abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151264681
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:18 schreef Felixa het volgende:

[..]

En hoe vond je ze in Londen?
Ik denk dat het eerste concert op dinsdag het beste is dat ik ooit van ze gezien heb. De energie/interactie tussen publiek en band was magisch op een of andere manier. Gisteren was ook "gewoon" steengoed maar dinsdag hing er iets in de lucht.
Piepklein puntje van kritiek: van mij mogen ze ondertussen wel wat minder nummers van de laatste cd spelen en nog wat extra oude kneiters in de setlist gooien.
Ze waren fantastisch in Londen! eerste avond was echt beste, tweede avond was ook echt top hoor.
Setlist mag dan wel beetje hetzelfde zijn als de afgelopen keren, maar dit zijn ook de laatste gigs van Loud Like Love tour en volgend jaar komt Anniversary tour.. dus dan pakken ze misschien wel heel erg uit! ben benieuwd.
Ik had niet verwacht dat het zo goed zou worden, maar het was echt ook beste wat ik ooit gezien had van ze. heb ze dan wel niet te vaak gezien (5x totaal nu. ik ben ook 20 :P)
Vond het gaaf om I Know te horen en Special Needs. <3
pi_151265137
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 15:32 schreef MidnightShow_ het volgende:

[..]

Ze waren fantastisch in Londen! eerste avond was echt beste, tweede avond was ook echt top hoor.
Setlist mag dan wel beetje hetzelfde zijn als de afgelopen keren, maar dit zijn ook de laatste gigs van Loud Like Love tour en volgend jaar komt Anniversary tour.. dus dan pakken ze misschien wel heel erg uit! ben benieuwd.
Ik had niet verwacht dat het zo goed zou worden, maar het was echt ook beste wat ik ooit gezien had van ze. heb ze dan wel niet te vaak gezien (5x totaal nu. ik ben ook 20 :P)
Vond het gaaf om I Know te horen en Special Needs. <3
Special Needs was erg tof ja. _O_
pi_151917862
15 juni in de Ronda van TivoliVredenburg.
pi_151918339
Ik was een paar weken geleden voor het eerst in de Ronda, bij Noel Gallagher. Wat een rotzaal vond ik het! Maar ja, Placebo... Toch maar weer overstag... :D
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_151918506
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 11:28 schreef Felixa het volgende:
Ik was een paar weken geleden voor het eerst in de Ronda, bij Noel Gallagher. Wat een rotzaal vond ik het! Maar ja, Placebo... Toch maar weer overstag... :D
Kun je er iets meer over vertellen? Waarom is het een rotzaal? Ik heb de laatste jaren gemerkt dat ik de zaal wel erg belangrijk vindt bij concerten. Wat zijn dingen die je kut vond aan Ronda?
pi_151918558
Ik vind het een heerlijke zaal. Goed geluid, ruime vloer. Ook relatief klein (ivm de Ziggo Dome dan toch) en dat is wat me eigenlijk juist over de streep gaat trekken in deze situatie.
pi_151918629
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 11:34 schreef F_JD het volgende:
Ik vind het een heerlijke zaal. Goed geluid, ruime vloer. Ook relatief klein (ivm de Ziggo Dome dan toch) en dat is wat me eigenlijk juist over de streep gaat trekken in deze situatie.
Ziggo Dome vond ik echt... vreselijk. Zal vast een perfecte zaal zijn voor grote producties, maar ik vond het echt kut. Kleiner, dat vind ik al een goed argument. Ik neem aan dat de Ronda een zaal is in de TivoliVredenburg, in het centrum van Utrecht, bij CS? (Locatie, ook belangrijk :s) ).
pi_151918657
Allemaal correct.

Edit: Overigens nog wel onduidelijkheid over de start van de voorverkoop. TivoliVredenburg zegt vrijdag, Ticketmaster zaterdag.
pi_151918867
quote:
7s.gif Op woensdag 22 april 2015 11:33 schreef Stofje het volgende:

[..]

Kun je er iets meer over vertellen? Waarom is het een rotzaal? Ik heb de laatste jaren gemerkt dat ik de zaal wel erg belangrijk vindt bij concerten. Wat zijn dingen die je kut vond aan Ronda?
Vooral logistiek: ten eerste moet je als je het gebouw inkomt, een aantal trappen op. Nou is dat niet zo erg, maar wel als de zaal na afloop leegstroomt en 2.000 man over die (soms smalle) trappen weer naar beneden loopt. En onderweg naar de laatste trap naar beneden moet je dan ook nog langs de garderobe, waar iedereen in de rij staat om zijn jas op te halen. Gevolg: opstoppingen. Nou is de kans groot dat je op 15 juni geen jas nodig hebt, maar goed. Ik vond het in ieder geval niet echt handig ingedeeld allemaal, zeker voor een nieuwe zaal.
In de zaal zelf kom je aan één kant binnen, schuin achterin de zaal en als je bijv. naar boven wilt, moet je eerst de zaal door om bij de voorkant van het podium naar boven te lopen. Er is ook bovenin wel een ingang maar ik vond het ook allemaal best slecht aangegeven waar je allemaal heen kon om de zaal in te komen. En verder vond ik het gewoon geen prettige zaal om in te zijn; zo hoog en steil. Zelfs Noel Gallagher vond het een "weirde" zaal. :P
Maar ja, iedereen zal er het zijne van denken natuurlijk! :)
pi_151919391
https://www.google.com/ma(...)13354492&hl=nl&gl=US Ghe, ik snap je, qua trap naar boven.Dat je echt letterlijk langs het podium gaat met die trap is best vaag :o. 2000 man kunnen erin, het ziet er wel knus en leuk uit. Toch wel overwegen hierheen te gaan dus, kleine setting op zich.
pi_151920528
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 11:37 schreef F_JD het volgende:
Allemaal correct.

Edit: Overigens nog wel onduidelijkheid over de start van de voorverkoop. TivoliVredenburg zegt vrijdag, Ticketmaster zaterdag.
Ticketmaster heeft het inmiddels aangepast naar vrijdag 10u.
pi_151920689
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 12:32 schreef Felixa het volgende:

[..]

Ticketmaster heeft het inmiddels aangepast naar vrijdag 10u.
Klopt, ze hebben de melding snel opgepikt :)
pi_151923406
quote:
7s.gif Op woensdag 22 april 2015 11:59 schreef Stofje het volgende:
https://www.google.com/ma(...)13354492&hl=nl&gl=US Ghe, ik snap je, qua trap naar boven.Dat je echt letterlijk langs het podium gaat met die trap is best vaag :o. 2000 man kunnen erin, het ziet er wel knus en leuk uit. Toch wel overwegen hierheen te gaan dus, kleine setting op zich.
Klopt, er kunnen meer mensen in dan je zou denken als je de zaal ziet. De zaal is vrij ondiep, maar wel breed en hoog. Zodoende heb je eigenlijk altijd wel een redelijk zicht op het podium, waar je ook staat.

En garderobes zijn altijd kut, welke zaal je ook bezoekt. Probeer in Paradiso je jas maar eens af te geven of op te halen. Dat is pas een drama. Het zou goed zijn als zalen met lockers gaan werken, zoals bijv de Effenaar doet.
pi_151923890
PLACEBO IS COMING _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151925206
Verkoop tegelijkertijd met de Foo Fighters... handig :{
pi_151926450
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 14:55 schreef H.Kemper het volgende:
Je zou maar eens kaartjes willen voor A-Ha, Foo Fighters en Placebo....

Waarom kan dat gewoon niet verdeeld over de dag?
pi_151927055
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 14:55 schreef H.Kemper het volgende:
Totaal niet. :'(
Gelukkig gaat vriendin ticket kopen voor Placebo en ik voor foo's. Gaat stressvol worden die ochtend
pi_151931765
Ja kut, tegelijk met Marilyn Manson :'(

M'n eerste Placebo concert was in Vredenburg, lang gelee..
  woensdag 22 april 2015 @ 22:50:59 #269
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_151942862
is het alleen via de website/telefoonnummer van mojo kaarten te regelen??
pi_151943054
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:50 schreef AgeEll het volgende:
is het alleen via de website/telefoonnummer van mojo kaarten te regelen??
Mojo verkoopt geen kaarten.
Kaarten zijn te koop via Ticketmaster en de site van TivoliVredenburg zelf.
  Moderator woensdag 22 april 2015 @ 23:03:53 #271
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_151943364
Niet eens met de mensen die de Ronda niks vinden. Ben er nu al een aantal keer geweest en het is een prima zaal. Bij de oude Tivoli kwam je ook maar aan 1 kant binnen dus wat dat betreft is het niet anders. Het geluid is er top en aan de zijkanten kun je op de "trappen" zitten als je er een beetje op tijd bent. Ik vind het een toffe zaal met veel betere mogelijkheden dan het oude tivoli: waar je ook staat, je staat goed. Het enige vreemde is dat je eigenlijk zo het podium op kunt lopen, maar daarvoor staat er een beveiligingsmannetje :)

Ik ga waarschijnlijk recenseren die avond *O*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_151943647
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 22:55 schreef Felixa het volgende:

[..]

Mojo verkoopt geen kaarten.
Kaarten zijn te koop via Ticketmaster en de site van TivoliVredenburg zelf.
En de site van TivoliVredenburg zal dit keer ook naar Ticketmaster verwijzen.
pi_151943746
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:03 schreef MaJo het volgende:
Niet eens met de mensen die de Ronda niks vinden. Ben er nu al een aantal keer geweest en het is een prima zaal. Bij de oude Tivoli kwam je ook maar aan 1 kant binnen dus wat dat betreft is het niet anders. Het geluid is er top en aan de zijkanten kun je op de "trappen" zitten als je er een beetje op tijd bent. Ik vind het een toffe zaal met veel betere mogelijkheden dan het oude tivoli: waar je ook staat, je staat goed. Het enige vreemde is dat je eigenlijk zo het podium op kunt lopen, maar daarvoor staat er een beveiligingsmannetje :)
Massive Attack was zo tof in de Ronda O+
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2015 23:11 schreef F_JD het volgende:
En de site van TivoliVredenburg zal dit keer ook naar Ticketmaster verwijzen.
Wel jammer dat het niet op 2 plekken wordt aangeboden, ticketmaster gaat zeker last krijgen van een overbelasting
pi_151980028
Gelukkig nog geen wachtrij 8-)
pi_151980410
2 stuks in de pocket 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')