Foo's < Placeboquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:24 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Niemand heeft door dat Placebo in de verkoop is dankzij de foo's
Zie jullie bij Placebo dan, FF sla ik ff over, al wat te vaak gezienquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:30 schreef Re het volgende:
2 kaarten placebo en 2 staanplaatsen FFs, dus dat is mooi
ja lekker op een maandagquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zie jullie bij Placebo dan, FF sla ik ff over, al wat te vaak gezien.
Is altijd in NL, in het weekend staan ze in Parijs/Berlijn dat soort steden, wij krijgen de afdankdagenquote:
ah, nou ja, maakt niet uit, ik heb er zin in wel... en die kleine krijgt gelijk wat moois meequote:Op vrijdag 24 april 2015 10:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is altijd in NL, in het weekend staan ze in Parijs/Berlijn dat soort steden, wij krijgen de afdankdagen.
Je neemt een kind mee naar Placebo?quote:Op vrijdag 24 april 2015 10:41 schreef Re het volgende:
[..]
ah, nou ja, maakt niet uit, ik heb er zin in wel... en die kleine krijgt gelijk wat moois mee
---->OUDquote:Op vrijdag 24 april 2015 10:41 schreef Re het volgende:
[..]
ah, nou ja, maakt niet uit, ik heb er zin in wel... en die kleine krijgt gelijk wat moois mee
Stoer stoer.quote:Op vrijdag 24 april 2015 12:01 schreef Felixa het volgende:
Ook kaarten gekocht. Normaal mag ik altijd op de gastenlijst bij Placebo maar omdat alle opbrengsten naar het goede doel gaan, is er dit keer geen lijst. Dan koop ik natuurlijk met alle liefde een kaartje.![]()
Flinke vooruitgang dusquote:Op woensdag 20 mei 2015 07:42 schreef indiaantje89 het volgende:
En toch nog op Pinkpop als vervanger voor Sam Smith.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |