...quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:42 schreef Esses het volgende:
Pis kan je leven redden als nergens schoon water te vinden is.
Inderdaad!quote:
quote:
de DEF-knokploeg is al onderweg?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef samthegreat5 het volgende:
LOL.. ik heb een of andere rel ontketend in de Nijmegen SC.
Hmmm, eens kijken of dit je staat: samthegreat5quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Lol whut?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hmmm, eens kijken of dit je staat: samthegreat5
Watheddegenouweergedaan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Kijk, dat zijn de mannen die we nodig hebben in het leger!quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Inlichtingen dienst kan dat wel gebruiken jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de mannen die we nodig hebben in het leger!
Gestapo praktijken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:55 schreef m.k het volgende:
[..]
Inlichtingen dienst kan dat wel gebruiken ja
lolquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:55 schreef m.k het volgende:
[..]
Inlichtingen dienst kan dat wel gebruiken ja
Hoeft niet, als hij de info maar krijgtquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar zou ik Sam niet op zetten, hij is niet zo subtiel met zijn manier van info inwinnen
Niemand hier.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar zou ik Sam niet op zetten, hij is niet zo subtiel met zijn manier van info inwinnen
Maar ik heb niks gedaanquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar heb je de info nou al?quote:
Hoezo zou ik MISSCHIEN subtiel zijn?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niemand hier.Mwa, Esses misschien wel.
Ok, toch niet.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wie beweert bewijst. Plaats de DM's dan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:02 schreef Esses het volgende:
DK en IB. Hebben onderling DM's uitgewisseld. Was daar niet iets op tegen? Iets met regels?
Je mag geen DM's openbaar maken. Iets wat sam wel gedaan heeftquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:02 schreef Esses het volgende:
DK en IB. Hebben onderling DM's uitgewisseld. Was daar niet iets op tegen? Iets met regels?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie beweert bewijst. Plaats de DM's dan.
Louter speculatief, edelachtbare.
Is that so?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:02 schreef Esses het volgende:
Moblo.quote:
Zeer zeker geen edelachtbare! Ik wil gaarne eerst een loonsverhoging voor ik in die stoel ga zitten. Maar ik neem aan dat je wel enige niet-gemeendheid mocht opmerken. Anders had ik het wel in een TR geflikkerd ofzo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie beweert bewijst. Plaats de DM's dan.
Louter speculatief, edelachtbare.
Maar daarbij, zal me een worst wezen. Maak me er zelf ook vaak zat schuldig aan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Volg een cursus begrijpend lezen en kom dan nog eens terug op FokIk heb de DM's ook gelezen, en het was écht wel duidelijk dat hij er niet op zat te wachten
M109A2quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:05 schreef Heatseeker het volgende:
Mijn grote liefde.
[ afbeelding ]
Om maar even weer defensie gerelateerd te zijn.
Onderling delen is het zelfde als openbaar maken buiten de sfeer waarbinnen ze verzonden zijn! :p zo, ga ik die discussie nou ook aan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Is that so?Ik heb niets openbaar gemaakt hoor? Zie jij ergens DM's staan, afgezien van degene die sam gepost heeft?
Buurten. Het is hier gezellig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:05 schreef Erasmo het volgende:
Lol wat moeten al die Nijmegenaren opeens hier
Rellenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:05 schreef Erasmo het volgende:
Counter-relquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:05 schreef Erasmo het volgende:
Dan zou ik je aanraden de definitie van openbaar eens op te zoekenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:06 schreef Esses het volgende:
[..]
Onderling delen is het zelfde als openbaar maken buiten de sfeer waarbinnen ze verzonden zijn! :p zo, ga ik die discussie nou ook aan?
Dat geluidquote:
quote:
Mijn defenities stroken wel vaker niet met die van het gepeupelquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan zou ik je aanraden de definitie van openbaar eens op te zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |