Ja alles leuk maar je bent uit mn league.quote:
Maar je hebt toch wel vaste oefeningen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hou me niet echt aan een schema
[..]
De waarheid is dat geld me echt niks doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:57 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja alles leuk maar je bent uit mn league.
Nah, within reach.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:57 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik zou je doen man en ik ben niet eens homoquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:57 schreef screwloose het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel vaste oefeningen?Ja heb ik maar daar ga 'k jou niet echt mee helpen denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heaven is a place on earth with you
Ja. Prima tieten hoor evengoed, daar niet van, maar tochquote:
Ik ben er ook al grotendeels uit moet alleen nog even kijken welke pulls ik ga toevoegen. Gewoon strongliftschema (5*5)quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja heb ik maar daar ga 'k jou niet echt mee helpen denk ik
Ik zou je drvoor betalen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou je doen man en ik ben niet eens homo
Kankerpatiëntjes zijn hier ook gewoon welkom hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:
dat is niet netjes om met kanker te posten
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kankerpatiëntjes zijn hier ook gewoon welkom hoor.
Sowieso hoor je als man altijd te betalen voor de seks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooooh nee dan is het goedquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kankerpatiëntjes zijn hier ook gewoon welkom hoor.
Zelfste de armste sloeber kan die knaak wel ophoesten voor drommels services.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:02 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Weer ff laten zien dat je geld hebt he
Goed punt. Hij beft niet eensquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:03 schreef screwloose het volgende:
[..]
Zelfste de armste sloeber kan die knaak wel ophoesten voor drommels services.
Sjah en dat vind ik nou juist het lekkerst!quote:
Ik zal nooit aandringen hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mannen die erop staan de hele date te betalen
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:06 schreef Drommeldaris het volgende:
Vrouwen die erop staanGelukkig heb jij daar geen last van met een kleintjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OOOHH SNAPquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij daar geen last van met een kleintje
Ze moeten wat, tegen zo'n hard penertjequote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze moeten wat, tegen zo'n hard penertje
Ohnoesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:16 schreef Drommeldaris het volgende:
Er is op dit forum geen ruimte van een dis van jouw kant cassandraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heyy sinos wanneer ga je weer eens een keer je tieten posten?Drama means nothing, it's part of the game.![]()
Bij Drommel kan je eigenlijk maarquote:doen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Vanavondquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:18 schreef DigitalGirl het volgende:
Heyy sinos wanneer ga je weer eens een keer je tieten posten?
Heaven is a place on earth with you
Forum Opties Forumhop: Hop naar: