ja, gezocht, ik krijg > 485 euro (EWR), dat lijkt nogal te veel ;quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:33 schreef Omnifacer het volgende:
Heb je zelf al gezocht en in het NYC-topic gekeken?
Mooie prijs toch? Januari is al over een maandje, op zo een korte termijn heb je meestal niet de beste aanbiedingen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:41 schreef quirigua het volgende:
[..]
ja, gezocht, ik krijg > 485 euro (EWR), dat lijkt nogal te veel ;
NYC topic op FOk ? nog niet gezien
oh ok, is feb to april dan beter in prijs ?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:55 schreef Miless het volgende:
[..]
Mooie prijs toch? Januari is al over een maandje, op zo een korte termijn heb je meestal niet de beste aanbiedingen.
Zoek even op klm.be, vanaf Antwerpen. Kan wel eens cheap zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:41 schreef quirigua het volgende:
[..]
Wat had je dan gedacht? Boeken voor over een paar weken en dan voor 200 euro?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:41 schreef quirigua het volgende:
[..]
385 vanaf dusseldorp, 406 vanaf ams ;quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat had je dan gedacht? Boeken voor over een paar weken en dan voor 200 euro?Je kunt ook thuis blijven, da's nog goedkoper.
Lees je nou uberhaupt wat er hier geschreven wordt? Check KLM.be, je kunt in maart voor 311 heen en weer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:06 schreef quirigua het volgende:
[..]
oh ok, is feb to april dan beter in prijs ?
in NYC heb ik onderdak
ja ik lees ut ; kl-be voor maart is ok ;quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:23 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Lees je nou uberhaupt wat er hier geschreven wordt? Check KLM.be, je kunt in maart voor 311 heen en weer.
ok ;quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:24 schreef quirigua het volgende:
[..]
ja ik lees ut ; kl-be voor maart is ok ;
Zo dicht mogelijk bij het centrum is Bromma, maar daar ga je geen direct vluchten op vinden. Arlanda is de standaard optie, voor directe vluchten zou ik de sites van SAS en KLM checken (dat zijn de enige die erop vliegen). De cheapo optie is Ryanair vanaf Eindhoven naar een regionaal vliegveld, scheelt je een half uur met de bus ofzo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:04 schreef Self-Catering het volgende:
Nogmaals, vorige ben ik kwijt, van Nederland naar Stockholm (en dan het liefst zo dicht mogelijk bij het centrum).
Iemand ervaringen mee?
En vanaf maart ook Norwegian naar Arlanda. Beetje afhankelijk van wanneer je wilt vliegen dus. Indien je gemakkelijk in Brussel kunt komen, Brussels Airlines vliegt wel naar Bromma.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:31 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zo dicht mogelijk bij het centrum is Bromma, maar daar ga je geen direct vluchten op vinden. Arlanda is de standaard optie, voor directe vluchten zou ik de sites van SAS en KLM checken (dat zijn de enige die erop vliegen). De cheapo optie is Ryanair vanaf Eindhoven naar een regionaal vliegveld, scheelt je een half uur met de bus ofzo.
Meestal vind je met overstap niet snel iets goedkopers, het makkelijkst is gewoon vroeg boeken met SAS/KLM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop