SAS vliegt er nog mee geloof ik, alleen weet ik niet of het een vracht of passagierstoestel is.quote:Op maandag 20 april 2026 11:33 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Dat van de grond komen is de vraag bij de -300, die is underpowered met z'n kleine motoren. De -600 heeft grotere jongens hangen (Trent 500) die hun werk prima doen.
Nu je het zegt, misschien nog ergens een A340-300 vlucht boeken om dat langzame opstijgen mee te maken.
Sinds 2020 zijn ze met de A340 gestopt.quote:Op maandag 20 april 2026 12:34 schreef flipsen het volgende:
[..]
SAS vliegt er nog mee geloof ik, alleen weet ik niet of het een vracht of passagierstoestel is.
Ah, dan was het kennelijk een heel oud filmpje, een vlucht van Tokio naar Oslo, ik zag hem eergisteren langskomen op Instagram. Je kan ook niets meer geloven tegenwoordigquote:Op maandag 20 april 2026 13:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sinds 2020 zijn ze met de A340 gestopt.
Zeker weten dat het niet naar Kopenhagen was?quote:Op maandag 20 april 2026 14:23 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ah, dan was het kennelijk een heel oud filmpje, een vlucht van Tokio naar Oslo, ik zag hem eergisteren langskomen op Instagram. Je kan ook niets meer geloven tegenwoordig
Ah, zou kunnen, maar wel zeker weten dat het een A340-300 was, juist met het commentaar dat het zo lekker lang duurde voordat hij uberhaubt de lucht in gingquote:Op maandag 20 april 2026 14:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zeker weten dat het niet naar Kopenhagen was?
Ja, dat kanquote:Op maandag 20 april 2026 12:18 schreef Hallojo het volgende:
Kan er momenteel nog gewoon overgestapt worden in het midden-oosten? Als ze überhaupt vliegen natuurlijk
Mooi. Gewoon een beetje raketten en drones ontwijken met het vliegtuig en dan komt het wel goedquote:
Heb ik al , althans van de D-AIHO die een paar jaar geleden werd gescrapped.quote:Op maandag 20 april 2026 11:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Oh dan kun je misschien ergens in de toekomst een stukje van hem kopen hier:
https://www.aviationtag.com/
Edelweiss, Swiss en Lufthansa nog voor zover ik weet.quote:Op maandag 20 april 2026 12:34 schreef flipsen het volgende:
[..]
SAS vliegt er nog mee geloof ik, alleen weet ik niet of het een vracht of passagierstoestel is.
Hmm, ik ben niet zo goed thuis met routes boven China.quote:Op dinsdag 21 april 2026 13:43 schreef Hojdhopper het volgende:
Deze van Swiss maakt er wel een bijzondere route van trouwens: https://www.flightradar24.com/SWR189/3f521e5a
De andere route gaat over Afghanistan, en die wil je vermijden, daarnaast moet je ook overvliegrechten over landen betalen, dus om die reden zie je dat al de Swiss vluchten Uzbekistan mijden.quote:Op dinsdag 21 april 2026 15:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hmm, ik ben niet zo goed thuis met routes boven China.
Maar deze gaat wel vrij ver naar het noorden toe.
Dat laatste verklaart het wellicht.quote:Op dinsdag 21 april 2026 19:41 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
De andere route gaat over Afghanistan, en die wil je vermijden, daarnaast moet je ook overvliegrechten over landen betalen, dus om die reden zie je dat al de Swiss vluchten Uzbekistan mijden.
Daarnaast heeft ook ATC China best bijzondere wensen en kan het zijn dat je door drukte in verkeer boven China zelf heel onlogische routes moet afleggen als je over centraal China vliegt wat je ook zoveel mogelijk wilt vermijden, want dat betekend dat je de koers al piloot moet aanpassen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |