Die beenruimte-klachten heb ik nooit echt begrepen... Je betaalt simpelweg per vierkante meter. Hoe meer ruimte, hoe minder stoelen. Of andersom: hoe minder ruimte, hoe meer stoelen, en hoe goedkoper de tickets. En laat vrijwel iedereen nu het goedkoopste ticket kiezen! Als je meer zou willen betalen, zou je meer ruimte kunnen krijgen. Bijvoorbeeld first classquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:42 schreef Qlimax het volgende:
als je 1,50 meter bent en 50 kilo weegt zit je goed in zo'n vliegtuigstoel...
als je beetje lang bent zit je gewoon zwaar KUT
ja mee eens....maar first class naar Australie of ergens heenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:44 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Die beenruimte-klachten heb ik nooit echt begrepen... Je betaalt simpelweg per vierkante meter. Hoe meer ruimte, hoe minder stoelen. Of andersom: hoe minder ruimte, hoe meer stoelen, en hoe goedkoper de tickets. En laat vrijwel iedereen nu het goedkoopste ticket kiezen! Als je meer zou willen betalen, zou je meer ruimte kunnen krijgen. Bijvoorbeeld first class
BA, goede servicequote:Op donderdag 16 februari 2006 20:48 schreef Qlimax het volgende:
als je al 15 vluchten hebt gehad...wat is dan de beste maatschappij waar je ooit mee hebt gevlogen en waarom...????
40-50 per jaar: Aziatische maatschappijenquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:48 schreef Qlimax het volgende:
als je al 15 vluchten hebt gehad...wat is dan de beste maatschappij waar je ooit mee hebt gevlogen en waarom...????
quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:42 schreef RemcoDelft het volgende:
Probeer het ook eens van/naar Nieuw Zeeland
40 uur, waarvan 14 uur wachten op 5 luchthavens, en 26 uur zitten gedurende 4 vluchten... Als je dan zoals ik nauwelijks kan slapen (rechtop-zittend) in een vliegtuigstoel, dan ben je aardig kapot.....
Klopt. 4 keer zoveel ruimte maakt het ticket 4 keer zo duur. En daarom neem je dus het goedkoopste ticket wat je kan vinden, net als ik overigensquote:Op donderdag 16 februari 2006 20:46 schreef Qlimax het volgende:
[..]
ja mee eens....maar first class naar Australie of ergens heen
wat je dan betaald is gewoon echt niet normaal
Jaiks, die rijstesoep als ontbijt....quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:50 schreef Bowny het volgende:
[..]
40-50 per jaar: Aziatische maatschappijen![]()
Het prijsverschil tussen first class en tourist class is gewoon te groot. Je bent al snel een factor 3 meer kwijt voor een first class stoel, terwijl je in feite alleen maar een paar cm meer beenruimte wilt hebben. Soms zou 3 cm extra ruimte al fijn zijn, dat zijn bij ruim 30 rijen dus een meter extra, ofwel het scheelt 1 rij stoelen. Dat maakt je ticket dus ongeveer 3% duurder. Misschien zelfs iets minder aangezien een rij minder passagiers ook minder eten/drinken kost en het vliegtuig minder zwaar is (dus misschien wel een half procent - ik noem maar wat) minder brandstof verbruikt). Ik ben best wel bereid om een paar procent meer te betalen voor extra beenruimte, maar niet 300%.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:44 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Die beenruimte-klachten heb ik nooit echt begrepen... Je betaalt simpelweg per vierkante meter. Hoe meer ruimte, hoe minder stoelen. Of andersom: hoe minder ruimte, hoe meer stoelen, en hoe goedkoper de tickets. En laat vrijwel iedereen nu het goedkoopste ticket kiezen! Als je meer zou willen betalen, zou je meer ruimte kunnen krijgen. Bijvoorbeeld first class
En met Paaseiland is er 8 uur verschil.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:07 schreef Lucille het volgende:
Een vuistregel is dat je een dag jetlag per tijdszone kan hebben, is het minder dan is het mooi meegenomen.
Ik ga volgende week naar Beijing, we vertrekken begin van de avond, wat dus gunstig is wat slapen betreft. Het is daar 7 uur later, maar als ik nou een beetje kan slapen zou ik er dus wel vroeg in de ochtend aankomen maar omdat ik al geslapen heb en de avond daarna op een normale tijd ga slapen, zou de jetlag volgens mij wel mee moeten vallen?quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:07 schreef Lucille het volgende:
Een vuistregel is dat je een dag jetlag per tijdszone kan hebben, is het minder dan is het mooi meegenomen.
Mijn vlucht naar Auckland was relaxed, ontspannen en ging lekker vlot.quote:Op donderdag 16 februari 2006 20:42 schreef RemcoDelft het volgende:
Probeer het ook eens van/naar Nieuw Zeeland
40 uur, waarvan 14 uur wachten op 5 luchthavens, en 26 uur zitten gedurende 4 vluchten... Als je dan zoals ik nauwelijks kan slapen (rechtop-zittend) in een vliegtuigstoel, dan ben je aardig kapot.....
Dus 11 uur verder = 11 tijdzones = 11 dagen. Ik was er in 8 uur vanaf.quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:07 schreef Lucille het volgende:
Een vuistregel is dat je een dag jetlag per tijdszone kan hebben, is het minder dan is het mooi meegenomen.
Ik heb serieus nooit jetlag...quote:Op donderdag 16 februari 2006 23:07 schreef Lucille het volgende:
Een vuistregel is dat je een dag jetlag per tijdszone kan hebben, is het minder dan is het mooi meegenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |