SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De uitslag, Elvis 04-05-20121. Suspicious Minds - 45
2. Jailhouse Rock- 30
3. In The Ghetto - 19
4. Always on My Mind - 18
5. Heartbreak Hotel - 13De Uitslag, nummers langer dan 7 min 05-05-20121. Dire Straits - Telegraph Road (12 pt.)
1. Pink Floyd - Echoes (12 pt.)
3. Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond (11 pt.)
4. Rush - 2112 (10 pt.)
5. Sigur Rós - Untitled 8 (9 pt.)De uitslag, beasty boys 06-05-201201 Sabotage 33 pnt
02 Intergalactic 22 pnt
03 (you gotta) Fight for your right (to party) 13 pnt.
04 So whatcha want 12 pnt.
Body Movin' 12 pnt.De Uitslag, 90s alternatieve dansvloer nummers, 07-05-20121. The Breeders - Cannonball 16
2. Pearl Jam - Alive 11
3. The Offspring - Self Esteem 9
4. Nirvana - Smells Like Teen Spirit 8
5. Rage Against The Machine - Killing In The Name 7
–. Blur - Song 2 7
[ Bericht 6% gewijzigd door Bosbeetle op 08-05-2012 09:13:15 ]En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
joepdoei en de mazzelquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:14 schreef Bosbeetle het volgende:
Veronica DJ stem opzet Hier is dan weer zo'n lekker plaat van de forrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrmatie noodweerrrrrrrrrrrrrrrrr.
quote:
Ja echt, kill your darlings. Spinvis viel net buiten de boot bij mij. Bagagedrager is magisch.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:43 schreef Gehenna het volgende:
1. Liesbeth List & Ramses Shaffy - Pastorale
2. Boudewijn de Groot - Aeneas Nu
3. Spinvis - Voor ik Vergeet
4. Krang - Kraaien
5. Eefje de Visser - Trein
...en toen was er al geen plek meer voor zoveel anders leuks
Dat heb ik inderdaad ook veranderd met Eefje en Roosbeefquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:18 schreef kciR het volgende:
1. Spinvis - Bagagedrager
2. De Jeugd van Tegenwoordig - Hollereer
3. Klein Orkest - Over De Muur
4. Gorki - Mia
5. Le Le - Hard
Eigenlijk is mijn favoriet van Spinvis - Limonadeglazen Wodka, maar dan hebben we alleen maar losse Spinvis nummers en dat schiet niet op in een eind-top5
En ik lijk wel groot fan van de Jeugd / Le Le etc, valt eigenlijk wel mee, vind het tekstueel gewoon erg origineel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dialectpop!
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:10 schreef MyTiredFeet het volgende:
01. Gerard van Maasakkers - Hier Heur Ik Thuis
02. Daniël Lohues - Hier Kom Ik Weg
03. JW Roy - Kortsten Dag
04. Pigmeat - Herman Moest Naar Brada
05. Boudewijn de Groot - Welterusten Mijnheer de PresidentPigmeatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dialectpop!![]()
![]()
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Mooi lijstje. Buurman stond ook op mijn shortlist, maar ja, keuze is beperkt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:00 schreef methodmich het volgende:
Tja, dan zeg ik op dit moment even:
1 Gorki - Soms Vraagt Een Mens Zich Af
2 Buurman - Rocky
3 Krang - Kraaien
4 Spinvis - Limonadeglazen Wodka
5 Meindert Talma - Alicia
nederlandstalig is geen genre, net als duitstalig of engelstalig geen genre isquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:26 schreef Os__ het volgende:
Niet mijn favoriete genre, maar laten we ons best doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door On op 03-05-2012 00:31:33 ]
Meesterlijke top 2quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:01 schreef cafca het volgende:
1. Bert de Coninck - Evelyne
2. ZZ en de Maskers - Ik heb genoeg van jou
3. JW Roy - As ge ooit
4. Stef Bos - Vuur
5. De Div - Hart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door ranja op 03-05-2012 12:18:35 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Sweetest thing is dan ook een oud nummer, b-kantje geloof ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:43 schreef Gehenna het volgende:
Discoteque zou ik waarschijnlijk wel in een top 10 stoppen
Hun laatste leuke nummer imho
edit: Staring at the Sun, Last Night on Earth & Sweetest Thing vond ik ook nog wel tof
ohja 1987 zie ik nu bij 'where the streets have no name', maar ik hoorde 'm voor het eerst in 1998 dusquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Sweetest thing is dan ook een oud nummer, b-kantje geloof ik
+1quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:28 schreef Kadafi het volgende:
1. City of blinding lights
2. Where the streets have no name
3. Sweetest thing
4. With or without you
5. Sunday bloody sunday
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:17 schreef Peter88Online het volgende:
.....
2. Running To Stand Still
......
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:12 schreef wallofdolls het volgende:
Eindelijk een makkelijke.
1. Heartland (alles wat U2 zo goed maakte zit er in, die krachtige maar toch ijle ingehouden emotionele uitbarstingen van Bono, een master baslijn en dat gejaagde specifieke drumgeluid. + dat specifieke geluid van Edge natuurlijk)
2. Running to stand still
3. The Unforgettable Fire (ik ben er nog steeds niet uit hoe waanzinnig virtuoos op het gebied van songwriting die bridges zijn, de zanglijn behoort tot de allerbeste uit de geschiedenis, bijna het uiterste tegenovergestelde van rechttoe rechtaan met een enorme dynamische en emotionele elasticiteit)
4. Bullet the Blue Sky
5. The Fly
quote:
Wist niet dat jij een U2 fan was!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:12 schreef wallofdolls het volgende:
Eindelijk een makkelijke.
1. Heartland (alles wat U2 zo goed maakte zit er in, die krachtige maar toch ijle ingehouden emotionele uitbarstingen van Bono, een master baslijn en dat gejaagde specifieke drumgeluid. + dat specifieke geluid van Edge natuurlijk)
2. Running to stand still
3. The Unforgettable Fire (ik ben er nog steeds niet uit hoe waanzinnig virtuoos op het gebied van songwriting die bridges zijn, de zanglijn behoort tot de allerbeste uit de geschiedenis, bijna het uiterste tegenovergestelde van rechttoe rechtaan met een enorme dynamische en emotionele elasticiteit)
4. Bullet the Blue Sky
5. The Fly
Ik vind het typisch zo'n band die ik heel goed vind, maar niet teveel kan luisterenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:19 schreef wallofdolls het volgende:
Ik luister niet alleen maar moeilijke muziek. Mijn eerste aanrakingen met U2 ontaardden in ee ngrote hekel, totdat ik er eens goed voor ging zitten. Sindsdien behoren ze echt structureel tot mijn top 10-20 artiesten.
In mijn laatste top 100 artiesten stonden ze zelfs op 9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:40 schreef Norrage het volgende:
Ik had dat Unforgettable Fire dus nog nooit gehoord tot gister
Dan bevalt het "origineel" van dit nummer je waarschijnlijk ook beter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |