Wat tappen zo doorgaans in Neumagen dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik heb goftedomme mijn eigense bier ja
Naar huis? Heb jij een HUIS?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
Zo, ik ga eens naar huis. Op naar het bier.
Wel lief blijven mensen.
Bier staat koud voor jequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
Zo, ik ga eens naar huis. Op naar het bier.
Wel lief blijven mensen.
Ik vraag me nog steeds af wat openbaar voor jou betekentquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:07 schreef Esses het volgende:
[..]
Mijn defenities stroken wel vaker niet met die van het gepeupelOm de heel simpele reden dat een privé bericht openbaren al gebeurd op het moment dat je het naar een ander stuurt
quote:
Ik giet nu HJ, verder in de stad doorgaans Bavariaquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:08 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Wat tappen zo doorgaans in Neumagen dan?
Die gast heeft echt de allerbruutste verzameling die ik ooit heb gezienquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Twee kankersteentjes voor deze afbeelding
Wut?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:10 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die gast heeft echt de allerbruutste verzameling die ik ooit heb gezien
Je bedoelde de allerbruutste memegenerator?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:10 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Die gast heeft echt de allerbruutste verzameling die ik ooit heb gezien
Gast, je weet toch wel wie de term 'kankersteentjes' heeft uitgevonden? Zo niet, schaam je.quote:
Ok.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gast, je weet toch wel wie de term 'kankersteentjes' heeft uitgevonden? Zo niet, schaam je.
Wat was er op? Oja, pumatje, kan je me ff een DM sturen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef Pumatje het volgende:
zitten meerderen naar nederland 3 te kijken?
BNN?
het is al bijna voorbij.. maar mooie show
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef Pumatje het volgende:
BNN?
Laat ik het even uitleggen: die dude was de Utregse 'rapper' Steen. Heeft een verzameling van plakposters van vermiste huiskatten.quote:
Verdwaald of vaste klant hier Muis?quote:
Had dat eerder gezegdquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef Pumatje het volgende:
BNN?
Oooh, Steen. Die ken ik wel. Wij willen bier, bier dat wil mij. Blijft fucking lang in je hoofd hangen dat nummerquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:15 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Laat ik het even uitleggen: die dude was de Utregse 'rapper' Steen. Heeft een verzameling van plakposters van vermiste huiskatten.
Nijmegen wint de Slag om Arnhem, duidelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef Pumatje het volgende:
BNN?
Daar heb ik gister ook nog even naar gekeken. Veel bekend spul, maar toch altijd indrukwekkendquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef Pumatje het volgende:
Vergeet vooral national geographic niet!
deze week WW2 week.
prachtige beelden.
Op dit tijdstip is dat toch Shaving Ryan's Privates?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:21 schreef hoogvlieger het volgende:
Zometeen Saving Private Ryan. Eerste halfuur kijken en dan gaat de televee weer uit.
Pak je wel het indrukwekkendste deel meequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:21 schreef hoogvlieger het volgende:
Zometeen Saving Private Ryan. Eerste halfuur kijken en dan gaat de televee weer uit.
Ohjaquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Op dit tijdstip is dat toch Shaving Ryan's Privates?
Ik niet. Ik ben nog wel van plan een keer hier in de buurt te gaan.quote:
Daarom. De rest is na een aantal keer gezien te hebben niet boeiend meer. Eerste half uur is baas.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Pak je wel het indrukwekkendste deel mee
aight.quote:
Geen idee, zou'm bijna downloaden om erachter te komenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
OhjaWat gebeurt daar in het eerste half uur? Een D-day invasion door naakte chicks?
Nee, de chicks met dubbel D worden invasedquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
OhjaWat gebeurt daar in het eerste half uur? Een D-day invasion door naakte chicks?
Sta er uiteraard ook in DT. Zal wel ff op de uitkijk staan voor je zwarte baretquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:23 schreef Pumatje het volgende:
[..]
aight.
Ik ga er ook heen.
De derde keer op rij...vrijwillig.
Ben nergens bij ingedeeld ofzo.
Deze keer in DT, de vorige keren in burgert.
Nijmegen - Greb is best goed te doen hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben nog wel van plan een keer hier in de buurt te gaan.
Een incidentele klantquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Verdwaald of vaste klant hier Muis?
Nee, ik wil wel de stille tocht lopen en eindigen op de Dam voor de herdenking.quote:
Je bent welkom hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |