Lees "af en toe goede goedmaakseks"quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:10 schreef Faxie het volgende:
Of jullie moeten 'af en toe een goede ruzie' op het eisenlijstje hebben staan
Congrats mn jong.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben best blij goeie beoordeling bent op mijn werk![]()
Absoluut niet. Ik mijn mijn portie ruzies wel gehad voor een heel levenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik in mijn omgeving rondkijk lijkt dat wel mee te vallen.
Of jullie moeten 'af en toe een goede ruzie' op het eisenlijstje hebben staan
Wel, zo weet ik bijvoorbeeld dat jouw smartchecker had gewonnen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Bitch please. Ik heb niet eens iets om over op te scheppen.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Maar is dat ook goeie seks?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:11 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Lees "af en toe goede goedmaakseks"
daar heb je wel gelijk in als je het zo zegt blijf ik hier hangen tot ik 30 benquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is waar, maar ik zit hier omdat ik niet kan versieren (kan het wel maar het faalt altijd zeer jammerlijk) dus als ik dan wel versier heb ik niet echt een aanleiding om hier nog rond te hangen.
Nee ik heb een vast contract. En ben er ook erg blij mijquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]wat fijn. Geen onzekerheden meer of je kunt blijven of niet?
Werksequote:Op donderdag 3 mei 2012 21:13 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik ga brood smeren.... laatste nachtdienst zo...
Het is vaak nog beter.quote:
De laatste?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:13 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik ga brood smeren.... laatste nachtdienst zo...
Gaaf Tijn! Ook een loonsverhoging gekregen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Geen idee nog geen ervaring meequote:
Denk van niet, nullijn enzoquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gaaf Tijn! Ook een loonsverhoging gekregen?
Ja maar ik zei expliciet dat het over opscheppen over neuken/scoren ging.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wel, zo weet ik bijvoorbeeld dat jouw smartchecker had gewonnen.
Maar op het gebied van versieren niet nee, maargoed je bent niet de enige hier
Nee, maar vorige jaren ook niets erbij gekregenquote:
Tsja, het nadeel is dat je eerst ruzie moet hebben met je vriendin.quote:
Hij komt waarschijnlijk niet echt voor zichzelf op.quote:
Bij dat stukje vriendin gaat het al mis. Daar is hier nogal een chronisch gebrek aanquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:17 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tsja, het nadeel is dat je eerst ruzie moet hebben met je vriendin.
Wat doe je voor werk dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, maar vorige jaren ook niets erbij gekregen
Ohw? Hoezo dan niet? We hebben nog steeds inflatie (nu stabiel op 2,5 %)quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, maar vorige jaren ook niets erbij gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |