abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221478889
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2026 07:47 schreef ijsjesmonster het volgende:
Zijn er ervaringen/tips wat betreft vliegen met emirates via dubai naar bijvoorbeeld Thailand nu tijdens oorlog en code oranje. We hebben alleen vliegtickets geboekt. Het risico lopen zal ook niet gewaardeerd worden op het werk, stel dat het goed misgaat en je vast komt te zitten. Maar de verzekering zal het zeker niet vergoeden en kunnen we fluiten naar ons geld?
Lijkt me een beetje vragen om problemen om dat zo te boeken als er alternatieven zijn. Die vluchten van en naar Dubai kunnen er zomaar elk moment uitgegooid worden, luchtruim kan dichtgaan, etc. Persoonlijk zou ik die regio nu even mijden als je je het (qua tijd en financieel) niet kunt permitteren om vast te komen zitten daar.
pi_221483176
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 11:47 schreef Halcon het volgende:

[..]
Lijkt me een beetje vragen om problemen om dat zo te boeken als er alternatieven zijn. Die vluchten van en naar Dubai kunnen er zomaar elk moment uitgegooid worden, luchtruim kan dichtgaan, etc. Persoonlijk zou ik die regio nu even mijden als je je het (qua tijd en financieel) niet kunt permitteren om vast te komen zitten daar.
Nou het is meer dat ik de tickets al heb. Geboekt voordat er oorlog was :(
pi_221484242
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 augustus 2026 22:46 schreef ijsjesmonster het volgende:

[..]
Nou het is meer dat ik de tickets al heb. Geboekt voordat er oorlog was :(
En je kunt die vlucht niet meer omzetten?

Amerikaanse overheid geeft aan Amerikanen aan om reizen richting het MO te heroverwegen, omdat zomaar eens zou kunnen dat luchtruimen dicht gaan, etc.
pi_221486081
Als ik inlog bij Emirates lijk ik alleen een ander tijdstip te kunnen kiezen. Zijn er ervaringen met Emirates in situaties als deze? Hoe zijn ze bijv afgelopen maart met deze situatie omgegaan.
  maandag 3 augustus 2026 @ 19:13:07 #105
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_221494297
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 13:30 schreef ijsjesmonster het volgende:
Als ik inlog bij Emirates lijk ik alleen een ander tijdstip te kunnen kiezen. Zijn er ervaringen met Emirates in situaties als deze? Hoe zijn ze bijv afgelopen maart met deze situatie omgegaan.
Als er echt actieve oorlog is, dan staat Emirates en de Ethiads van deze wereld uitstel of terugbetaling van het ticket toe, maar tot die tijd zal men die uitzondering niet maken, want dat zal er voor zorgen dat heel veel mensen gaan annuleren en dat kan wel eens het einde van deze maatschappijen zijn.
Om die reden proberen de overheden van de Emiraten toch zoveel mogelijk de VS de schade doen beperken, de massale aanval die er steeds niet komt is daar ook een direct gevolg van, want de VS kan wel degelijk een flinke vuist maken, dat gaan ze in de regio natuurlijk ook voelen, er zijn best een paar mafklappers die bereid zijn om raketten lukraak overal en nergens, maar vooral overal richting de omliggende landen te sturen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')