Bagger. Als ik je fobo bekijk snap ik het niet. Maar je zult wel net op types met een andere smaak vallen ofzo?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja hier wel
Nouja wonden gelikt, en ben weer volop lijntjes aan het uitgooien, maar ik gebruik het verkeerde aas ofzo....
Een paar interesse's gehad, maar dan weer net van vrouwen die ik echt helemaal niet zie zitten...
Ow en ik ben een toy-boy volgens mij
Denk even na. Als ik meisjes zover kreeg dat ze me zouden pijpen zou ik dan hier zitten?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:59 schreef screwloose het volgende:
[..]
Wacht ff... Jij bent die gast niet
Wel als dat dronken op Qday wasquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk even na. Als ik meisjes zover kreeg dat ze me zouden pijpen zou ik dan hier zitten?
Das mijn sterkste punt niet..quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk even na. Als ik meisjes zover kreeg dat ze me zouden pijpen zou ik dan hier zitten?
Ja om ten eerst over op te scheppen en ten tweede om tips te gevenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Haha dat heb ik wel vaker van mannen op datingsites gehoord, dat ze allemaal 50+ vrouwen krijgen die oneerbare voorstellen doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja hier wel
Nouja wonden gelikt, en ben weer volop lijntjes aan het uitgooien, maar ik gebruik het verkeerde aas ofzo....
Een paar interesse's gehad, maar dan weer net van vrouwen die ik echt helemaal niet zie zitten...
Ow en ik ben een toy-boy volgens mij
quote:
Wat weet jij dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]Die stoerdoenerij is nergens voor nodig DG weet wel beter.
Nee, dan zou ik denken "oh ik kan het dus wel" en zou ik niet meer komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat wil ik ook van die voorstellenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha dat heb ik wel vaker van mannen op datingsites gehoord, dat ze allemaal 50+ vrouwen krijgen die oneerbare voorstellen doen
Ik zit hier toch ook?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat blijf ik ook maar horen, maar daar heb ik eerlijk gezegd weinig aan. Blijkbaar is er iets niet goed met m'n karakter ofzo. Ik denk dat ik niet spannend genoeg overkom.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Bagger. Als ik je fobo bekijk snap ik het niet. Maar je zult wel net op types met een andere smaak vallen ofzo?
Wat missen die vrouwen met interesse?
Nadenken of gepijpt worden?quote:
Nouja gelukkig nog geen oneerbare voorstellen gehadquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha dat heb ik wel vaker van mannen op datingsites gehoord, dat ze allemaal 50+ vrouwen krijgen die oneerbare voorstellen doen
ja daar zitten er meer van hier denk ik.. wij vrouwen zijn gewoon kieskeuriger ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat blijf ik ook maar horen, maar daar heb ik eerlijk gezegd weinig aan. Blijkbaar is er iets niet goed met m'n karakter ofzo. Ik denk dat ik niet spannend genoeg overkom.
En tja, ik val wel op een tikkeltje alternatief karakter ja. Rechttoerechtaan oppervlakkige meisjes heb ik niet zo veel mee....
Kwa uiterlijk ben ik niet eens zo kieskeurig.
Ik schep niet graag op, ik kan ook heel slecht tegen mannen die opscheppen over het feit dat ze neuken/scoren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja om ten eerst over op te scheppen en ten tweede om tips te geven
Dat is waar, maar ik zit hier omdat ik niet kan versieren (kan het wel maar het faalt altijd zeer jammerlijk) dus als ik dan wel versier heb ik niet echt een aanleiding om hier nog rond te hangen.quote:
Gelukkig maar, dat doe ik ook niet. En mijn tips zijn vooral goed hoe het niet moetquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik schep niet graag op, ik kan ook heel slecht tegen mannen die opscheppen over het feit dat ze neuken/scoren.
Daarnaast advies van een knul van 18 is niet zoveel waard.
Ik kom hier vooral omdat ik mij verveel en het wel gezellig vind ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik zit hier omdat ik niet kan versieren (kan het wel maar het faalt altijd zeer jammerlijk) dus als ik dan wel versier heb ik niet echt een aanleiding om hier nog rond te hangen.
Doet me denken aan El Matadorquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik schep niet graag op, ik kan ook heel slecht tegen mannen die opscheppen over het feit dat ze neuken/scoren.
Daarnaast advies van een knul van 18 is niet zoveel waard.
Bitch please. Ik heb niet eens iets om over op te scheppen.quote:
Als ik in mijn omgeving rondkijk lijkt dat wel mee te vallen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja daar zitten er meer van hier denk ik.. wij vrouwen zijn gewoon kieskeuriger ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |