Ik ben de panda hier in het studentenhuisquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=pandapunt
Ik ook nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:50 schreef Drommeldaris het volgende:
Mannen die geen gebruik maken van hun oppervlakkigheden
Ik zou er niet aan moeten denken om het puur van mijn kwaliteiten als persoon te moeten hebben
maw: je hebt schulden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ontken alles. Ik wens op mijn kwaliteiten als persoon geselecteerd te worden, oppervlakkigheden mogen met liefde aan een ander ten deel vallen
Weer wat geleerdquote:Deze schattige beer is zo zeldzaam omdat hij te weinig seksuele lust heeft. Daarbij zijn vrouwtjes maar 3 dagen per jaar vruchtbaar. Met geluk paren ze ééns per twee jaar
Als het even kan eind volgende week al wel een keer, maar zit beetje met het werk.quote:
Ik vind jou toch ook een schatje om wie je stiekem bent, in plaats van om het formaat van je voorgevel?quote:
Hou me niet echt aan een schemaquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Sinos Sinos welk schema doe je?![]()
Ik ga switchen denk ik naar een simpelere meer meer squats
De waarheid is dat geld me echt niks doetquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:52 schreef Drommeldaris het volgende:
Sinos, screw verdient veel geld. Misschien moet je hem eens je kontje aanbieden?
Ja dat laatste zeker. Maar te droog is ook niet fijn, alles rul en alleen maar zwaarder. Beetje vocht in de grond is wel zo fijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als het even kan eind volgende week al wel een keer, maar zit beetje met het werk.
En het weer mag ook wel meewerken natuurlijk.
Lekker dan, ik heb niks anders te bieden..quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:53 schreef Sinosappel het volgende:
De waarheid is dat geld me echt niks doet
Ik voel ook seksuele spanning tussen die 2quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom heb je het zo vaak over (of tegen) bart?
en die conclusie trek je nav mijn wijsheden over pandas?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:54 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom heb je het zo vaak over (of tegen) bart?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:54 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en die conclusie trek je nav mijn wijsheden over pandas?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik voel ook seksuele spanning tussen die 2
Ja klopt, maar gaat me er meer om dat ik niet meteen zeiknat geregend word.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja dat laatste zeker. Maar te droog is ook niet fijn, alles rul en alleen maar zwaarder. Beetje vocht in de grond is wel zo fijn.
Je hete looks enzo toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:54 schreef screwloose het volgende:
[..]
Lekker dan, ik heb niks anders te bieden..
Je moest eens wetenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik voel ook seksuele spanning tussen die 2
Oh is dat zo?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik vind jou toch ook een schatje om wie je stiekem bent, in plaats van om het formaat van je voorgevel?
D'awwww.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:54 schreef screwloose het volgende:
[..]
Lekker dan, ik heb niks anders te bieden..
Ja. Vastquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |