Laat ik het even uitleggen: die dude was de Utregse 'rapper' Steen. Heeft een verzameling van plakposters van vermiste huiskatten.quote:
Verdwaald of vaste klant hier Muis?quote:
Had dat eerder gezegdquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef Pumatje het volgende:
zitten meerderen naar nederland 3 te kijken?
BNN?
het is al bijna voorbij.. maar mooie show
Oooh, Steen. Die ken ik wel. Wij willen bier, bier dat wil mij. Blijft fucking lang in je hoofd hangen dat nummerquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:15 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Laat ik het even uitleggen: die dude was de Utregse 'rapper' Steen. Heeft een verzameling van plakposters van vermiste huiskatten.
Nijmegen wint de Slag om Arnhem, duidelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef Pumatje het volgende:
zitten meerderen naar nederland 3 te kijken?
BNN?
het is al bijna voorbij.. maar mooie show
Daar heb ik gister ook nog even naar gekeken. Veel bekend spul, maar toch altijd indrukwekkendquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef Pumatje het volgende:
Vergeet vooral national geographic niet!
deze week WW2 week.
prachtige beelden.
Op dit tijdstip is dat toch Shaving Ryan's Privates?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:21 schreef hoogvlieger het volgende:
Zometeen Saving Private Ryan. Eerste halfuur kijken en dan gaat de televee weer uit.
Pak je wel het indrukwekkendste deel meequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:21 schreef hoogvlieger het volgende:
Zometeen Saving Private Ryan. Eerste halfuur kijken en dan gaat de televee weer uit.
Ohjaquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Op dit tijdstip is dat toch Shaving Ryan's Privates?
Ik niet. Ik ben nog wel van plan een keer hier in de buurt te gaan.quote:
Daarom. De rest is na een aantal keer gezien te hebben niet boeiend meer. Eerste half uur is baas.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Pak je wel het indrukwekkendste deel mee
aight.quote:
Geen idee, zou'm bijna downloaden om erachter te komenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
OhjaWat gebeurt daar in het eerste half uur? Een D-day invasion door naakte chicks?
Nee, de chicks met dubbel D worden invasedquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
OhjaWat gebeurt daar in het eerste half uur? Een D-day invasion door naakte chicks?
Sta er uiteraard ook in DT. Zal wel ff op de uitkijk staan voor je zwarte baretquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:23 schreef Pumatje het volgende:
[..]
aight.
Ik ga er ook heen.
De derde keer op rij...vrijwillig.
Ben nergens bij ingedeeld ofzo.
Deze keer in DT, de vorige keren in burgert.
Nijmegen - Greb is best goed te doen hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben nog wel van plan een keer hier in de buurt te gaan.
Een incidentele klantquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Verdwaald of vaste klant hier Muis?
Nee, ik wil wel de stille tocht lopen en eindigen op de Dam voor de herdenking.quote:
Je bent welkom hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |