Iets met de bel en de klepel...quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het feest van de Landmachtdagen in De Witte Raaf?
Dat zou je willen, bedoelde de vlootdagenquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het feest van de Landmachtdagen in De Witte Raaf?
Ik wil het niet hoor. Ik ben toch niet op de KL dagen te vinden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:15 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Dat zou je willen, bedoelde de vlootdagen
100 dollarquote:Op donderdag 3 mei 2012 03:56 schreef Royyy het volgende:
Talibanstrijder geeft zichzelf aan voor vindersloon
Gooi er een beetje (of heel veel) vanille suiker doorheen. Te verkrijgen in de AHquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:13 schreef hoogvlieger het volgende:
Zelfgemaakt bananenmilkshakeVolgende keer eens met een scheut Pisang Ambon proberen
KUTNAAM! In fucking heel Ambon is dat drankje niet te krijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:13 schreef hoogvlieger het volgende:
Zelfgemaakt bananenmilkshakeVolgende keer eens met een scheut Pisang Ambon proberen
Mischien wel zo goed, anders worden ze daar enkel maar mata gelap (mataklap) van.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
KUTNAAM! In fucking heel Ambon is dat drankje niet te krijgen.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:40 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Mischien wel zo goed, anders worden ze daar enkel maar mata gelap (mataklap) van.
http://www.domeinenrz.nl/quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:56 schreef m.k het volgende:
Goh wat zou ik graag een goalkeeper willen hebben hier
Ik zie er niks bij staan waar ik studenten mee uit het water kan blazen.quote:
Je kan ook een oud kanon ergens op de kop tikken, ff weer uitboren et voila.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:03 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik zie er niks bij staan waar ik studenten mee uit het water kan blazen.
Met die patrouille boot kan ik ze misschien nog pletten...
Je bedoelt gewoon een buis+kruit+projectiel?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Je kan ook een oud kanon ergens op de kop tikken, ff weer uitboren et voila.
Hahaquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Je kan ook een oud kanon ergens op de kop tikken, ff weer uitboren et voila.
En dan met 2 bollen en een ketting ertussen voor maximaal effect.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:20 schreef samthegreat5 het volgende:
Zoiets:
http://www.41afdva.net/Sh(...)nder%201848%2001.JPG
quote:
quote:
Van gewoon witbier begin ik al woest te schuimbekkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:35 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
[..]![]()
Bier natuurlijk.
Vanmiddag op station Leiden cs: komt zo'n promochick naar me toe, of ik een blikje alcohol vrij witbier wilde proberen. Ze werd gewoon bang van mijn gezicht na die vraag.
De overtreffende trap is nog alcohol vrij rosébierquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Van gewoon witbier begin ik al woest te schuimbekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |