En zo niet, dan is je geld wel op.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 05:20 schreef jaco het volgende:
Het is onduidelijk welk verhaal TS over Hong Kong heeft gehoord en of dit uberhaupt waar was. Het lijkt alsof iemand zonder retour of doorreis ticket Hong Kong probeerde binnen te komen. Dit zou inderdaad wel eens problemen kunnen opleveren. Hong Kong is zo klein dat je het als toerist in een paar dagen wel gezien hebt.
ik heb altijd een hele nood apotheek er bij, paracetamol, ibuprofen, norrit, diarree remmers, rennies. in het begin gebruikte ik nog de originele doosjes, maar om plaats te besparen heb ik die in een klein assortie doosje bij me. nog nooit vragen over gehad.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 07:34 schreef Dikketroela het volgende:
Naar aanleiding van de pillen vraag: ik heb een aantal vitamine rotzooi wat ik mee wil nemen naar Amerika (KLM), kan dat in de gewone bagage (niet handbagage)? Of gaan ze in Amerika moeilijk doen over wat erin zit?
Weeze?quote:Op maandag 14 mei 2012 17:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Heerlijk weer met Ryanair gevlogen.
Alle Priority mensen netjes eerst door het poortje laten, vervolgens moeten ze buiten wachten tot ze naar het vliegtuig moeten lopen. Iedereen dus netjes in de rij staan, vervolgens laat Ryanair al voordat de rij mag lopen de rest van de mensen naar buiten (uitgang naar buiten zit halverwege de 'rij'), waardoor natuurlijk niemand fatsoenlijk in die rij aansluit en daardoor alle Priority mensen vervolgens alsnog achteraan staan. Daar betaal je dan geld voor.!!
Je mag 3 DVDs meenemen voor eigen gebruik, zonder sancties. Daarna ligt het eraan wat je meeneemt:quote:Op maandag 14 mei 2012 16:55 schreef FUUUU het volgende:
Nerveus word ik er verder niet van het gaat me er meer om of je meteen een boete aangesmeerd krijgt of dat ze alleen in beslag worden genomen. Dat laatste kan me namelijk niet zoveel schelen maar ik zit er niet op te wachten dat de douane me ineens een boete van weet ik hoeveel euro geeft. In ieder geval bedankt voor de tip voorlopig ga ik nog niet terug maar ik waag het er wel op als het zover is. Het rippen is te overwegen maar een collectie van een serie staat natuurlijk leuker als je de originele dozen erbij hebt.
Let op dat '3 stuks' in wezen '3 films/afleveringen' is. In het geval van je Lost-boxen telt dus elke aflevering als 1 stuk mee.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:03 schreef FUUUU het volgende:
Dat is nou precies waar ik naar op zoek was. Meer als 25 stuks was ik sowieso niet van plan mee te nemen dus ik zal als het zover is wel kijken wat ik graag mee wil nemen. Bedankt!
ik vind dat hele priority boarding zo'n bullshit. Ik heb het toen ooit in Gironna gehad, dat er nog niemand met een Finish vlag bij het vliegtuig staat. sta je daar tussen een kudde bejaarde dwergen die perse bij de nooduitgang moeten zitten op een vlucht van één uur. En het dan op een sprintje zetten als blijkt dat iemand die wat langer is grotere passen zet.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weeze?Daar lieten ze laatst priority eerst in de bus stappen, om vervolgens de rest ook erbij te laten
een drugshond is getraind op 1 soort drugs, dus of coke of wiet etc. een drugshond reageert niet op jouw paracetamolletjes, dat ruikt net iets anders dan cokequote:Op vrijdag 11 mei 2012 13:03 schreef bunnahabhain het volgende:
[..]
ik heb altijd een hele nood apotheek er bij, paracetamol, ibuprofen, norrit, diarree remmers, rennies. in het begin gebruikte ik nog de originele doosjes, maar om plaats te besparen heb ik die in een klein assortie doosje bij me. nog nooit vragen over gehad.
volgens mij krijg je die ook, alleen als de drugshond op je reageert.
Dat is wel en belangrijk punt inderdaad om even de vraagsteller te laten weten.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:05 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Let op dat '3 stuks' in wezen '3 films/afleveringen' is. In het geval van je Lost-boxen telt dus elke aflevering als 1 stuk mee.
ik doelde ook niet op dat de drugshond aansloeg op de paracetamollekes.quote:Op maandag 14 mei 2012 21:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
een drugshond is getraind op 1 soort drugs, dus of coke of wiet etc. een drugshond reageert niet op jouw paracetamolletjes, dat ruikt net iets anders dan coke
Dit was in Almeria maar wat jij zegt ook al eens meegemaakt inderdaad.quote:Op maandag 14 mei 2012 17:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weeze?Daar lieten ze laatst priority eerst in de bus stappen, om vervolgens de rest ook erbij te laten
Wanneer ik een ticket van Weeze naar Boedapest wil boeken, staat er dit.quote:Houdt u er rekening mee dat vanaf 13 januari 2012 vluchten van Boedapest naar Weeze / Düsseldorf (NRN) van en naar Dortmund (DTM) Airport zullen vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |