quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:37 schreef Felixa het volgende:
Ik ben weer in Nederland dus hierbij mijn relaas van afgelopen zaterdag!
Ik stond dus op de gastenlijst voor het Placebo-concert in Londen.
Dit concert was onderdeel van het Sundance Film Festival en vond plaats in een kleinere zaal van the O2, IndigO2 (capaciteit ca. 2.500). We hadden zitplaatsen op de eerste rijen van het balkon (daar zaten alle gastenlijstmensen), waar je alleen kon komen via een aparte ingang met een armbandje. Ik zat naast de man van de bassist, een hele aardige Spanjaard. Het concert was geweldig, ze speelden o.a. Without You I’m Nothing – dat was toch wel even kippenvel!Na het concert konden we nog wat drinken in de VIP-lounge en daarna togen we naar de afterparty in een café dat zich ook in het O2-complex bevond. Er waren ongeveer 50-60 mensen of zo, voornamelijk vrienden en familie van de band en ook mensen die bij het Sundance Festival hoorden.
Die vrienden van mij met wie ik was, zijn al jaren bevriend met de bandleden en die kwamen dus ook zelf op ons afgestapt. En tja, dan sta je dus opeens oog in oog met Brian Molko! Nou ja, oog in oog… ik ben een kop groter dan hij is.![]()
Ik werd aan hem voorgesteld en toen hij hoorde dat ik uit Nederland kwam, zei hij steeds “dank je wel, dank je wel!”. Hij was hartstikke vrolijk en aardig en vertelde dat de bassist en zijn man tijdelijk bij hem in huis wonen omdat hun huis (aan de overkant van de straat!) momenteel wordt verbouwd. Ze maken wel een hoop rotzooi, zei hij, maar dat maken ze goed door lekker voor hem te koken.
Daarna kwam de bassist ook naar ons toe (die had ik al eens ontmoet) en hij herkende me nog.Kreeg een dikke knuffel en twee zoenen. Ook even mee staan praten en daarna sprak hij met die vrienden van mij af dat we maandag nog ergens wat zouden gaan drinken. Rond een uur of half twee was het afgelopen, de bandleden waren weg en de gasten zochten ook de uitgang op. Daar kregen we nog een goodie-bag die nogal tegenviel eigenlijk. Het was een linnen tas met het logo van de nieuwe documentaire “Coming up for air” (die was 's middags gespeeld op het filmfestival) erop en de cd van Battle For The Sun erin en een promo-cd van hun platenmaatschappij.
En maandag zijn we dus nog wat wezen drinken/eten met de bassist, vlakbij zijn huis. We vroegen nog aan hem of ze zaterdag na afloop van de afterparty nog ergens anders heen waren gegaan maar nee, ze waren gewoon naar huis gegaan en gaan slapen. De wilde dagen liggen een beetje achter hun, zei hij. Ze worden ook een dagje ouder hè…![]()
Ze hebben afgelopen winter weer nieuwe nummers geschreven dus hopelijk gaan ze gauw weer een cd opnemen.
Dit was de setlist van zaterdag:
For What It's Worth
Ashtray Heart
Battle for the Sun
Soulmates
Every You Every Me
Special Needs
Breathe Underwater
Without You I'm Nothing
Black-Eyed
Meds
Bright Lights
Teenage Angst
Special K
Song to Say Goodbye
The Bitter End
Toegift:
Running Up That Hill
Post Blue
Blind
Infra-red
Taste In Men
Wat vet!quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:03 schreef Felixa het volgende:
Hier nog even mijn lapo van het vorige topic.
[..]
Me 2, maar niemand van mijn vriendengroep vind Placebo leuk. Dus zal hem niet gaan worden vrees ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:22 schreef Rearviewmirror het volgende:
Daar wil ik graag heen, Placebo is één van de bands die nog op mijn verlanglijstje staan van bands die ik graag live wil zien.
Je kan ook nog in je eentje gaan. Heb ik ook een keer gedaan, en het concert was toen nog steeds een supertoffe ervaring.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Me 2, maar niemand van mijn vriendengroep vind Placebo leuk. Dus zal hem niet gaan worden vrees ik.
Lijkt me niet echt interessant, ben daar niet echt een type voor. Het is voor mij ook iets minder dan 2 uurtjes rijden, dat doe ik ook niet graag alleen. Zeker op de terug weg niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:25 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Je kan ook nog in je eentje gaan. Heb ik ook een keer gedaan, en het concert was toen nog steeds een supertoffe ervaring.
Die kaarten zijn vrij duur. Via Livenation kosten ze 36-45 euro.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:13 schreef Felixa het volgende:
8 december Ziggodome.
http://placebo.seetickets.com/event/placebo/ziggo-dome/712683
Je kunt ze nu al kopen toch? Via de Placebo site?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:30 schreef HeatWave het volgende:
Dat wordt weer gokken de 24ste of je kaarten kan krijgen.
Voor 10 à 20 euro meer dan ze via LiveNation kosten...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:45 schreef Operc het volgende:
[..]
Je kunt ze nu al kopen toch? Via de Placebo site?
Ja klopt, beetje wazig inderdaad. Net een kaartje gekocht voor Londen, die waren qua prijs wel redelijk normaal volgens mij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Voor 10 à 20 euro meer dan ze via LiveNation kosten...
balkon?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:52 schreef k_man het volgende:
Hebben jullie trouwens ervaring met Ziggo Dome? Kun je het goed zien vanaf de balkons? En kun je gaan staan waar je wilt, of zijn er vakken of zo?
Als je nou eens gewoon uitlegt hoe die zaal in elkaar zit... Hier heeft toch niemand iets aan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:42 schreef AgeEll het volgende:
[..]
balkon?
Zijn toch tribunes - en of het sta gedeelte word ingedeeld in vakken ligt aan het concert. Moet je kijken naar het aanbod in de kaarten.
Nee, die zul je zelf mee moeten nemen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:31 schreef k_man het volgende:
Allemachtig... verstrekken ze ook verrekijkers?
(Dank voor het plaatje)
Meestal kun je ook als je niet heel vroeg komt (start van het voorprogramma ofzo) in de zaal nog makkelijk ter hoogte van de ringvakken 110-111/103-102 komen is mijn ervaring. Ik vond bij de concerten waar ik op de tribune zat (niet in Ziggodome, wel in Ahoy en stadions) toch een groot deel sfeer missen, omdat je meer aan je plekje gebonden bent etc.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
Qua grootte valt Ziggo Dome heel erg mee vind ik, maar ik zou idd niet achterin gaan zitten. Op de eerste ring in bv vak 103/110 zit je prima (als je dichterbij het podium zit krijg je teveel zij-aanzicht, zonde van de show, al zit je daar wel heel dichtbij!).
[ afbeelding ]
Ik ben voor het eerst aan het nadenken over zitplaatsenEigenlijk 'moet' ik bij Placebo gewoon staan, maar bij dit soort grote zalen moet je dan zo vroeg komen/lang wachten voor een leuke plek. En dat heb ik eigenlijk niet meer zo voor ze over... Ik begrijp ook echt niet waarom ze niet gewoon naar de HMH gaan
Ach dat is bij alle grote zalen zo. Je moet van te voren kiezen of je wil staan of zitten, als je wil staan besluit je nog op de dag zelf waar je dan wil staan, bij zitten kies je inderdaad van te voren een zitplaats uit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:26 schreef k_man het volgende:
Ook een beetje suf dat je hier al van tevoren moet beslissen waar je wilt staan / zitten. Bij Vredenburg of de HMH kun je gaan en staan waar je wilt. Wil je zitten, dan doe je dat. Wil je staan, dan ga je de trap af naar de vloer.
Huh, elf uur begint het toch pas?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo, dat ging snel! Ik schrok er van. 4 staanplaatsen.
Goed bezigquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo, dat ging snel! Ik schrok er van. 4 staanplaatsen.
Klinkt primaquote:
jij kan niet 1,5uur je plas ophouden?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Placebo, een band waarvan je weet altijd kwaliteit te krijgen!
Ook een van de weinige bands waarvan ik geen nummer heb waarop ik tijdens het concert naar de w.c. kan. Bij andere bands heb ik altijd oh, als dat nummer komt kan ik even naar de w.c. Bij Placebo geen een nummer.
Niet als ik bier drink nee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:28 schreef AgeEll het volgende:
[..]
jij kan niet 1,5uur je plas ophouden?
echt kut jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Ja, zitplaatsen doen ik echt nooit meer, wat een doodse bedoening is dat zeg, beetje op 1 plek zitten of staan terwijl je de veldmensen uit hun plaat ziet gaan.
Het is ook wel een grote zaal, ik heb eigenlijk geen idee hoe "groot" ze zijn hier.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:25 schreef Felixa het volgende:
Voorverkoop voor het concert in de ZiggoDome gaat echt dramatisch slecht.![]()
Misschien dat het nog bijtrekt als de nieuwe cd uitkomt.
Er is wel vaker een concert naar de HMH verplaatst. Maar ze kunnen de zaal in het Ziggodome ook eenvoudig kleiner maken door het podium naar voren te plaatsen, heb ik ook al een keer gezien.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:37 schreef Felixa het volgende:
Niet meer zo groot als een jaar of 10-15 geleden.
Volgens mij kregen ze vorige keer Ahoy ook al niet meer vol.
En dan is dit nog 's een stuk groter.
Blijft jammer dat er qua capaciteit niets meer tussen HMH en ZiggoDome in zit nu Ahoy niet meer wordt geboekt door Mojo.
Dan maken ze dus de zaal wel kleiner gewoon, niets aan het handjequote:Op dinsdag 3 september 2013 11:44 schreef Felixa het volgende:
Ik weet niet of ze het nog naar de HMH kunnen verplaatsen, ook omdat er nu verschillende ticketprijzen gehanteerd worden voor de ZiggoDome. En ik denk dat ze wel zo'n beetje de HMH-capaciteit hebben verkocht nu.
Ben het helemaal eens wat betreft Ahoy, gelukkig hoef ik daar niet meer heen.
Moeten ze die kaarten niet zo duur maken. Eigen schuldquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:58 schreef Spezza19 het volgende:
Toch vind ik het altijd sneu om te zien. killers was ook half gevuld.... Weet niet of je als artiest daar nou positief van wordt... Je kijkt toch tegen een hoop lege stoelen aan....
Nou, dat hoeft dus niet, alleen is de zaal gewoon minder diepquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:58 schreef Spezza19 het volgende:
Toch vind ik het altijd sneu om te zien. killers was ook half gevuld.... Weet niet of je als artiest daar nou positief van wordt... Je kijkt toch tegen een hoop lege stoelen aan....
Klopt, maar dat doen ze niet bij Ziggo... Tenminste, ik heb het nog niet meegemaakt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, dat hoeft dus niet, alleen is de zaal gewoon minder diep.
Meteen ontvrienden die zooiquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik wil wel, maar niemand in mijn vrienden/kennissen kring vind Placebo leuk
Ik welquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat doen ze niet bij Ziggo... Tenminste, ik heb het nog niet meegemaakt.
Moeten ze dat toch maar vaker doen...quote:
Ziggo is gewoon de veel betere zaal ook, niet alleen qua zaal zelf maar de voorzieningen eromheen zijn ook gewoon veel beter geregeld, betere catering etc.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Moeten ze dat toch maar vaker doen...
Maar dan nog, als artiest weet je toch wel of je veel verkocht hebt of niet.
Is nu gewoon hip om alle artiesten in Ziggo te dumpen daar waar HMH beter had geweest.
Dat is zo, maar die leegtes zijn soms wel triest.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ziggo is gewoon de veel betere zaal ook, niet alleen qua zaal zelf maar de voorzieningen eromheen zijn ook gewoon veel beter geregeld, betere catering etc.
Ja, dus? Dan ga je toch zelf?quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik wil wel, maar niemand in mijn vrienden/kennissen kring vind Placebo leuk
Precies. Dit dus.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 10:12 schreef Stofje het volgende:
Ie al gelekt?
Komt wel op een goed moment, een nieuw album. Heb weer een enorme Placebo-bui de laatste dagen. Ga denk ik toch ook naar Ziggo Dome of naar Antwerpen.
Ja, lekker nummer weer, hoor het dagelijks op pinguinradio.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:38 schreef indiaantje89 het volgende:
Vind die Too Many Friends op zich wel een aardig plaatje.
Blijft een leuke band Placebo!
Dat vermoeden heb ik ook weleens gehad bij Brianquote:
quote:PLACEBO are delighted to reveal LOUD LIKE LOVE TV a unique and candid 90 minute online TV show streamed LIVE globally from YouTube Space London.
PLACEBO in collaboration with YouTube and Google will be the first band ever to produce, curate and stream a global Live TV show, all on the evening of album release on Monday 16th September.
The show, which is being produced by digital content agency Shine ON, will be broadcast from 8pm GMT (UK) on PLACEBO's YouTube Channel
http://www.youtube.com/user/officialp...
LOUD LIKE LOVE TV will feature new and exclusive content created by Brian, Stefan & Steve from PLACEBO and hosted by special guest presenters. It will include interviews with the band and all the people that have collaborated on the album, live performance of the new album and exclusive versions, 'behind the scenes' footage, GOOGLE HANGOUT, big fan competitions, live link ups to the YouTube Spaces in LA and Tokyo and some special guests along the way.
Fans will also have the chance to interact with the band live on air via their various social media channels and 3 lucky Fans will get the chance to ask the band a question on a GOOGLE HANGOUT.
Enter the Google Hangout Competition here:
http://www.loudlikelove.com/contests/...
21u Nederlandse tijd toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
quote:Op maandag 16 september 2013 21:12 schreef Felixa het volgende:
Klinkt lekker live! Oh, toch wel publiek.![]()
Trouwens erg leuk dat ze een nummer op de nieuwe cd "Bosco" hebben genoemd.Is die bassist niet homo? Geadopteerd kind dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder tot nu toe best leuke uitzending![]()
Via een draagmoeder.quote:Op maandag 16 september 2013 21:14 schreef Operc het volgende:
[..]
Is die bassist niet homo? Geadopteerd kind dan?
Verder tot nu toe best leuke uitzending
Ah helder. Doet me denken aan de meest briljante quote van de band (Steve Hewitt): "50% of Placebo is gay."quote:
Geweldig!quote:Op maandag 16 september 2013 21:55 schreef Spezza19 het volgende:
Dit is nou een gaaf interessant stuk!!
Zekerquote:Op maandag 16 september 2013 21:55 schreef Spezza19 het volgende:
Dit is nou een gaaf interessant stuk!!
Als je ze zo hoort praten komt dat wel goed. En dan ook nog gegoten in andere jasjes...quote:Op maandag 16 september 2013 22:00 schreef Operc het volgende:
Hopelijk doen ze ook weer wat meer oud werk tijdens de komende tour.
Ik heb hoop na deze uitzending ja.quote:Op maandag 16 september 2013 22:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je ze zo hoort praten komt dat wel goed. En dan ook nog gegoten in andere jasjes...
En terechtquote:
Hij moet ze wel herkennen... Ik herkende ze ook... Komt ook wel omdat het 2 van mijn favoriete nummers zijn....quote:Op maandag 16 september 2013 22:13 schreef Operc het volgende:
[..]
En terechtsommige vragen waren vrij simpel. Al was t wel knap dat hij die twee nummers kon herkennen aan een sample van een seconde.
Ik hoorde het begin deze week geheel onverwacht op de radio, in de auto, in Zwitserland. Erg mooi.quote:Op maandag 16 september 2013 21:12 schreef Felixa het volgende:
Trouwens erg leuk dat ze een nummer op de nieuwe cd "Bosco" hebben genoemd.
Dat zijn leuke WhatsAppjesquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:04 schreef Felixa het volgende:
Krijg net een WhatsAppje dat ik op de gastenlijst sta voor zondag.
Jij krijgt ook echt alles geregeld met betrekking tot concerten of niet?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:04 schreef Felixa het volgende:
Heb je nog behoefte aan een date?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:04 schreef Felixa het volgende:
Zondag valt het toch wel mee kwa sneeuw ?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:41 schreef Stofje het volgende:
Had / heb een perskaart, maar m'n kompaan / toch ook wel vervoer heeft afgezegd. Kortom, ik ben alleen en de NS is nogal bezig met werkzaamheden op mijn traject (die normaal al zeker 2 uur in beslag zou nemen). En dan wordt er ook nog eens sneeuw voorspeld. Alles bij elkaar opgeteld ga ik die perskaart aan een collega overdragen. Best wel heel jammer.
Het laatste album is best ok hoor. De beste nummers van die plaat o.a. Exit Wounds kunnen zich wel meten met de oudere topnummers. Vind ik dan.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Ze spelen wel veel van hun laatste album zo te zien.
Ik hoop dingen als: Bitter End, Running Up That Hill, Infra-Red, Meds, 36 Degrees, Song To Say Goodbye en als klapper Where Is My Mindal hoewel ze die toch niet doen.
Ja niks mee met hun laatste album, maar ik ken die oudere nummers net iets beter. Ik vind de titel song Loud Like Love erg vet.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:12 schreef Vatta het volgende:
[..]
Het laatste album is best ok hoor. De beste nummers van die plaat o.a. Exit Wounds kunnen zich wel meten met de oudere topnummers. Vind ik dan.
Ik heb nog niet gekeken op weeronline, zie niets over sneeuw, alleen regen.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zondag valt het toch wel mee kwa sneeuw ?
twitter:PLACEBOWORLD twitterde op donderdag 05-12-2013 om 16:49:24BELGIUM : Festival News coming your way tomorrow.... reageer retweet
Muntjes, ook dat nog. Stom systeem. Kun je dus twee keer in de rij gaan staan.quote:Op zondag 8 december 2013 15:22 schreef Stofje het volgende:
Ik kreeg 7 munten voor 20,-. Groot biertje was 2 munten. Ok, 5,70 zie ik, sorry,. Klein biertje was 1,5 munt, 4,29. Drama-prijzen
.
Staat expliciet op het kaartje: het moet worden afgedrukt op A4. Het is niet geldig als je het toont op een telefoon, tablet of wat dan ook.quote:Op zondag 8 december 2013 17:13 schreef FourTet het volgende:
Ik wilde net m'n kaartjes uitprinten maar kom er achter dat m'n printer het niet meer doet. Heb ik nu een probleem, of werkt het ook als ik het kaartje op m'n telefoon laat zien/scannen? Of zijn er nog andere oplossingen?
Zou geen risico nemen. Beleid is beleid.quote:Op zondag 8 december 2013 17:58 schreef FourTet het volgende:
Ik ga het toch maar zonder geprinte kaartjes proberen. Een paar jaar geleden bij Coldplay lukte het ook...
Waar stond je? Ik stond beetje rechts voorin en nergens last van gehad. Wat speelde ze vet zeg. Heb genoten.quote:Op maandag 9 december 2013 00:09 schreef Vatta het volgende:
Zo dat was niet best. Ging met goede hoop heen en kwam met een piep in mijn oren terug. De geluidstechnici waren in vorm vandaag. Gelukkig heb ik ze al een keer op lowlands gezien en dat was wel top.
Zat achterin op de tribune. De bassdrum sloeg helemaal nergens op. Mijn kop knalde er bijna af man.quote:Op maandag 9 december 2013 00:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waar stond je? Ik stond beetje rechts voorin en nergens last van gehad. Wat speelde ze vet zeg. Heb genoten.
Ik zat heerlijk man waar heb je het over. Ik vond het geluid gewoon ruk en was op de tribune in ieder geval niet de enige. Ben wel wat beter gewend in de Ziggo.quote:Op maandag 9 december 2013 00:40 schreef HeatWave het volgende:
Zitplaatsen kopen en dan nog klagen ook.
Sorry hoor, maar zitplaatsen zijn gewoon volkomen ruk, het geluid wordt afgesteld zodat het bij het mengpaneel in de zaal het beste klinkt, daar stond ik dan ook en het klonk echt fenomenaal.quote:Op maandag 9 december 2013 00:43 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ik zat heerlijk man waar heb je het over. Ik vond het geluid gewoon ruk en was op de tribune in ieder geval niet de enige. Ben wel wat beter gewend in de Ziggo.
Ik ga regelmatig naar festivals dus staan is het probleem niet. Verder ben ik in de Ziggo naar Muse en SOAD geweest en zat bij beide concerten op de tribune omdat ik soms ook gewoon zittend van een concert wil genieten zonder omver te worden gebeukt door een stel hossende homo's.quote:Op maandag 9 december 2013 00:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zitplaatsen zijn gewoon volkomen ruk, het geluid wordt afgesteld zodat het bij het mengpaneel in de zaal het beste klinkt, daar stond ik dan ook en het klonk echt fenomenaal.
Zitplaastsen zijn de "ik was te laat voor echte plaatsen en ga toch maar" plaatsen. Ik koop ze niet eens als de staanplaatsen zijn uitverkocht, ik ben toch geen bejaarde.
Amenquote:Op maandag 9 december 2013 00:39 schreef HeatWave het volgende:
Geweldig concert, en gewoon enorm goed geluid. En zoals altijd ook alles goed geregeld qua drankjes en muntjes, Geen idee waar mensen dat gejank vandaan halen.
Ik stond direct voor het mengpaneel en het geluid was echt niet best. Als je alles heel hard zet, wordt het één grote brij van geluid, waarin elke nuance verdrinkt.quote:Op maandag 9 december 2013 00:46 schreef HeatWave het volgende:
het geluid wordt afgesteld zodat het bij het mengpaneel in de zaal het beste klinkt, daar stond ik dan ook en het klonk echt fenomenaal.
''hossende homo's''quote:Op maandag 9 december 2013 00:55 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ik ga regelmatig naar festivals dus staan is het probleem niet. Verder ben ik in de Ziggo naar Muse en SOAD geweest en zat bij beide concerten op de tribune omdat ik soms ook gewoon zittend van een concert wil genieten zonder omver te worden gebeukt door een stel hossende homo's.
Verder was het geluid daar toen wel top dus ik vind jouw theorie ook wat vreemd.
Wat gaaf! Zei hij nog iets over hoe het gisteren in Belgie was? Ik vond het publiek in het Sportpaleis gisteren echt wel enthousiast, terwijl ze vaak zeggen dat Belgen dat niet zijn. Op het laatst kwamen ze gewoon ook op het podium staan om een 10 minuten durende staande ovatie in ontvangst te nemen. Toen dacht ik even dat ze nog terug zouden komen voor een tweede toegift na al dat enthousiasme. Maar helaas.quote:Op maandag 9 december 2013 01:10 schreef Felixa het volgende:
Ik vond het geweldig! Geluid was ontzettend zuiver. Ik had ook zitplaatsen (gastenlijst) aan de linkerkant van het podium, waar ook andere genodigden/familieleden zaten. Publiek was echt vreselijk. Band speelde de pannen van het dak, setlist vond ik erg goed. Mooie visuals.
Naderhand nog backstage op de after-show van de band geweest en een tijdje met de bassist staan praten; ik verontschuldigde mij nog voor het Nederlandse publiek. Hij vond het wel meevallen. "We've had a lot worse..." Hij merkte wel dat er veel "liefde" in de zaal was voor de band. En hij was erg blij met de mooie mannen die op de eerste rijen stonden.
Hij zei dat het in Belgie ongeveer hetzelfde was als hier. En dat hoe zuidelijker je komt, hoe gekker het publiek wordt. Vooral in Spanje schijnt het altijd een dolle boel te zijn. Het ligt er ook maar net aan waar je staat, denk ik. Op de eerste paar rijen werd er bij veel nummers wel goed meegedaan maar wat verder naar achter en ook op de tribunes was er niet veel "uit-je-dak-ganerij". Ik vond trouwens wel dat ze de tweede ring mooi strak met doeken hadden afgeschermd. Als je het niet wist, zou het niet eens echt opvallen.quote:Op maandag 9 december 2013 01:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat gaaf! Zei hij nog iets over hoe het gisteren in Belgie was? Ik vond het publiek in het Sportpaleis gisteren echt wel enthousiast, terwijl ze vaak zeggen dat Belgen dat niet zijn. Op het laatst kwamen ze gewoon ook op het podium staan om een 10 minuten durende staande ovatie in ontvangst te nemen. Toen dacht ik even dat ze nog terug zouden komen voor een tweede toegift na al dat enthousiasme. Maar helaas.
Ah jij was die flast die irritant met zn vuist in zijn rug stond te poken ipv gewoon even vriendelijk te vragen of iemand even opzij wil gaan. En ja bij een concert staan mensen dicht bij elkaar.quote:Op maandag 9 december 2013 01:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik stond direct voor het mengpaneel en het geluid was echt niet best. Als je alles heel hard zet, wordt het één grote brij van geluid, waarin elke nuance verdrinkt.
Had ook meteen bij het eerste liedje al ruzie met een of andere Engelse rukker. Drie seconden voor het concert begon werkte-ie zich nogal lomp naar voren om te gaan staan op een plekje een halve centimeter voor mijn neus. Die kreeg dus een duwtje in de rug en dreigde vervolgens om me in elkaar te slaan.
Zeiden ze nog iets over een festival deze zomer ?quote:Op maandag 9 december 2013 07:25 schreef Felixa het volgende:
[..]
Hij zei dat het in Belgie ongeveer hetzelfde was als hier. En dat hoe zuidelijker je komt, hoe gekker het publiek wordt. Vooral in Spanje schijnt het altijd een dolle boel te zijn. Het ligt er ook maar net aan waar je staat, denk ik. Op de eerste paar rijen werd er bij veel nummers wel goed meegedaan maar wat verder naar achter en ook op de tribunes was er niet veel "uit-je-dak-ganerij". Ik vond trouwens wel dat ze de tweede ring mooi strak met doeken hadden afgeschermd. Als je het niet wist, zou het niet eens echt opvallen.
Zover ik kan zien is dat precies dezelfde setlist als in Antwerpen. Gelukkig vind ik het een verdomd goede setlistquote:Op maandag 9 december 2013 14:29 schreef indiaantje89 het volgende:
B3
For What It's Worth![]()
Loud Like Love![]()
Twenty Years
Every You Every Me![]()
Too Many Friends
Scene of the Crime
A Million Little Pieces
Speak In Tongues
Rob the Bank![]()
Purify
Space Monkey![]()
Blind
Exit Wounds![]()
Meds![]()
Song to Say Goodbye![]()
Special K![]()
The Bitter End![]()
Encore:
Teenage Angst
Running Up That Hill![]()
Post Blue
Infra-red![]()
![]()
prima tracklist
Neuh, ik had dus hetzelfde.quote:Op maandag 9 december 2013 12:27 schreef Vatta het volgende:
[..]
Niet gehoord door de brij maar zal wel de enige zijn geweest zo te lezen.
Hou toch op. Was het jouw vriend ofzo? Het is gewoon onbeschoft om je voor het laatste moment nog door het publiek heen te worstelen en dan pal voor het gezicht van iemand anders te gaan staan. Ik had z'n haren zo ongeveer in m'n neus, terwijl er voor hem nog ruim voldoende plek was.quote:Op maandag 9 december 2013 09:55 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Ah jij was die flast die irritant met zn vuist in zijn rug stond te poken ipv gewoon even vriendelijk te vragen of iemand even opzij wil gaan. En ja bij een concert staan mensen dicht bij elkaar.
Dan had je lekker naar de HMH moeten gaan, Will. I Am, lijkt me ook meer iets voor jouquote:Op maandag 9 december 2013 19:29 schreef Vatta het volgende:
Vond het echt een kut concert. Heb gewoon het gevoel of ik 40 euro door de plee heb gespoeld. We zijn voor de toegift weggegaan. We trokken het niet meer. Echt een prestatie op zich, nog nooit gedaan.
Same herequote:Op maandag 9 december 2013 00:54 schreef DutchTrain het volgende:
Al met al blij om ze eens gezien te hebben na ze meerdere keren mis gelopen te zijn, maar door het publiek niet het meest memorabele concert van dit jaar.
Oke want jij kent me he? Een hip-hop liefhebber pur sang. Ik denk in ieder geval dat de amusement waarde in de HMH een stuk hoger was.quote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan had je lekker naar de HMH moeten gaan, Will. I Am, lijkt me ook meer iets voor jou.
Nuff said. je bent echt een van de weinige met zo'n ervaring. Ik was met 7 mensen en die hebben allemaal een topavond gehad, het meerdendeel van de mensen hier is positief en jij bent de enige met echt een grafreview.quote:Op maandag 9 december 2013 19:54 schreef Vatta het volgende:
[..]
Oke want jij kent me he? Een hip-hop liefhebber pur sang. Ik denk in ieder geval dat de amusement waarde in de HMH een stuk hoger was.
Vond Placebo juist erg zijn best doen, ging lekker hard.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:35 schreef Stofje het volgende:
Ach, het is wel een gegeven dat het Nederlandse publiek haast per definitie tamelijk tam is bij dit soort concerten. In België is het allemaal net wat fanatieker en ik vermoed dat in landen als Frankrijk en Italië er echt meer beweging is. Anyway, als iemand een negatieve ervaring heeft, ligt dat gewoon aan je eigen positie. Dat zal echt niet aan Placebo gelegen hebben, maar om de mensen om je heen. Je kunt je ergeren aan figuren om je heen die tam reageren, alleen met hun telefoontje spelen, met elkaar blijven ouwehoeren, etc. Dan lijkt het alsof Placebo een matig optreden geeft, maar dat ligt gewoon aan je omgeving.
Maarja, dan ga je toch een "andere omgeving" opzoeken. Je moet dan ook geen sfeer verwachten als je zitplaatsen neemt. Er was genoeg ruimte om lekker naar voren te kunnen lopen. En daar was de sfeer prima in orde. Hoe verder je achter in de zaal staat, hoe minder de sfeer vaak is. Aangezien de die hards vooraan staan. En de "o leuk een avondje weg" mensen staan inderdaad lekker hun week door te nemen achter in de zaal. Maar dat is altijd zo het geval geweest.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:35 schreef Stofje het volgende:
Ach, het is wel een gegeven dat het Nederlandse publiek haast per definitie tamelijk tam is bij dit soort concerten. In België is het allemaal net wat fanatieker en ik vermoed dat in landen als Frankrijk en Italië er echt meer beweging is. Anyway, als iemand een negatieve ervaring heeft, ligt dat gewoon aan je eigen positie. Dat zal echt niet aan Placebo gelegen hebben, maar om de mensen om je heen. Je kunt je ergeren aan figuren om je heen die tam reageren, alleen met hun telefoontje spelen, met elkaar blijven ouwehoeren, etc. Dan lijkt het alsof Placebo een matig optreden geeft, maar dat ligt gewoon aan je omgeving.
Wij kiezen er eigenlijk altijd voor om achterin te gaan staan, wel altijd op het veld. We houden niet van de drukte voorin, willen gewoon ruimte hebben om te dansen en mee te doen, biertjes te halen etc. Mijn medeconcertgangers zijn net als ik allemaal lang dus we hebben prima zicht en het geluid is ook goed. Daarom zijn we niet minder fanatiek. Soms inderdaad wel grappig om te zien hoe verbaasd mensen achterin in het begin kijken dat we staan mee te springen en alle teksten kennen en vaak gaan ze dan toch meedoen. Zo komt er achterin ook nog wat sfeer, haha!quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:47 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maarja, dan ga je toch een "andere omgeving" opzoeken. Je moet dan ook geen sfeer verwachten als je zitplaatsen neemt. Er was genoeg ruimte om lekker naar voren te kunnen lopen. En daar was de sfeer prima in orde. Hoe verder je achter in de zaal staat, hoe minder de sfeer vaak is. Aangezien de die hards vooraan staan. En de "o leuk een avondje weg" mensen staan inderdaad lekker hun week door te nemen achter in de zaal. Maar dat is altijd zo het geval geweest.
Oude mannen modus:quote:Op maandag 9 december 2013 14:29 schreef indiaantje89 het volgende:
B3
For What It's Worth![]()
Loud Like Love![]()
Twenty Years
Every You Every Me![]()
Too Many Friends
Scene of the Crime
A Million Little Pieces
Speak In Tongues
Rob the Bank![]()
Purify
Space Monkey![]()
Blind
Exit Wounds![]()
Meds![]()
Song to Say Goodbye![]()
Special K![]()
The Bitter End![]()
Encore:
Teenage Angst
Running Up That Hill![]()
Post Blue
Infra-red![]()
![]()
prima tracklist
Was dat een donkere jongen met lang krullend haar? Bij dat ene handjeklap nummer ging ie helemaal los. Ik zat er schuinachterquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:49 schreef Burger_Queen het volgende:
Concert afgelopen zondag vond ik echt geweldig!
Publiek was niet super enthousiast (behalve dan de gast die naast me zat, ik heb een heel air drum scala voorbij zien komen en bijna een vuist in mijn oog gehad maar dat mag de pret niet drukken) maar vond ik niet storend.
Hij had kort haar volgens mij. Tijdens het begin van het concert was hij nog rustig en gezellig praatjes aan het maken met mij maar hoe meer biertjes er naar binnen gingen hoe vervelender hij werd... Ik zat in vak 107 helemaal vooraan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:01 schreef Vatta het volgende:
[..]
Was dat een donkere jongen met lang krullend haar? Bij dat ene handjeklap nummer ging ie helemaal los. Ik zat er schuinachter
quote:STEVE FORREST LEAVES PLACEBO TO PURSUE PERSONAL MUSICAL AMBITIONS
02-02-2015
Steve Forrest, who joined Placebo in 2008 and has toured with them over the last two album campaigns ‘Battle For The Sun’ and ‘Loud Like Love’, has decided to leave the band.
The split is very amicable and Steve was keen to pursue his own musical ambitions, and has been writing and recording his own material over the last few years.
Brian Molko and Stefan Olsdal would like to thank Steve for all his work with the band and wish him all the very best in his future career.
Taking on the role as Placebo’s new touring drummer for the UK tour is old friend Matt Lunn, former Colour of Fire drummer, who in fact supported Placebo on various tours back in 2004.
UK-tour gaat eind van de maand van start en dit zat blijkbaar al even in de pijplijn hoor ik net, maar ze zijn er nu pas mee naar buiten gekomen.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Jammer, maar komt vast wel goed. Wel vreemd dat hij midden in een tour weg gaat.
Ah oke, dan is het niet raar. Ik dacht dat ze al constant aan het touren waren. Verstandig om er pas mee naar buiten te komen als alles al geregeld is.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:28 schreef Felixa het volgende:
[..]
UK-tour gaat eind van de maand van start en dit zat blijkbaar al even in de pijplijn hoor ik net, maar ze zijn er nu pas mee naar buiten gekomen.
Dat zijn de betere locaties.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef Felixa het volgende:
In mei ga ik ze zien in de wereldberoemde arena in Verona.![]()
Ik ben geen opera-fan dus dit lijkt me een uitgelezen kans om toch die arena eens te bezoeken.
[ afbeelding ]
Wow gaaf zeg! Hele mooie arena ben er een paar keer overdag geweest. Leuk stadje ook verder Verona.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef Felixa het volgende:
Ik ben geen opera-fan dus dit lijkt me een uitgelezen kans om toch die arena eens te bezoeken.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef Felixa het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me zeker sfeerverhogend ja! Ik vind het wel vreemd dat er alleen zitplaatsen zijn. Ik had gedacht dat ze beneden voor een rockconcert die stoelen wel weg zouden halen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:40 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wow gaaf zeg! Hele mooie arena ben er een paar keer overdag geweest. Leuk stadje ook verder Verona.
Heb ooit in zo'n vergelijkbare arena in Nimes Jamiroquai gezien. Dat is wel sfeerverhogend hoor.
Nice, ik heb er 2 opera's gezien, is ook als je geen fan bent een hele gewaarwording. Placebo zal er niet misstaan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef Felixa het volgende:
[ afbeelding ]
gaaaf zeg, wat een locatie!quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef Felixa het volgende:
[ afbeelding ]
In november heb ik in die zaal The Cure gezien, echt zo'n mooie zaal waar ze er daar zo veel van hebben; oude bioscopen/theaters zijn het allemaal volgens mij. En met Placebo ben ik er ook bij in Londen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:06 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
gaaaf zeg, wat een locatie!
Ik ga ze over paar weken in Londen zien in Hammersmith Apollo (of eventim apollo hoe het nu eigenlijk heet) ben heel benieuwd. want die zaal ziet er ook wel mooi uit van wat ik gezien heb.
Wow, jij ziet ze echt vaak! Heerlijk. Het is en blijft gewoon een van de allerbeste livebands met prachtige muziek. Het verbaast mij dan ook hoe vaak ik niet meemaak dat als ik zeg dat ik naar een concert van Placebo ga, mensen zeggen: Wat is dat...?quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:49 schreef Felixa het volgende:
[..]
In november heb ik in die zaal The Cure gezien, echt zo'n mooie zaal waar ze er daar zo veel van hebben; oude bioscopen/theaters zijn het allemaal volgens mij. En met Placebo ben ik er ook bij in Londen.
Wat gaaf! ik had graag The Cure ook gezien daar. tof dat je ook naar Placebo gaat in Londen!quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:49 schreef Felixa het volgende:
[..]
In november heb ik in die zaal The Cure gezien, echt zo'n mooie zaal waar ze er daar zo veel van hebben; oude bioscopen/theaters zijn het allemaal volgens mij. En met Placebo ben ik er ook bij in Londen.
En hoe vond je ze in Londen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:58 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
Wat gaaf! ik had graag The Cure ook gezien daar. tof dat je ook naar Placebo gaat in Londen!
Eens! (Om de een of andere reden slaan ze Battle For The Sun als album tegenwoordig bijna helemaal over, terwijl er van meds wel weer veel gespeeld wordt. Maar meer nummers van de eerste 4 albums zou ik erg toejuichen.)quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef Felixa het volgende:
Piepklein puntje van kritiek: van mij mogen ze ondertussen wel wat minder nummers van de laatste cd spelen en nog wat extra oude kneiters in de setlist gooien.
Ze waren fantastisch in Londen! eerste avond was echt beste, tweede avond was ook echt top hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef Felixa het volgende:
[..]
En hoe vond je ze in Londen?
Ik denk dat het eerste concert op dinsdag het beste is dat ik ooit van ze gezien heb. De energie/interactie tussen publiek en band was magisch op een of andere manier. Gisteren was ook "gewoon" steengoed maar dinsdag hing er iets in de lucht.
Piepklein puntje van kritiek: van mij mogen ze ondertussen wel wat minder nummers van de laatste cd spelen en nog wat extra oude kneiters in de setlist gooien.
Special Needs was erg tof ja.quote:Op woensdag 1 april 2015 15:32 schreef MidnightShow_ het volgende:
[..]
Ze waren fantastisch in Londen! eerste avond was echt beste, tweede avond was ook echt top hoor.
Setlist mag dan wel beetje hetzelfde zijn als de afgelopen keren, maar dit zijn ook de laatste gigs van Loud Like Love tour en volgend jaar komt Anniversary tour.. dus dan pakken ze misschien wel heel erg uit! ben benieuwd.
Ik had niet verwacht dat het zo goed zou worden, maar het was echt ook beste wat ik ooit gezien had van ze. heb ze dan wel niet te vaak gezien (5x totaal nu. ik ben ook 20)
Vond het gaaf om I Know te horen en Special Needs. <3
Kun je er iets meer over vertellen? Waarom is het een rotzaal? Ik heb de laatste jaren gemerkt dat ik de zaal wel erg belangrijk vindt bij concerten. Wat zijn dingen die je kut vond aan Ronda?quote:Op woensdag 22 april 2015 11:28 schreef Felixa het volgende:
Ik was een paar weken geleden voor het eerst in de Ronda, bij Noel Gallagher. Wat een rotzaal vond ik het! Maar ja, Placebo... Toch maar weer overstag...
Ziggo Dome vond ik echt... vreselijk. Zal vast een perfecte zaal zijn voor grote producties, maar ik vond het echt kut. Kleiner, dat vind ik al een goed argument. Ik neem aan dat de Ronda een zaal is in de TivoliVredenburg, in het centrum van Utrecht, bij CS? (Locatie, ook belangrijkquote:Op woensdag 22 april 2015 11:34 schreef F_JD het volgende:
Ik vind het een heerlijke zaal. Goed geluid, ruime vloer. Ook relatief klein (ivm de Ziggo Dome dan toch) en dat is wat me eigenlijk juist over de streep gaat trekken in deze situatie.
Vooral logistiek: ten eerste moet je als je het gebouw inkomt, een aantal trappen op. Nou is dat niet zo erg, maar wel als de zaal na afloop leegstroomt en 2.000 man over die (soms smalle) trappen weer naar beneden loopt. En onderweg naar de laatste trap naar beneden moet je dan ook nog langs de garderobe, waar iedereen in de rij staat om zijn jas op te halen. Gevolg: opstoppingen. Nou is de kans groot dat je op 15 juni geen jas nodig hebt, maar goed. Ik vond het in ieder geval niet echt handig ingedeeld allemaal, zeker voor een nieuwe zaal.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:33 schreef Stofje het volgende:
[..]
Kun je er iets meer over vertellen? Waarom is het een rotzaal? Ik heb de laatste jaren gemerkt dat ik de zaal wel erg belangrijk vindt bij concerten. Wat zijn dingen die je kut vond aan Ronda?
Ticketmaster heeft het inmiddels aangepast naar vrijdag 10u.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:37 schreef F_JD het volgende:
Allemaal correct.
Edit: Overigens nog wel onduidelijkheid over de start van de voorverkoop. TivoliVredenburg zegt vrijdag, Ticketmaster zaterdag.
Klopt, ze hebben de melding snel opgepiktquote:Op woensdag 22 april 2015 12:32 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ticketmaster heeft het inmiddels aangepast naar vrijdag 10u.
Klopt, er kunnen meer mensen in dan je zou denken als je de zaal ziet. De zaal is vrij ondiep, maar wel breed en hoog. Zodoende heb je eigenlijk altijd wel een redelijk zicht op het podium, waar je ook staat.quote:Op woensdag 22 april 2015 11:59 schreef Stofje het volgende:
https://www.google.com/ma(...)13354492&hl=nl&gl=US Ghe, ik snap je, qua trap naar boven.Dat je echt letterlijk langs het podium gaat met die trap is best vaag. 2000 man kunnen erin, het ziet er wel knus en leuk uit. Toch wel overwegen hierheen te gaan dus, kleine setting op zich.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou maar eens kaartjes willen voor A-Ha, Foo Fighters en Placebo....quote:Op woensdag 22 april 2015 14:55 schreef H.Kemper het volgende:
Verkoop tegelijkertijd met de Foo Fighters... handig
Totaal niet.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:55 schreef H.Kemper het volgende:
Verkoop tegelijkertijd met de Foo Fighters... handig
Mojo verkoopt geen kaarten.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:50 schreef AgeEll het volgende:
is het alleen via de website/telefoonnummer van mojo kaarten te regelen??
En de site van TivoliVredenburg zal dit keer ook naar Ticketmaster verwijzen.quote:Op woensdag 22 april 2015 22:55 schreef Felixa het volgende:
[..]
Mojo verkoopt geen kaarten.
Kaarten zijn te koop via Ticketmaster en de site van TivoliVredenburg zelf.
Massive Attack was zo tof in de Rondaquote:Op woensdag 22 april 2015 23:03 schreef MaJo het volgende:
Niet eens met de mensen die de Ronda niks vinden. Ben er nu al een aantal keer geweest en het is een prima zaal. Bij de oude Tivoli kwam je ook maar aan 1 kant binnen dus wat dat betreft is het niet anders. Het geluid is er top en aan de zijkanten kun je op de "trappen" zitten als je er een beetje op tijd bent. Ik vind het een toffe zaal met veel betere mogelijkheden dan het oude tivoli: waar je ook staat, je staat goed. Het enige vreemde is dat je eigenlijk zo het podium op kunt lopen, maar daarvoor staat er een beveiligingsmannetje
Wel jammer dat het niet op 2 plekken wordt aangeboden, ticketmaster gaat zeker last krijgen van een overbelastingquote:Op woensdag 22 april 2015 23:11 schreef F_JD het volgende:
En de site van TivoliVredenburg zal dit keer ook naar Ticketmaster verwijzen.
Foo's < Placeboquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:24 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Niemand heeft door dat Placebo in de verkoop is dankzij de foo's
Zie jullie bij Placebo dan, FF sla ik ff over, al wat te vaak gezienquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:30 schreef Re het volgende:
2 kaarten placebo en 2 staanplaatsen FFs, dus dat is mooi
ja lekker op een maandagquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie jullie bij Placebo dan, FF sla ik ff over, al wat te vaak gezien.
Is altijd in NL, in het weekend staan ze in Parijs/Berlijn dat soort steden, wij krijgen de afdankdagenquote:
ah, nou ja, maakt niet uit, ik heb er zin in wel... en die kleine krijgt gelijk wat moois meequote:Op vrijdag 24 april 2015 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is altijd in NL, in het weekend staan ze in Parijs/Berlijn dat soort steden, wij krijgen de afdankdagen.
Je neemt een kind mee naar Placebo?quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:41 schreef Re het volgende:
[..]
ah, nou ja, maakt niet uit, ik heb er zin in wel... en die kleine krijgt gelijk wat moois mee
---->OUDquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:41 schreef Re het volgende:
[..]
ah, nou ja, maakt niet uit, ik heb er zin in wel... en die kleine krijgt gelijk wat moois mee
Stoer stoer.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:01 schreef Felixa het volgende:
Ook kaarten gekocht. Normaal mag ik altijd op de gastenlijst bij Placebo maar omdat alle opbrengsten naar het goede doel gaan, is er dit keer geen lijst. Dan koop ik natuurlijk met alle liefde een kaartje.![]()
Flinke vooruitgang dusquote:Op woensdag 20 mei 2015 07:42 schreef indiaantje89 het volgende:
En toch nog op Pinkpop als vervanger voor Sam Smith.
En? Hoe was het?!quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:10 schreef Felixa het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |