abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126818604
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 14:45 schreef Operc het volgende:

[..]

Je kunt ze nu al kopen toch? Via de Placebo site?
Voor 10 à 20 euro meer dan ze via LiveNation kosten...
pi_126818949
Hebben jullie trouwens ervaring met Ziggo Dome? Kun je het goed zien vanaf de balkons? En kun je gaan staan waar je wilt, of zijn er vakken of zo? :?
pi_126820037
quote:
18s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:44 schreef k_man het volgende:

[..]

Voor 10 à 20 euro meer dan ze via LiveNation kosten...
Ja klopt, beetje wazig inderdaad. Net een kaartje gekocht voor Londen, die waren qua prijs wel redelijk normaal volgens mij. :)
pi_126906288
Beetje bizar dat ze in de Ziggo Dome staan. Ahoy was in 2009 niet eens uitverkocht en voor mijn gevoel zit Placebo in de downward spiral qua materiaal. Maar zou blij verrast zijn met een goeie plaat.
  donderdag 23 mei 2013 @ 15:42:52 #30
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_126906636
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 mei 2013 17:52 schreef k_man het volgende:
Hebben jullie trouwens ervaring met Ziggo Dome? Kun je het goed zien vanaf de balkons? En kun je gaan staan waar je wilt, of zijn er vakken of zo? :?
balkon?

Zijn toch tribunes - en of het sta gedeelte word ingedeeld in vakken ligt aan het concert. Moet je kijken naar het aanbod in de kaarten.
pi_126913534
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 15:42 schreef AgeEll het volgende:

[..]

balkon?

Zijn toch tribunes - en of het sta gedeelte word ingedeeld in vakken ligt aan het concert. Moet je kijken naar het aanbod in de kaarten.
Als je nou eens gewoon uitlegt hoe die zaal in elkaar zit... Hier heeft toch niemand iets aan?

Kennelijk kun je op het eerste en tweede balkon zitten en is de zaal zelf met staplaatsen? Heb je een beetje fatsoenlijk zicht vanaf de balkons of zit je dan driehonderd kilometer van het podium?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2013 18:24:41 ]
pi_126913735

Zo ziet de Ziggo Dome eruit van binnen. Podium verschilt per artiest en bij Placebo kun je natuurlijk de klapstoeltjes in de zaal wegdenken. :P

Waarschijnlijk is er een voorvak. Voorvak en vloer zijn zelfde kaartjes, voor het voorvak moet je er alleen op tijd zijn. Afhankelijk van de band krijg je een polsbandje als je het voorvak ingaat, zodat je daarna er ook weer in kunt als je tussendoor naar de WC gaat ofzo. Bij andere bands heb je dan gewoon pech of kun je alsnog gewoon het voorvak in lopen.

Zitplaatsen bij dit soort concerten word ikzelf nooit blij van, maar goed, mensen zullen er hun redenen wel voor hebben.
pi_126913848
Allemachtig... verstrekken ze ook verrekijkers? :P

(Dank voor het plaatje :) )
pi_126914143
quote:
10s.gif Op donderdag 23 mei 2013 18:31 schreef k_man het volgende:
Allemachtig... verstrekken ze ook verrekijkers? :P

(Dank voor het plaatje :) )
Nee, die zul je zelf mee moeten nemen. :P
Het podium in het plaatje is ook wel relatief klein moet ik zeggen, maar goed, hoe groot het podium is heeft natuurlijk geen invloed op hoe groot de mannetjes zijn die daar in de verte rondlopen. :P
Afhankelijk van de artiest zullen er ook wel videoschermen zijn, maar die hebben niet altijd de band in beeld, soms ook visuals etcetera (bij Placebo nogal gebruikelijk.)
pi_126914915
Qua grootte valt Ziggo Dome heel erg mee vind ik, maar ik zou idd niet achterin gaan zitten. Op de eerste ring in bv vak 103/110 zit je prima (als je dichterbij het podium zit krijg je teveel zij-aanzicht, zonde van de show, al zit je daar wel heel dichtbij!).

Ik ben voor het eerst aan het nadenken over zitplaatsen :@ Eigenlijk 'moet' ik bij Placebo gewoon staan, maar bij dit soort grote zalen moet je dan zo vroeg komen/lang wachten voor een leuke plek. En dat heb ik eigenlijk niet meer zo voor ze over... Ik begrijp ook echt niet waarom ze niet gewoon naar de HMH gaan -O-
pi_126915052
Ik heb wel eens in vak 202 gezeten, en dat was wel heel hoog. Je keek toen echt bovenop de hoofden van de bandleden. Ik heb ook wel eens in vak 102 gezeten en daar had je al veel beter zicht. Ik had daar zittend volgens mij beter zicht dan wat vrienden van mij die halverwege de zaal stonden.
pi_126915250
Tweede ring is echt te hoog ja :{ Je hebt echt heel goed zicht op de eerste ring idd, dus ik ben dat aan het afwegen tegen het feesten op de vloer (al kan dat ook wel eens tegenvallen :') )
pi_126916172
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2013 19:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
Qua grootte valt Ziggo Dome heel erg mee vind ik, maar ik zou idd niet achterin gaan zitten. Op de eerste ring in bv vak 103/110 zit je prima (als je dichterbij het podium zit krijg je teveel zij-aanzicht, zonde van de show, al zit je daar wel heel dichtbij!).

[ afbeelding ]

Ik ben voor het eerst aan het nadenken over zitplaatsen :@ Eigenlijk 'moet' ik bij Placebo gewoon staan, maar bij dit soort grote zalen moet je dan zo vroeg komen/lang wachten voor een leuke plek. En dat heb ik eigenlijk niet meer zo voor ze over... Ik begrijp ook echt niet waarom ze niet gewoon naar de HMH gaan -O-
Meestal kun je ook als je niet heel vroeg komt (start van het voorprogramma ofzo) in de zaal nog makkelijk ter hoogte van de ringvakken 110-111/103-102 komen is mijn ervaring. Ik vond bij de concerten waar ik op de tribune zat (niet in Ziggodome, wel in Ahoy en stadions) toch een groot deel sfeer missen, omdat je meer aan je plekje gebonden bent etc.

Wat betreft HMH:
Ik ga ze in Londen zien in deze zaal met 5000 man:

Super veel zin in. Eerste concertbezoek in het buitenland (Sportpaleis Antwerpen niet meegerekend.)
Wordt vast top. :Y
pi_126922817
Ook een beetje suf dat je hier al van tevoren moet beslissen waar je wilt staan / zitten. Bij Vredenburg of de HMH kun je gaan en staan waar je wilt. Wil je zitten, dan doe je dat. Wil je staan, dan ga je de trap af naar de vloer.
pi_126923577
quote:
7s.gif Op donderdag 23 mei 2013 21:26 schreef k_man het volgende:
Ook een beetje suf dat je hier al van tevoren moet beslissen waar je wilt staan / zitten. Bij Vredenburg of de HMH kun je gaan en staan waar je wilt. Wil je zitten, dan doe je dat. Wil je staan, dan ga je de trap af naar de vloer.
Ach dat is bij alle grote zalen zo. Je moet van te voren kiezen of je wil staan of zitten, als je wil staan besluit je nog op de dag zelf waar je dan wil staan, bij zitten kies je inderdaad van te voren een zitplaats uit.
pi_126923757
Staan/zitten ? gewoon gelijk staanplaats kaartjes kopen. Bij een rockconcert voel ik me half gehandcapt als ik moet zitten
pi_126938996
Zo, dat ging snel! Ik schrok er van. 4 staanplaatsen.
pi_126939001
Elf uur begint de kaartverkoop mensen!
Niet vergeten ;)
pi_126939078
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Huh, elf uur begint het toch pas?
pi_126939134
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:09 schreef Leonos het volgende:

[..]

Huh, elf uur begint het toch pas?
Ik ga naar Belgie.
pi_126939252
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 10:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Goed bezig *O*
  vrijdag 24 mei 2013 @ 11:04:53 #47
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126940742
Dank u voor uw bestelling op www.ticketmaster.nl.

Uw ordernummer is
Bekijk uw bestelling in Mijn Account

PLACEBO
08-12-2013 20:00
Ziggo Dome
Amsterdam

Tickets × 3
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_126944006
Jeej, ik heb kaartjes voor Antwerpen. Zin in :)
pi_126944134
Ben er ook bij in Amsterdam :)
pi_126945680
Kaartje hier ook binnen, toch maar op het veld :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')