Ik vermijd dat vliegveld ook als de pest.. Verschrikkelijk.quote:Op zondag 29 april 2012 18:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat mijn standpunt over Heathrow weer bevestigd.
Zelfs de Britten balen van lange Heathrow rijen
een keer gehad, en was me duidelijk waarom mijn collega's zo'n hekel er aan hebben.quote:Op zondag 29 april 2012 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vermijd dat vliegveld ook als de pest.. Verschrikkelijk.
Ondanks dat ik deze luchthaven vreselijk slecht vind, ik heb het idee dat je langer op de grond onder weg bent, als dat je vlucht duurt. Ontzettend veel bariërs zijn, waar je niet met een trolley door komt. En super onlogisch is opgebouwd.quote:Op zondag 29 april 2012 19:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ja, samen met CDG staat het onderaan mijn lijstje
Bij Heathrow moet je gewoon onderscheid gaan maken tussen de terminals. Terminal 5 is echt perfect, ik sta daar zelden in de rij (en vlieg er 2-4 keer per week op) en alles is vrij goed geregeld. Eigenlijk mijn lievelingsvliegveld zelfs. Maar goed, de andere terminals worden al sneller minder...quote:Op zondag 29 april 2012 19:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ja, samen met CDG staat het onderaan mijn lijstje
Ik moest daar altijd overstappen (van de ene naar de andere terminal), en het was keer op keer een hel om op tijd bij de gate aan te komen. Ik heb Heathrow nog nooit als eind of beginpunt gehad, dus hoe de aparte terminals functioneren als je niet hoeft over te stappen weet ik niet.quote:Op zondag 29 april 2012 20:49 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Bij Heathrow moet je gewoon onderscheid gaan maken tussen de terminals. Terminal 5 is echt perfect, ik sta daar zelden in de rij (en vlieg er 2-4 keer per week op) en alles is vrij goed geregeld. Eigenlijk mijn lievelingsvliegveld zelfs. Maar goed, de andere terminals worden al sneller minder...
DUSquote:Op maandag 30 april 2012 09:07 schreef XL het volgende:
Ik vind Heathrow echt een klotevliegveld. Inderdaad categorie CDG, maar lange rijen hebben daar niets mee te maken. Het is gewoon zo druk op de runways dat je altijd veel te lang op de grond in het vliegtuig stilstaat of file moet rijden naar de runway. Terminal 5 is natuurlijk supermodern en goede lounges, daar is buiten het wachten in het vliegtuig weinig op aan te merken. Terminal 1 gaat ook nog wel, maar 3 en 4 zijn buitencategorie slecht. Toch is het altijd nog beter dan al die andere kutvliegvelden rond Londen, omdat die alleen naar London zelf goede verbindingen hebben. Als je niet in de city moet zijn kun je beter nog eerst naar de city gaan en dan weer terug naar je bestemming. Het is noodzakelijk kwaad dat ik regelmatig op London moet vliegen als ik mocht kiezen vloog ik alleen maar van en naar Düsseldorf. Prachtvliegveld voor het aantal bestemmingen dat ze aanvliegen, want nog beter wordt het natuurlijk als je op die poldervliegveldjes bent waar maar 2 vluchten per dag aankomen en de verkeerstoren nog van hout is
Ik moest laatst op FRA overstappen, vanaf Stockholm naar San Fransisco. Het duurde serieus bijna een uur voordat ik bij de gate was waar ik moest zijn. Pokke eind lopen, wachten op de trein, wachten op controle, wachten op douane, nog een eind lopen...quote:Op maandag 30 april 2012 11:29 schreef bunnahabhain het volgende:
volgens mij is dat ook inherent aan grote vliegvelden.ik mag morgen van af Frankfurt vliegen. dat is op zich ook kilometers lopen, maar moet zeggen de veiligheids- en douane formaliteiten gaan daar vlot.
Wel ideaal daar de air rail terminal, met de ICE aan komen, trappen oplopen, koffers dumpen. en dan alleen met de handbagage verder.
Ik moest ook overstappen op Frankfurt, van Bogota naar Amsterdam. Gewoon met Lufthansa, dus terminal 1, maar het duurde inderdaag erg lang, ruim een half uur, inclusief security check. Ik had anderhalf uur de tijd, maar er waren mensen, die naar London of Berlijn moesten, met minder dan een half uur overstaptijd (het vliegtuig uit Bogota was een half uur te laat), die zullen hun vlucht wel gemist hebben.quote:Op maandag 30 april 2012 12:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik moest laatst op FRA overstappen, vanaf Stockholm naar San Fransisco. Het duurde serieus bijna een uur voordat ik bij de gate was waar ik moest zijn. Pokke eind lopen, wachten op de trein, wachten op controle, wachten op douane, nog een eind lopen...
Oh, en LAX vind ik ook vreselijk. Ik hou heel erg van stockholm arlanda. Schiphol vind ik erg onrustig, met continue het omroepen van passagiers. Wel fijn om even Nederlands eten en lezen in te slaan!
Ik merk de laatste tijd inderdaad dat de controles met het oog op de Olympische spelen wat strenger zijn geworden.quote:Op zondag 29 april 2012 22:34 schreef Bajskorv het volgende:
De problemen die in het artikel beschreven worden zijn inderdaad pas erg recent ontstaan. Lang verhaal, maar kwam erop neer dat ze weer strenger zijn gaan controleren zonder extra personeel in te zetten.
Ik had trouwens begrepen dat IRIS zo ongeveer afgeschaft was ... dat is niet waar?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:43 schreef Bajskorv het volgende:
Voor de UK heb ik gewoon IRIS, dus zelden last van rijen.
Naast het IRIS systeem hebben ze ook de paspoortscanners met vingerafdruk, maar elke keer dat ik aankom in de avond dan zijn deze gates buiten werking en moet je alsnog in een gigantische rij staan waar ze 2 immigatiemedewerkers voor de EU en UK paspooten inzetten, de rij bij de overige paspoorten is wel korter, maar zeker niet aan te raden, want door de grote aantallen low cost airliners zitten er vaak moeilijke gevallen in die rijen, die met grote enveloppen papier al vooraf duidelijk maken dat het geen eenvoudige welkom in de UK stempel zal worden....quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:56 schreef Bajskorv het volgende:
Er is geen nieuwe registratie meer inderdaad, maar ik sta er al in en kan het dus nog steeds gebruiken. Ideaal!
Jahoor. Je kan gewoon op het visa waiver program als je aan de voorwaarden voldoet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:23 schreef Kielse het volgende:
Even een visum vraag voor de VS:
Ik heb een studentenvisum gekregen voor een half jaar om in de VS te studeren. Binnen enkele weken keer ik terug naar huis en het visum zelf is geldig tot half juni.
Kan ik in juli terugkeren naar de VS, maar dan als toerist met een ESTA?
Normaal geen probleem of best even bellen met de ambassade?
Dit is geen enkel probleem. De immigratie beambte zal misschien wel wat extra vragen stellen over je toeristische reis als hij je oude studentenvisum in het paspoort ziet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:23 schreef Kielse het volgende:
Even een visum vraag voor de VS:
Ik heb een studentenvisum gekregen voor een half jaar om in de VS te studeren. Binnen enkele weken keer ik terug naar huis en het visum zelf is geldig tot half juni.
Kan ik in juli terugkeren naar de VS, maar dan als toerist met een ESTA?
Je bedoelt op het vliegveld zelf aan de balie een ticket kopen?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:10 schreef qwerty31 het volgende:
Iemand ervaring met ryanair ticket kopen op de Eindhoven airport?
Ja dat bedoel ik. Heb dit gevonden: Vliegticketsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bedoelt op het vliegveld zelf aan de balie een ticket kopen?
Je betaalt bij Ryanair ook 20 euro extra (voor het niet online boeken). Zie deze prijslijst.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:30 schreef qwerty31 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Heb dit gevonden: Vliegtickets
[-] Kan ik vliegtickets kopen op de luchthaven?
Dit is mogelijk voor Ryanair, Wizzair en Transaviaminder
[-] Kan ik vliegtickets kopen zonder een credit card?
Dit is mogelijk bij de Viggo Servicebalie voor de eerder genoemde maatschappijen. Dit is mogelijk dagelijks van 08.00 – 18.00
Maar heeft er iemand een ervaring met dit? Heb geen creditcard en wil geen ¤ 20 aan tix/cheaptickets betalen : )
In handbagage gelden de volgende regels bij de beveiligingscheck:quote:Op maandag 7 mei 2012 18:12 schreef Eimhear het volgende:
Hoi vliegexperts,
Even een vraagje. Bij voorbaat sorry als 't een hele onnozele vraag is, of als ik ergens een antwoord over 't hoofd heb gezien.
Wie heeft er ervaring met het meenemen van medicijnen (pillen, that is) bij Easyjet? Er staat uiteraard het een en ander op hun website, maar die info lijkt vooral toegespitst op mensen met ruimbagage. Mijn reisgenoten en ik zijn van plan om alleen handbagage mee te nemen. Hoe moeten we de medicijnen dan vervoeren? In zo'n doorzichtige zak die je ook voor vloeistof gebruikt? En moeten de medicijnen nog in dichte verpakking zitten? Dat een pillenstrip ofzo niet aangebroken mag zijn, kan ik me voorstellen, maar moet een pakje waar meerdere strips inzitten ook nog volledig gevuld zijn?
Alvast bedankt!
P.S.: Medicijnpaspoort en medische verklaringen enzo zijn in orde, het gaat puur om hoe we de pillen zélf moeten inpakken.
Misschien kunnen ze je bij EU261/2004: Geld terug na (vlieg)vertraging! beter helpen.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:43 schreef EddyAlbena het volgende:
Vanwege een 12u vertraging wil ik mij beroepen op EU Regulation 261/2004. Kan ik in mijn communicatie met de airline ook direct de claim van de reispartner meenemen of zal die apart de claim duidelijk moeten maken?
ligt aan de maatschappij en route, of je er recht op hebt.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:43 schreef EddyAlbena het volgende:
Vanwege een 12u vertraging wil ik mij beroepen op EU Regulation 261/2004. Kan ik in mijn communicatie met de airline ook direct de claim van de reispartner meenemen of zal die apart de claim duidelijk moeten maken?
Transavia en gewoon EU vlucht, dus dat zit goed.quote:Op maandag 7 mei 2012 23:26 schreef bunnahabhain het volgende:
[..]
ligt aan de maatschappij en route, of je er recht op hebt.
ik zou het gewoon twee keer aan vragen, omdat het meestal online gaat, en je iets als een boekings code of, ticket nummer nodig wil je dat online formulier kunnen invullen.
ik zou gewoon even copy and paste doen.
dat doet de luchtvaart maatschappij ook, met de mail/brief waarin ze je afwimpelen.
Je hoeft niet door de immigratie kontrole van Hong Kong als je op je aansluitende vlucht blijft wachten in de terminal. Zelfs al besluit je Hong Kong een paar dagen te bezoeken, dan wil de immigratie beambte slechts kontroleren dat je Hong Kong weer zult verlaten. Met het tweede deel van je ticket (HK - Australie) toon je dan aan dat je verder zult reizen.quote:Op woensdag 9 mei 2012 22:10 schreef _Loki het volgende:
Maar nu hoor ik horrorverhalen dat mensen niet over konden stappen in Hong Kong met een enkeltje en dat ze direct een retourticket moesten boeken. Hoe zit dat? Kan ik met overstappen echt problemen krijgen?
Met een toeristenvisum is het inderdaad verplicht, omdat die maar 3 maanden geldig is. Dan moet én kan je een ticket terugboeken. Ik kan dat nog niet.. Backpackers moeten aan kunnen tonen dat ze 3200 dollar hebben om Australië binnen te komen met een enkeltje. Ik neem dus aan dat het in Australië niet lastig zal worden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 06:43 schreef Me_Wesley het volgende:
http://www.anwb.nl/bestem(...)50&themaId=BEST_P_42
Volgens ANWB moet je een retourticket hebben. Als dit echt een visumverplichting is gaat de airline je of aan het begin van je reis, of aan het begin van je leg naar Australie waarschijnlijk niet boarden voor je dat ticket hebt geboekt.
Zou dus inderdaad deze situatie worden. Ik heb al gezocht naar enkeltjes en die zijn inderdaad duur, maar nog altijd een stuk goedkoper dan retourtjes.quote:Op donderdag 10 mei 2012 04:22 schreef jaco het volgende:
[..]
Je hoeft niet door de immigratie kontrole van Hong Kong als je op je aansluitende vlucht blijft wachten in de terminal. Zelfs al besluit je Hong Kong een paar dagen te bezoeken, dan wil de immigratie beambte slechts kontroleren dat je Hong Kong weer zult verlaten. Met het tweede deel van je ticket (HK - Australie) toon je dan aan dat je verder zult reizen.
Hetzelfde geldt voor elke andere overstap luchthaven. De plaatselijke Immigratie-dienst wil weten dat je na een toeristisch bezoek weer vertrekt; het maakt niet uit waar naar toe, als het maar een ander land is. Ik verwacht geen probleem in jouw situatie.
Had je eigenlijk al naar enkeltjes gezocht? In de luchtvaart zijn die meestal duurder als retourvluchten. Het kan gunstiger zijn om een retourticket te kopen waarvan je de terugreis niet gebruikt of waarvan je de terugreis kunt wijzigen. Dit laatste kan vziw wel naar een datum die meer dan een jaar verder ligt dan de heenreis.
Dit kan inderdaad ook spelen, maar het lijkt me dat je dan op Schiphol al geweigerd wordt. Daar krijg je immers je boarding pass naar Hong kong en Australie. Ik denk niet dat iemand je pas in Hong Kong uit de wachtruimte komt plukken om deze reden.quote:Op donderdag 10 mei 2012 05:53 schreef Me_Wesley het volgende:
In dat geval zal de airline je al stoppen, die zijn verantwoordelijk en kunnen flinke boetes krijgen als bij immigratie blijkt dat ze iemand vervoeren die niet aan Visa-verplichtigen voldoet. En in dat geval zou het best kunnen dat ze je documenten pas voor de leg naar Australie controleren en je dus in Hong Kong een retour moet boelen.
En zo niet, dan is je geld wel op.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 05:20 schreef jaco het volgende:
Het is onduidelijk welk verhaal TS over Hong Kong heeft gehoord en of dit uberhaupt waar was. Het lijkt alsof iemand zonder retour of doorreis ticket Hong Kong probeerde binnen te komen. Dit zou inderdaad wel eens problemen kunnen opleveren. Hong Kong is zo klein dat je het als toerist in een paar dagen wel gezien hebt.
ik heb altijd een hele nood apotheek er bij, paracetamol, ibuprofen, norrit, diarree remmers, rennies. in het begin gebruikte ik nog de originele doosjes, maar om plaats te besparen heb ik die in een klein assortie doosje bij me. nog nooit vragen over gehad.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:34 schreef Dikketroela het volgende:
Naar aanleiding van de pillen vraag: ik heb een aantal vitamine rotzooi wat ik mee wil nemen naar Amerika (KLM), kan dat in de gewone bagage (niet handbagage)? Of gaan ze in Amerika moeilijk doen over wat erin zit?
Weeze?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Heerlijk weer met Ryanair gevlogen.
Alle Priority mensen netjes eerst door het poortje laten, vervolgens moeten ze buiten wachten tot ze naar het vliegtuig moeten lopen. Iedereen dus netjes in de rij staan, vervolgens laat Ryanair al voordat de rij mag lopen de rest van de mensen naar buiten (uitgang naar buiten zit halverwege de 'rij'), waardoor natuurlijk niemand fatsoenlijk in die rij aansluit en daardoor alle Priority mensen vervolgens alsnog achteraan staan. Daar betaal je dan geld voor.!!
Je mag 3 DVDs meenemen voor eigen gebruik, zonder sancties. Daarna ligt het eraan wat je meeneemt:quote:Op maandag 14 mei 2012 16:55 schreef FUUUU het volgende:
Nerveus word ik er verder niet van het gaat me er meer om of je meteen een boete aangesmeerd krijgt of dat ze alleen in beslag worden genomen. Dat laatste kan me namelijk niet zoveel schelen maar ik zit er niet op te wachten dat de douane me ineens een boete van weet ik hoeveel euro geeft. In ieder geval bedankt voor de tip voorlopig ga ik nog niet terug maar ik waag het er wel op als het zover is. Het rippen is te overwegen maar een collectie van een serie staat natuurlijk leuker als je de originele dozen erbij hebt.
Let op dat '3 stuks' in wezen '3 films/afleveringen' is. In het geval van je Lost-boxen telt dus elke aflevering als 1 stuk mee.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:03 schreef FUUUU het volgende:
Dat is nou precies waar ik naar op zoek was. Meer als 25 stuks was ik sowieso niet van plan mee te nemen dus ik zal als het zover is wel kijken wat ik graag mee wil nemen. Bedankt!
ik vind dat hele priority boarding zo'n bullshit. Ik heb het toen ooit in Gironna gehad, dat er nog niemand met een Finish vlag bij het vliegtuig staat. sta je daar tussen een kudde bejaarde dwergen die perse bij de nooduitgang moeten zitten op een vlucht van één uur. En het dan op een sprintje zetten als blijkt dat iemand die wat langer is grotere passen zet.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weeze?Daar lieten ze laatst priority eerst in de bus stappen, om vervolgens de rest ook erbij te laten
een drugshond is getraind op 1 soort drugs, dus of coke of wiet etc. een drugshond reageert niet op jouw paracetamolletjes, dat ruikt net iets anders dan cokequote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:03 schreef bunnahabhain het volgende:
[..]
ik heb altijd een hele nood apotheek er bij, paracetamol, ibuprofen, norrit, diarree remmers, rennies. in het begin gebruikte ik nog de originele doosjes, maar om plaats te besparen heb ik die in een klein assortie doosje bij me. nog nooit vragen over gehad.
volgens mij krijg je die ook, alleen als de drugshond op je reageert.
Dat is wel en belangrijk punt inderdaad om even de vraagsteller te laten weten.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:05 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Let op dat '3 stuks' in wezen '3 films/afleveringen' is. In het geval van je Lost-boxen telt dus elke aflevering als 1 stuk mee.
ik doelde ook niet op dat de drugshond aansloeg op de paracetamollekes.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
een drugshond is getraind op 1 soort drugs, dus of coke of wiet etc. een drugshond reageert niet op jouw paracetamolletjes, dat ruikt net iets anders dan coke
Dit was in Almeria maar wat jij zegt ook al eens meegemaakt inderdaad.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weeze?Daar lieten ze laatst priority eerst in de bus stappen, om vervolgens de rest ook erbij te laten
Wanneer ik een ticket van Weeze naar Boedapest wil boeken, staat er dit.quote:Houdt u er rekening mee dat vanaf 13 januari 2012 vluchten van Boedapest naar Weeze / Düsseldorf (NRN) van en naar Dortmund (DTM) Airport zullen vliegen.
Even je reisverzekering bellen, zij kunnen dit voor je regelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:57 schreef BlaZ het volgende:
Ik heb zondag een vlucht Mexico City - Amsterdam. Maar ik heb last van een longontsteking en dan mag je niet vliegen.
Kan ik met een schrijven van de docter mijn vlucht laten veranderen of weet iemand de gang van zaken hieromtrent?
Ben aan het zoeken op internet maar kan niet echt duidelijk informatie vinden.
Ik heb geen reisverzekering, ben ook niet op reis hier, woon hier.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Even je reisverzekering bellen, zij kunnen dit voor je regelen.
Ook geen annuleringsverzekering voor die vlucht? Of betaald met een creditcard waar iets van een verzekering bij zit? Anders zul je gewoon zelf een nieuwe vlucht moeten boeken of hopen dat ze je laten omboeken naar een andere heenvlucht, maar dat moet van de coulance van de maatschappij komen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:40 schreef BlaZ het volgende:
Ik heb geen reisverzekering, ben ook niet op reis hier, woon hier.
Geloof het niet nee, het is een terugvlucht overigens. Zal de maatschappij maar eens bellen. Anders maar gewoon vliegen, weinig zin een nieuwe vlucht te gaan boeken.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ook geen annuleringsverzekering voor die vlucht? Of betaald met een creditcard waar iets van een verzekering bij zit? Anders zul je gewoon zelf een nieuwe vlucht moeten boeken of hopen dat ze je laten omboeken naar een andere heenvlucht, maar dat moet van de coulance van de maatschappij komen.
ik welke boekingsklasse heb je geboekt en welke rechten met betrekking tot omboeken zitten daarbij?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:57 schreef BlaZ het volgende:
Ik heb zondag een vlucht Mexico City - Amsterdam. Maar ik heb last van een longontsteking en dan mag je niet vliegen.
Kan ik met een schrijven van de docter mijn vlucht laten veranderen of weet iemand de gang van zaken hieromtrent?
Ben aan het zoeken op internet maar kan niet echt duidelijk informatie vinden.
soms heb je daar rechtop, afhankelijk van je ticket klasse.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 17:57 schreef BlaZ het volgende:
Ik heb zondag een vlucht Mexico City - Amsterdam. Maar ik heb last van een longontsteking en dan mag je niet vliegen.
Kan ik met een schrijven van de docter mijn vlucht laten veranderen of weet iemand de gang van zaken hieromtrent?
Ben aan het zoeken op internet maar kan niet echt duidelijk informatie vinden.
Gewoon economy, geloof dat ik niet kan omboeken. Morgen ga ik naar de docter even checken of ik sowieso wel kan vliegen.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik welke boekingsklasse heb je geboekt en welke rechten met betrekking tot omboeken zitten daarbij?
kan gewoon mee, de trolly geef je dan pas aan het einde van de gateway af, net voor je instapt. en babyvoeding is mag je ook mee nemen, is de uitzondering op het maximale volume vloeistoffen.quote:Op maandag 21 mei 2012 23:46 schreef Plums het volgende:
Zijn hier ook vaders/moeders die mij kunnen vertellen hoe het zit met buggy's en babyvoedsel als je gaat vliegen?
Of anderen die het toevallig weten natuurlijk
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:27 schreef bunnahabhain het volgende:
Want hippie ouders die denken dat het natuurlijk gedrag is van een baby en hem/haar gewoon laten schreeuwen worden over het algemeen na 15 min geblehr van hun kroost vermoord.
Ik hou het niet eens 15 minuten vol.. Die krengen hoor je zelfs door je oordopjes heenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:27 schreef bunnahabhain het volgende:
[..]
kan gewoon mee, de trolly geef je dan pas aan het einde van de gateway af, net voor je instapt. en babyvoeding is mag je ook mee nemen, is de uitzondering op het maximale volume vloeistoffen.
Voor de rest een tip, zorg er voor dat je iets hebt om je kind het zwijgen op te leggen, speen, liga, langevingers, chloroform. zodat hij/zij niet de hele cabine bij mekaar schreeuwt.
Want hippie ouders die denken dat het natuurlijk gedrag is van een baby en hem/haar gewoon laten schreeuwen worden over het algemeen na 15 min geblehr van hun kroost vermoord.
Geen baby's? Helaas heb ik first en business ook al tussen baby's gezetenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:50 schreef Bajskorv het volgende:
Dat heet business class. Niet goedkoop, maar geen last meer van baby's.
Lijkt me sterk dat het je in first gelukt is, bij elke airline die ik ken worden baby's (en kleine kinderen) simpelweg niet toegelaten in First. En in business kom ik wellicht eens per jaar (op 80-100 vluchtjes) een baby tegen.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 08:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen baby's? Helaas heb ik first en business ook al tussen baby's gezeten
Bij sommige maatschappijen dus blijkbaar wel. En waarom ook niet, als een gezin zoveel geld wil neertellen voor 4+ stoelen ga je dat niet weigeren om een baby lijkt me.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:08 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het je in first gelukt is, bij elke airline die ik ken worden baby's (en kleine kinderen) simpelweg niet toegelaten in First. En in business kom ik wellicht eens per jaar (op 80-100 vluchtjes) een baby tegen.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat daar uit zou komen, want voor beide kanten valt wat te zeggen natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als meer maatschappijen het gaan verbieden is het natuurlijk wachten op de eerste rechtszaak
Waarom niet? Omdat die ene keer dat je 4 tickets verkoopt, je direct de andere 16 man in First kapot ergert... Bij veel airlines is er om die reden voor gekozen het gewoon niet toe te laten, vaak zelfs niet eens in Business.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij sommige maatschappijen dus blijkbaar wel. En waarom ook niet, als een gezin zoveel geld wil neertellen voor 4+ stoelen ga je dat niet weigeren om een baby lijkt me.
Ik zit net even te kijken bij een willekeurige maatschappij (continental) en daar kun je gewoon een baby meeboeken in first trouwens.
Het is bij sommige airlines are eeuwig verboden, dus blijkbaar valt het wel mee met die rechtzaken.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als meer maatschappijen het gaan verbieden is het natuurlijk wachten op de eerste rechtszaak
Nou heb ik wel het idee dat mensen die BC/FC vliegen beter in de gaten hebben dat ze een kind stil moeten proberen te houden, want ik heb er daar zelf nog nooit echt last van gehad. In tegenstelling tot toeristen in economy die het laten krijsen totdat het vanzelf een keer ophoudt. Of nog mooier: die het kind met speelgoed laten spelen dat geluid maakt, echt wtfquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:23 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat die ene keer dat je 4 tickets verkoopt, je direct de andere 16 man in First kapot ergert... Bij veel airlines is er om die reden voor gekozen het gewoon niet toe te laten, vaak zelfs niet eens in Business.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |