Ja graag. Kom maar ff langs de Oude Vest/Oude Singel. Morgen zoiso met paar vrienden naar Armin van Buuren.quote:Op zondag 29 april 2012 20:02 schreef m.k het volgende:
Iemand in omgeving Leiden die morgen wil helpen met mensen uitschelden op het water? eventueel ook wat mensen het water (bootjes) in schelden
Ik was degene die hulp nodig had hequote:Op zondag 29 april 2012 23:31 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja graag. Kom maar ff langs de Oude Vest/Oude Singel. Morgen zoiso met paar vrienden naar Armin van Buuren.
Ja, leren outfit en laarzen heb ik al. Ik werk niet voor niets op 't galgenwaterquote:
Vanochtend om 0610 de vlag en wimpel gehesen. Afgesloten met een toast met Oranjebitter.quote:
Dan kijk jij zeker naar een andere zender dan ik.quote:Op maandag 30 april 2012 11:38 schreef Esses het volgende:
Gelukkig hebben ze het op de TV over het vormen van een republiek (Y) xD
hij trok me van me fiets :pquote:
Nederland 1?quote:Op maandag 30 april 2012 11:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kijk jij zeker naar een andere zender dan ik.
Daar keek ik inderdaad naar. En op het moment dat jij je bericht hebt gepost sprak men over een steun van meer dan 3/4 van de Nederlanders voor het Koningshuis.quote:
Eens. Zonder geluid is het wel te doen.quote:Op maandag 30 april 2012 12:01 schreef Esses het volgende:
Overigens, dat commentaar weerDoet me denken aan 2009. Nog nooit zulk slecht commentaar gehoord.
quote:Dit is dus zo'n wipkip
Mwoah zonnetje brand hier wel heel hard xDquote:Op maandag 30 april 2012 13:01 schreef paintmeester het volgende:
net lekker gesport op deze prachtige Koninginnedag
![]()
Nu lekker op het balkon in de zon met mijn oranjebitter
Geld om af te rekenen?quote:
onbelangrijkquote:
Pics or it didnt happen.quote:Op maandag 30 april 2012 22:10 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Dronken meisjes in de coupé nu
Portretrecht jonguhquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top voor de Infanteristen.quote:
Hoi.quote:
Ai. span je niet teveel in.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:36 schreef paintmeester het volgende:
Tijd om weer met de volle 20% ertegen aan te gaan.
Geen nood. Ik voel het al weer wegebben.quote:
Mooi zo. Hou die nulllijn aan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:01 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Geen nood. Ik voel het al weer wegebben.
Heb je de standaard groene of zwarte sokken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:07 schreef zipta het volgende:
Iemand nog tips voor goede sokken voor marsen? Krijg me toch een partij blaren van die def sokken...
Nee de bruinequote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je de standaard groene of zwarte sokken?
Probeer de zwarte KLu sokken dan eens. Daar heb ik nooit problemen mee gehad.quote:
Eens kijken of ik die kan krijgen dan.. thx!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Probeer de zwarte KLu sokken dan eens. Daar heb ik nooit problemen mee gehad.
Die zijn gewoon verkrijgbaar via KPU.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Levert defensie eigenlijk nog sokken, of mag/moet je die zelf kopen?
Hoorde van een vriend (KLu) dat ie soms wel weken kon wachten op een nieuw paarquote:
Weken wachten is niets bijzonders tegenwoordig. Rangonderscheidingstekens bv is wat anders. IK heb 7 maanden moeten wachten voor ik mijn SM strepen kreeg.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoorde van een vriend (KLu) dat ie soms wel weken kon wachten op een nieuw paarWeet niet wat daarvan waar is trouwens.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weken wachten is niets bijzonders tegenwoordig. Rangonderscheidingstekens bv is wat anders. IK heb 7 maanden moeten wachten voor ik mijn SM strepen kreeg.
In geel? Dat kan alleen maar KL zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had ze er zelf opgetekend
Sokken zijn ze vrij vlot mee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoorde van een vriend (KLu) dat ie soms wel weken kon wachten op een nieuw paarWeet niet wat daarvan waar is trouwens.
Niks mis met die Noorse sokken hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:13 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Zijn wel duur maar dan heb je ook een goed paar.
Het zijn dan ook geen handschoenen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Zelfs die gewone KL sokken, nooit problemen mee gehad, op zweetjatten na dan.
Ik heb nooit handschoenen gedaan om m/n poten.quote:
Maar wel sokken om je jatten blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb nooit handschoenen gedaan om m/n poten.
Ook nooit problemen met de KL sokken gehad. Zowel de bruine als de zwarte gebruikt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks mis met die Noorse sokken hoor
Zelfs die gewone KL sokken, nooit problemen mee gehad, op zweetjatten na dan.
zandkleurige kut? Niks mis mee hoor, wel tijdens lange mars ff binnenstebuiten aantrekken ivm die naad.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:40 schreef Thaboel het volgende:
Die zandkleurige zijn maar kut.
Die zwarte zij. Wel relaxt
Mits je een maat hebt die op voorraad is. Die dikke wollen sokken zijn lekker in de winter en in de zomer zijn die nieuwe sokken met grijze erin ook wel relaxed.quote:
lubberen als een gekko...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
zandkleurige kut? Niks mis mee hoor, wel tijdens lange mars ff binnenstebuiten aantrekken ivm die naad.
Ik heb er nog steeds een paar, gebruik ze nog steeds, dat na 15 jaar, nema problema.quote:
Iedere keer als het over sokken gaat kom jij tevoorschijnquote:
Danku!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:03 schreef Sine_Pari het volgende:
BTW nog gefeliciflapstaatrt met jullie Konigin.
Weet je wel wat jatten zijn?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog niet niet op Birkenstocks gelopen
Zo te zien niet.quote:
Kan hij ook niet helpen. Misschien moet je braziliaans proberen.quote:
Niet knokken he.quote:
In welke context?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:45 schreef hoogvlieger het volgende:
Weet iemand waar de afkorting "MOT vpl" voor staat? (evt gescheiden?)
vpl is verplaatsing.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:50 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Programma onderdeel van een oefendag.
Roger.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Daar lezen Joden toch de Torah mee?
Dan is het misschien zoiets als Manoeuvre Open Terrein? (bestaande afkorting?)quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:14 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dan is het misschien zoiets als Manoeuvre Open Terrein? (bestaande afkorting?)
Yup, gemotoriseerde verplaatsing. Niks spannends dus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:46 schreef Schild het volgende:
Volgens mij is het gemotoriseerde verplaatsing (achter in YAP, zeiltjes omhoog).
quote:
Blauwe Hap jonguh!quote:
Aja. Dat klinkt inderdaad een stuk minder spannend dan manoeuvre open terreinquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:46 schreef Schild het volgende:
Volgens mij is het gemotoriseerde verplaatsing (achter in YAP, zeiltjes omhoog).
Held.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:49 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.opiniestukken.(...)ionalistische-Partij
Vertel. Paar Amerikaanse tankers over de vloer gehad oid?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:57 schreef Pumatje het volgende:
Amerikanen en Nederlandse fietsen, fantastisch![]()
Fantastische dagen gehad, jullie ook?
De oplossing:quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:58 schreef Pumatje het volgende:
Zoiets![]()
Ze vonden het enorm confusing dat de ene fiets een terugtrap rem had en de andere weer handremmen waardoor menigeen in een sloot belandde.
Heb me rot gelachen om toeristen in Amsterdam die vermoedelijk onder invloed van een jointje voor het eerst op een fiets zatenquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:57 schreef Pumatje het volgende:
Amerikanen en Nederlandse fietsen, fantastisch![]()
Fantastische dagen gehad, jullie ook?
In de meeste grotere steden in de VS is fietsen met een helm op al levensgevaarlijk, dus kan me best voorstellen dat ze verbaasd zijn dat niemand hier een helm draagt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:10 schreef Pumatje het volgende:
Klopt.
mijn vriendin is Amerikaanse en ze kijkt elke keer hier haar ogen uit.
Vooral kinderen achterop de fiets bij mama en papa ...
No helmets? ...... krijg ik iedere keer te horen? Leeeeevensgevaarlijk....
Er is in ieder geval Goud geld te verdienen als de Nederlandse fietsmarkt zich in Amerika opwerpt.
Kinderzitjes bij het stuur? Kennen ze daar niet.... Fietsen die wij in de gracht gooien... zijn daar goud geld waard. Dynamo's op de fiets vinden ze bijna hekserij ...
hahahaha jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:33 schreef Rave_NL het volgende:
Als je ze wat wilt laten zien moet je ze naar de fietsenstalling naast Amsterdam CS brengen, ze zullen het niet geloven..
30 juni bedoel je?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Rave, loop jij dit jaar weer mee in een Kmarns Det met veteranendag?
Ja, dit jaar echter met een detachement van de vereniging Veteranen Grenadiers en Jagers, daar vallen ook de veteranen van 11 Infbat Luchtmobiel onder. Onderling al veel contact met elkaar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Wie weet. Ik iig nog niet.
Jij wel neem ik aan?
Gewoon komen. Ga je maar vroeg je nest uitquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:04 schreef Thaboel het volgende:
zo kut... Wil altijd ff kijken maar aangezien ik de de 29ste jarig ben, heb ik op de 30e geen zin om naar den haag te gaan
Nope, zaterdag = familie dagquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gewoon komen. Ga je maar vroeg je nest uit
Is zeker de moeite waard om er bij te zijn, en daarna bier drinken in de biertent. (kun je mooi wakker worden)
Zeer zeker!quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh ja, dat is heilig onder de Pinda's
Onze familie dunt zwaar uit, de oude garde leeft al haast niet meerquote:
Dat terwijl Amerikaanse racefiets/mtb merken als Trek echt enorm goede kwaliteit afleveren en ook zeer populair in Europa.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:10 schreef Pumatje het volgende:
Klopt.
mijn vriendin is Amerikaanse en ze kijkt elke keer hier haar ogen uit.
Vooral kinderen achterop de fiets bij mama en papa ...
No helmets? ...... krijg ik iedere keer te horen? Leeeeevensgevaarlijk....
Er is in ieder geval Goud geld te verdienen als de Nederlandse fietsmarkt zich in Amerika opwerpt.
Kinderzitjes bij het stuur? Kennen ze daar niet.... Fietsen die wij in de gracht gooien... zijn daar goud geld waard. Dynamo's op de fiets vinden ze bijna hekserij ...
Had ik in de 3e klas ook toen wij een uitwisseling met een Ierse school hadden. Die keken echt hun ogen uit dat wij zo'n enorme fietsenstalling hadden en iedereen uberhaupt met de fiets naar school kwam.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:33 schreef Rave_NL het volgende:
Als je ze wat wilt laten zien moet je ze naar de fietsenstalling naast Amsterdam CS brengen, ze zullen het niet geloven..
Datum staat genoteerdquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja, dit jaar echter met een detachement van de vereniging Veteranen Grenadiers en Jagers, daar vallen ook de veteranen van 11 Infbat Luchtmobiel onder. Onderling al veel contact met elkaar.
En die consumptiebonnen, net als vorig jaar, komt goed
Ik toch wel.quote:
Oh, ben jij dat elk jaarquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:15 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Ik toch wel.
In burger met een broodje beenham :p
Als het meezit liggen wij dan weer op de werf in 010, maar we zullen weer in DH moeten zijn om als hotelboot te fungeren..quote:
17.00 uurquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:05 schreef Esses het volgende:
Hoe laat zijn de landmachtdagen afgelopen? Normaal gesproken?
Had het al gevondenquote:
Yep, de burgers de poort uit en dan begint het eten en het feest.quote:
Beter wel. Bij wie kan ik tukkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:15 schreef paintmeester het volgende:
All ranks feest in de witte raaf toch?
Het feest van de Landmachtdagen in De Witte Raaf?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:15 schreef paintmeester het volgende:
All ranks feest in de witte raaf toch?
Iets met de bel en de klepel...quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het feest van de Landmachtdagen in De Witte Raaf?
Dat zou je willen, bedoelde de vlootdagenquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het feest van de Landmachtdagen in De Witte Raaf?
Ik wil het niet hoor. Ik ben toch niet op de KL dagen te vinden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:15 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Dat zou je willen, bedoelde de vlootdagen
100 dollarquote:Op donderdag 3 mei 2012 03:56 schreef Royyy het volgende:
Talibanstrijder geeft zichzelf aan voor vindersloon
Gooi er een beetje (of heel veel) vanille suiker doorheen. Te verkrijgen in de AHquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:13 schreef hoogvlieger het volgende:
Zelfgemaakt bananenmilkshakeVolgende keer eens met een scheut Pisang Ambon proberen
KUTNAAM! In fucking heel Ambon is dat drankje niet te krijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:13 schreef hoogvlieger het volgende:
Zelfgemaakt bananenmilkshakeVolgende keer eens met een scheut Pisang Ambon proberen
Mischien wel zo goed, anders worden ze daar enkel maar mata gelap (mataklap) van.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
KUTNAAM! In fucking heel Ambon is dat drankje niet te krijgen.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:40 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Mischien wel zo goed, anders worden ze daar enkel maar mata gelap (mataklap) van.
http://www.domeinenrz.nl/quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:56 schreef m.k het volgende:
Goh wat zou ik graag een goalkeeper willen hebben hier
Ik zie er niks bij staan waar ik studenten mee uit het water kan blazen.quote:
Je kan ook een oud kanon ergens op de kop tikken, ff weer uitboren et voila.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:03 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik zie er niks bij staan waar ik studenten mee uit het water kan blazen.
Met die patrouille boot kan ik ze misschien nog pletten...
Je bedoelt gewoon een buis+kruit+projectiel?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Je kan ook een oud kanon ergens op de kop tikken, ff weer uitboren et voila.
Hahaquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Je kan ook een oud kanon ergens op de kop tikken, ff weer uitboren et voila.
En dan met 2 bollen en een ketting ertussen voor maximaal effect.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:20 schreef samthegreat5 het volgende:
Zoiets:
http://www.41afdva.net/Sh(...)nder%201848%2001.JPG
quote:
quote:
Van gewoon witbier begin ik al woest te schuimbekkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:35 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
[..]![]()
Bier natuurlijk.
Vanmiddag op station Leiden cs: komt zo'n promochick naar me toe, of ik een blikje alcohol vrij witbier wilde proberen. Ze werd gewoon bang van mijn gezicht na die vraag.
De overtreffende trap is nog alcohol vrij rosébierquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Van gewoon witbier begin ik al woest te schuimbekken
Uit een blikjequote:Op donderdag 3 mei 2012 21:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
De overtreffende trap is nog alcohol vrij rosébier
Fixedquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:42 schreef Esses het volgende:
Pils kan je leven redden als nergens schoon water te vinden is.
...quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:42 schreef Esses het volgende:
Pis kan je leven redden als nergens schoon water te vinden is.
Inderdaad!quote:
quote:
de DEF-knokploeg is al onderweg?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef samthegreat5 het volgende:
LOL.. ik heb een of andere rel ontketend in de Nijmegen SC.
Hmmm, eens kijken of dit je staat: samthegreat5quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Lol whut?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hmmm, eens kijken of dit je staat: samthegreat5
Watheddegenouweergedaan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Kijk, dat zijn de mannen die we nodig hebben in het leger!quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Inlichtingen dienst kan dat wel gebruiken jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de mannen die we nodig hebben in het leger!
Gestapo praktijken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:55 schreef m.k het volgende:
[..]
Inlichtingen dienst kan dat wel gebruiken ja
lolquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:55 schreef m.k het volgende:
[..]
Inlichtingen dienst kan dat wel gebruiken ja
Hoeft niet, als hij de info maar krijgtquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar zou ik Sam niet op zetten, hij is niet zo subtiel met zijn manier van info inwinnen
Niemand hier.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar zou ik Sam niet op zetten, hij is niet zo subtiel met zijn manier van info inwinnen
Maar ik heb niks gedaanquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar heb je de info nou al?quote:
Hoezo zou ik MISSCHIEN subtiel zijn?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niemand hier.Mwa, Esses misschien wel.
Ok, toch niet.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wie beweert bewijst. Plaats de DM's dan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:02 schreef Esses het volgende:
DK en IB. Hebben onderling DM's uitgewisseld. Was daar niet iets op tegen? Iets met regels?