abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134050671
We zien jullie zo! On our way to Amsterdam!
pi_134052150
Ik wilde net m'n kaartjes uitprinten maar kom er achter dat m'n printer het niet meer doet. Heb ik nu een probleem, of werkt het ook als ik het kaartje op m'n telefoon laat zien/scannen? Of zijn er nog andere oplossingen?
pi_134052638
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2013 15:22 schreef Stofje het volgende:
Ik kreeg 7 munten voor 20,-. Groot biertje was 2 munten. Ok, 5,70 zie ik, sorry, :s). Klein biertje was 1,5 munt, 4,29. Drama-prijzen :').
Muntjes, ook dat nog. Stom systeem. Kun je dus twee keer in de rij gaan staan.
pi_134052704
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 17:13 schreef FourTet het volgende:
Ik wilde net m'n kaartjes uitprinten maar kom er achter dat m'n printer het niet meer doet. Heb ik nu een probleem, of werkt het ook als ik het kaartje op m'n telefoon laat zien/scannen? Of zijn er nog andere oplossingen?
Staat expliciet op het kaartje: het moet worden afgedrukt op A4. Het is niet geldig als je het toont op een telefoon, tablet of wat dan ook.

Je zult dus ergens een printer moeten vinden.
pi_134053532
Ik ga het toch maar zonder geprinte kaartjes proberen. Een paar jaar geleden bij Coldplay lukte het ook...
pi_134053605
Tja zelf weten. Heb je geen vriendelijke buren of zo?
pi_134054106
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 17:58 schreef FourTet het volgende:
Ik ga het toch maar zonder geprinte kaartjes proberen. Een paar jaar geleden bij Coldplay lukte het ook...
Zou geen risico nemen. Beleid is beleid.
pi_134069240
Zo dat was niet best. Ging met goede hoop heen en kwam met een piep in mijn oren terug. De geluidstechnici waren in vorm vandaag. Gelukkig heb ik ze al een keer op lowlands gezien en dat was wel top.

[ Bericht 6% gewijzigd door Vatta op 09-12-2013 00:23:49 ]
pi_134069855
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 00:09 schreef Vatta het volgende:
Zo dat was niet best. Ging met goede hoop heen en kwam met een piep in mijn oren terug. De geluidstechnici waren in vorm vandaag. Gelukkig heb ik ze al een keer op lowlands gezien en dat was wel top.
Waar stond je? Ik stond beetje rechts voorin en nergens last van gehad. Wat speelde ze vet zeg. Heb genoten.
pi_134069924
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 00:36 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Waar stond je? Ik stond beetje rechts voorin en nergens last van gehad. Wat speelde ze vet zeg. Heb genoten.
Zat achterin op de tribune. De bassdrum sloeg helemaal nergens op. Mijn kop knalde er bijna af man.
  maandag 9 december 2013 @ 00:39:32 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_134069942
Geweldig concert, en gewoon enorm goed geluid. En zoals altijd ook alles goed geregeld qua drankjes en muntjes, Geen idee waar mensen dat gejank vandaan halen :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 9 december 2013 @ 00:40:07 #187
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_134069957
Zitplaatsen kopen en dan nog klagen ook :').
Get woke, go broke!
pi_134070029
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 00:40 schreef HeatWave het volgende:
Zitplaatsen kopen en dan nog klagen ook :').
Ik zat heerlijk man waar heb je het over. Ik vond het geluid gewoon ruk en was op de tribune in ieder geval niet de enige. Ben wel wat beter gewend in de Ziggo.
  maandag 9 december 2013 @ 00:46:14 #189
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_134070100
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 00:43 schreef Vatta het volgende:

[..]

Ik zat heerlijk man waar heb je het over. Ik vond het geluid gewoon ruk en was op de tribune in ieder geval niet de enige. Ben wel wat beter gewend in de Ziggo.
Sorry hoor, maar zitplaatsen zijn gewoon volkomen ruk, het geluid wordt afgesteld zodat het bij het mengpaneel in de zaal het beste klinkt, daar stond ik dan ook en het klonk echt fenomenaal.

Zitplaastsen zijn de "ik was te laat voor echte plaatsen en ga toch maar" plaatsen. Ik koop ze niet eens als de staanplaatsen zijn uitverkocht, ik ben toch geen bejaarde :').
Get woke, go broke!
pi_134070285
Maar zaten er echte mensen dan op de tribune? Ze bewogen nauwelijks en er kwam geen geluid uit? Publiek was echt weer om te huilen... met zo'n applaus kom je als band toch niet terug voor een toegift? Voor mij de komende jaren maar niet meer naar die sfeerloze tenten voor grote concerten, zeker niet in 020.

Concert was zeker goed, geluid kon beter, afhankelijk van waar je was in de zaal. Veel nieuw werk gespeeld, maar goede mix met het oudere. Vroeg in de set al Loud like Love en Too Many Friends, vond ik wat vreemd, maar deden ze in Antwerpen ook. Ook hier geen Protège moi, maar wel de Kate Bush cover van Running up that Hill. Al met al blij om ze eens gezien te hebben na ze meerdere keren mis gelopen te zijn, maar door het publiek niet het meest memorabele concert van dit jaar.
pi_134070322
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 00:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar zitplaatsen zijn gewoon volkomen ruk, het geluid wordt afgesteld zodat het bij het mengpaneel in de zaal het beste klinkt, daar stond ik dan ook en het klonk echt fenomenaal.

Zitplaastsen zijn de "ik was te laat voor echte plaatsen en ga toch maar" plaatsen. Ik koop ze niet eens als de staanplaatsen zijn uitverkocht, ik ben toch geen bejaarde :').
Ik ga regelmatig naar festivals dus staan is het probleem niet. Verder ben ik in de Ziggo naar Muse en SOAD geweest en zat bij beide concerten op de tribune omdat ik soms ook gewoon zittend van een concert wil genieten zonder omver te worden gebeukt door een stel hossende homo's.
Verder was het geluid daar toen wel top dus ik vind jouw theorie ook wat vreemd.
  Forum Admin maandag 9 december 2013 @ 01:01:19 #192
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_134070435
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 00:39 schreef HeatWave het volgende:
Geweldig concert, en gewoon enorm goed geluid. En zoals altijd ook alles goed geregeld qua drankjes en muntjes, Geen idee waar mensen dat gejank vandaan halen :').
Amen
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_134070593
Ik vond het geweldig! Geluid was ontzettend zuiver. Ik had ook zitplaatsen (gastenlijst) aan de linkerkant van het podium, waar ook andere genodigden/familieleden zaten. Publiek was echt vreselijk. Band speelde de pannen van het dak, setlist vond ik erg goed. Mooie visuals.
Naderhand nog backstage op de after-show van de band geweest en een tijdje met de bassist staan praten; ik verontschuldigde mij nog voor het Nederlandse publiek. Hij vond het wel meevallen. "We've had a lot worse..." Hij merkte wel dat er veel "liefde" in de zaal was voor de band. En hij was erg blij met de mooie mannen die op de eerste rijen stonden. :P
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_134071014
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 00:46 schreef HeatWave het volgende:
het geluid wordt afgesteld zodat het bij het mengpaneel in de zaal het beste klinkt, daar stond ik dan ook en het klonk echt fenomenaal.
Ik stond direct voor het mengpaneel en het geluid was echt niet best. Als je alles heel hard zet, wordt het één grote brij van geluid, waarin elke nuance verdrinkt.

Had ook meteen bij het eerste liedje al ruzie met een of andere Engelse rukker. Drie seconden voor het concert begon werkte-ie zich nogal lomp naar voren om te gaan staan op een plekje een halve centimeter voor mijn neus. Die kreeg dus een duwtje in de rug en dreigde vervolgens om me in elkaar te slaan. :')
pi_134071025
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 00:55 schreef Vatta het volgende:

[..]

Ik ga regelmatig naar festivals dus staan is het probleem niet. Verder ben ik in de Ziggo naar Muse en SOAD geweest en zat bij beide concerten op de tribune omdat ik soms ook gewoon zittend van een concert wil genieten zonder omver te worden gebeukt door een stel hossende homo's.
Verder was het geluid daar toen wel top dus ik vind jouw theorie ook wat vreemd.
''hossende homo's'' :') _O-

Nee, ik snap het opzich wel hoor, ik zit bijna nooit, heel soms maar. Ik vind zitten nooit echt het beste geluid brengen en zeker niet ook niet de sfeer.
Maar snap dat mensen liever relaxed naar een concert kijken, maar dat werkt voor mij niet echt. ik ga liever los op de muziek en staan in een massa mensen (ik sta meestal vooraan dus nog meer sfeer)
Maar betreft het geluid, het zijn echt de geluidstechnici die het beste er van moeten maken. ziggo heeft de capaciteiten om het beste geluid te krijgen, maar als de geluidstechnici dat niet in orde hebben dan is het minder. (lijkt me ook niet makkelijk)
pi_134071048
Verder vond ik het een geweldig concert, stond vooraan prima geluid daar. en best ook een goede sfeer ook! mensen deden wel mee en gingen wel los.
Nieuwe album vind ik zelf erg goed, dus had geen probleem met veel nieuwe nummers, setlist vond ik top dus geen klachten daar.
Gewoon geweldige avond gehad! bijna drumstick gevangen, baal ik wel van. :{ :P
pi_134071088
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 01:10 schreef Felixa het volgende:
Ik vond het geweldig! Geluid was ontzettend zuiver. Ik had ook zitplaatsen (gastenlijst) aan de linkerkant van het podium, waar ook andere genodigden/familieleden zaten. Publiek was echt vreselijk. Band speelde de pannen van het dak, setlist vond ik erg goed. Mooie visuals.
Naderhand nog backstage op de after-show van de band geweest en een tijdje met de bassist staan praten; ik verontschuldigde mij nog voor het Nederlandse publiek. Hij vond het wel meevallen. "We've had a lot worse..." Hij merkte wel dat er veel "liefde" in de zaal was voor de band. En hij was erg blij met de mooie mannen die op de eerste rijen stonden. :P
Wat gaaf! Zei hij nog iets over hoe het gisteren in Belgie was? Ik vond het publiek in het Sportpaleis gisteren echt wel enthousiast, terwijl ze vaak zeggen dat Belgen dat niet zijn. Op het laatst kwamen ze gewoon ook op het podium staan om een 10 minuten durende staande ovatie in ontvangst te nemen. Toen dacht ik even dat ze nog terug zouden komen voor een tweede toegift na al dat enthousiasme. Maar helaas.
pi_134071108
Laatste keer dat ik geld uitgeef in de ziggo dome.... Wat is het godvergeten duur daar zeg.... Schandalig!!!

Concert; fantastisch... Heerlijk een band die veel van het nieuwe album speelt en niet het oude om maar de menigte te pleasen....

Ik stond links vooraan... Prima plek, goed zicht, goed geluid.....

:)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_134071151
Hoe vonden jullie de vioolpartijen dan?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2013 01:59:20 ]
  maandag 9 december 2013 @ 02:15:51 #200
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_134071306
Ik vond het tof O+
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')