Helaas, het staat ook in de OP:quote:Op maandag 7 februari 2011 11:32 schreef Blik het volgende:
Egyptair is inclusief overstap in Egypte. Niet ideaal natuurlijk maar wel goedkoop. Voor 200 euro p.p. kan ik in Maleisië aardig wat doen.
via KLM.de wordt het 980 euro, alleen dan moet ik vertrekken vanaf Dusseldorf (richting Amsterdam). Die vlucht kan ik niet skippen neem ik aan.
Malaysia is 1035 p.p., wel direct
Singapore wordt 1200+ p.p.
vluchten zijn redelijk prijzig omdat ik kijk naar de vakantieperiode, ben helaas daaraan gebonden wegens vriendin die werkt in het onderwijs
quote:Waarom is een ticket van KLM vanaf Dusseldorf goedkoper dan vanaf Amsterdam voor dezelfde vlucht?
Dat is vanwege de concurrentie. Daar profiteer je hier ook van als je met BA of Lufthansa vliegt.
Kan ik een vlucht via Amsterdam boeken en dan pas daar opstappen?
Nee, als je een deel van een als 1 geheel geboekte reis niet maakt, dan is je ticket niet meer geldig. Dit geldt dus niet voor bijna alle low-cost maatschappijen waar je reis bestaat uit losse enkele reizen.
Vanaf Antwerpen 930 euro, dus inderdaad 270 euro verschil. Maar goed, dan moet ik wel eerst naar Antwerpen reizen.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En KLM vanaf Antwerpen?
Was bij mij pas ruim 200 euro goedkoper dan vertrekken vanaf Schiphol en dan mag je nog met de trein naar Schiphol ook.
Dus het zal ofwel Emirates worden vanaf Dusseldorf of KLM via Antwerpen (alleen op de heenreis)quote:Op maandag 7 februari 2011 12:04 schreef Blik het volgende:
675 euro via Egyptair (vanaf Amsterdam)
850 euro via Emirates (vanaf Dusseldorf)
930 euro met KLM (vanaf Antwerpen)
980 euro met KLM (vanaf Dusseldorf)
1030 euro met Malaysia Airlines, direct vanaf Amsterdam
1200 euro met KLM, direct vanaf Amsterdam
1294 euro met Singapore Airlines, direct vanaf Amsterdam
Malaisia Airlines en KLM : dat is toch codeshare? Delfde vliegtuig dus.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:53 schreef Blik het volgende:
Mijn vriendin heeft gesproken, Egyptair en de dure directe opties vallen af
[..]
Dus het zal ofwel Emirates worden vanaf Dusseldorf of KLM via Antwerpen (alleen op de heenreis)
Ja, zo'n 14 jaar geleden. Economy class.quote:
Alleen voor werk, dus BC. Volgens mij niet de meest nieuwe vliegtuigen van binnen, maar BA vind ik zelf altijd wel comfortabel verder.quote:
Dit is hem geworden, hoe werkt het met het ophalen van het ticket? Kan dat ook al vantevoren, paspoort vereist? Kan iemand anders ook de tickets ophalen of is er echt geen work-around mogelijk?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En KLM vanaf Antwerpen?
Was bij mij pas ruim 200 euro goedkoper dan vertrekken vanaf Schiphol en dan mag je nog met de trein naar Schiphol ook.
Of 't een beetje te proppen is binnen. Krijg elke keer de slechtste stoelen in de 747.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, zo'n 14 jaar geleden. Economy class.
Er zal vast het een en ander veranderd zijn, maar wat wil je weten?
Tickets ophalen? Heb je papieren tickets besteld dan? Kan me niet herinneren dat ik de laatste 5 jaar nog papieren tickets gehad heb.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Dit is hem geworden, hoe werkt het met het ophalen van het ticket? Kan dat ook al vantevoren, paspoort vereist? Kan iemand anders ook de tickets ophalen of is er echt geen work-around mogelijk?
Ik moet eerst naar Antwerpen om daar met de trein naar Schiphol te gaan. Je moet blijkbaar de (trein)tickets ophalen op het station.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Tickets ophalen? Heb je papieren tickets besteld dan? Kan me niet herinneren dat ik de laatste 5 jaar nog papieren tickets gehad heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |