en bedankt..quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Die moet er wel tegen kunnen natuurlijk, ik zou er waarschijnlijk gek van worden.
Wel leuke dagen gehad?quote:
Dat komt vanzelfquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:39 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Doorgroeien naar een andere functie, meer salaris krijgen, enzovoorts.
Ik maak juist een enorme ontwikkeling door. Ik heb twee baantjes, ben vanaf volgende week sidekick in een radioprogramma, ik ontmoet elke week nieuwe mensen. Waarom het met versieren als enige niet lukt is mij een waar raadsel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:35 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat mensen die hier komen omdat ze problemen met versieren hebben, ook met hun carriere niet echt verder komen.
ik dacht er net aan, ooh ze bedoeld eventjesquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen thuis bedoel ik. Newb zit in de trein naar Brabant
Doe anders even niet zo dramatischquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is de schuld van je condoommutsquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik maak juist een enorme ontwikkeling door. Ik heb twee baantjes, ben vanaf volgende week sidekick in een radioprogramma, ik ontmoet elke week nieuwe mensen. Waarom het met versieren als enige niet lukt is mij een waar raadsel.
Ow dan...quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
geen hete neuqseks meer voor jou danquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Afgewezen worden door Heloefquote:
quote:
Nee dus. Meestal moet je daar wel wat voor doen.quote:
Succesquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heel leuk
Nu alle troep nog opruimen voor mijn ouders thuiskomen.
Was sowieso niet echt deze weekquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:41 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
geen hete neuqseks meer voor jou dan
Bitch please, jij bent slecht geïnformeerd die heb ik al anderhalve maand niet meer op.quote:
duh maar toch wil ik leuk/knap gevonden worden al vind ik de persoon niet leuk/knapquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]Ik bedoel het niet lullig, maar ik kan niet tegen drukke mensen.
Dan heb ik het dus alleen over mezelf en met mij wil je toch niks.
Hoi...quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:43 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
duh maar toch wil ik leuk/knap gevonden worden al vind ik de persoon niet leuk/knap
Oh ja sorry.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:43 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
duh maar toch wil ik leuk/knap gevonden worden al vind ik de persoon niet leuk/knap
Ik ga vannacht weer alleen slapenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mag het toch ook wel even jammer vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |