Uit een blikjequote:Op donderdag 3 mei 2012 21:40 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
De overtreffende trap is nog alcohol vrij rosébier

Fixedquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:42 schreef Esses het volgende:
Pils kan je leven redden als nergens schoon water te vinden is.

...quote:

quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:42 schreef Esses het volgende:
Pis kan je leven redden als nergens schoon water te vinden is.

Inderdaad!quote:

quote:

de DEF-knokploeg is al onderweg?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef samthegreat5 het volgende:
LOL.. ik heb een of andere rel ontketend in de Nijmegen SC.

Hmmm, eens kijken of dit je staat: samthegreat5quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef samthegreat5 het volgende:

Lol whut?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hmmm, eens kijken of dit je staat: samthegreat5

Watheddegenouweergedaan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef samthegreat5 het volgende:

Kijk, dat zijn de mannen die we nodig hebben in het leger!quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]

Inlichtingen dienst kan dat wel gebruiken jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de mannen die we nodig hebben in het leger!

Gestapo praktijken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:55 schreef m.k het volgende:
[..]
Inlichtingen dienst kan dat wel gebruiken ja

lolquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:55 schreef m.k het volgende:
[..]
Inlichtingen dienst kan dat wel gebruiken ja
 .
.

Hoeft niet, als hij de info maar krijgtquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar zou ik Sam niet op zetten, hij is niet zo subtiel met zijn manier van info inwinnen

Niemand hier.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar zou ik Sam niet op zetten, hij is niet zo subtiel met zijn manier van info inwinnen
 Mwa, Esses misschien wel.
 Mwa, Esses misschien wel.  

Maar ik heb niks gedaanquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
 .
.

Maar heb je de info nou al?quote:

Hoezo zou ik MISSCHIEN subtiel zijn?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niemand hier.Mwa, Esses misschien wel.

Ok, toch niet.quote:

quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]

Wie beweert bewijst. Plaats de DM's dan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:02 schreef Esses het volgende:
DK en IB. Hebben onderling DM's uitgewisseld. Was daar niet iets op tegen? Iets met regels?

Je mag geen DM's openbaar maken. Iets wat sam wel gedaan heeftquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:02 schreef Esses het volgende:
DK en IB. Hebben onderling DM's uitgewisseld. Was daar niet iets op tegen? Iets met regels?

quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie beweert bewijst. Plaats de DM's dan.
Louter speculatief, edelachtbare.

Is that so?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:02 schreef Esses het volgende:
 Ik heb niets openbaar gemaakt hoor? Zie jij ergens DM's staan, afgezien van degene die sam gepost heeft?
 Ik heb niets openbaar gemaakt hoor? Zie jij ergens DM's staan, afgezien van degene die sam gepost heeft?  

Moblo.quote:

Zeer zeker geen edelachtbare! Ik wil gaarne eerst een loonsverhoging voor ik in die stoel ga zitten. Maar ik neem aan dat je wel enige niet-gemeendheid mocht opmerken. Anders had ik het wel in een TR geflikkerd ofzo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie beweert bewijst. Plaats de DM's dan.
Louter speculatief, edelachtbare.
Maar daarbij, zal me een worst wezen. Maak me er zelf ook vaak zat schuldig aan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Volg een cursus begrijpend lezen en kom dan nog eens terug op FokIk heb de DM's ook gelezen, en het was écht wel duidelijk dat hij er niet op zat te wachten

M109A2quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:05 schreef Heatseeker het volgende:
Mijn grote liefde.
[ afbeelding ]
Om maar even weer defensie gerelateerd te zijn.

Onderling delen is het zelfde als openbaar maken buiten de sfeer waarbinnen ze verzonden zijn! :p zo, ga ik die discussie nou ook aan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Is that so?Ik heb niets openbaar gemaakt hoor? Zie jij ergens DM's staan, afgezien van degene die sam gepost heeft?

Buurten. Het is hier gezellig.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:05 schreef Erasmo het volgende:
Lol wat moeten al die Nijmegenaren opeens hier

Rellenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:05 schreef Erasmo het volgende:

Counter-relquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:05 schreef Erasmo het volgende:

Dan zou ik je aanraden de definitie van openbaar eens op te zoekenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:06 schreef Esses het volgende:
[..]
Onderling delen is het zelfde als openbaar maken buiten de sfeer waarbinnen ze verzonden zijn! :p zo, ga ik die discussie nou ook aan?

Dat geluidquote:
 , die gebreken
 , die gebreken   en het onderhoud ervan
 en het onderhoud ervan   .
 . 

quote:

Mijn defenities stroken wel vaker niet met die van het gepeupelquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan zou ik je aanraden de definitie van openbaar eens op te zoeken
 Om de heel simpele reden dat een privé bericht openbaren al gebeurd op het moment dat je het naar een ander stuurt
 Om de heel simpele reden dat een privé bericht openbaren al gebeurd op het moment dat je het naar een ander stuurt  

Wat tappen zo doorgaans in Neumagen dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik heb goftedomme mijn eigense bier ja

Naar huis? Heb jij een HUIS?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
Zo, ik ga eens naar huis. Op naar het bier.
Wel lief blijven mensen.

Bier staat koud voor jequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
Zo, ik ga eens naar huis. Op naar het bier.
Wel lief blijven mensen.

Ik vraag me nog steeds af wat openbaar voor jou betekentquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Mijn defenities stroken wel vaker niet met die van het gepeupelOm de heel simpele reden dat een privé bericht openbaren al gebeurd op het moment dat je het naar een ander stuurt
 Als je bedoelt dat de Fok admins mee kunnen lezen, dan ja
 Als je bedoelt dat de Fok admins mee kunnen lezen, dan ja  

quote:

Ik giet nu HJ, verder in de stad doorgaans Bavariaquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:08 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wat tappen zo doorgaans in Neumagen dan?
 of Dommelsch
 of Dommelsch  en in een enkele kroeg Grolsch of HJ.
 en in een enkele kroeg Grolsch of HJ.

Die gast heeft echt de allerbruutste verzameling die ik ooit heb gezienquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Twee kankersteentjes voor deze afbeelding

Wut?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:10 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die gast heeft echt de allerbruutste verzameling die ik ooit heb gezien

Je bedoelde de allerbruutste memegenerator?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:10 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die gast heeft echt de allerbruutste verzameling die ik ooit heb gezien

Gast, je weet toch wel wie de term 'kankersteentjes' heeft uitgevonden? Zo niet, schaam je.quote:

Ok.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gast, je weet toch wel wie de term 'kankersteentjes' heeft uitgevonden? Zo niet, schaam je.

Wat was er op? Oja, pumatje, kan je me ff een DM sturen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef Pumatje het volgende:
zitten meerderen naar nederland 3 te kijken?
BNN?
het is al bijna voorbij.. maar mooie show

quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef Pumatje het volgende:
BNN?
 een goede docu
 een goede docu

Laat ik het even uitleggen: die dude was de Utregse 'rapper' Steen. Heeft een verzameling van plakposters van vermiste huiskatten.quote:

Verdwaald of vaste klant hier Muis?quote:

Had dat eerder gezegdquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef Pumatje het volgende:
BNN?

Oooh, Steen. Die ken ik wel. Wij willen bier, bier dat wil mij. Blijft fucking lang in je hoofd hangen dat nummerquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:15 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Laat ik het even uitleggen: die dude was de Utregse 'rapper' Steen. Heeft een verzameling van plakposters van vermiste huiskatten.

Nijmegen wint de Slag om Arnhem, duidelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef Pumatje het volgende:
BNN?

Daar heb ik gister ook nog even naar gekeken. Veel bekend spul, maar toch altijd indrukwekkendquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef Pumatje het volgende:
Vergeet vooral national geographic niet!
deze week WW2 week.
prachtige beelden.

Op dit tijdstip is dat toch Shaving Ryan's Privates?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:21 schreef hoogvlieger het volgende:
Zometeen Saving Private Ryan. Eerste halfuur kijken en dan gaat de televee weer uit.

Pak je wel het indrukwekkendste deel meequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:21 schreef hoogvlieger het volgende:
Zometeen Saving Private Ryan. Eerste halfuur kijken en dan gaat de televee weer uit.

Ohjaquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Op dit tijdstip is dat toch Shaving Ryan's Privates?
 Wat gebeurt daar in het eerste half uur? Een D-day invasion door naakte chicks?
  Wat gebeurt daar in het eerste half uur? Een D-day invasion door naakte chicks?

Ik niet. Ik ben nog wel van plan een keer hier in de buurt te gaan.quote:

Daarom. De rest is na een aantal keer gezien te hebben niet boeiend meer. Eerste half uur is baas.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Pak je wel het indrukwekkendste deel mee

aight.quote:

Geen idee, zou'm bijna downloaden om erachter te komenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
OhjaWat gebeurt daar in het eerste half uur? Een D-day invasion door naakte chicks?

Nee, de chicks met dubbel D worden invasedquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
OhjaWat gebeurt daar in het eerste half uur? Een D-day invasion door naakte chicks?

Sta er uiteraard ook in DT. Zal wel ff op de uitkijk staan voor je zwarte baretquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:23 schreef Pumatje het volgende:
[..]
aight.
Ik ga er ook heen.
De derde keer op rij...vrijwillig.
Ben nergens bij ingedeeld ofzo.
Deze keer in DT, de vorige keren in burgert.

Nijmegen - Greb is best goed te doen hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben nog wel van plan een keer hier in de buurt te gaan.

Een incidentele klantquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Verdwaald of vaste klant hier Muis?

Nee, ik wil wel de stille tocht lopen en eindigen op de Dam voor de herdenking.quote:

Je bent welkom hoorquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |