Heb je nog behoefte aan een date?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:04 schreef Felixa het volgende:
Krijg net een WhatsAppje dat ik op de gastenlijst sta voor zondag.
Zondag valt het toch wel mee kwa sneeuw ?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:41 schreef Stofje het volgende:
Had / heb een perskaart, maar m'n kompaan / toch ook wel vervoer heeft afgezegd. Kortom, ik ben alleen en de NS is nogal bezig met werkzaamheden op mijn traject (die normaal al zeker 2 uur in beslag zou nemen). En dan wordt er ook nog eens sneeuw voorspeld. Alles bij elkaar opgeteld ga ik die perskaart aan een collega overdragen. Best wel heel jammer.
Het laatste album is best ok hoor. De beste nummers van die plaat o.a. Exit Wounds kunnen zich wel meten met de oudere topnummers. Vind ik dan.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Ze spelen wel veel van hun laatste album zo te zien.
Ik hoop dingen als: Bitter End, Running Up That Hill, Infra-Red, Meds, 36 Degrees, Song To Say Goodbye en als klapper Where Is My Mindal hoewel ze die toch niet doen.
Ja niks mee met hun laatste album, maar ik ken die oudere nummers net iets beter. Ik vind de titel song Loud Like Love erg vet.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:12 schreef Vatta het volgende:
[..]
Het laatste album is best ok hoor. De beste nummers van die plaat o.a. Exit Wounds kunnen zich wel meten met de oudere topnummers. Vind ik dan.
Ik heb nog niet gekeken op weeronline, zie niets over sneeuw, alleen regen.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zondag valt het toch wel mee kwa sneeuw ?
twitter:PLACEBOWORLD twitterde op donderdag 05-12-2013 om 16:49:24BELGIUM : Festival News coming your way tomorrow.... reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |