Al een paar eeuwen droogstaan, knap.quote:
Faxiequote:
Zo erg?quote:
Studenten per weekquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
krijg je een pandapunt per dag of week of wat?
Blij dat ik geen student ben... zo lijkt het nog mee te vallenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Studenten per week
niet studenten per maand
had jij niet laatst een date? Hoe was t?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blij dat ik geen student ben... zo lijkt het nog mee te vallen
Dat vergroot de aantrekkingskracht niet echt, ik dacht ik zeg het even.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben nog een vers, groen blaadje.
Kun je nagaan hoe ze reageren wanneer ik het topic binnen kom rollen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:45 schreef Sinosappel het volgende:
Voel me zo'n aandachtshoer in dit topic
Maar dat ligt aan jullieNiet aan mij.
baby ik wil je alle aandacht geven :$quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:45 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben blij dat ik maagd ben, zo kom ik niet eens in aanmerking.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blij dat ik geen student ben... zo lijkt het nog mee te vallen
Da's alweer een maand geleden onderhand. En dat is al klaar ondertussen. Ze miste een bepaald gevoel bij mij na de 2e datequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
had jij niet laatst een date? Hoe was t?
Die aandacht heb je allemaal te danken aan het feit dat je een vrouw bent.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:45 schreef Sinosappel het volgende:
Je moet eerst neuken om pandapunten te kunnen krijgen.quote:
OMG DG HEEFT GEWOON GELIJKquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die aandacht heb je allemaal te danken aan het feit dat je een vrouw bent.
Jijquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
baby ik wil je alle aandacht geven :$
welk seksleven?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh ik weet niet alle ins & outs van ieders seksleven hier
Precies ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Seks?quote:
ahaquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet eerst neuken om pandapunten te kunnen krijgen.
van mij niet hoor :$ ik wil alleen jouquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Inb4: schatjeh ik wil je wel een seksleven gevenetc.
Zoiets vraag je toch niet aan een vrouwquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Yep, als het niet over sex gaat dan zijn we natuurlijk wat minder geïnteresseerd.quote:
ik ben ook een vrouw..ik wil ook aandacht!quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ik ben man en wil je aandacht geven.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:52 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ben ook een vrouw..ik wil ook aandacht!
Crossquote, ik moest lachen.quote:
Ja maar jij hebt niet net als sinos foto's van je tieten gepostquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:52 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ben ook een vrouw..ik wil ook aandacht!
Ik heb mannen ook niet voor meer dan dat nodig dus dat komt mooi uitquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Yep, als het niet over sex gaat dan zijn we natuurlijk wat minder geïnteresseerd.
Ik wil jou gewoon de gelukkigste vrouw op aarde makenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Respect voor die knul, ik doe het hem niet na.quote:
Ooh das balenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's alweer een maand geleden onderhand. En dat is al klaar ondertussen. Ze miste een bepaald gevoel bij mij na de 2e date
Mja hier welquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ooh das balenzelf klikte het wel voor jou?
dat meisje kan wss niet meer normaal over straatquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Respect voor die knul, ik doe het hem niet na.
En nog even zwaaien ook.
Wacht ff... Jij bent die gast nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Respect voor die knul, ik doe het hem niet na.
En nog even zwaaien ook.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:59 schreef screwloose het volgende:
[..]
Wacht ff... Jij bent die gast niet
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb mannen ook niet voor meer dan dat nodig dus dat komt mooi uit
En terecht.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:59 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dat meisje kan wss niet meer normaal over straat
Bagger. Als ik je fobo bekijk snap ik het niet. Maar je zult wel net op types met een andere smaak vallen ofzo?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja hier wel
Nouja wonden gelikt, en ben weer volop lijntjes aan het uitgooien, maar ik gebruik het verkeerde aas ofzo....
Een paar interesse's gehad, maar dan weer net van vrouwen die ik echt helemaal niet zie zitten...
Ow en ik ben een toy-boy volgens mij
Denk even na. Als ik meisjes zover kreeg dat ze me zouden pijpen zou ik dan hier zitten?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:59 schreef screwloose het volgende:
[..]
Wacht ff... Jij bent die gast niet
Wel als dat dronken op Qday wasquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk even na. Als ik meisjes zover kreeg dat ze me zouden pijpen zou ik dan hier zitten?
Das mijn sterkste punt niet..quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk even na. Als ik meisjes zover kreeg dat ze me zouden pijpen zou ik dan hier zitten?
Ja om ten eerst over op te scheppen en ten tweede om tips te gevenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Haha dat heb ik wel vaker van mannen op datingsites gehoord, dat ze allemaal 50+ vrouwen krijgen die oneerbare voorstellen doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja hier wel
Nouja wonden gelikt, en ben weer volop lijntjes aan het uitgooien, maar ik gebruik het verkeerde aas ofzo....
Een paar interesse's gehad, maar dan weer net van vrouwen die ik echt helemaal niet zie zitten...
Ow en ik ben een toy-boy volgens mij
quote:
Wat weet jij dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]Die stoerdoenerij is nergens voor nodig DG weet wel beter.
Nee, dan zou ik denken "oh ik kan het dus wel" en zou ik niet meer komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat wil ik ook van die voorstellenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha dat heb ik wel vaker van mannen op datingsites gehoord, dat ze allemaal 50+ vrouwen krijgen die oneerbare voorstellen doen
Ik zit hier toch ook?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat blijf ik ook maar horen, maar daar heb ik eerlijk gezegd weinig aan. Blijkbaar is er iets niet goed met m'n karakter ofzo. Ik denk dat ik niet spannend genoeg overkom.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bagger. Als ik je fobo bekijk snap ik het niet. Maar je zult wel net op types met een andere smaak vallen ofzo?
Wat missen die vrouwen met interesse?
Nadenken of gepijpt worden?quote:
Nouja gelukkig nog geen oneerbare voorstellen gehadquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha dat heb ik wel vaker van mannen op datingsites gehoord, dat ze allemaal 50+ vrouwen krijgen die oneerbare voorstellen doen
ja daar zitten er meer van hier denk ik.. wij vrouwen zijn gewoon kieskeuriger ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat blijf ik ook maar horen, maar daar heb ik eerlijk gezegd weinig aan. Blijkbaar is er iets niet goed met m'n karakter ofzo. Ik denk dat ik niet spannend genoeg overkom.
En tja, ik val wel op een tikkeltje alternatief karakter ja. Rechttoerechtaan oppervlakkige meisjes heb ik niet zo veel mee....
Kwa uiterlijk ben ik niet eens zo kieskeurig.
Ik schep niet graag op, ik kan ook heel slecht tegen mannen die opscheppen over het feit dat ze neuken/scoren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja om ten eerst over op te scheppen en ten tweede om tips te geven
Dat is waar, maar ik zit hier omdat ik niet kan versieren (kan het wel maar het faalt altijd zeer jammerlijk) dus als ik dan wel versier heb ik niet echt een aanleiding om hier nog rond te hangen.quote:
Gelukkig maar, dat doe ik ook niet. En mijn tips zijn vooral goed hoe het niet moetquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik schep niet graag op, ik kan ook heel slecht tegen mannen die opscheppen over het feit dat ze neuken/scoren.
Daarnaast advies van een knul van 18 is niet zoveel waard.
Ik kom hier vooral omdat ik mij verveel en het wel gezellig vind ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik zit hier omdat ik niet kan versieren (kan het wel maar het faalt altijd zeer jammerlijk) dus als ik dan wel versier heb ik niet echt een aanleiding om hier nog rond te hangen.
Doet me denken aan El Matadorquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik schep niet graag op, ik kan ook heel slecht tegen mannen die opscheppen over het feit dat ze neuken/scoren.
Daarnaast advies van een knul van 18 is niet zoveel waard.
Bitch please. Ik heb niet eens iets om over op te scheppen.quote:
Als ik in mijn omgeving rondkijk lijkt dat wel mee te vallen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja daar zitten er meer van hier denk ik.. wij vrouwen zijn gewoon kieskeuriger ofzo
Lees "af en toe goede goedmaakseks"quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:10 schreef Faxie het volgende:
Of jullie moeten 'af en toe een goede ruzie' op het eisenlijstje hebben staan
Congrats mn jong.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben best blij goeie beoordeling bent op mijn werk![]()
Absoluut niet. Ik mijn mijn portie ruzies wel gehad voor een heel levenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik in mijn omgeving rondkijk lijkt dat wel mee te vallen.
Of jullie moeten 'af en toe een goede ruzie' op het eisenlijstje hebben staan
Wel, zo weet ik bijvoorbeeld dat jouw smartchecker had gewonnen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Bitch please. Ik heb niet eens iets om over op te scheppen.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Maar is dat ook goeie seks?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:11 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Lees "af en toe goede goedmaakseks"
daar heb je wel gelijk in als je het zo zegt blijf ik hier hangen tot ik 30 benquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik zit hier omdat ik niet kan versieren (kan het wel maar het faalt altijd zeer jammerlijk) dus als ik dan wel versier heb ik niet echt een aanleiding om hier nog rond te hangen.
Nee ik heb een vast contract. En ben er ook erg blij mijquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]wat fijn. Geen onzekerheden meer of je kunt blijven of niet?
Werksequote:Op donderdag 3 mei 2012 21:13 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik ga brood smeren.... laatste nachtdienst zo...
Het is vaak nog beter.quote:
De laatste?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:13 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik ga brood smeren.... laatste nachtdienst zo...
Gaaf Tijn! Ook een loonsverhoging gekregen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Geen idee nog geen ervaring meequote:
Denk van niet, nullijn enzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaaf Tijn! Ook een loonsverhoging gekregen?
Ja maar ik zei expliciet dat het over opscheppen over neuken/scoren ging.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wel, zo weet ik bijvoorbeeld dat jouw smartchecker had gewonnen.
Maar op het gebied van versieren niet nee, maargoed je bent niet de enige hier
Nee, maar vorige jaren ook niets erbij gekregenquote:
Tsja, het nadeel is dat je eerst ruzie moet hebben met je vriendin.quote:
Hij komt waarschijnlijk niet echt voor zichzelf op.quote:
Bij dat stukje vriendin gaat het al mis. Daar is hier nogal een chronisch gebrek aanquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:17 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tsja, het nadeel is dat je eerst ruzie moet hebben met je vriendin.
Wat doe je voor werk dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, maar vorige jaren ook niets erbij gekregen
Ohw? Hoezo dan niet? We hebben nog steeds inflatie (nu stabiel op 2,5 %)quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, maar vorige jaren ook niets erbij gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |