij vrouwen zijn gewoon kieskeuriger ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat blijf ik ook maar horen, maar daar heb ik eerlijk gezegd weinig aan. Blijkbaar is er iets niet goed met m'n karakter ofzo. Ik denk dat ik niet spannend genoeg overkom.
En tja, ik val wel op een tikkeltje alternatief karakter ja. Rechttoerechtaan oppervlakkige meisjes heb ik niet zo veel mee....
Kwa uiterlijk ben ik niet eens zo kieskeurig.![]()
![]()
Ik schep niet graag op, ik kan ook heel slecht tegen mannen die opscheppen over het feit dat ze neuken/scoren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja om ten eerst over op te scheppen en ten tweede om tips te geven
Daarnaast advies van een knul van 18 is niet zoveel waard.C'est la vie
Dat is waar, maar ik zit hier omdat ik niet kan versieren (kan het wel maar het faalt altijd zeer jammerlijk) dus als ik dan wel versier heb ik niet echt een aanleiding om hier nog rond te hangen.quote:C'est la vie
Gelukkig maar, dat doe ik ook niet. En mijn tips zijn vooral goed hoe het niet moetquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik schep niet graag op, ik kan ook heel slecht tegen mannen die opscheppen over het feit dat ze neuken/scoren.
Daarnaast advies van een knul van 18 is niet zoveel waard.![]()
Tip 1 wees geen autist
14 SHADES OF GREY
Ik kom hier vooral omdat ik mij verveel en het wel gezellig vind ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik zit hier omdat ik niet kan versieren (kan het wel maar het faalt altijd zeer jammerlijk) dus als ik dan wel versier heb ik niet echt een aanleiding om hier nog rond te hangen.
Doet me denken aan El Matadorquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik schep niet graag op, ik kan ook heel slecht tegen mannen die opscheppen over het feit dat ze neuken/scoren.
Daarnaast advies van een knul van 18 is niet zoveel waard.
Bitch please. Ik heb niet eens iets om over op te scheppen.quote:C'est la vie
Als ik in mijn omgeving rondkijk lijkt dat wel mee te vallen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja daar zitten er meer van hier denk ik.. wij vrouwen zijn gewoon kieskeuriger ofzo
Of jullie moeten 'af en toe een goede ruzie' op het eisenlijstje hebben staan![]()
![]()
Ik ben best blij goeie beoordeling bent op mijn werk![]()
14 SHADES OF GREY
Lees "af en toe goede goedmaakseks"quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:10 schreef Faxie het volgende:
Of jullie moeten 'af en toe een goede ruzie' op het eisenlijstje hebben staan
Congrats mn jong.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Absoluut niet. Ik mijn mijn portie ruzies wel gehad voor een heel levenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik in mijn omgeving rondkijk lijkt dat wel mee te vallen.
Of jullie moeten 'af en toe een goede ruzie' op het eisenlijstje hebben staan
Ben juist blij met een 'stabiele degelijke man'![]()
![]()
Wel, zo weet ik bijvoorbeeld dat jouw smartchecker had gewonnen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Bitch please. Ik heb niet eens iets om over op te scheppen.
Maar op het gebied van versieren niet nee, maargoed je bent niet de enige hier![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
wat fijn. Geen onzekerheden meer of je kunt blijven of niet?
![]()
Maar is dat ook goeie seks?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:11 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Lees "af en toe goede goedmaakseks"14 SHADES OF GREY
daar heb je wel gelijk in als je het zo zegt blijf ik hier hangen tot ik 30 benquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik zit hier omdat ik niet kan versieren (kan het wel maar het faalt altijd zeer jammerlijk) dus als ik dan wel versier heb ik niet echt een aanleiding om hier nog rond te hangen.i'm just a figment of your imagination![]()
Nee ik heb een vast contract. En ben er ook erg blij mijquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]wat fijn. Geen onzekerheden meer of je kunt blijven of niet?
14 SHADES OF GREY
Werksequote:Op donderdag 3 mei 2012 21:13 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik ga brood smeren.... laatste nachtdienst zo...
14 SHADES OF GREY
Het is vaak nog beter.quote:Tombstone shadow, stretchin' across my path.
De laatste?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:13 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik ga brood smeren.... laatste nachtdienst zo...Beter
geniet er maar van dan.
Gaaf Tijn! Ook een loonsverhoging gekregen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben best blij goeie beoordeling bent op mijn werk
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Geen idee nog geen ervaring meequote:
14 SHADES OF GREY
Denk van niet, nullijn enzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaaf Tijn! Ook een loonsverhoging gekregen?14 SHADES OF GREY
Ja maar ik zei expliciet dat het over opscheppen over neuken/scoren ging.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wel, zo weet ik bijvoorbeeld dat jouw smartchecker had gewonnen.
Maar op het gebied van versieren niet nee, maargoed je bent niet de enige hier
Dingen waar ik goed in ben schep ik over op.
C'est la vie
Nee, maar vorige jaren ook niets erbij gekregenquote:14 SHADES OF GREY
Tsja, het nadeel is dat je eerst ruzie moet hebben met je vriendin.quote:Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Hij komt waarschijnlijk niet echt voor zichzelf op.quote:Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Bij dat stukje vriendin gaat het al mis. Daar is hier nogal een chronisch gebrek aanquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:17 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tsja, het nadeel is dat je eerst ruzie moet hebben met je vriendin.14 SHADES OF GREY
Wat doe je voor werk dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, maar vorige jaren ook niets erbij gekregen
Ohw? Hoezo dan niet? We hebben nog steeds inflatie (nu stabiel op 2,5 %)quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, maar vorige jaren ook niets erbij gekregenBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Hopelijk voor je van niet inderdaadquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:18 schreef Cassandra87 het volgende:
spies wilde de loonsverhoging voor ambtenaren ongedaan makenbeter doen ze dat niet
14 SHADES OF GREY
Anders zetten we er een weddenschap op.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:13 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in als je het zo zegt blijf ik hier hangen tot ik 30 ben
Ik zit hier nog 4 jaar en jij nog 1.C'est la vie
Nee ik heb een gratificatie extra gehad, plus de nieuwe cao, zou bijna dubbel vakantiegeld zijn dit jaarquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hopelijk voor je van niet inderdaadmaar dan de komende 2 jaar niets meer
![]()
![]()
Dat is mijn bijbaantje gewoon 's avonds en in het weekend. Beetje spelen enzo.quote:Aandeelhouders moeilijk blahblahquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ohw? Hoezo dan niet? We hebben nog steeds inflatie (nu stabiel op 2,5 %)14 SHADES OF GREY
Dus je hebt niets te klagenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee ik heb een gratificatie extra gehad, plus de nieuwe cao, zou bijna dubbel vakantiegeld zijn dit jaarmaar dan de komende 2 jaar niets meer
14 SHADES OF GREY
Hmm mwuh. En collega's?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is mijn bijbaantje gewoon 's avonds en in het weekend. Beetje spelen enzo.
[..]
Aandeelhouders moeilijk blahblahBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik ook maar dat zit er niet in wat crisis.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik wil best wel jaarlijks omhoog hoorook niet, niemandquote:14 SHADES OF GREY
Kortom.. ze zijn blij met hem maar beloond wordt hij er niet voor.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
In deze tijd moet je blij zijn dat je uberhaupt nog een baan hebt als je ziet hoeveel er geschrapt wordt.C'est la vie
Is dat wat nieuws? Lijkt het echte leven welquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:31 schreef Tangledup het volgende:
Kortom.. ze zijn blij met hem maar beloond wordt hij er niet voor.
14 SHADES OF GREY
ik maar 1? erg optimistisch van jequote:Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Anders zetten we er een weddenschap op.
Ik zit hier nog 4 jaar en jij nog 1.i'm just a figment of your imagination![]()
Dat sowieso, bovendien realiseer ik mij heel goed dat ik enorm veel geluk gehad heb dat ik hier nu kan en mag werkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
In deze tijd moet je blij zijn dat je uberhaupt nog een baan hebt als je ziet hoeveel er geschrapt wordt.14 SHADES OF GREY
Je hebt een vagijn, daarnaast ben je wel tof. Maar je moet wel iemand die net zo hyper is als jij denk ik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:33 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik maar 1? erg optimistisch van jeC'est la vie
Soms heb ik het idee dat mensen die hier komen omdat ze problemen met versieren hebben, ook met hun carriere niet echt verder komen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat wat nieuws? Lijkt het echte leven welTombstone shadow, stretchin' across my path.
Noooh de " Figure" app van propellerhead is echt meesterlijk
Misschien is er wel een verband maar dat hoeft natuurlijk niet. Bovendien wat is verder komen in je carrière?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:35 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat mensen die hier komen omdat ze problemen met versieren hebben, ook met hun carriere niet echt verder komen.Of iemand die haar kan temmenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt een vagijn, daarnaast ben je wel tof. Maar je moet wel iemand die net zo hyper is als jij denk ik.14 SHADES OF GREY
ik wil niet alleen seks ik wil een relatie dus..quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt een vagijn, daarnaast ben je wel tof. Maar je moet wel iemand die net zo hyper is als jij denk ik.
nee juist niet denk ik iemnd die rustig en gebalanceerd isi'm just a figment of your imagination![]()
quote:Die moet er wel tegen kunnen natuurlijk, ik zou er waarschijnlijk gek van worden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:37 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik wil niet alleen seks ik wil een relatie
nee juist niet denk ik iemnd die rustig en gebalanceerd isC'est la vie
Doorgroeien naar een andere functie, meer salaris krijgen, enzovoorts.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
Bovendien wat is verder komen in je carrière?Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Daar wen je vanzelf aan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Die moet er wel tegen kunnen natuurlijk, ik zou er waarschijnlijk gek van worden.14 SHADES OF GREY
en bedankt..quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Die moet er wel tegen kunnen natuurlijk, ik zou er waarschijnlijk gek van worden.i'm just a figment of your imagination![]()
Wel leuke dagen gehad?quote:Dat komt vanzelfquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:39 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Doorgroeien naar een andere functie, meer salaris krijgen, enzovoorts.14 SHADES OF GREY
Ik maak juist een enorme ontwikkeling door. Ik heb twee baantjes, ben vanaf volgende week sidekick in een radioprogramma, ik ontmoet elke week nieuwe mensen. Waarom het met versieren als enige niet lukt is mij een waar raadsel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:35 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat mensen die hier komen omdat ze problemen met versieren hebben, ook met hun carriere niet echt verder komen.
C'est la vie
ik dacht er net aan, ooh ze bedoeld eventjesquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen thuis bedoel ik. Newb zit in de trein naar Brabant![]()
![]()
Doe anders even niet zo dramatischquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen thuis bedoel ik. Newb zit in de trein naar Brabant
Het is de schuld van je condoommutsquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik maak juist een enorme ontwikkeling door. Ik heb twee baantjes, ben vanaf volgende week sidekick in een radioprogramma, ik ontmoet elke week nieuwe mensen. Waarom het met versieren als enige niet lukt is mij een waar raadsel.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Ow dan...quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen thuis bedoel ik. Newb zit in de trein naar Brabant![]()
geen hete neuqseks meer voor jou danquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen thuis bedoel ik. Newb zit in de trein naar Brabanti'm just a figment of your imagination![]()
Afgewezen worden door Heloefquote:het moet niet gekker worden?
14 SHADES OF GREY
quote:Ik bedoel het niet lullig, maar ik kan niet tegen drukke mensen.
Dan heb ik het dus alleen over mezelf en met mij wil je toch niks.C'est la vie
Nee dus. Meestal moet je daar wel wat voor doen.quote:Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Succesquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heel leuk
Nu alle troep nog opruimen voor mijn ouders thuiskomen.
14 SHADES OF GREY
Was sowieso niet echt deze weekquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:41 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
geen hete neuqseks meer voor jou dan![]()
Bitch please, jij bent slecht geïnformeerd die heb ik al anderhalve maand niet meer op.quote:
C'est la vie
duh maar toch wil ik leuk/knap gevonden worden al vind ik de persoon niet leuk/knapquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]Ik bedoel het niet lullig, maar ik kan niet tegen drukke mensen.
Dan heb ik het dus alleen over mezelf en met mij wil je toch niks.
als ik zelfs wanhopige mannen niet kan krijgen..
pff ik word pot hoor je me!i'm just a figment of your imagination![]()
Hoi...quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:43 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
duh maar toch wil ik leuk/knap gevonden worden al vind ik de persoon niet leuk/knap![]()
Oh ja sorry.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:43 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
duh maar toch wil ik leuk/knap gevonden worden al vind ik de persoon niet leuk/knapC'est la vie
Ik ga vannacht weer alleen slapenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mag het toch ook wel even jammer vinden
14 SHADES OF GREY
Schatje
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
hmpf.. *stik* krijg... geen.. adem.. meer..quote:
Zit wat in de weg drommel, vast dat betonnen blok in je boxer. Kun je even een stap opzij doen?![]()
Waarom zou je?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:43 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
duh maar toch wil ik leuk/knap gevonden worden al vind ik de persoon niet leuk/knapHeaven is a place on earth with you![]()
Ik ben niet wanhopig ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:43 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
duh maar toch wil ik leuk/knap gevonden worden al vind ik de persoon niet leuk/knap
pff ik word pot hoor je me!
Probeer plastic_zak, die is echt wanhopig.C'est la vie
Dat is waarschijnlijk niet de oplossing. Een vrouw vinden voor jou is denk ik moeilijkerquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:43 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
duh maar toch wil ik leuk/knap gevonden worden al vind ik de persoon niet leuk/knap
pff ik word pot hoor je me!
Goed bezigquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik maak juist een enorme ontwikkeling door. Ik heb twee baantjes, ben vanaf volgende week sidekick in een radioprogramma, ik ontmoet elke week nieuwe mensen. Waarom het met versieren als enige niet lukt is mij een waar raadsel.![]()
![]()
Heloef, gedraag je als een neger!quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Anders zetten we er een weddenschap op.
Ik zit hier nog 4 jaar en jij nog 1.![]()
Je stikt op zijn pik?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hmpf.. *stik* krijg... geen.. adem.. meer..
Zit wat in de weg drommel, vast dat betonnen blok in je boxer. Kun je even een stap opzij doen?
Of hoe moet ik dit interpreteren
Waarom zou je dat willenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:43 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Je kunt niet iedereen het naar hun zin maken. Moet je ook niet willenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:46 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
omdat ik aantrekkelijk wil zijnHeaven is a place on earth with you![]()
Omdat ze onzeker is en bevestiging zoekt.quote:Tombstone shadow, stretchin' across my path.
ik wil geen fok mannen,ik wil een echtequote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet wanhopig ja.
Probeer plastic_zak, die is echt wanhopig.i'm just a figment of your imagination![]()
Vind je dat niet van jezelf?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:46 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
omdat ik aantrekkelijk wil zijn14 SHADES OF GREY
neemt alle ruimte inquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je stikt op zijn pik?
Of hoe moet ik dit interpreteren![]()
![]()
Ik ben enkel realistisch.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heloef, gedraag je als een neger!C'est la vie
hoezo?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk niet de oplossing. Een vrouw vinden voor jou is denk ik moeilijkeri'm just a figment of your imagination![]()
Nee het gaat er om dat hij jou wil, kan je hem daarna afwijzen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:46 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik wil geen fok mannen,ik wil een echte
Win-win.C'est la vie
dr zitten echte mannen op fokquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:46 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik wil geen fok mannen,ik wil een echte![]()
![]()
Kinkyquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Gadver, loop je nou over mn pik heen te kotsen Cassandra?
14 SHADES OF GREY
Omdat er minder single bi / lesbische vrouwen zijn dan single mannen.quote:Tombstone shadow, stretchin' across my path.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:46 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Loop niet zo te zeuren jij!quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:46 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Er zijn minder lesbische vrouwen, dan heteromannen.quote:C'est la vie
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee het gaat er om dat hij jou wil, kan je hem daarna afwijzen.
Win-win.i'm just a figment of your imagination![]()
Jaja van jou weet ik het drommeltjequote:Op donderdag 3 mei 2012 21:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
/WatishetheerlijkalsmnegogestreeldwordookalzouikdiepersoonnietgevenThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Ja maar potten zijn net als homo's, een stuk makkelijkerquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zijn minder lesbische vrouwen, dan heteromannen.![]()
Hoe vaker je dat roept hoe minder mannen je willen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:48 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
kansloze missie mannen willen mij bijna nooitThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Vraag kaneel! Die weet alle potten te vinden!quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar potten zijn net als homo's, een stuk makkelijkerThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
dus dat!quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
/Watishetheerlijkalsmnegogestreeldwordookalzouikdiepersoonnietgeveni'm just a figment of your imagination![]()
En toch krijg het voor elkaar een lesbische uit te kiezen om te versieren. Dat kan ik alleen.
En Kaneel.C'est la vie
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Vraag kaneel! Die weet alle potten te vinden!quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:48 schreef heloef het volgende:
En toch krijg het voor elkaar een lesbische uit te kiezen om te versieren. Dat kan ik alleen.
En Kaneel.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar potten zijn net als homo's, een stuk makkelijker![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
/WatishetheerlijkalsmnegogestreeldwordookalzouikdiepersoonnietgevenWhy get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Wanhopige maagden van 16 wel. Doe er je voordeel mee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:48 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
kansloze missie mannen willen mij bijna nooitC'est la vie
Grootste afknapper ter wereld: onzekere vrouwenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hoe vaker je dat roept hoe minder mannen je willen.![]()
![]()
Gaydar fixen dan gaat het vanzelf goedquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:48 schreef heloef het volgende:
En Kaneel.14 SHADES OF GREY
quote:
14 SHADES OF GREY
Dat ben je toch al?quote:Tombstone shadow, stretchin' across my path.
wie zou jou nou niet willenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:50 schreef Sneezeechu het volgende:
Straw wil mij zelfs niet dus dat zegt genoeg![]()
Arme jij.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:50 schreef Sneezeechu het volgende:
Straw wil mij zelfs niet dus dat zegt genoegC'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: