Ik kan me niet herinneren dat ik ooit meer betaald heb voor een standaard stoel aan het gangpad maar de laatste keer dat ik vloog is wel al 6 jaar geleden. De vluchten waar het nu om gaat zijn via China Southern (naar Vietnam via Guangzhou) en daar kan ik wel gratis stoelen reserveren voor alle vluchten.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:10 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
In Kayak bij de boeking sites optie "alleen luchtvaartmaatschappijen" aanvinken en je word niet meer verlekkerd met te goedkope aanbiedingen van vage boekingsites met allerlei toeslagen. Maar noem mij één maatschappij waar je voor intercontinentale vluchten met het goedkoopste tarief nog een gratis stoel kan reserveren.... Ik doe het niet meer want met een overstap ben je meer dan ¤100 extra per retour kwijt. Lief vragen aan de check in of je een gangpad plaats zou kunnen krijgen omdat je nogal vaak naar het toilet moet helpt in veel gevallen wel. Laatst naar Azië had ik bij Saudia 3 keer dat geluk, en gratis hè.
Ligt eraan of je op moment van inchecken ook reserveren noemt.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:10 schreef buzz1291 het volgende:
Maar noem mij één maatschappij waar je voor intercontinentale vluchten met het goedkoopste tarief nog een gratis stoel kan reserveren....
Hij gaf al aan dat er een alternatief is dat enkele uren later gaat.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:13 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Is niet fijn wanneer er slechts één vlucht per dag naar de betreffende intercontinentale bestemming gaat.
Ja, klopt. Ik heb ooit een keer iets via zo’n platform geboekt. Dat werd 1 bak ellende en heeft me honderden euro’s gekost. Je wordt overal van het kastje naar de muur gestuurd. Sindsdien boek ik gewoon alles rechtstreeks bij de airline.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 23:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat dus, eerste wat ik doe, ik wil per se niet boeken bij die prijsaanbieders, ook al zal het best wel eens wat schelen. Maar het levert een hele grote berg frustratie op als er eens iets moet gebeuren of je hebt hun helpdesk ergens voor nodig. Lees de reviews er maar op na. Enige waar ik nog wel eens een ticket heb geboekt omdat die écht een stuk goedkoper waren, was bij expedia en daar heb ik dan nog wel vertrouwen in. Maar al die prijsvechters, mij niet gezien
Klopt idd. Er zijn andere vluchten.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:56 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hij gaf al aan dat er een alternatief is dat enkele uren later gaat.
Maatschappijen boeken ook om naar andere allianties.
Maargoed, in de post hierboven geeft ie al aan dat het een lounge moet worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |