Top voor de Infanteristen.quote:

Hoi.quote:

Ai. span je niet teveel in.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:36 schreef paintmeester het volgende:
Tijd om weer met de volle 20% ertegen aan te gaan.

Geen nood. Ik voel het al weer wegebben.quote:

Mooi zo. Hou die nulllijn aan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:01 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Geen nood. Ik voel het al weer wegebben.

Heb je de standaard groene of zwarte sokken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:07 schreef zipta het volgende:
Iemand nog tips voor goede sokken voor marsen? Krijg me toch een partij blaren van die def sokken...

Nee de bruinequote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je de standaard groene of zwarte sokken?

Probeer de zwarte KLu sokken dan eens. Daar heb ik nooit problemen mee gehad.quote:

Eens kijken of ik die kan krijgen dan.. thx!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Probeer de zwarte KLu sokken dan eens. Daar heb ik nooit problemen mee gehad.

Die zijn gewoon verkrijgbaar via KPU.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:15 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Levert defensie eigenlijk nog sokken, of mag/moet je die zelf kopen?

Hoorde van een vriend (KLu) dat ie soms wel weken kon wachten op een nieuw paarquote:

Weken wachten is niets bijzonders tegenwoordig. Rangonderscheidingstekens bv is wat anders. IK heb 7 maanden moeten wachten voor ik mijn SM strepen kreeg.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoorde van een vriend (KLu) dat ie soms wel weken kon wachten op een nieuw paarWeet niet wat daarvan waar is trouwens.

quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Weken wachten is niets bijzonders tegenwoordig. Rangonderscheidingstekens bv is wat anders. IK heb 7 maanden moeten wachten voor ik mijn SM strepen kreeg.

In geel? Dat kan alleen maar KL zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had ze er zelf opgetekend

Sokken zijn ze vrij vlot mee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:21 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Hoorde van een vriend (KLu) dat ie soms wel weken kon wachten op een nieuw paarWeet niet wat daarvan waar is trouwens.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |