SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dialectpop!
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:10 schreef MyTiredFeet het volgende:
01. Gerard van Maasakkers - Hier Heur Ik Thuis
02. Daniël Lohues - Hier Kom Ik Weg
03. JW Roy - Kortsten Dag
04. Pigmeat - Herman Moest Naar Brada
05. Boudewijn de Groot - Welterusten Mijnheer de PresidentPigmeatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dialectpop!![]()
![]()
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Mooi lijstje. Buurman stond ook op mijn shortlist, maar ja, keuze is beperkt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:00 schreef methodmich het volgende:
Tja, dan zeg ik op dit moment even:
1 Gorki - Soms Vraagt Een Mens Zich Af
2 Buurman - Rocky
3 Krang - Kraaien
4 Spinvis - Limonadeglazen Wodka
5 Meindert Talma - Alicia
nederlandstalig is geen genre, net als duitstalig of engelstalig geen genre isquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:26 schreef Os__ het volgende:
Niet mijn favoriete genre, maar laten we ons best doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door On op 03-05-2012 00:31:33 ]
Meesterlijke top 2quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:01 schreef cafca het volgende:
1. Bert de Coninck - Evelyne
2. ZZ en de Maskers - Ik heb genoeg van jou
3. JW Roy - As ge ooit
4. Stef Bos - Vuur
5. De Div - Hart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door ranja op 03-05-2012 12:18:35 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |