Om dat te bepalen moeten we eerst je tieten zien. Tot die tijd ben je onlekker tot het tegendeel is bewezenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ze zouden niet durvenof ik ben gewoon niet lekkerrr dat kan ook
Ik durf wel hoor, mag ik jou zaterdag bevrijden van de eenzaamheid?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ze zouden niet durvenof ik ben gewoon niet lekkerrr dat kan ook
Ja vast meisje ik geloof je meteenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar straks moet ik me gedragen want over een uurtje komt detroit weer thuis
Verpest dat meisje d'r beeld van mannen nou niet zoquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Om dat te bepalen moeten we eerst je tieten zien. Tot die tijd ben je onlekker tot het tegendeel is bewezen
Nee, ik was er zuinig mee, en nog steedsquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Noem je jezelf nou de eerste de beste?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee, ik was er zuinig mee, en nog steeds
als je mij uit mijn huis kan halen...ben je goed met heftrucks?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf wel hoor, mag ik jou zaterdag bevrijden van de eenzaamheid?
[..]
Ja vast meisje ik geloof je meteen
De waarheid is hard. Nog harder dan drommels' penertjequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Verpest dat meisje d'r beeld van mannen nou niet zo
wat denk jij?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zeg je nou wat ik denk dat je zegt?
Ik heb nog 1 dag om te oefenenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
als je mij uit mijn huis kan halen...ben je goed met heftrucks?
Das maar goed ook want drommel zou maar ergens tegen aan botsen en zijn penertje brekenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De waarheid is hard. Nog harder dan drommels' penertje
Wat is dat telkens met die gewicht grappen???quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
als je mij uit mijn huis kan halen...ben je goed met heftrucks?
mannen.. begin het somber in te zienquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
De waarheid is hard. Nog harder dan drommels' penertje
Is dat nieuws?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat Bartje een ongerept bloempje is
in elke grap zit een kern van waarheid...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:35 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat is dat telkens met die gewicht grappen???
Je hebt mij nog niet ontmoet, logisch dat je zo denktquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:36 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
mannen.. begin het somber in te zien
Nu wordt ik nieuwsgierig, picturequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:37 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
in elke grap zit een kern van waarheid...
En hoe is jouw status? Hoeveel pandapunten heb jij?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh ik weet niet alle ins & outs van ieders seksleven hier
5000quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe is jouw status? Hoeveel pandapunten heb jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |