Al een paar eeuwen droogstaan, knap.quote:
Faxiequote:
Zo erg?quote:
Studenten per weekquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:42 schreef Cassandra87 het volgende:
krijg je een pandapunt per dag of week of wat?
Blij dat ik geen student ben... zo lijkt het nog mee te vallenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Studenten per week
niet studenten per maand
had jij niet laatst een date? Hoe was t?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blij dat ik geen student ben... zo lijkt het nog mee te vallen
Dat vergroot de aantrekkingskracht niet echt, ik dacht ik zeg het even.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben nog een vers, groen blaadje.
Kun je nagaan hoe ze reageren wanneer ik het topic binnen kom rollen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:45 schreef Sinosappel het volgende:
Voel me zo'n aandachtshoer in dit topic
Maar dat ligt aan jullieNiet aan mij.
baby ik wil je alle aandacht geven :$quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:45 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben blij dat ik maagd ben, zo kom ik niet eens in aanmerking.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blij dat ik geen student ben... zo lijkt het nog mee te vallen
Da's alweer een maand geleden onderhand. En dat is al klaar ondertussen. Ze miste een bepaald gevoel bij mij na de 2e datequote:Op donderdag 3 mei 2012 20:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
had jij niet laatst een date? Hoe was t?
Die aandacht heb je allemaal te danken aan het feit dat je een vrouw bent.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:45 schreef Sinosappel het volgende:
Je moet eerst neuken om pandapunten te kunnen krijgen.quote:
OMG DG HEEFT GEWOON GELIJKquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die aandacht heb je allemaal te danken aan het feit dat je een vrouw bent.
Jijquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
baby ik wil je alle aandacht geven :$
welk seksleven?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh ik weet niet alle ins & outs van ieders seksleven hier
Precies ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die aandacht heb je allemaal te danken aan het feit dat je een vrouw bent.
Seks?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |