Is dat wat nieuws? Lijkt het echte leven welquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:31 schreef Tangledup het volgende:
Kortom.. ze zijn blij met hem maar beloond wordt hij er niet voor.
ik maar 1? erg optimistisch van jequote:Op donderdag 3 mei 2012 21:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Anders zetten we er een weddenschap op.
Ik zit hier nog 4 jaar en jij nog 1.
Dat sowieso, bovendien realiseer ik mij heel goed dat ik enorm veel geluk gehad heb dat ik hier nu kan en mag werkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:32 schreef heloef het volgende:
In deze tijd moet je blij zijn dat je uberhaupt nog een baan hebt als je ziet hoeveel er geschrapt wordt.
Je hebt een vagijn, daarnaast ben je wel tof. Maar je moet wel iemand die net zo hyper is als jij denk ik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:33 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik maar 1? erg optimistisch van je
Soms heb ik het idee dat mensen die hier komen omdat ze problemen met versieren hebben, ook met hun carriere niet echt verder komen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat wat nieuws? Lijkt het echte leven wel
Misschien is er wel een verband maar dat hoeft natuurlijk niet. Bovendien wat is verder komen in je carrière?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:35 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat mensen die hier komen omdat ze problemen met versieren hebben, ook met hun carriere niet echt verder komen.
Of iemand die haar kan temmenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt een vagijn, daarnaast ben je wel tof. Maar je moet wel iemand die net zo hyper is als jij denk ik.
ik wil niet alleen seks ik wil een relatie dus..quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt een vagijn, daarnaast ben je wel tof. Maar je moet wel iemand die net zo hyper is als jij denk ik.
quote:
Die moet er wel tegen kunnen natuurlijk, ik zou er waarschijnlijk gek van worden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:37 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik wil niet alleen seks ik wil een relatie
nee juist niet denk ik iemnd die rustig en gebalanceerd is
Doorgroeien naar een andere functie, meer salaris krijgen, enzovoorts.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
Bovendien wat is verder komen in je carrière?
Daar wen je vanzelf aan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Die moet er wel tegen kunnen natuurlijk, ik zou er waarschijnlijk gek van worden.
en bedankt..quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Die moet er wel tegen kunnen natuurlijk, ik zou er waarschijnlijk gek van worden.
Wel leuke dagen gehad?quote:
Dat komt vanzelfquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:39 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Doorgroeien naar een andere functie, meer salaris krijgen, enzovoorts.
Ik maak juist een enorme ontwikkeling door. Ik heb twee baantjes, ben vanaf volgende week sidekick in een radioprogramma, ik ontmoet elke week nieuwe mensen. Waarom het met versieren als enige niet lukt is mij een waar raadsel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:35 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat mensen die hier komen omdat ze problemen met versieren hebben, ook met hun carriere niet echt verder komen.
ik dacht er net aan, ooh ze bedoeld eventjesquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen thuis bedoel ik. Newb zit in de trein naar Brabant
Doe anders even niet zo dramatischquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is de schuld van je condoommutsquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik maak juist een enorme ontwikkeling door. Ik heb twee baantjes, ben vanaf volgende week sidekick in een radioprogramma, ik ontmoet elke week nieuwe mensen. Waarom het met versieren als enige niet lukt is mij een waar raadsel.
Ow dan...quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
geen hete neuqseks meer voor jou danquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Afgewezen worden door Heloefquote:
quote:
Nee dus. Meestal moet je daar wel wat voor doen.quote:
Succesquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heel leuk
Nu alle troep nog opruimen voor mijn ouders thuiskomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |