Voor 10 à 20 euro meer dan ze via LiveNation kosten...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:45 schreef Operc het volgende:
[..]
Je kunt ze nu al kopen toch? Via de Placebo site?
Ja klopt, beetje wazig inderdaad. Net een kaartje gekocht voor Londen, die waren qua prijs wel redelijk normaal volgens mij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Voor 10 à 20 euro meer dan ze via LiveNation kosten...
balkon?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:52 schreef k_man het volgende:
Hebben jullie trouwens ervaring met Ziggo Dome? Kun je het goed zien vanaf de balkons? En kun je gaan staan waar je wilt, of zijn er vakken of zo?
Als je nou eens gewoon uitlegt hoe die zaal in elkaar zit... Hier heeft toch niemand iets aan?quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:42 schreef AgeEll het volgende:
[..]
balkon?
Zijn toch tribunes - en of het sta gedeelte word ingedeeld in vakken ligt aan het concert. Moet je kijken naar het aanbod in de kaarten.
Nee, die zul je zelf mee moeten nemen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:31 schreef k_man het volgende:
Allemachtig... verstrekken ze ook verrekijkers?
(Dank voor het plaatje)
Meestal kun je ook als je niet heel vroeg komt (start van het voorprogramma ofzo) in de zaal nog makkelijk ter hoogte van de ringvakken 110-111/103-102 komen is mijn ervaring. Ik vond bij de concerten waar ik op de tribune zat (niet in Ziggodome, wel in Ahoy en stadions) toch een groot deel sfeer missen, omdat je meer aan je plekje gebonden bent etc.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:00 schreef ZwarteMagika het volgende:
Qua grootte valt Ziggo Dome heel erg mee vind ik, maar ik zou idd niet achterin gaan zitten. Op de eerste ring in bv vak 103/110 zit je prima (als je dichterbij het podium zit krijg je teveel zij-aanzicht, zonde van de show, al zit je daar wel heel dichtbij!).
[ afbeelding ]
Ik ben voor het eerst aan het nadenken over zitplaatsenEigenlijk 'moet' ik bij Placebo gewoon staan, maar bij dit soort grote zalen moet je dan zo vroeg komen/lang wachten voor een leuke plek. En dat heb ik eigenlijk niet meer zo voor ze over... Ik begrijp ook echt niet waarom ze niet gewoon naar de HMH gaan
Ach dat is bij alle grote zalen zo. Je moet van te voren kiezen of je wil staan of zitten, als je wil staan besluit je nog op de dag zelf waar je dan wil staan, bij zitten kies je inderdaad van te voren een zitplaats uit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 21:26 schreef k_man het volgende:
Ook een beetje suf dat je hier al van tevoren moet beslissen waar je wilt staan / zitten. Bij Vredenburg of de HMH kun je gaan en staan waar je wilt. Wil je zitten, dan doe je dat. Wil je staan, dan ga je de trap af naar de vloer.
Huh, elf uur begint het toch pas?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo, dat ging snel! Ik schrok er van. 4 staanplaatsen.
Goed bezigquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo, dat ging snel! Ik schrok er van. 4 staanplaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |