ahaquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet eerst neuken om pandapunten te kunnen krijgen.
van mij niet hoor :$ ik wil alleen jouquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Inb4: schatjeh ik wil je wel een seksleven gevenetc.
Zoiets vraag je toch niet aan een vrouwquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Yep, als het niet over sex gaat dan zijn we natuurlijk wat minder geïnteresseerd.quote:
ik ben ook een vrouw..ik wil ook aandacht!quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die aandacht heb je allemaal te danken aan het feit dat je een vrouw bent.
Ik ben man en wil je aandacht geven.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:52 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ben ook een vrouw..ik wil ook aandacht!
Crossquote, ik moest lachen.quote:
Ja maar jij hebt niet net als sinos foto's van je tieten gepostquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:52 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ben ook een vrouw..ik wil ook aandacht!
Ik heb mannen ook niet voor meer dan dat nodig dus dat komt mooi uitquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Yep, als het niet over sex gaat dan zijn we natuurlijk wat minder geïnteresseerd.
Ik wil jou gewoon de gelukkigste vrouw op aarde makenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:50 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Respect voor die knul, ik doe het hem niet na.quote:
Ooh das balenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's alweer een maand geleden onderhand. En dat is al klaar ondertussen. Ze miste een bepaald gevoel bij mij na de 2e date
Mja hier welquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ooh das balenzelf klikte het wel voor jou?
dat meisje kan wss niet meer normaal over straatquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Respect voor die knul, ik doe het hem niet na.
En nog even zwaaien ook.
Wacht ff... Jij bent die gast nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Respect voor die knul, ik doe het hem niet na.
En nog even zwaaien ook.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:59 schreef screwloose het volgende:
[..]
Wacht ff... Jij bent die gast niet
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb mannen ook niet voor meer dan dat nodig dus dat komt mooi uit
En terecht.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:59 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dat meisje kan wss niet meer normaal over straat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |