Klinkt primaquote:
jij kan niet 1,5uur je plas ophouden?quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Placebo, een band waarvan je weet altijd kwaliteit te krijgen!
Ook een van de weinige bands waarvan ik geen nummer heb waarop ik tijdens het concert naar de w.c. kan. Bij andere bands heb ik altijd oh, als dat nummer komt kan ik even naar de w.c. Bij Placebo geen een nummer.
Niet als ik bier drink nee.quote:Op woensdag 26 juni 2013 09:28 schreef AgeEll het volgende:
[..]
jij kan niet 1,5uur je plas ophouden?
echt kut jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Ja, zitplaatsen doen ik echt nooit meer, wat een doodse bedoening is dat zeg, beetje op 1 plek zitten of staan terwijl je de veldmensen uit hun plaat ziet gaan.
Het is ook wel een grote zaal, ik heb eigenlijk geen idee hoe "groot" ze zijn hier.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:25 schreef Felixa het volgende:
Voorverkoop voor het concert in de ZiggoDome gaat echt dramatisch slecht.![]()
Misschien dat het nog bijtrekt als de nieuwe cd uitkomt.
Er is wel vaker een concert naar de HMH verplaatst. Maar ze kunnen de zaal in het Ziggodome ook eenvoudig kleiner maken door het podium naar voren te plaatsen, heb ik ook al een keer gezien.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:37 schreef Felixa het volgende:
Niet meer zo groot als een jaar of 10-15 geleden.
Volgens mij kregen ze vorige keer Ahoy ook al niet meer vol.
En dan is dit nog 's een stuk groter.
Blijft jammer dat er qua capaciteit niets meer tussen HMH en ZiggoDome in zit nu Ahoy niet meer wordt geboekt door Mojo.
Dan maken ze dus de zaal wel kleiner gewoon, niets aan het handjequote:Op dinsdag 3 september 2013 11:44 schreef Felixa het volgende:
Ik weet niet of ze het nog naar de HMH kunnen verplaatsen, ook omdat er nu verschillende ticketprijzen gehanteerd worden voor de ZiggoDome. En ik denk dat ze wel zo'n beetje de HMH-capaciteit hebben verkocht nu.
Ben het helemaal eens wat betreft Ahoy, gelukkig hoef ik daar niet meer heen.
Moeten ze die kaarten niet zo duur maken. Eigen schuldquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:58 schreef Spezza19 het volgende:
Toch vind ik het altijd sneu om te zien. killers was ook half gevuld.... Weet niet of je als artiest daar nou positief van wordt... Je kijkt toch tegen een hoop lege stoelen aan....
Nou, dat hoeft dus niet, alleen is de zaal gewoon minder diepquote:Op dinsdag 3 september 2013 11:58 schreef Spezza19 het volgende:
Toch vind ik het altijd sneu om te zien. killers was ook half gevuld.... Weet niet of je als artiest daar nou positief van wordt... Je kijkt toch tegen een hoop lege stoelen aan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |