hmpf.. *stik* krijg... geen.. adem.. meer..quote:
Waarom zou je?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:43 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
duh maar toch wil ik leuk/knap gevonden worden al vind ik de persoon niet leuk/knap
Ik ben niet wanhopig ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:43 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
duh maar toch wil ik leuk/knap gevonden worden al vind ik de persoon niet leuk/knap
als ik zelfs wanhopige mannen niet kan krijgen..
pff ik word pot hoor je me!
Dat is waarschijnlijk niet de oplossing. Een vrouw vinden voor jou is denk ik moeilijkerquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:43 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
als ik zelfs wanhopige mannen niet kan krijgen..
pff ik word pot hoor je me!
Goed bezigquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik maak juist een enorme ontwikkeling door. Ik heb twee baantjes, ben vanaf volgende week sidekick in een radioprogramma, ik ontmoet elke week nieuwe mensen. Waarom het met versieren als enige niet lukt is mij een waar raadsel.
Heloef, gedraag je als een neger!quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Anders zetten we er een weddenschap op.
Ik zit hier nog 4 jaar en jij nog 1.
Je stikt op zijn pik?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hmpf.. *stik* krijg... geen.. adem.. meer..
Zit wat in de weg drommel, vast dat betonnen blok in je boxer. Kun je even een stap opzij doen?
Waarom zou je dat willenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:43 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Je kunt niet iedereen het naar hun zin maken. Moet je ook niet willenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:46 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
omdat ik aantrekkelijk wil zijn
Omdat ze onzeker is en bevestiging zoekt.quote:
ik wil geen fok mannen,ik wil een echtequote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet wanhopig ja.
Probeer plastic_zak, die is echt wanhopig.
Vind je dat niet van jezelf?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:46 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
omdat ik aantrekkelijk wil zijn
neemt alle ruimte inquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je stikt op zijn pik?
Of hoe moet ik dit interpreteren
Ik ben enkel realistisch.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Heloef, gedraag je als een neger!
hoezo?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk niet de oplossing. Een vrouw vinden voor jou is denk ik moeilijker
Nee het gaat er om dat hij jou wil, kan je hem daarna afwijzen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:46 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik wil geen fok mannen,ik wil een echte
dr zitten echte mannen op fokquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:46 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik wil geen fok mannen,ik wil een echte
Kinkyquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:46 schreef Drommeldaris het volgende:
Gadver, loop je nou over mn pik heen te kotsen Cassandra?
Omdat er minder single bi / lesbische vrouwen zijn dan single mannen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |