Muntjes, ook dat nog. Stom systeem. Kun je dus twee keer in de rij gaan staan.quote:Op zondag 8 december 2013 15:22 schreef Stofje het volgende:
Ik kreeg 7 munten voor 20,-. Groot biertje was 2 munten. Ok, 5,70 zie ik, sorry,. Klein biertje was 1,5 munt, 4,29. Drama-prijzen
.
Staat expliciet op het kaartje: het moet worden afgedrukt op A4. Het is niet geldig als je het toont op een telefoon, tablet of wat dan ook.quote:Op zondag 8 december 2013 17:13 schreef FourTet het volgende:
Ik wilde net m'n kaartjes uitprinten maar kom er achter dat m'n printer het niet meer doet. Heb ik nu een probleem, of werkt het ook als ik het kaartje op m'n telefoon laat zien/scannen? Of zijn er nog andere oplossingen?
Zou geen risico nemen. Beleid is beleid.quote:Op zondag 8 december 2013 17:58 schreef FourTet het volgende:
Ik ga het toch maar zonder geprinte kaartjes proberen. Een paar jaar geleden bij Coldplay lukte het ook...
Waar stond je? Ik stond beetje rechts voorin en nergens last van gehad. Wat speelde ze vet zeg. Heb genoten.quote:Op maandag 9 december 2013 00:09 schreef Vatta het volgende:
Zo dat was niet best. Ging met goede hoop heen en kwam met een piep in mijn oren terug. De geluidstechnici waren in vorm vandaag. Gelukkig heb ik ze al een keer op lowlands gezien en dat was wel top.
Zat achterin op de tribune. De bassdrum sloeg helemaal nergens op. Mijn kop knalde er bijna af man.quote:Op maandag 9 december 2013 00:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waar stond je? Ik stond beetje rechts voorin en nergens last van gehad. Wat speelde ze vet zeg. Heb genoten.
Ik zat heerlijk man waar heb je het over. Ik vond het geluid gewoon ruk en was op de tribune in ieder geval niet de enige. Ben wel wat beter gewend in de Ziggo.quote:Op maandag 9 december 2013 00:40 schreef HeatWave het volgende:
Zitplaatsen kopen en dan nog klagen ook.
Sorry hoor, maar zitplaatsen zijn gewoon volkomen ruk, het geluid wordt afgesteld zodat het bij het mengpaneel in de zaal het beste klinkt, daar stond ik dan ook en het klonk echt fenomenaal.quote:Op maandag 9 december 2013 00:43 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ik zat heerlijk man waar heb je het over. Ik vond het geluid gewoon ruk en was op de tribune in ieder geval niet de enige. Ben wel wat beter gewend in de Ziggo.
Ik ga regelmatig naar festivals dus staan is het probleem niet. Verder ben ik in de Ziggo naar Muse en SOAD geweest en zat bij beide concerten op de tribune omdat ik soms ook gewoon zittend van een concert wil genieten zonder omver te worden gebeukt door een stel hossende homo's.quote:Op maandag 9 december 2013 00:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zitplaatsen zijn gewoon volkomen ruk, het geluid wordt afgesteld zodat het bij het mengpaneel in de zaal het beste klinkt, daar stond ik dan ook en het klonk echt fenomenaal.
Zitplaastsen zijn de "ik was te laat voor echte plaatsen en ga toch maar" plaatsen. Ik koop ze niet eens als de staanplaatsen zijn uitverkocht, ik ben toch geen bejaarde.
Amenquote:Op maandag 9 december 2013 00:39 schreef HeatWave het volgende:
Geweldig concert, en gewoon enorm goed geluid. En zoals altijd ook alles goed geregeld qua drankjes en muntjes, Geen idee waar mensen dat gejank vandaan halen.
Ik stond direct voor het mengpaneel en het geluid was echt niet best. Als je alles heel hard zet, wordt het één grote brij van geluid, waarin elke nuance verdrinkt.quote:Op maandag 9 december 2013 00:46 schreef HeatWave het volgende:
het geluid wordt afgesteld zodat het bij het mengpaneel in de zaal het beste klinkt, daar stond ik dan ook en het klonk echt fenomenaal.
''hossende homo's''quote:Op maandag 9 december 2013 00:55 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ik ga regelmatig naar festivals dus staan is het probleem niet. Verder ben ik in de Ziggo naar Muse en SOAD geweest en zat bij beide concerten op de tribune omdat ik soms ook gewoon zittend van een concert wil genieten zonder omver te worden gebeukt door een stel hossende homo's.
Verder was het geluid daar toen wel top dus ik vind jouw theorie ook wat vreemd.
Wat gaaf! Zei hij nog iets over hoe het gisteren in Belgie was? Ik vond het publiek in het Sportpaleis gisteren echt wel enthousiast, terwijl ze vaak zeggen dat Belgen dat niet zijn. Op het laatst kwamen ze gewoon ook op het podium staan om een 10 minuten durende staande ovatie in ontvangst te nemen. Toen dacht ik even dat ze nog terug zouden komen voor een tweede toegift na al dat enthousiasme. Maar helaas.quote:Op maandag 9 december 2013 01:10 schreef Felixa het volgende:
Ik vond het geweldig! Geluid was ontzettend zuiver. Ik had ook zitplaatsen (gastenlijst) aan de linkerkant van het podium, waar ook andere genodigden/familieleden zaten. Publiek was echt vreselijk. Band speelde de pannen van het dak, setlist vond ik erg goed. Mooie visuals.
Naderhand nog backstage op de after-show van de band geweest en een tijdje met de bassist staan praten; ik verontschuldigde mij nog voor het Nederlandse publiek. Hij vond het wel meevallen. "We've had a lot worse..." Hij merkte wel dat er veel "liefde" in de zaal was voor de band. En hij was erg blij met de mooie mannen die op de eerste rijen stonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |