abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110758754
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa) (meisje)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

02 juni: thistleweed
16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

6 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO

6 december: Nytar
9 december: Ladylike
December: Vulpenballetje
25 december: Sterrenmunt

Estrys
Nijnepijn

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_110758814
Sorry, ik gooide 'm toe maar had 't niet door vanop m'n mobiel. Maar kijk het is me gewoon gelukt om een nieuw te starten :D
pi_110758842
*O*
pi_110758868
Had het niet deel 954 moeten zijn?
pi_110758875
Ik voelde net weer voeten vlak onder mijn borstbeen *O* hopelijk blijft dat even zo :P ben wel zo duf als een konijn van al die pcm, dus ik ga maar eens een tukje doen... gewoon, omdat het kan (oudste stinkerd is op de opvang :+)

:W
pi_110758883
Duidelijk Liza :D

De buikbanden van mijn zwangerschapskleding beginnen strak te zitten en af te zakken }:|. Ik heb zo geen geld (over) om nu nog nieuwe dingen te moeten kopen...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110758925
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:13 schreef Frups het volgende:
Had het niet deel 954 moeten zijn?
Ow ik dacht dat ik zelf nog +1 moest doen. :s
Kan ik dat nog wijzigen?
pi_110758933
Ahh joh kan het kwaad? ;)
pi_110758939
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:13 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik voelde net weer voeten vlak onder mijn borstbeen *O* hopelijk blijft dat even zo :P ben wel zo duf als een konijn van al die pcm, dus ik ga maar eens een tukje doen... gewoon, omdat het kan (oudste stinkerd is op de opvang :+)

:W
Doen!
pi_110758945
Xanteh, Roosje .. en misschien wel Zoe's topic *O*
pi_110758985
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Ahh joh kan het kwaad? ;)
Anders ga ik misschien de geschiedenis in als "die domme Belg die niet kan tellen". :D
pi_110759087
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:17 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Anders ga ik misschien de geschiedenis in als "die domme Belg die niet kan tellen". :D
:D
pi_110759181
Ow dan zou ik het wel veranderen :D
Ik zit hier te gniffelen achter mijn computer en mijn collega's kijken me allemaal aan? :{ ...... :D O-)
pi_110759258
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:04 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Waarom :@ ? Das toch logisch :D heb ik nú al! Laat staan jij als LLM :P
:D haha
mag van mij elk moment wel komen :Y O+ heb er zo veel zin in!

vind het wel sneu voor mn zus, die is het wachten wel een beetje zat.
ze konden d'r ook niet strippen dus ze moet wachten tot later deze week, dan proberen ze het weer.

Lekker slapen! :*

Covie
:{w hoezo had n vriendin moeite met jou buik?
een 'vriendin' kon niet wachten tot ik 'dikker' zou worden (lees; dikker dan haar), en nu vind ze me toch wel mooi zwanger ;)

dus het kan bij draaien, maar het is niet altijd leuk. Waar sommige mensen zich druk om maken :N
pi_110759318
quote:
12s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:13 schreef Phaidra het volgende:

De buikbanden van mijn zwangerschapskleding beginnen strak te zitten en af te zakken }:|. Ik heb zo geen geld (over) om nu nog nieuwe dingen te moeten kopen...
Als je een hempje aan doet, en dan de band erover heen, zakt ie niet af als het goed is.
heb ook al een tijdje geen spijkerbroek aan omdat het niet meer fijn zit
Lang leve de H&M legging (maar dan een maatje groter) :P

& liza
:D
  woensdag 25 april 2012 @ 10:40:36 #16
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_110759584
Idd legging is heel fijn. Gelukkig dans ik veel (voor mijn beroep) Kan dus beroep doen op mijn heerlijke dansbroeken, joggingbroeken en af en toe mijn jeans. Maar tot nu toe heb ik nog geen grote buik dus kan veelal mijn eigen kleding gewoon aan. heb wel een aantal lange shirtjes gehaald voor van de zomer:)

Ben nog steeds aan het bijkomen van de echo, lol. We zijn blij dat het goed gegaan is en dat alles goed is maar voel me al 2 dagen behoorlijk aan de vermoeide kant. Vanavond werken dus zo even terug in mijn mandje met een ontbijtje :D
Be dance |Be real| Be You
pi_110759605
Hihi ik dacht ook al huh? Slaan we zomaar een deel over?! :P

Oei Liza dat klinkt wel als vervelend inderdaad, wat je onderkantje betreft.

Hier ook wat 'kleerscheuren' na bevalling van dochter. In tegenstelling tot een hoop vrouwen was ik niet binnenwaarts uitgescheurd, maar gezellig buitenwaarts! Ja, mijn binnenste schaamlippen lagen dus aan gort, jippie... -O- Dat is leuk joh want dat kon de vk zo in de thuis-situatie niet verdoven.... En dan wil je geen hechtingen tot 1 rechtstreeks in je clitoris kan ik je vertellen :X
De hele bevalling doe ik zo nog een keer over, no problemo. Maar die hechtingen... auwie!!
Zitten was dus voor een week ook not done, maar het moest wel natuurlijk. Plassen deed ik onder de douche of met een kannetje water spoelen. Thank god heb ik bij de laatste controle van de vk op dag 7 gevraagd of ze de knoopjes van de hechtingen kon knippen, en gelukkig was het al zo goed genezen dat ze er helemaal uit konden! Vk die bevalling had gedaan had nogal dik draad gebruikt... en bedankt... Dus ik ging voor de laatste controle kreupel mijn bed op, vk heeft de hechtingen eruit gehaald en ik wandelde in extase van blijheid zonder een centje pijn zo mijn slaapkamer uit. Heerlijk wat een gevoel was dat zeg! :D
Sex was zes weken daarna wel wat eng, en wat gevoelig. Maar verder geen bijzonderheden op dat gebied.

Maar op 1 of andere manier heb ik me daar nu ook op ingesteld, dat ik me weer een week zo ga voelen als toen. Wie weet, valt het mee... *duim duim*
pi_110759672
Oooh liza dat is inderdaad minder spannend dan ik dacht 8-)

Ah die vriendin dat is niet zo spannend hoor, is ook niet echt een heul goede vriendin. Maar zeggen dat mijn buik er nog uitzag alsof ik teveel gegeten had. Terwijl je dan zelf heel trots je mini-bump naar voren steekt want het is toch echt O+ mijn baby!! O+ die daar groeit.

Zo heeft ze wel meer van die opmerkingen, en dan denk ik op een gegeven moment nounounou nu weet ik het wel :{w
Ach zal wel iets van jaloezie zijn ofzo ga ik dan maar vanuit.
pi_110759725
Phaidra ik begin hetzelfde probleem te krijgen met een hoop positiebroeken. Mijn buik wordt te groot voor de banden van de broeken. Ik heb nu spijt dat ik geen broeken met 'onder de buik ' banden heb gekocht.
Ik doe de band nu dus maar onder mn buik, een cm of tien en dan sla ik hem dubbel en dan naar binnen vouwen. Misschien eens aan mn moeder vragen of ze ze niet op die manier even vast kan stikken op de naaimachine... *note to self*

Covie vervelend zulke vriendinnen... ze mogen het van mij best denken, en jaloers zijn. Maar jemig doe eens even lief zeg! Maar soms schijnt dat echt heel moeilijk te zijn...
Niks van aantrekken hoor! Mini-baby-bolletjes zijn haske lief en mogen met trots geshowd worden!! O+
pi_110760025
Oh bijtje! :X

Covie
:N ja begrijp dat soort opmerkingen nooit zo

:Y en wat bijtje zegt O+ mini baby bolletjes!
pi_110760102
Ja een vriendin van mij had gisteren ook een lekkere opmerking. Onlangs is mijn beste vriendin bevallen (afgelopen vrijdag). Heb haar wel aan de telefoon gesproken enzo, ik ga er vanavond heen met een groot cadeau vanuit de hele vriedengroep. Heb haar expres met rust gelaten omdat ik denk dat ik daar behoefte aan zou hebben de eerste dagen. Wat doet die andere vriendin? Hup, zaterdagmiddag komt vriendin uit ziekenhuis, een uur later zit die andere vriendin daar :{ ... Nou goed, daar moet mijn beste vriendin zelf wat van zeggen natuurlijk als ze dat niet fijn vindt .. maar het kwam zo opdringerig op mij over.

Maar nu heeft dus die ene vriendin gisteren het cadeau gekocht wat we met zijn allen hadden beslist. Wel fijn dat zij dat kon regelen, daar niet van. Maar we kregen even de melding dat het allemaal wat duurder is uitgevallen (wat opzich ook geen probleem is natuurlijk), want zij bepaalde wel even dat zij vond dat die net bevallen vriendin wel wat extra's verdiende omdat die altijd klaar stond voor iedereen :{ :{ ...

Dus ik: Sorry? We hebben met zijn allen een budget afgesproken om het voor iedereen betaalbaar te houden (er zijn nog studerenden onder ons).. En daarbij, wij staan allemaal klaar voor elkaar, dus dat was echt een rotopmerking!

Echt heel jammer .. probeer er boven te staan maar stiekem knaagt het enorm aan mijn zelfvertrouwen.
pi_110760195
Zoe heb je nog een leuk adresje waar ik ook leuke jurkjes vandaan kan halen? Want ik kom echt niks leuks tegen wat goed bij mij past .. Maar ik zie jou iedere keer leuke dingetjes aan hebben :)
pi_110760277
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja een vriendin van mij had gisteren ook een lekkere opmerking. Onlangs is mijn beste vriendin bevallen (afgelopen vrijdag). Heb haar wel aan de telefoon gesproken enzo, ik ga er vanavond heen met een groot cadeau vanuit de hele vriedengroep. Heb haar expres met rust gelaten omdat ik denk dat ik daar behoefte aan zou hebben de eerste dagen. Wat doet die andere vriendin? Hup, zaterdagmiddag komt vriendin uit ziekenhuis, een uur later zit die andere vriendin daar :{ ... Nou goed, daar moet mijn beste vriendin zelf wat van zeggen natuurlijk als ze dat niet fijn vindt .. maar het kwam zo opdringerig op mij over.

Maar nu heeft dus die ene vriendin gisteren het cadeau gekocht wat we met zijn allen hadden beslist. Wel fijn dat zij dat kon regelen, daar niet van. Maar we kregen even de melding dat het allemaal wat duurder is uitgevallen (wat opzich ook geen probleem is natuurlijk), want zij bepaalde wel even dat zij vond dat die net bevallen vriendin wel wat extra's verdiende omdat die altijd klaar stond voor iedereen :{ :{ ...

Dus ik: Sorry? We hebben met zijn allen een budget afgesproken om het voor iedereen betaalbaar te houden (er zijn nog studerenden onder ons).. En daarbij, wij staan allemaal klaar voor elkaar, dus dat was echt een rotopmerking!

Echt heel jammer .. probeer er boven te staan maar stiekem knaagt het enorm aan mijn zelfvertrouwen.
Vind ik echt niet ok :N. Het zou zeker niet aan je zelfvertrouwen mogen knagen!
Wat ik eruit geleerd hebt, is dat je best even met de persoon in kwestie praat en vanuit jouw gevoel vertelt dat je haar gedrag niet fijn vindt. Tenminste, als het iemand is waar je zelf ook goed mee bevriend bent en dat ook wil blijven...
pi_110760414
Twinkle
:{ jammer is dat.. Ze had zich ook aan het budget kunnen houden en zelf iets extra's kunnen kopen als ze dat nodig vond, zo heeft iedereen 't zelf in de hand wat hij/zij wil uitgeven toch?

Lief van je :)

Ik heb vaak n jurkje van King Louie aan (die rekt mooi mee zonder dat je dat ziet zegmaar). 2e hands via MP kun je die wel goedkoper krijgen.
Ik had die van mij al een tijdje vandaar dat ik m aan het uitrekken ben.

Die ik aanheb in t buikentopic is van de prenatal

Tshirt-jurkjes van de H&M rekken ook goed mee (heb normaal S, dat kon tot 30weken prima, later mt M besteld)

En verder de Hema :)

Qua gewone tshirtjes vind ik de h&m ook fijn, en de shirtjes van Only rekken mee & na het wassen zijn ze gewoon weer terug in vorm

(heb ook wel voorgevormde zwschap shirts zegmaar, vind dat iets minder mooi omdat ik aan de bovenkant van m'n buik dan 'stof' over heb. Die vorm loopt niet helemaal gelijk zegmaar :9)
pi_110760486
Nou ja ze heeft wel vaker van dat soort streken en eerst liet ik het wel over mijn kant gaan (ook opmerkingen van anderen), maar ik ben daar vooral het afgelopen jaar wel wat assertiever in geworden.

Zelfde als mijn directe collega, waar ik inmiddels anderhalf jaar mee samenwerk. Die gaat begin volgend jaar met pensioen als ik terug kom van mijn verlof (als alles goed gaat). Maar die kan zijn werk niet uit handen geven en vertrouwt mijn werk voor geen meter. Moesten we laatst iets doen, stuurt ie per mail: ja laat mij het maar doen want het moet wel goed gebeuren .. Ik denk: Pardon? Bleek dat ie even later ook nog een mail naar mijn leidinggevende had gestuurd en daar nog eens dunnetjes het verhaal over had gedaan. Die reply kreeg ik weer per ongeluk van mijn leidinggevende, anders had ik dat nooit geweten. Heb ik hem ook voor zijn schenen gegooid want ik vind dat echt not done.

Maar dat heb ik wel moeten leren :+

Ik heb vorig jaar een coach gehad en die zei heel wijs: Twinkle, assertiviteit is iets waar je elke dag weer mee kunt oefenen. En soms zit het mee, en soms zit het even tegen.

Dat zinnetje houd ik altijd in gedachten als het even wat moeilijker gaat. :@ .. en dat helpt! :)
pi_110760522
Goeie kledingtips Zoë!

's Ochtends kan ik nog perfect mijn gewone kleren/jeans/... aan. Tegen 's avonds voelt dat net iets minder comfortabel, alsof er een goeie vetrol overgekwabd hangt :{w. Maar in zwangerschapskledij (heb nog een hele box staan) zie ik er nog gewoon dik uit :D.
pi_110760529
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:10 schreef Zoë23 het volgende:
Twinkle
:{ jammer is dat.. Ze had zich ook aan het budget kunnen houden en zelf iets extra's kunnen kopen als ze dat nodig vond, zo heeft iedereen 't zelf in de hand wat hij/zij wil uitgeven toch?

Lief van je :)

Ik heb vaak n jurkje van King Louie aan (die rekt mooi mee zonder dat je dat ziet zegmaar). 2e hands via MP kun je die wel goedkoper krijgen.
Ik had die van mij al een tijdje vandaar dat ik m aan het uitrekken ben.

Die ik aanheb in t buikentopic is van de prenatal

Tshirt-jurkjes van de H&M rekken ook goed mee (heb normaal S, dat kon tot 30weken prima, later mt M besteld)

En verder de Hema :)

Qua gewone tshirtjes vind ik de h&m ook fijn, en de shirtjes van Only rekken mee & na het wassen zijn ze gewoon weer terug in vorm

(heb ook wel voorgevormde zwschap shirts zegmaar, vind dat iets minder mooi omdat ik aan de bovenkant van m'n buik dan 'stof' over heb. Die vorm loopt niet helemaal gelijk zegmaar :9)
Nou dat zijn dan precies de winkels die ik op het oog had :D .. Da's mooi!

Ik denk dat ik zaterdag even ga winkelen :D
Ik vind dat ik daar nu wel aan toe mag geven :9
pi_110760562
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou ja ze heeft wel vaker van dat soort streken en eerst liet ik het wel over mijn kant gaan (ook opmerkingen van anderen), maar ik ben daar vooral het afgelopen jaar wel wat assertiever in geworden.

Zelfde als mijn directe collega, waar ik inmiddels anderhalf jaar mee samenwerk. Die gaat begin volgend jaar met pensioen als ik terug kom van mijn verlof (als alles goed gaat). Maar die kan zijn werk niet uit handen geven en vertrouwt mijn werk voor geen meter. Moesten we laatst iets doen, stuurt ie per mail: ja laat mij het maar doen want het moet wel goed gebeuren .. Ik denk: Pardon? Bleek dat ie even later ook nog een mail naar mijn leidinggevende had gestuurd en daar nog eens dunnetjes het verhaal over had gedaan. Die reply kreeg ik weer per ongeluk van mijn leidinggevende, anders had ik dat nooit geweten. Heb ik hem ook voor zijn schenen gegooid want ik vind dat echt not done.

Maar dat heb ik wel moeten leren :+

Ik heb vorig jaar een coach gehad en die zei heel wijs: Twinkle, assertiviteit is iets waar je elke dag weer mee kunt oefenen. En soms zit het mee, en soms zit het even tegen.

Dat zinnetje houd ik altijd in gedachten als het even wat moeilijker gaat. :@ .. en dat helpt! :)
Goed!!! En sterk van je dat je dat meer en meer begint te durven!
pi_110760674
Twinkle irritant vind ik dat, als mensen zo zelf beslissingen gaan maken voor anderen. Er is niet voor niets iets afgesproken! Maar, dit betreft een hele vriendengroep, zijn er dan niet meer die zich hier aan irriteren?
En over assertiviteit, klopt helemaal. Dat kun je elke dag toepassen, en ik denk dat het ook absoluut te leren is.
Stomme collega trouwens.... }:|

Bah ik ben mijn bureaustoel nu alweer zat ;( een paar uur in nagenoeg dezelfde houding zitten is eigenlijk not done met mijn bekken nu. Maar ja, kan moeilijk elke tien minuten rond gaan wandelen op mijn werk, het werk moet ook daadwerkelijk nog wel af natuurlijk nu ik nog maar drie ochtenden werk.
pi_110760771
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:18 schreef bijtje84 het volgende:
Twinkle irritant vind ik dat, als mensen zo zelf beslissingen gaan maken voor anderen. Er is niet voor niets iets afgesproken! Maar, dit betreft een hele vriendengroep, zijn er dan niet meer die zich hier aan irriteren?
En over assertiviteit, klopt helemaal. Dat kun je elke dag toepassen, en ik denk dat het ook absoluut te leren is.
Stomme collega trouwens.... }:|

Bah ik ben mijn bureaustoel nu alweer zat ;( een paar uur in nagenoeg dezelfde houding zitten is eigenlijk not done met mijn bekken nu. Maar ja, kan moeilijk elke tien minuten rond gaan wandelen op mijn werk, het werk moet ook daadwerkelijk nog wel af natuurlijk nu ik nog maar drie ochtenden werk.
Rondracen op je bureaustoel, van liiiiiiinks naar reeeeeeechts, dan verandert je houding toch een beetje, nee? O-)
pi_110760785
Ja anderen ergerden zich daar ook aan.. maar die spraken het niet echt uit. Daar kreeg ik alleen achteraf van te horen dat het goed was dat ik er wat van had gezegd. Dus die zijn blijkbaar niet zo assertief :+

Vervelend Bij.. dat je zo'n last hebt van je bekken :*

Ik wou dat ik wat van jou over kon nemen.. zit hier duimen te draaien op het moment (vandaar dat ik zoveel post op het moment :P )
pi_110760842
Twinkle dat mag idd niet aan je zelfvertrouwen gaan knagen hoor! En verder wat Zoë zegt. Waarom spreek je anders een budget af? :?

Idd die kleding enzo gaat echt rot zitten nu, zelfs een paar zwangerschapsshirts ("u moet gewoon uw eigen maat kopen hoor" :{w ) komen niet meer helemaal over mijn buik heen.
En die banden jeuken, en knellen en zakken af. :(
Maar ga ook niks meer kopen hoor, loop gewoon zoveel mogelijk in sportbroeken. Heb er daar alleen nog 2 van bijgekocht bij de scapino.

Het is ook verschrikkelijk :')
Ik heb nu echt lekker zittende onderbroeken, 's avonds draag ik een trui van mijn vriend en daarbij een sportbroek en gebreide sokken van oma.
Ik lek aan alle kanten (bloedneuzen, melk en slijm)
(8> moet helpen met scheren down under.

Heerlijk zeg! zwanger zijn _O-
pi_110761088
Nog een paar weekjes Covie! Dan ben je DAAR vanaf :D

God weet wat je er voor terug krijgt maar dat terzijde :D
pi_110761107
Rare vriendinnen zijn er soms... Heb het zelf gelukkig nog niet veel meegemaakt, alleen deed mijn schoonzusje wat raar toen ik de eerste keer zwanger was (ze waren toen zelf bezig voor nummer twee, en ik was 'eerder' dan haar, was een raar gedoe). Maar nu is ze gelukkig helemaal bijgedraaid :)

Ik vind het zelf geweldig om te zien dat ik een buikje begin te krijgen (los van het buikje dat ik al had :+).

Oh, ik had na mijn goede echo als cadeau voor mezelf zo'n doppler gekocht. Hartje geluisterd, tof! O+ Moeder laten luisteren, een vriendin wilde luisteren, mijn oma heeft er nog naar geluisterd. En iedereen vond het O+ enzo. Kom ik er gisteren achter dat ik steeds naar mijn eigen hartslag heb zitten luisteren :') :')
pi_110761163
Coco _O-

Wel fijn die goede echo natuurlijk :).
pi_110761224
Muwahah Coco :D

Oww di's echt heul erg.. ik zit wat jeugdsentimenten op te halen (kinderspeelgoed van waar ik vroeger mee speelde :') ) .. en ik krijg gewoon tranen in mijn ogen omdat ik ervan baal dat het niet meer verkrijgbaar is.

Ben ik erg of ben ik erg? :')

Misschien is dit toch zo'n momentje dat ook ik moet gaan toegeven dat ik wat extra hormonen door mijn lijf voel gieren :')
pi_110761847
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:21 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Rondracen op je bureaustoel, van liiiiiiinks naar reeeeeeechts, dan verandert je houding toch een beetje, nee? O-)
:D Ja iets wel, kuitspieren bewegen dan wel ja :P
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2012 @ 11:53:59 #38
309370 Nanadu
pi_110761851
26 weken mijlpaal vandaag *O* *O*
Afgelopen nacht wel wakker geworden door flinke kuitkramp |:( Dat heb ik nou niet gemist van de vorige zwangerschap. Gelukkig kon mijn man het redelijk weg masseren, want ik schreeuwde het uit van de pijn :@
Wat betreft het herstellen van onderen na de bevalling vond ik het redelijk meevallen. Ik was ingeknipt en een klein beetje ingescheurd, omdat de tang en de pomp eraan te pas zijn gekomen. De eerste week heb ik last gehad met zitten, maar daarna ging het een stuk beter. na 5 weken kon ik weer seksen, maar moet er wel bij zeggen dat ik nog drie kwart jaar last ervan gehad dat het in het begin gevoelig was tijdens de sex. Volgens mijn man voelt het weer gewoon hetzelfde aan als voor de bevalling. Over het herstel van mijn buik daar begin ik maar niet over :D

Twinkle inderdaad een gevalletje hormonen :P
pi_110761880
Hihi, coco :D het hartje van de baby is echt veeeel sneller dan je eigen hartslag hoor!

Ik ben net weer wakker, geslapen tot kwart over 11. En nu rustig aan het bijkomen met wat beschuitjes. Nog steeds die hoofdpijn, dat is wel echt naar.
En ik had ook mail van de Insiders! Ik mag ook Bavaria testen :9
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110761910
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:23 schreef covie het volgende:
Twinkle dat mag idd niet aan je zelfvertrouwen gaan knagen hoor! En verder wat Zoë zegt. Waarom spreek je anders een budget af? :?

Idd die kleding enzo gaat echt rot zitten nu, zelfs een paar zwangerschapsshirts ("u moet gewoon uw eigen maat kopen hoor" :{w ) komen niet meer helemaal over mijn buik heen.
En die banden jeuken, en knellen en zakken af. :(
Maar ga ook niks meer kopen hoor, loop gewoon zoveel mogelijk in sportbroeken. Heb er daar alleen nog 2 van bijgekocht bij de scapino.

Het is ook verschrikkelijk :')
Ik heb nu echt lekker zittende onderbroeken, 's avonds draag ik een trui van mijn vriend en daarbij een sportbroek en gebreide sokken van oma.
Ik lek aan alle kanten (bloedneuzen, melk en slijm)
(8> moet helpen met scheren down under.

Heerlijk zeg! zwanger zijn _O-
_O- +1!! Ik roep hier ook dagelijks dat ik er zo'n stuk charmanter op wordt :P
pi_110762017
Hihi Coco ik vind t wel een goeie grap :P joh kon jij toch niet weten!
Maar kun je het met de doppler nu wel goed vinden dan? Dan laat je het ze toch gewoon nog een keer horen.
pi_110762054
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:54 schreef Marjolijntje het volgende:
Hihi, coco :D het hartje van de baby is echt veeeel sneller dan je eigen hartslag hoor!

Ik ben net weer wakker, geslapen tot kwart over 11. En nu rustig aan het bijkomen met wat beschuitjes. Nog steeds die hoofdpijn, dat is wel echt naar.
En ik had ook mail van de Insiders! Ik mag ook Bavaria testen :9
Ik moet ook eerlijk zeggen dat zowel Martijn als ik het wel apart vonden dat de hartslag in het zhuis veel sneller 'leek' te gaan :+ :') Heb de hartslag erna heeeel even wel gevonden, en toen had ik ook echt zoiets van 'oh ja'. Valt idd niet te verwarren met je eigen hartslag (zou je denken :+).

Oh! The insiders! Ik ben wel een buzzer, soms best leuke dingen :) Wat voor Bavaria is dat?

Hopelijk wordt je hoofdpijn snel minder :*
pi_110762107
Ik had in het begin ook moeite met het vinden van de hartslag van de baby hoor :D

Bavaria 0,0% :9 En volgens mij alle smaken, maar dat weet ik pas als ik de doos op kan halen :)
pi_110762119
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:58 schreef bijtje84 het volgende:
Hihi Coco ik vind t wel een goeie grap :P joh kon jij toch niet weten!
Maar kun je het met de doppler nu wel goed vinden dan? Dan laat je het ze toch gewoon nog een keer horen.
Nee, alleen gisteren heel even gelukt. Daarna niet meer dus. Maar gaat binnenkort vast nog een keer lukken.

Nou, eigenlijk hadden we het natuurlijk wel kunnen weten (gezien de snelheid, zeg maar). Alleen, ik zat met dat ding rechtsonder mijn navel te drukken, en daar verwachtte ik als laatste mijn eigen hartslag :D Even geen rekening gehouden met in de buurt zijnde slagaders, denk ik :+
pi_110762140
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:01 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik had in het begin ook moeite met het vinden van de hartslag van de baby hoor :D

Bavaria 0,0% :9 En volgens mij alle smaken, maar dat weet ik pas als ik de doos op kan halen :)
Smaken? Oh? Interesting :+ :9

Ik vind dingen testen altijd zo leuk :D
pi_110762151
Jaaaaaaaa, ik kreeg vanmorgen ook een mail van The Insiders dat ik mee mag doen met de Bavaria 0.0% test!! *O* Dat wordt zuipen! ;)

Hihi, Coco, je eigen hartslag is ook leuk! :P
vragen mag!
pi_110762180
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Smaken? Oh? Interesting :+ :9

Ik vind dingen testen altijd zo leuk :D
Ja, original, wit, rose en lemon!
vragen mag!
pi_110762242
Ik vind die rosé en die lemon zo intens GOOR
pi_110762286
De lemon ken ik nog niet en de Wieckse Rose vind ik iig lekker, dan zal die van Bavaria ook wel smaken denk ik!
vragen mag!
pi_110762316
Ik vond het net Donald Duck kauwgom met biersmaak.
pi_110762354
vulpenballetje de Wieckse rose 0,0% is veel zoeter dan die van Bavaria. Ik ben door twee 'zomer' zwangerschappen inmiddels verslaafd aan die van Wieckse, die van Bavaria vind ik niet zo. De Witte variant is dan weer wel lekker.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_110762439
Ok thanks mefke! Dan weet ik dat alvast! Ik ben benieuwd! Wel lekker voor in de zomer.
vragen mag!
pi_110762482
Ik is een Doosch waarschijnlijk, maar wat is The Insiders?? :@
pi_110762613
Wat een verhaal over die vriendin van je Twinkle :X Zelfs ik erger me aan haar terwijl ik haar niet eens ken haha. Ik heb mijn broer proberen duidelijk te maken dat ik geen bezoek wil in het ziekenhuis en de eerste 1 a 2 dagen als ik thuis ben, maar volgens mij heeft hij het nog niet helemaal begrepen :{

Schoonmoeders heeft eergisteren via manlief laten weten dat ze het niet leuk vindt dat zij niet bij de bevalling mag zijn en een vriendin wel. Fijn die stress aan het einde van je zwangerschap.

Voor de rest nog niks aan het handje :P
pi_110762791
Xanteh oef, ik krijg kromme tenen van je schoonmoeder... :X
Maar goed, ze mag het niet leuk vinden hoor, en dat mag ze ook nog eens aan je man laten weten. Uiteraard. Maar daarmee is de kous ook wel af. Het is jou bevalling, jullie kindje, en dus jullie beslissing! Jij bepaald. Niet over gaan stressen, nergens voor nodig!

Ik moet er niet aan denken, mijn schoonmoeder bij de bevalling... Zelfs mijn eigen moeder zou ik niet eens willen!

Een zwangere vriendin vertelde vorige week ook dat haar zus had gezegd dat ze mee ging naar het ziekenhuis en wel op de gang zou wachten tot zus dus klaar was met bevallen... Dat had mijn vriendin haar toen ook maar even uit haar hoofd gepraat :P
Echt, hoe sommige het verzinnen!! :|W
pi_110762796
Daar is ze dan O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110762916
Ik wil ook alleen mn vriend mee naar het ziekenhuis hoor, mn eigen moeder ook niet, laat staan mn schoonmoeder! Ze horen het vanzelf wel wanneer ze welkom zijn als het mij uitkomt. Het is mijn bevalling en mijn kindje.. Dat ze nieuwsgierig zijn en het spannend vinden kan ik begrijpen, dat vind ik ook. Maar dan nog. MIJN!

Mooie echo Kwisted!
pi_110763057
Hebben jullie helemaal gelijk in bijtje en Marjolijntje, zo denk ik er zelf ook over. En als zij er anders over denkt, moet ze dat voor zich houden. Om een of andere manier ga je er toch van stressen terwijl ik normaal gesproken zo nuchter ben. Liefst had ik mijn eigen moeder erbij gehad, maar die leeft niet meer. Die vriendin die er nu bij is, was mijn moeders beste vriendin en tevens een tijdje mijn stiefmoeder geweest :)

Bijtje; Net als mijn broer zal die zus van je zwangere vriendin het vast allemaal heel lief bedoelen, maar ik denk dat sommigen het niet door hebben dat je echt niet teveel aan je hoofd wilt hebben als je eenmal in het ziekenhuis ligt haha.
pi_110763113
mooie echo Kwisted O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_110763120
Liza
:D haha kan me voorstellen dat die kleding nog niet past met jou mini-bol

Twinkle
:D lekker shoppen haha

Covie
:D die opsomming klinkt heel charmant :D haha
heb de laatste tijd minder last van slijm, en gelukkig geen bloedneuzen.

nanadu
*O*
oh herstel vd buik :o daar denk ik ook wel over na.. Kan me er geen voorstelling van maken hoe dat er zometeen uit gaat zien. Maar dat zien we over n paar weken wel :9

:D Coco

Xanteh
:{ lekker is dat.. Als je duidelijk bent & het komt nog niet over..
& schoonmoeders moet jou/jullie wensen maar mooi accepteren :)

Kwisted
O+
pi_110763121
Ik ben vanmorgen bij de VK geweest en het hartje gehoord O+ Alles was verder helemaal in orde!
pi_110763210
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:22 schreef Kwisted het volgende:
Daar is ze dan O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een fijn gezichtje O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110763219
mooie echo Kwisted! *O*

Wat fijn Skoap!

Hadden we het over inscheuren? Ik had een tweedegraads ruptuur zoals dat heet. Wat in de praktijk neerkwam op drie hechtingen: twee boven en 1 onderhuids. Niet heel veel vind ik. Maar ik schijn nogal een kort perineum te hebben. :') Ik heb er geen last van gehad. Alleen het hechten zelf, man wat heb ik gevloekt. De VK met dr verdovings spray. ja mn reet, volgens mij had ze haar deodorant te pakken. :( Maar ik moet zeggen ik vond een bevalling beter te doen dan een wortelkanaalbehandeling met 35 weken zwangerschap.

Ow en hier echt niemand bij de bevalling, na een paar uur wil ik wel bezoek. Je wil toch je kindje laten zien aan de wereld. Maar mocht alles goed gaan dan kan ik dit keer denk ik wel beter mijn grenzen aangeven. Bij Seb stond mijn schoonmoeder iedere dag op de stoep. en maar zeggen dat we moesten bellen als hij voor het eerst in badje ging want dan kwam ze. Ja doei. Heb haar gewoon een keer voor de deur laten staan.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_110763222
Wat een mooie echo Kwisted!! O+
pi_110763235
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:34 schreef Skoap het volgende:
Ik ben vanmorgen bij de VK geweest en het hartje gehoord O+ Alles was verder helemaal in orde!
*O* O+. Bijzonder he?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110763243
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:12 schreef bijtje84 het volgende:
Ik is een Doosch waarschijnlijk, maar wat is The Insiders?? :@
Daar kun je je voor aanmelden en dan mag je nieuwe producten 'testen'. Doel is (voor de producten) om feedback te krijgen en mond-tot-mond reclame te genereren. Meer info.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:15 schreef Xanteh het volgende:
Ik heb mijn broer proberen duidelijk te maken dat ik geen bezoek wil in het ziekenhuis en de eerste 1 a 2 dagen als ik thuis ben, maar volgens mij heeft hij het nog niet helemaal begrepen :{

Schoonmoeders heeft eergisteren via manlief laten weten dat ze het niet leuk vindt dat zij niet bij de bevalling mag zijn en een vriendin wel. Fijn die stress aan het einde van je zwangerschap.
Weet je, aan de ene kant snap ik best dat ze het niet leuk vindt. Maar inderdaad: houd dat dan lekker voor je!

Het is jouw bevalling en jij moet gewoon doen waar jij je goed en lekker bij voelt. Ik wil zelf alleen Martijn erbij hebben en verder niemand.

Kwisted O+ O+

Skoap O+ O+
pi_110763542
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:34 schreef Skoap het volgende:
*O*

En toch speciaal zo die mooie duidelijke echo!
Waarom moet ik nu toch nog 2 weken wachten... :X
pi_110763581
Kwisted mooi hoor! :D O+

Xanteh dat is echt irritant ja. Mijn schoonmoeder is er ook niet echt over te spreken dat ze er niet bij mag zijn. (en toen mijn vriend zei dat we het niet wilden "moesten we niet zo moeilijk doen" :X )

Maar het is het gelukkigste en meest bijzondere moment van je leven en je bent het aan jezelf verplicht om dat precies zo te doen als je zelf wilt, en voel je aub niet schuldig daarover.
pi_110763585
Ik snap nooit zo dat sommige mensen menen het recht te hebben om bij je bevalling aanwezig te zijn. Of heel de kraamweek op je lip te zitten :? een bevalling is wat mij betreft iets van J en mij (en de rest van het ziekenhuis natuurlijk :P ) de vorige keer deden we dat ook prima samen. Daar heb ik mijn schoonmoeder niet bij nodig :+

Wat betreft inscheuren. Ik kreeg een knip en die scheurde uit en toen had ik een totaalruptuur. Gehecht op OK met een ruggenprik (gelukkig!). Daarna met 6 weken controle en toen zaten er nog hechtingen in. Herstel ging op zich aardig, maar wel veel pijn aan gehad. Vooral toen ze half aan het oplossen waren en er dus losse eindjes in mn doos zaten te prikken :X
pi_110763625
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:38 schreef Phaidra het volgende:

[..]

*O* O+. Bijzonder he?
Ja O+
pi_110763633
Coco :D

Ik ben wat dat betreft wel blij met onze ouders: mijn moeder is fysiek niet in staat om uberhaupt naar het ziekenhuis te komen (zelfstandig dan), maar wil eigenlijk niet eens weten dat ik 'bezig ben', omdat ze zich dan toch maar zorgen gaat zitten maken als het lang zou duren. Voor mijn schoonouders is het het eerste kleinkind, maar weten prima wat wel en niet gepast is :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110763662
Mijn moeder zei dat ze het vreselijk zou vinden om erbij te zijn. Je kind met zoveel pijn. Misschien is het daarom dat schoonmoeders dat zo graag willen :P Die willen je zien lijden.

Doet er iemand nog aan zwangerschapsgym of zoiets?
Ik had het er gisteren over. Vorige keer heb ik dat gedaan, dus heel nodig is het niet maar het leuke vind ik wel dat het nu hier in de (nieuwbouw)wijk zou zijn en ik dan ook weer mensen leer kennen.

Vorige keer deed ik een cursus met 1 partneravond. Maar gezien het succes van de vorige partneravond slaan we die dit keer maar over _O- Ik heb gehoord dat het nog dezelfde docente is. Ik vrees dat ze ons nog kent van die partneravond vier jaar geleden, of zouden er veel mannen flauwvallen tijdens een partneravond van de pufcursus :{w
pi_110763756
Hahaha Estrys, is hij echt flauwgevallen? Keken jullie een bloederige film ofzo?
Ik heb vorige keer samen bevallen gedaan. Wil nu iets van zwemmen gaan doen. Of gewoon zelf zwemmen.

Mijn moeder wilde er ook niet bij zijn, wilde het ook niet weten. Maar ze smste me elke dag rond 11 uur hoe het ging. Dus toen ik maar niet terug smste, wist ze wel hoe laat het was.
pi_110763802
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:50 schreef Estrys het volgende:
Mijn moeder zei dat ze het vreselijk zou vinden om erbij te zijn. Je kind met zoveel pijn. Misschien is het daarom dat schoonmoeders dat zo graag willen :P Die willen je zien lijden.

Doet er iemand nog aan zwangerschapsgym of zoiets?
Ik had het er gisteren over. Vorige keer heb ik dat gedaan, dus heel nodig is het niet maar het leuke vind ik wel dat het nu hier in de (nieuwbouw)wijk zou zijn en ik dan ook weer mensen leer kennen.

Vorige keer deed ik een cursus met 1 partneravond. Maar gezien het succes van de vorige partneravond slaan we die dit keer maar over _O- Ik heb gehoord dat het nog dezelfde docente is. Ik vrees dat ze ons nog kent van die partneravond vier jaar geleden, of zouden er veel mannen flauwvallen tijdens een partneravond van de pufcursus :{w
Haha Estrys! Zou dat t zijn? :D

En flauwvallen... whoops! Hoop dat 'ie tijdens de bevalling wel rechtop bleef staan?
Ik doe de cursus 'zwanger volgens mensendieck', met veel aandacht voor goede houding enzo. Wel inclusief 1 partneravond (morgen!). Er worden in onze praktijk ook herhalingscursussen gegeven, speciaal voor vrouwen die voor de 2e keer zwanger zijn. Soort opfriscursus. Minder lessen, geen partneravond. Misschien dat er bij jou in de buurt ook zoiets is?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110763818
Estrys niet waar! :D _O- Is je man echt flauwgevallen tijdens de partneravond? :'( _O-

Ik ben wel bij de pufclub geweest maar vind het niet voor herhaling vatbaar.
Wel handig om even wat dingen te weten over hoe je weeën opvangt
pi_110764150
Ja hij is echt flauwgevallen, de mevrouw vertelde over de baby die door het geboortekanaal gaat en ze liet daarbij zo'n soort plaat zien:

Nou nou poeh poeh. Wat vreselijk. :{

Hij zat al de hele tijd te draaien op zijn stoel, zei dat hij even naar het toilet ging, staat op en klapt zo op de grond met zijn hoofd tegen de deur. En al die mannen kwamen met kussentjes aandragen: gaat het meneer, gaat het? En al die vrouwen vol medelijden naar mij: succes he. Sindsdien kom ik regelmatig mensen tegen van die gym en ze kennen me allemaal als 'diegene waarvan de man flauwviel'.
Maar tijdens de bevalling nergens last van, heeft zelfs de navelstreng doorgeknipt. Hij heeft ook alleen naar mijn hoofd gekeken trouwens. Maar nog een keer mee naar de partneravond zit er niet in geloof ik :D
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2012 @ 13:08:40 #77
309370 Nanadu
pi_110764316
_O- haha estrys _O- Heb je wel altijd een verhaal te vertellen tijdens verjaardagen etc :P
pi_110764401
Pff dat inscheuren klinkt nog best :X pijnlijk
Maar goed om te weten :)

Phaidra
Mijn moeder ook, die wil het pas horen als het kindje er is.
Tenzij ik me druk maak & haar nodig heb ofzo, maar ze vind het veel te spannend :9

En mensen die zich opdringen pff..
Begrijp dat niet echt :{
vriendin wil ook n sms als de weeën zijn begonnen zegmaar, heb uitgelegd dat het dan nog wel een hele tijd kan duren voor het kindje er is. (las iets van 1cm ontsluiting per uur in een boek) maar het kan nog veel langer duren.
Ik ga echt niet de hele tijd sms'en tijdens de bevalling :{

Vond ze wel jammer :{

Heb gezegt dat ik bel/sms als ik daar aan toe ben.
Ze wilde weten of ze dan gelijk naar t ziekenhuis moest komen of naar m'n huis of...of...
Uitgelegd dat je eerst moet kijken hoe laat het is, hoe het met mij gaat enz.
Zoiets kun je niet plannen en ze hoort t vanzelf wel.

Het is lief bedoelt natuurlijk maar soms vind ik het wel lastig, ben de 1e voor veel vriendinnen uit hun omgeving, die gaat bevallen.. Dus ze hebben ook geen idee hoe het is natuurlijk, maar ik ook niet :9

Dus we zien wel hoe het loopt & dan spreek je af hoe&wat toch?
pi_110764414
Estrys :D haha
pi_110764779
Coco thanks!

Estrys _O- wat een verhaal whaha. Zegt hij zelf ook dat het kwam door de plaatjes en het verhaal? Of was hij misschien gewoon van te voren al niet lekker, te weinig gegeten. Tja je weet het niet!
Ik doe trouwens zwangerschapszwemmen en dat vind ik errug leuk. Wel het 2e zwembad pas een leuke les gevonden, bij het 1e zwembad was het mutsengehalte echt niet normaal meer :r
Maar het gewichtsloze is zoooo lekker. Alleen dan uit het water, whoei dan voel je pas wat die buik weegt zeg! :o

Zoe inderdaad, gewoon dan bekijken. Wie weet heb je een droombevalling, lig je na een uurtje opgefrist en wel in je bedje met je prachtige nieuwe verse beeb en kun je niet wachten om haar aan de hele wereld te showen. Nou dan lekker mensen gaan bellen en zeggen kom maar hoor ik voel me prima!
Maar voor hetzelfde geld voel je je overreden door een intercity, heb je naweeen, gaat het met de beeb niet zo denderend en wil je gewoon nog even niemand zien. Dan wacht je gewoon een paar uur met het bellen van vriendinnen en zeg je gewoon van joh, ze is geboren, maar kom maar niet want zus en zo, ik bel je als we er aan toe zijn.
In elk geval: niet bang zijn om op lange tenen te trappen of iemand ergens mee te kwetsen! Dat is namelijk totaal niet interessant op dat moment.
pi_110765152
Bijtje
Ja dat probeer ik m'n vriendinnen ook uit te leggen.

m'n lief en ik hebben beide n grote fam (veel broers&zussen) dus als die langskomen om even te gluren vind ik 't al heel wat :9

Onze familie is gelukkig begripvol en totaal niet opdringerig dus dat scheelt wel.

Ach we zullen zien.
Het is gelukkig lief & belangstellend bedoelt, das ook wel weer leuk natuurlijk!
pi_110765191
Estrys _O- oh wat erg eigk :o

En schoonmoeders... goddank zei de mijne al dat ze er niet bij hoefde te zijn (nadat ik heeeeeel expliciet en duidelijk heb gemeld dat ik dat ook niet wilde, mijn meneer idem)... in de kraamweek belde ze de eerste 2 dagen wel zo'n 10 keer per dag :') toen heeft meneer gelukkig wel ingegrepen en gezegd: mam, het gaat echt prima, je mag best bellen, maar max 1 keer per dag is meer dan genoeg. En als er wel wat is hoor je dat wel.

Maar dat was echt enthousiasme, gelukkig luisterde ze goed en bleef het daarbij :+

Mijn eigen moeder is er al zo'n 7,5 jaar niet meer... dus weinig te kiezen of te zeuren wat dat betreft ;)

Skoap O+ wil je mijn Angelsounds nog lenen? Ding ligt te verstoffen nu! :D gebruik hem toch niet, aangezien ik regelmatig Ninjatrappen krijg heb ik zo'n idee dat het hartje het wel goed doet :+

Kwisted, wat een beauty! :Y

Zo, net weer wakker en kon alleen maar denken aan Matzes met chocopasta :? dus ik heb er net maar 2 naar binnen gepropt :9 goddelijk! _O_
pi_110765291
Zoe is ook zo, het is ook meestal gewoon heel lief bedoelt. Maar soms kan het dan best moeilijk zijn om op je strepen te gaan/blijven staan :*
pi_110765394
Ik ga ook niemand bellen als de bevalling begonnen is hoor! Geen zin in telefoontjes als het langer duurt ofzo.
Mn moeder kan ik wel bellen als ik wil dat ze naar het ziekenhuis komt, ookal is het midden in de nacht of zit ze op haar werk. Vind ik wel heel lief en fijn om te weten. Heb wel gezegd dat ik het samen met mn lief wil doen, maar je weet nooit hoe het op het moment zelf gaat.

Matzes met chocopasta zijn ook hemels!

Net gebeld door PZ, hoe het ging enzo, dus ik uitgelegd. Krijg ik de opmerking, ja dat hoort er allemaal bij. Wanneer kom je weer werken? Dus heb gezegd dat ik hoop volgende week weer te komen. Binnen 2 minuten (inclusief het afluisteren van mijn voicemail) was er alweer opgehangen. Zo'n fijn mens joh.
pi_110765553
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:31 schreef Gerberaatje het volgende:
Skoap O+ wil je mijn Angelsounds nog lenen? Ding ligt te verstoffen nu! :D gebruik hem toch niet, aangezien ik regelmatig Ninjatrappen krijg heb ik zo'n idee dat het hartje het wel goed doet :+
oh cool! Ja dat wil ik wel O+
Merk dat ik soms toch stiekem wel wat onzeker ben. Dus zo af en toe hartje luisteren zou wel erg leuk zijn
pi_110765603
Estrys! "De vrouw met die flauwvallende man" :D O+ Ik vind het ergens echt heel schattig :)

Ik geloof dat ik heel blij mag zijn met ouders & schoonouders. Mijn ouders kennende zijn ze eerder bang zich op te dringen, en ook van mijn schoonouders verwacht ik zoiets totaal niet.
pi_110765622
quote:
17s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:40 schreef Skoap het volgende:

[..]

oh cool! Ja dat wil ik wel O+
Merk dat ik soms toch stiekem wel wat onzeker ben. Dus zo af en toe hartje luisteren zou wel erg leuk zijn
Zwijmelend naar je eigen hartslag luisteren O+

;)
pi_110765693
Ja op je strepen zeker staan, maar ik heb zelf gemerkt dat je best wel 'overdonderd' kunt (ik tikte kut :')) zijn zo vlak na de bevalling.. ik ben normaal behoorlijk mondig :+ maar dat viel die eerste week toch best nog wel tegen :)

Marjolijntje, nou mooi! Heb je dat weer gehad, lekker rustig :) wat een mutsen...

Mijn Matzes zijn nu op ;( (had er nog maar 2 van de pasen :')) dus nu maar verder met rijstwafels met ook chocopasta :@ :9
pi_110766003
Matzes met chocopasta?! :r Moet er echt niet aan denken hihi. Matzes zijn ontzettend lekker, maar dan met een laag boter en gelderse gekookte worst!! :9 :@

Marjolijntje dat zou ik het liefst ook doen, als we gewoon mogen wachten op de bevalling dan tenminste. Gewoon lekker niemand bellen. Maar ja dat zal niet gaan, ik moet toch oppas hebben voor de kleine meid ;) dus ik zal uiteindelijk toch zeker wel 1 iemand moeten bellen (moeder of schoonmoeder waarschijnlijk). Maar goed, verder ga ik pas bellen als het allemaal achter de rug is!
Pff wat een fijn mens zeg op je werk. Het inlevend vermogen van een baksteen :|W
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2012 @ 13:56:23 #90
7074 moussy
kuttekop
pi_110766141
Dat bellen he, mijn moeder belde mij en ik schijn haar redelijk verrot gescholden te hebben, toen stapte ze in de auto en kwam naar me toe, ze wist hoe laat het was O+
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_110766181
Ja, met een kind extra is het wel lastiger, die kan je niet zomaar meenemen nee. Ik hoop dat diegene jullie dan in ieder geval jullie rust gunt!

Moussy :D

Leuk he, dat mens. En dat doet dan personeelszaken :') als er iemand op de verkeerde functie zit, is zij het wel. Ach, ik weet nu in ieder geval dat ik morgen en overmorgen niet gebeld ga worden :) Ook wel weer fijn.
pi_110766260
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:52 schreef bijtje84 het volgende:
Matzes met chocopasta?! :r Moet er echt niet aan denken hihi. Matzes zijn ontzettend lekker, maar dan met een laag boter en gelderse gekookte worst!! :9 :@

Ieuw!! :D

Nee of met een laag roomboter en dan een laagje suiker O+ goddelijk!
pi_110766410
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:57 schreef Marjolijntje het volgende:

Leuk he, dat mens. En dat doet dan personeelszaken :') als er iemand op de verkeerde functie zit, is zij het wel. Ach, ik weet nu in ieder geval dat ik morgen en overmorgen niet gebeld ga worden :) Ook wel weer fijn.
Heeft ze zelf kinders?

Voor de thuisbevallers met al 1 (of meerdere) andere kinderen: laten jullie die thuis verderhossen tijdens de bevalling, of worden die ook uitbesteed?
pi_110766450
Kinderen en kleinkinderen ja :')
pi_110766520
Ik beval niet thuis, dus kan je geen antwoord geven op die vraag Liza!
pi_110766610
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:05 schreef Marjolijntje het volgende:
Kinderen en kleinkinderen ja :')
Dan is ze blijkbaar al vergeten hoe het was. 8)7
Vervelend mens!
pi_110766632
Ik ga met m'n tante de stad in nu. Tot laters!
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2012 @ 14:13:51 #98
7074 moussy
kuttekop
pi_110766752
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:04 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Heeft ze zelf kinders?

Voor de thuisbevallers met al 1 (of meerdere) andere kinderen: laten jullie die thuis verderhossen tijdens de bevalling, of worden die ook uitbesteed?
Ligt er aan of je de buurt bij elkaar gaat gillen :P

Mijn oudste (toen 3jr) is bij mijn middelste er bij gebleven (in het ziekenhuis) tot we merkten dat het niet zo lekker op gang kwam. Kind was de deur nog niet uit of de baby was er.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_110766912
Mijn.man heeft Amber om 23.45 naar mijnouders gebracht. Ze was ws wel blijven slapen maar stel ze was wakker geworden.. Had ik niet zo fijn gevonden. Mijn moeder heeft har de volgende dag gebrcht.a
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 25 april 2012 @ 14:20:24 #100
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_110767061
Evie was voor het eerst in haar leven niet thuis, terwijl ik niet wist dat ik zou gaan bevallen die dag.... ( mijn zus nam dr mee naar de dierentuin en ze mocht ook wel een nachtje blijven logeren..). En die heeft daar de boel op stelten gezet haha, liedjes zingen in dr bed enzo.
En toen ik bevallen was, kwam mijn zus mijn grote meid thuis brengen....(zo fijn).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_110767114
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:17 schreef Vicky het volgende:
Mijn.man heeft Amber om 23.45 naar mijnouders gebracht. Ze was ws wel blijven slapen maar stel ze was wakker geworden.. Had ik niet zo fijn gevonden. Mijn moeder heeft har de volgende dag gebrcht.a
dat dus. Het idee dat er eentje wakker kan worden lijkt me niet zo prettig. En als het zoals de vorige keer gaat dan zoek ik ook nog oppas voor de buren :P
  woensdag 25 april 2012 @ 14:41:20 #102
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_110767909
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat het nu met Sam is????
  woensdag 25 april 2012 @ 14:48:50 #103
100412 mefke79
komt goed!
pi_110768170
Wij hebben Driekus uitbesteed naar zijn oom en tante bij de strippoging. Toen dat niets deed kwam ie de dag erna weer terug. En de nacht voor de inleiding is ie weer bij opa en oma gaan slapen. Ik had em er ook niet bij willen hebben eerlijk gezegd. Ook niet als ik wel thuis was bevallen.
pi_110768835
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:41 schreef PureEvil het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat het nu met Sam is????
Ze is iig nog niet bevallen.
In haar profiel hier staat haar naam, op FB kun je der zo vinden en daar staat dus dat ze nog niet bezig is :P
pi_110769439
haha, oognip is voor detective aan het spelen _O-

Zo, nog maar 1 dag werken en dan.... verlof!! Zo, daar ben ik wel aan toe zeg, ben deze week begonnen met een flinke huilbui bij collega en leidinggevende dat ik die laatste vier dagen toch echt niet ging redden, leuk, die hormonen. Maar toch nog redelijk overleefd, nu morgen allen nog maar en dan hoef ik heeeel lang niet meer te werken.
pi_110769466
Wat zijn matzes?? Chocopasta is sowieso goed
* Zoë23 gaat googlen

Ah! Dat! Lekker :D

Weet je wat stiekem ook lekker is?
Eierkoeken met naturelchips erop O+
en ontbijtkoek met hagelslag :+
mmmmm O+ ontbijtkoek

Bijtje
Ja dat is soms idd moeilijk! Moet t zelf soms ook nog leren, maar heb nu tijdens het thuis-zitten enz wel geleerd dat je soms echt duidelijk&eerljk moet zijn.

SPOILER
't is niet altijd leuk maar je leert er wel van door mensen er op te wijzen (soms hebben mensen het zelf ook niet door)

Oh -O- hoop voor Sam dat t snel doorzet

[ Bericht 2% gewijzigd door Zoë23 op 25-04-2012 15:30:23 ]
pi_110769514
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:21 schreef Thistleweed het volgende:
haha, oognip is voor detective aan het spelen _O-

Zo, nog maar 1 dag werken en dan.... verlof!! Zo, daar ben ik wel aan toe zeg, ben deze week begonnen met een flinke huilbui bij collega en leidinggevende dat ik die laatste vier dagen toch echt niet ging redden, leuk, die hormonen. Maar toch nog redelijk overleefd, nu morgen allen nog maar en dan hoef ik heeeel lang niet meer te werken.
*O* das fijn thisleweed!!
pi_110769532
Hooi.. kom net terug van de winkel. Weer even aan de wandel geweest,

Gisteren nog op de verloskamers geweest en die hebben me nu ander slaapmedicatie megegeven omdat ik anders te snel uitgeput zou zijn. Heb dus vannacht goed geslapen. krampen blijven en de pijn ook maar zit weinig verrandering in. Gebeurd er voor vrijdag niks moet ik vrijdag terug na de poli. ze hebben gisteren overwogen me toen al in te leiden maatr wilde het eerst zo proberen. GElukkig helpt het een beetje.

Nu afwachten want weet niet waar ik aan toeben. 3 gynecelogen zeggen me het einde van de week niet te halen en gister dus een die zei dat het nog een paar weken kon duren. iniedergeval zonder verranderen is het 8 mei zowiezo zover;) Sorry voro de laate update was ook pas laat beneden.

Ga nu even terug lezen naar wat er verder da afgelopen dagen is gebeurd!
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_110769802
Pff wat een gedoe Sam! :*
hoop dat je niet meer lang hoeft te wachten!
pi_110770049
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:22 schreef Zoë23 het volgende:

Weet je wat stiekem ook lekker is?
Eierkoeken met naturelchips erop O+
en ontbijtkoek met hagelslag :+
mmmmm O+ ontbijtkoek

Moet je eens proberen: ontbijtkoek met speculoospasta :Y)

Ik ben aan het 'spelen' met mijn jongste :D zo grappig.. ze ligt even goed dus kan even goed genieten van de bewegingen... leg mijn hand onder mijn borsten op mijn buik en krijg dan van die zachte porretjes... dus duw zachtjes terug, en dan wordt er weer tegen mijn vingers getrappeld O+ O+

En mensen die boos worden omdat je geen energie hebt om af te spreken.... :') serieus, ik zou ze keihard uitlachen :@ wat een idioten...

TW, bíjna verlof!! *O*

Sam, misschien is het dan maar verstandig om gewoon uit te gaan van 8 mei? Alles wat eerder gebeurd is dan welkom. Heel vervelend dat je zoveel klachten en gedoe hebt, maar je moet maar denken dat elke dag dat je baby binnen blijft voor je baby in elk geval het allerbeste is. Probeer er nog even wat van te maken ^O^
pi_110770219
Goed.

Het ene moment loop je van de balie richting je kantoor en het andere moment lig je op de grond met allemaal mensen om je heen. Flauwgevallen. Zomaar. Ik had genoeg gegeten, genoeg gedronken, bloeddruk is prima, ijzer is prima... en toch kukelde ik gewoon om.

Ik geloof dat ik me over vijf jaar nog geneer. Er stonden net zelfs twee man politie aan mn bureau, had iemand in paniek door mijn val op de overvalknop gedrukt :')
pi_110770243
Gerberaatje
Haha m'n lief wil elke x al dat ik speculoospasta ga proberen :9
Toch maar eens doen dus

Ohh O+ leuk is dat O+ buikbaby's

Ja :{ teleurstellend is dat, maar zo leer je mensen wel goed kennen
pi_110770269
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:39 schreef Sorbootje het volgende:
Goed.

Het ene moment loop je van de balie richting je kantoor en het andere moment lig je op de grond met allemaal mensen om je heen. Flauwgevallen. Zomaar. Ik had genoeg gegeten, genoeg gedronken, bloeddruk is prima, ijzer is prima... en toch kukelde ik gewoon om.

Ik geloof dat ik me over vijf jaar nog geneer. Er stonden net zelfs twee man politie aan mn bureau, had iemand in paniek door mijn val op de overvalknop gedrukt :')
Oei, niks bezeerd???
pi_110770288
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:40 schreef Zoë23 het volgende:
Gerberaatje
Haha m'n lief wil elke x al dat ik speculoospasta ga proberen :9
Toch maar eens doen dus

Ohh O+ leuk is dat O+ buikbaby's

Ja :{ teleurstellend is dat, maar zo leer je mensen wel goed kennen
Ik weet alleen niet of het heel goed is voor de kilo's, die speculoospasta :+ tipje: neem de crispy :9 die is echt het lekkerst!
pi_110770317
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:39 schreef Sorbootje het volgende:
Goed.

:o jeetje,. Voel je je nu wel goed verder?
pi_110770323
Ontbijtkoek met pindakaas is ook goddelijk :9~
pi_110770383
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:41 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Ik weet alleen niet of het heel goed is voor de kilo's, die speculoospasta :+ tipje: neem de crispy :9 die is echt het lekkerst!
Haha nouja chocopasta en hagelslag ook niet toch? :9

Mmm crispy, klinkt goed!
pi_110770406
Sorbo, dat klinkt heftig! Voel je je nu wel beter? Niets bezeerd?
pi_110770425
Sorbootje: Dat is schrikken! misschien dat je toch teveel doet? gaat alles goed verder?
pi_110770472
Sorbootje: Dat is schrikken!
  woensdag 25 april 2012 @ 15:45:31 #121
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_110770475
oei sorbo! :o en die polities. :D :D hopelijk heb je je niet teveel bezeerd bij 't vallen. en nu voorzichtig aan hoor!
in de haak.
pi_110770511
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:23 schreef Sam1993 het volgende:
Hooi.. kom net terug van de winkel. Weer even aan de wandel geweest,

Gisteren nog op de verloskamers geweest en die hebben me nu ander slaapmedicatie megegeven omdat ik anders te snel uitgeput zou zijn. Heb dus vannacht goed geslapen. krampen blijven en de pijn ook maar zit weinig verrandering in. Gebeurd er voor vrijdag niks moet ik vrijdag terug na de poli. ze hebben gisteren overwogen me toen al in te leiden maatr wilde het eerst zo proberen. GElukkig helpt het een beetje.

Nu afwachten want weet niet waar ik aan toeben. 3 gynecelogen zeggen me het einde van de week niet te halen en gister dus een die zei dat het nog een paar weken kon duren. iniedergeval zonder verranderen is het 8 mei zowiezo zover;) Sorry voro de laate update was ook pas laat beneden.

Ga nu even terug lezen naar wat er verder da afgelopen dagen is gebeurd!
Ik heb lang niet alles gevolgd, dus op het risico af dat je het pas nog verteld hebt... :+
waarom word je dan al ingeleid? ik ben nieuwsgierig, sorry :@
je bent nog geen 37 weken nu toch of wel?
:)
pi_110770622
Nee ik ben morgen 37 weken. ik word 8 mei ingeleid i.v.m bekkeninstabiliteit en oververmoeidheid. loop nu al een paar dagen met ween en 2 cm ontsluiting rond wat niet vorderd en voor de nodige bijkomende frustraties en problemen zorgt.

gerberaatje: ga nu ook uit van 8 mei maar onbeuwst blijf je toch bezig met het feit dat er een aantal gynecelogen hebben gezegd het einde van de week niet te halen. Maar zolang ik nu wel redelijk slaap is het vast goed uit te houden tot 8 mei. kan dan een stuk beter met de pijn en ongemakken omgaan.
pi_110770702
oei Sorbo, dat is schrikken. Rustig aan hoor.
pi_110770925
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:49 schreef Sam1993 het volgende:
Nee ik ben morgen 37 weken. ik word 8 mei ingeleid i.v.m bekkeninstabiliteit en oververmoeidheid. loop nu al een paar dagen met ween en 2 cm ontsluiting rond wat niet vorderd en voor de nodige bijkomende frustraties en problemen zorgt.

gerberaatje: ga nu ook uit van 8 mei maar onbeuwst blijf je toch bezig met het feit dat er een aantal gynecelogen hebben gezegd het einde van de week niet te halen. Maar zolang ik nu wel redelijk slaap is het vast goed uit te houden tot 8 mei. kan dan een stuk beter met de pijn en ongemakken omgaan.
okay thnx :)

Sorbo! :o :X
:)
  woensdag 25 april 2012 @ 16:03:57 #126
100412 mefke79
komt goed!
pi_110771377
Sorbo! De wereld horizontaal bekijken is leuk, maar niet op deze manier. Doe je een beetje rustig aan...
pi_110771391
Sorbo! :o voorzichtig hoor!!
  woensdag 25 april 2012 @ 16:13:27 #128
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_110771834
We zijn vandaag naar verloskundige geweest, bloeddruk was altijd goed maar nu dus niet.
Toen hebben ze een echo gemaakt en hebben ze gevoeld of de baarmoeder zacht was.
Nu gaan ze haar morgen vroeg inleiden, 8 uur moeten we in het ziekenhuis zijn :o

Ze weten niet zeker of het gaat aanslaan dus dat wordt nog een hele spannende ochtend! Ik hou jullie verder op de hoogte :)
pi_110771855
Kun je met 7 weken al harde buiken hebben?

Jeetje Sorbo, heb je je niet bezeerd? Na je zere enkels nu ook nog andere blessures?
pi_110771949
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:13 schreef Solagratia het volgende:
Kun je met 7 weken al harde buiken hebben?

Jeetje Sorbo, heb je je niet bezeerd? Na je zere enkels nu ook nog andere blessures?
Is het geen oprekkende banden?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_110772056
Voel je dat ook midden onderin? Soms lijkt het ineens heel strak te staan.
pi_110772314
Sorbootje doet u rustig aan? Wat een schrik, uit het niets!

Spannend Speedy, succes!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_110772332
ik heb me niet bezeerd en voel me nu -op vreselijke schaamte na ;) - weer prima.
pi_110772373
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:22 schreef Sorbootje het volgende:
ik heb me niet bezeerd en voel me nu -op vreselijke schaamte na ;) - weer prima.
Joh, nergens voor nodig om je te schamen! Mee ophouden hoor! :*

Blij dat je je niet bezeerd hebt :)

Speedy, spannend!!
pi_110772947
Woei! Net gelukt het hartje weer te vinden :D Ik denk, probeer het nog een keer en anders wacht ik een weekje (dan is de kans wat groter). Maar vrij snel gevonden O+
pi_110773001
Sorbo jeetje dat zal schrikken zijn geweest, pas je wel goed op jullie...
Speedy en Sam succes!

Alle nieuwe zwangeren welkom... en wat een verhaal/cadeautje als je er pas met 21 weken achterkomt. Kan me heel goed voorstellen dat je geschrokken bent.
Zelfs al een uitgerekende datum in 2013 :o.. Dan is die van mij alweer bijna 9 maanden...

Het liefste zou ik pas mensen bellen als de bevalling achter de rug is, maar afhankelijk van wanneer de kleine komt zullen we toch oppas moeten hebben voor grote broer. (Die is nu bij zijn vader) Dus stiekem hoop ik dat beebje nog deze week komt.
Vandaag ook weer bij de verloskundige geweest en weer een sticker verdient.

*O* voor alle mijlpalen

en en en en en en en...

*O* *O* voor mijn eigen mijlpaal der mijpalen 40 weken!!!! *O* *O*
pi_110773036
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef Roosje84 het volgende:
Sorbo jeetje dat zal schrikken zijn geweest, pas je wel goed op jullie...
Speedy en Sam succes!

Alle nieuwe zwangeren welkom... en wat een verhaal/cadeautje als je er pas met 21 weken achterkomt. Kan me heel goed voorstellen dat je geschrokken bent.
Zelfs al een uitgerekende datum in 2013 :o.. Dan is die van mij alweer bijna 9 maanden...

Het liefste zou ik pas mensen bellen als de bevalling achter de rug is, maar afhankelijk van wanneer de kleine komt zullen we toch oppas moeten hebben voor grote broer. (Die is nu bij zijn vader) Dus stiekem hoop ik dat beebje nog deze week komt.
Vandaag ook weer bij de verloskundige geweest en weer een sticker verdient.

*O* voor alle mijlpalen

en en en en en en en...

*O* *O* voor mijn eigen mijlpaal der mijpalen 40 weken!!!! *O* *O*
26 april is toch jouw UD? :P Of klopt de OP niet?
pi_110773223
Dat is schrikken sorbo ik viel flauw tijdens een rondleiding in paleis soestdijk. Ik schaamde mij ook diep.
pi_110773278
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is schrikken sorbo ik viel flauw tijdens een rondleiding in paleis soestdijk. Ik schaamde mij ook diep.
Was het zo erg?
pi_110773659
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef Oognip het volgende:

[..]

26 april is toch jouw UD? :P Of klopt de OP niet?
Goed opgemerkt, sherlock :P

Nee OP klopt niet, maar heb het nooit laten aanpassen

Mijn eigen berekening was de 25e, eerste echo de 26e, tweede echo met 12,5 wk was de 25e dus de verloskundige heeft gewoon de 25e aangehouden. Ik heb me alleen na de eerste reguliere echo in het lijstje laten zetten.
pi_110773833
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:50 schreef Roosje84 het volgende:

[..]

Goed opgemerkt, sherlock :P

Nee OP klopt niet, maar heb het nooit laten aanpassen

Mijn eigen berekening was de 25e, eerste echo de 26e, tweede echo met 12,5 wk was de 25e dus de verloskundige heeft gewoon de 25e aangehouden. Ik heb me alleen na de eerste reguliere echo in het lijstje laten zetten.
ah zo :D
  woensdag 25 april 2012 @ 17:08:45 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_110774495
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:46 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik heb lang niet alles gevolgd, dus op het risico af dat je het pas nog verteld hebt... :+
waarom word je dan al ingeleid? ik ben nieuwsgierig, sorry :@
je bent nog geen 37 weken nu toch of wel?
Vaak is het zo dat ze pas na 38 weken in willen leiden als het mogelijk is, omdat er dan betere kansen zijn voor de borstvoeding, tenminste, dat zeiden ze in Nieuwegein.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_110775374
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 16:22 schreef Sorbootje het volgende:
Je hoeft je toch nergens voor te schamen! Gelukkig heb je je niet bezeerd.

Zou ik in de OP mogen :@ ? Uitgerekende datum is 25 december.
29 mei heb ik de eerste echo. Duurt nog zo lang! Maar geduld is een schone zaak :+
  woensdag 25 april 2012 @ 17:58:29 #144
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_110776332
zo dat wordt nog een hele klus dat bijhouden :)

suc6 voor iedereen die het nodig heeft

en ik las iets over moeders/schoonmoeders
m'n schoonmoeder is echt een geweldig mens met m'n eigen ouders heb ik 0,5 contact,
dus zie er een beetje tegenop om ze straks te gaan vertellen dat ik zwanger ben ;(

en over mensen die denken dat ze ''rechten'' hebben als je gaat bevallen of net bevallen bent :{w

als alles goed gaat denk ik dat bij deze voor een ziekenhuis bevalling ga.
vorige keer uiteindelijk in het ziekenhuis beland omdat meneertje in het vruchtwater had gepoept
en dat is eigenlijk wel prima bevallen.
en hij is dan 10 dus dat lijkt me niet zo leuk als hij er wat van mee krijgt.

en verder vandaag m'n eigen maar even online aangemeld bij de vk
afspraak daar zal op ongeveer 8 weken zijn.
las jammer genoeg dat je voor de echo bij 10-11 weken ergens anders heen moet.

oh en voor op de ontbijtkoek -----> smeerkaas :9
W
Z
E
pi_110776767
Liza, jouw Belgengrap _O-

Twinkle vervelend verhaal van die vriendin & de collega. Klinkt alsof de vriendin iemand is, die ook echt altijd de aandacht op haarzelf wil vestigen.

Kwisted wat een O+ echo.

Bijtje en iedereen anders die last heeft van niet begrijpende schoonmoeders, vriendinnen etc., :* en gewoon doorzetten en je niet mee laten slepen door onbegrip.
Hebben er bij de eerste geen last van gehad, sowieso geen mensen, die bij de bevalling wilden zijn, zou ik ook raar vinden om iemand anders erbij te hebben behalve mijn man. Gebeld hebben wij pas na een x aantal uur omdat ons zoontje in de vroege ochtend uurtjes kwam. Voor 7 uur s'ochtends niemand gebeld wat een rust.

Voor alle matze liefhebbers, ze zijn hier in overvloed aanwezig. Bij interesse & PM geef ik er graag wat van weg. Of we doen een zwangerschapsmeet bij mij met Matzes: Hagelslag, Speculoospasta & Pindakaas ook aanwezig, alleen geen chocopasta :9

Sam sterkte & hopelijk gaan de krampen nog weg of zet het snel door :*

Thistleweed *O*

Estrys, jouw pufcursus verhaal verdient een oscar _O-
Ik ging deze keer weer een cursus volgen, wilde eigenlijk wat anders dan vorige keer: dus geen yoga. Maar uiteindelijk toch voor hetzelfde gekozen. Ik vind het herhalen van de oefeningen geeft me rust, vorige keer is toch al 3 jaar geleden & ik vind dat moment alleen met mijn beeb super

Voor alle mijlpalen *O*

Wat betreft thuisbevalling met kind erbij: is mij niet echt gegund. Maar ik denk dat het ook ervan afhangt wanneer je bevalt (overdag of s'avonds), is je kleintje dan thuis of op de creche? Hoe lang het duurt? Verwacht je dat kind wakker wordt, als je s'nachts bevalt, met andere woorden ga je het eruit gillen :P

Flauwvallen moet je je echt niet voor schamen. Zou iedereen kunnen gebeuren, zelfs niet zwangeren.

Ben gisteren met de fiets omgevallen. S'avonds controle in het ziekenhuis, gelukkig met baby alles ok. Ikzelf voel het wel. En wat het ergste is, ik heb pijn als ik opsta van zitten of liggen, maar ook weleens bij het lopen en als ik mijn benen optil. Artsassistent zei, dat ze vermoedde, dat het van het indalen kwam. Voelen jullie dit ook zo? Ik weet niet eens of die nou echt aan het indalen is, dat is het fijne van wisselende artsen.

Oh en vandaag naar werk geweest voor overdracht. Was erg leuk mijn collega's weer te zien, na het overhaast stoppen met werken. Maar het was ook erg vermoeiend, dus ik heb een goede 1,5 tot 2 uur geslapen toen ik thuis kwam.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_110777097
Ik kreeg vandaag een kaartje met de post: "De laatste loodjes.... Geniet er nog maar even van!". En dan zo'n afbeelding met puffende vrouwen. Van een kennis/vriendin van mijn moeder. Ontzettend lief, maar ik ben pas 12 weken :+

Of mijn moeder is haar destijds vergeten te vertellen dat ik een miskraam heb gehad. Want in dat geval waren het nu inderdaad de laatste loodjes! Dan hoefde ik nog maar een paar weekjes. :+
pi_110777377
Oei zomaar flauwvallen Sorbo .. Hoop dat mij dat bespaard blijft want ik denk dat ik anders in no time weer helemaal terug bij af ben met mijn paniekstoornis :X (ben als de dood voor flauw vallen).

Verder net pas thuis van kraamvisite bij vriendin. Wel een lief babietje hoor .. Maja wel van iemand anders dus dan houd ik altijd een beetje afstand :) .. Over een paar maanden ook zo'n kruimeltje om naar te kijken O+

Verder wel bijgelezen maar ben eigenlijk helemaal op.. dus even geen puf om te reageren. Ga lekker op de bank liggen met mannetje, en vanavond vroeg naar bed. Nog twee dagen werken, kijk enorm uit naar het weekend.. lekker rustig aan niets-moet-alles-mag :)
pi_110778003
Ik kan er achteraf eigenlijk wel om lachen. Eén van de eerste dingen die ik me afvroeg toen ik weer een beetje bij mn positieven was: lig ik hier in mn pantyreet? Ik had namelijk een vrij kort jurkje aan. Gelukkig was ik heel netjes gevallen :')
pi_110778129
Sorbo! :o Gelukkig heb je hè niet bezeerd en ben je decent terecht gekomen :P.

Coco, je zou haast zeggen dat ze het vergeten is te zeggen ja!

Roosje, 40 weken!!! *O*

[ Bericht 16% gewijzigd door Phaidra op 25-04-2012 18:59:42 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110778820
Oh Coco, lief bedoelt, maar geen goede timing dus of ze wist het echt niet.

Rebel- angel leuk & spannend toch het wachten op de eerste afspraak & echo.

Ik wil deze keer ook de eerste 2 uur echt de tijd nemen om met z'n 2tjes te genieten van de baby voordat wij mensen bellen om te vertellen. En zonder dat ik er ervaring in heb, denk ik dat een paar rustige eerste dagen misschien ook zo fijn zijn om als familie een draai te vinden en Jair te laten wennen aan de baby. ;)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110778948
Gelukkig dat je niets ernstigs gebeurt is Sorbo!

Oh en ik vergat Marjolijntje beterschap te wensen. Hopelijk kun je de komende dagen een beetje bijkomen & bijslapen. Die PZ- mevrouw is niet erg meelevend, al helemaal niet als je het feit meeneeemt, dat ze zelf moeder & oma is. Die voor PZ-mevrouw :6
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110781449
haha, sorbo, ik moest erg lachen om je pantyreet. Gelukkig beheers je blijkbaar de kunst van het elegant flauwvallen _O-

Tinuviel, zouden het niet gewoon je banden kunnen zijn die je voelt ipv het indalen? Ik heb wel veel pijn in mijn banden als ik omdraai in bed of als ik heb gezeten en ga lopen. Beetje trekkende stekende pijn.Maar misschien is het bij jouw wel pijn van het indalen?
  woensdag 25 april 2012 @ 20:02:45 #153
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_110781858
Kwam nog 2 leuke links tegen voor 2 regio's
Amsterdam gratis zwangerschapscursussen : http://www.rondomdegeboorte.nl/
En Eindhoven: gratis echo's (voor opleidingsdoeleinden) http://www.babytjes.nl/babytjesnieuws/?p=9496

Ik heb aan beiden niets, maar kan me voorstellen dat er hier wellicht wel iemand is die het 'kan gebruiken'

Verder eindelijk kindjes op bed, onrustige buikbaby die teveel Ikea/gamma/praxis reclames gezien heeft en nu zelf is gaan verbouwen _O-
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_110782949
Thistleweed zou kunnen dat het de banden/ bekkenbodemspieren zijn. Ik voel het met name voorin en het is idd een trekkende pijn, niet echt steken. En ik kan er heel moeilijk door lopen.

Maffemuts maak dan eens wat meer ruimte voor je buikbaby. Hoop dat de verbouwing gauw klaar is _O-
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110783105
Ik vind het heel erg klinken als wat ik heb maar ik weet ook niet zeker of mijn pijn wel mijn banden zijn. Volgens mij is het soms ook lastig, ook voor medisch personeel, om te bepalen waar bepaalde pijn door wordt veroorzaakt. Ik heb er zelf geen slecht gevoel over, ik merk dat als ik rustig aan doe en kalm beweeg, mijn tijd neem om op te staan en om te lopen dat ik er minder last van heb. Ik hoop dat dat bij jou ook werkt.
pi_110783487
Thistleweed het is idd beter als ik langzaam aandoe. En ik merk ook, dat ik er gewoon in moet komen. Ik voel het het meeste als ik net ben opgestaan uit zittende/ liggende positie, naarmate ik even beweeg wordt het idd wat minder.

Heeft iemand misschien nog een goed tip voor het slapen met een kussen tussen je benen? Ik gebruik er nu een, maar draai ook veel van een kant naar de ander. En door wat jij Thistleweed ook omschrijft, doet het dus ook pijn bij het omdraaien en dat is ook minder makkelijk met een kussen. Misschien is mijn kussen wel iets te dik en gaat het met een dunner kussen makkelijker.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110783881
Ja, ik heb ook altijd een 'opstarttijd' nodig met het lopen, als ik dan eenmaal in beweging bent gaat het wel prima.
Ik had laatst ook een beetje haastig een trap op gelopen om de metro te halen en toen had ik de dag erna extra last. Dus daar kijk ik nu ook mee uit.

Tips voor met kussens slapen heb ik niet, ik slaap zonder kussens tussen mijn benen, vind ik toch het makkelijkste. Tja en ook het omdraaien doe ik gewoon heel erg langzaam. Wat ook nog wel helpt is er flink bij steunen en kreunen zodat ik in ieder geval niet de enige ben die wakker wordt omdat ik me om moest draaien ;) die arme man van mij, haha
pi_110783995
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:35 schreef Thistleweed het volgende:
Wat ook nog wel helpt is er flink bij steunen en kreunen zodat ik in ieder geval niet de enige ben die wakker wordt omdat ik me om moest draaien ;) die arme man van mij, haha
_O- Dat doe ik dan weer niet. Wel langzaam omdraaien. Maar het is wel wat lastiger met kussen tussen de benen, ook al is dat kussen verder wel heel fijn.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110784614
Sorbo dat is schrikken! Gelukkig is het goed gegaan!

En in het vorige topic las ik nog een vraag van een nieuwsgierige Gerbera! ;) Maar ik houd het geslacht echt nog even geheim! :) Al is het niet altijd even makkelijk!
pi_110784857
Whehe knap Labelloo. Ik kon dat dus écht niet. Ik versprak me al in m'n eerste zin toen ik terug was op m'n werk :D
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_110785059
Haha Clauwheee! :D Het is ons bij Isa ook gelukt, dus we kunnen het wel! ;)
pi_110785146
SpeedyGJ wow dat is even schrikken denk ik? Morgen meteen inleiden dus. Succes, sterkte en al van zulks meer!

Sorbo jeetje joh kijk je uit! Wat gek, zomaar onderuit gaan. Haha moest evenproesten om je pantyreet :P zoiets was ook vast mijn eerste gedachte geweest na zoiets. Nou ja, gelukkig voel je je verder goed.

Zo ik heb mezelf vanmiddag getrakteerd op highlights in mijn haar :) ben er erg blij mee, lig ik er hopelijk straks nog netjes bij in mijn kraambed. Hmm alleen duurt dat hopelijk nog wel even haha. Ach anders ga ik over een paar weken gewoon nog een keer :)
  woensdag 25 april 2012 @ 20:59:17 #163
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_110785717
Bedankt iedereen :)

@bijtje84:
Ja behoorlijk gezien het bloeddruk altijd goed is geweest en nu ineens te hoog, het verrast ons ook dat ze morgen al willen beginnen en dan is het eigenlijk erg vlot alles regelen, gelukkig hadden we dit van te voren al gedaan, oppas voor mijn dochter etc.

Nu maar hopen dat morgen alles goed gaat en dat ik morgen avond het goeie nieuws kan vertellen ;) uiteraard paar foto's O+ ik kan niet meer wachten :)
pi_110786275
haai allemaal,

Ik zit nog even te luisteren naar het slaapkamerconcert van mijn grote O+

Labello, wat enorm knap dat je dat kan! Ik wil het niet eens, daarbij kan ik mijn mond ook niet houden.

Sorbo, wat doe je? Kijk je uit zwangere dame!

Marjolijntje, beterschap!

Hier begint het zwangerzijn een beetje door te dringen. Heb me aangemeld voor MvM en 9 mei een afspraak en morgen de VK maar eens bellen.

Zit alleen een beetje met de 20 weken echo in mijn maag, doen ze die ook nog wel eens met 19.1? We zijn dan met vakantie namelijk en anders wordt het 21.6. Maar het lijkt me leuk om het voor de trip naar FR te weten ivm shoppen op geslacht.
  woensdag 25 april 2012 @ 21:06:14 #165
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_110786307
Spannend speedy, succes ook!
pi_110786641
Roosje
*O* 40weken!

Speedy
:o morgen dus! Spannend! :*
Succes!

Pff ben echt moe!
Vanmiddag visite gehad & ze zijn blijven eten.
Svonds kak ik echt in, m'n buik voelt super moe en kan me niet echt concentreren op de tv of n boek.. :(
:@ nu slaap ik smiddags niet, missch komt het daar door.
Heb nu ook lichte kramp (& spanning zoals ik al n paar avonden achter elkaar heb :{ )
pi_110786847
Sterrenmunt, het is ook wel leuk hoor! Iedereen die het probeert te raden en dat je het dan al weet! :)

Volgens mij kan een 20 weken echo idd vanaf 19 weken gedaan worden. Dus dat zou moeten kunnen!
pi_110787132
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:45 schreef Labelloo het volgende:
Sorbo dat is schrikken! Gelukkig is het goed gegaan!

En in het vorige topic las ik nog een vraag van een nieuwsgierige Gerbera! ;) Maar ik houd het geslacht echt nog even geheim! :) Al is het niet altijd even makkelijk!
}:| :6

Speedy, succes! Gek idee hè dat je (waarschijnlijk) morgen je kindje gaat ontmoeten!

Sterrenmunt, in zo'n geval doen ze dat wel hoor! Er zit een kans in dat het kindje nog heel erg laag ligt rond die termijn, in dat geval zul je, als ze iets niet helemaal goed kunnen zien, nog wel terug moeten komen na je vakantie... hier had ik 20 weken echo met 19 weken en 2 dagen (ook ivm vakantie!) maar ze konden alles prima zien!
pi_110787467
oei Sorbo, wat raar dat je zomaar flauw viel. Gelukkig zonder schade en schande terechtgekomen.
ben ooit 1x flauwgevallen en vond dat zo vreemd, ik dacht dat ik blind werd, lol

Sonnetje, ga je 1 dag per week in de ziektewet? of blijf je voor altijd 1 dag minder werken?

Sterrenmunt, nog gefeliciteerd met je zwangerschap en die echo kan idd dan al. Als je zo snel mogelijk een afspraak maakt is er ook nog zat plek.
pi_110787811
SpeedyGJ succes morgen. Fijn dat je zo goed voorbereid bent, als het dan sneller gaat dan je denkt
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110788072
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:19 schreef Troeta het volgende:
oei Sorbo, wat raar dat je zomaar flauw viel. Gelukkig zonder schade en schande terechtgekomen.
ben ooit 1x flauwgevallen en vond dat zo vreemd, ik dacht dat ik blind werd, lol

Sonnetje, ga je 1 dag per week in de ziektewet? of blijf je voor altijd 1 dag minder werken?

Sterrenmunt, nog gefeliciteerd met je zwangerschap en die echo kan idd dan al. Als je zo snel mogelijk een afspraak maakt is er ook nog zat plek.
Nee tis in principe gewoon tijdelijk. Tot.mn verlof.
Zou idd.uit.kunnen zoeken voor.ziektewet...vind ik alleen zo zwaar klinken, hoewel t wel zwangerschapsgerelateerd is.

En nu ga k slapen :+
pi_110788119
mooi, ga ik morgen mijn vk eens bellen, weet alleen niet of ze pas na termijnbepaling de 20 weken echo vastleggen. Het kan ook nog wel zijn dat ik vooruit word gezet. Ik weet p'sies wanneer we hebben gesext en volgens mij kom ik op een latere datum omdat mijn cyclus 34 dagen is.

Kan trouwens meedoen aan een mooi onderzoek, moet vent mee om bloed te geven, wil ie niet omdat ie niet durft! Heb ze gemaild maar ben bang dat ik niet mee mag doen daarom. }:|

En avondmisselijkheid, kan dat ook? Heb een beetje weeiig gevoel in mijn maag, wel door de dag heen maar meer na het eten dan ervoor.
  woensdag 25 april 2012 @ 21:32:55 #173
100412 mefke79
komt goed!
pi_110788405
Sonnetje, ik zou gewoon kiezen voor ziekmelden, kost jou en je werkgever niets, geld komt van het UWV.
pi_110789243
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:32 schreef mefke79 het volgende:
Sonnetje, ik zou gewoon kiezen voor ziekmelden, kost jou en je werkgever niets, geld komt van het UWV.
Ik moet me er nog even in verdiepen hoe t precies moet (leuke van mn werk is dat ik t zelf moet regelen :))
Weet van toen k een zwangere collega had dat t een hoop gedoe was. En daar heb ik geen zin in. Heb genoeg ander werk. Misschien dat t anders te regelen is als je je standaard 1 dag ziek meldt. Maar dat moet ik dus nog uitzoeken

Plus dat t wel geld kan kosten als er blijkbaar een keer te laat beter gemeld wordt :') fouten maken mogen ze blijkbaar alleen bij t UWV zelf.
pi_110790932
haha moet je straks een dag extra werken om dat allemaal uit te zoeken.
Stop je 6 weken van te voren? Dan hoef je niet zo lang meer toch?
Wist niet dat je zoveel last had, sterkte er mee :*

Kan best sterrenmunt, helpt een kopje thee niet?

Ik heb veel last van bandenpijn sinds ik heb gerend, maar ik heb een bekkenband die goed helpt. Vergeet hem alleen steeds om te doen.
pi_110792304
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 22:07 schreef Troeta het volgende:
haha moet je straks een dag extra werken om dat allemaal uit te zoeken.
Stop je 6 weken van te voren? Dan hoef je niet zo lang meer toch?
Wist niet dat je zoveel last had, sterkte er mee :*

Kan best sterrenmunt, helpt een kopje thee niet?

Ik heb veel last van bandenpijn sinds ik heb gerend, maar ik heb een bekkenband die goed helpt. Vergeet hem alleen steeds om te doen.
Haha psies ;)
Was eerst van plan tot 36 weken te werken, maar dat,gaat m echt niet worden.
Heel veel last valt ook mee, maar mn onderrug is af en toe pijnlijk (vooral s avonds), en mn rechterheup. Gelukkig geen bekken, maar een spier die.overbelast is (omdat de spier links stugger is).
En ben ook heel erg moe, nou spelen er ook wel wat.dingen die ook niet helpen. Nja en vermoeidheid.in combinatie met mn rugklachten werkt niet echt fijn. Tel daar een,dreumes bij op en een dag minder werken zal erg.prettig zijn :D
Even wat rust creëren.
Baal er wel van, want kan gewoon een stuk minder.dan bij Floris en das best irritant hehe
pi_110794547
Goed dat je aan jezelf denkt dan :Y En je ging toch slapen? :+

Ik ga ook 6 weken van te voren stoppen, lekker nog even samen thuis met Mex. Vind het best moeilijk af en toe dat die tijd samen voorbij is.
pi_110802479
Goedemorgen :W c_/

Sonnetje, ik ken het gevoel "in deze zwangerschap minder te kunnen en me minder goed te voelen, dan in de vorige zwangerschap". Dat is best lastig. Ik hoop voor je dat het met een dag minder werken en eerder stoppen goed te doen is. Denk vooral goed aan jezelf! :*

Sterrenmunt, avondmisselijkheid kan heel goed. Ik heb het ook weleens gehad, vaak zelf een tijdje na het eten als ik wilde gaan slapen. Ik hoop dat je iets vind wat helpt. :*

Troeta sterkte met de bandenpijn. Fijn dat het met bekkenband beter te doen is ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door Tinuviel op 26-04-2012 07:09:58 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110802656
Sterrenmunt, avondmisselijkheid heb ik ook gehad hoor. Het is nu met 13 weken wel afgenomen gelukkig. Maar zo tussen mijn 7e en 11e week kon ik 's avonds echt geen luchtjes ruiken zonder over mijn nek te gaan.

Dat ging dan soms de hele nacht door. Eenmaal 's morgens had ik nergens meer last van.
pi_110802895
Weinig tijd, dus snel even speedy en co succes wensen voor de inleiding vandaag!
pi_110802944
Succes vandaag Speedy. Vandaag hebben jullie hopelijk je baby in de armen! *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110803120
Vandaag (hopelijk) de dag voor Speedy en vrouw... Spannend zo'n inleiding!
Succes en hopelijk vandaag jullie baby kunnen ontmoeten!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_110803314
Speedy en mevrouw, good luck!! ^O^
pi_110803322
En zou Sproet-je doorhebben dat ze zich elke dag moet melden? :P
pi_110803463
Succes vandaag Speedy en Speedy vrouw!
  donderdag 26 april 2012 @ 08:58:12 #186
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_110803617
Ola!

(niet bijgelezen)

Ik mag iemnd succes wensen vandaag? Bij deze! Succes, Speedy!
3!
pi_110803675
speedyg en vrouw succes vandaag!!

Sorbo! Daar kan je toch niks aan doen? Je hoeft je er echt niet voor te schamen hoor.. Eerder hopen dat het niet vaker gebeurd, want dan moet het toch wel even onderzocht worden.

Ben ik er ouderwets als ik mijn ontbijtkoek gewoon met boter eet? :D
pi_110803740
Goeiemorgen!

Succes Speedy en vrouw! Spannende dag vandaag, hopelijk verloopt alles vlot en goed. Zet m op!

Avondmisselijkheid heb ik ook gehad. Na elke maaltijd eigenlijk :) ik was gewoon non-stop misselijk!

Covie brr, hopeloos ouderwetsch ;)
pi_110803867
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:00 schreef covie het volgende:
Ben ik er ouderwets als ik mijn ontbijtkoek gewoon met boter eet? :D
Nee hoor :9 ontbijtkoek op boodschappenlijstje zet

SG en vrouw succes vandaag ^O^
pi_110804892
Speedy en vrouw succes vandaag!!
pi_110805039
Jeetje Covie, wat saai :{w
  donderdag 26 april 2012 @ 10:10:50 #192
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_110805243
Goedemorgen dames

:* voor de dames die het nodig hebben.

Zijn er nog mijlpalen vandaag?

Vandaag voel ik mij goed, gisteren had ik een wat mindere dag en moest in de avond ook flink doorwerken. Toen ik thuis kwam protesteerde onze muppet wel even. Die vond het niet zo leuk, maar het hoort erbij:)
pi_110805403
Loodje balen dat je je minder goed voelde gisteren en lang door moest werken. Gelukkig is het vandaag beter.

Ik ben vandaag 37 weken, dat geeft enorm rust & een goed gevoel *O* dat het nu echt gauw zo ver is
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110805593
*O* voor Tinuviel!! Dan ben je LLM!! :Y dat wordt meldplicht!

Loodje balen dat je gisteren een mindere dag had. Hopelijk vandaag beter!

Waar zijn alle andere LLM'ers? Zoe, Xanteh, Roosje gaan jullie voor een datumdrieling??
  donderdag 26 april 2012 @ 10:23:00 #195
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_110805601
Wow 37 weken *O* *O* *O* Je bent er bijna:) Dat vieren we mee:D

Thanks dames, viel me inderdaad een beetje tegen. Vanavond weer werken dus hoop dat het vandaag beter gaat. Maar het hoort er gewoon bij :D
pi_110806220
Speedy en mevrouw succes vandaag!

Tinuviel 37 weken *O*
pi_110806236
Tinuviel *O* LLM!! *O*
Ik ben wel een beetje jaloers :+ .. ik ben vandaag 36 weken maar dat bezorgd me vooral last-minute stress, want aankomende week moet gewoon alles af zijn :o

En omg...ik kan nu ineens het papier niet meer vinden van de gemeente van de erkenning :'( :@
pleaease laat het me vinden....

Volgens mij komt er wel een waterval aan baby's komende week als ik zo naar de datums kijk O+
pi_110806290
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:16 schreef Tinuviel het volgende:
Ik ben vandaag 37 weken, dat geeft enorm rust & een goed gevoel *O* dat het nu echt gauw zo ver is
:D I know! Voelt heel gek :P en ik hoop dat de gyn straks wat meer kan vertellen over hoe het gaat met de kleine en met jou :*
pi_110806666
Covie niet stressen :* even rustig gaan zitten, of iets anders gaan doen. Straks weet je zo ineens weer waar je ze gelaten hebt.

En die bergen verse baby's inderdaad dat moet haast wel! Alle LLM'ers maken het tot nu toe vandaag in elk geval spannend!!
pi_110807093
Tinuviel LLM *O* .. Had ik daar toch bijna overheen gelezen :o

Ja gaat druk worden de komende tijd .. Veel f5en gok ik zo :D

Zojuist inleidend gesprek gehad met mijn leidinggevende hoe ik het dadelijk ga doen als de beeb er is. Ik heb wel een plan, maar dat kan wat mij betreft nog alle kanten op. Heb ook een bepaalde ambitie daarin, ben benieuwd hoe hij daarover denkt :o .. Straks nog maar eens met manlief over hebben, en dan gaan we het gewoon voorstellen! :o
pi_110807233
Vandaag precies 12 weken! Yay :)

Speedy, succes vandaag!

Tinuviel, llm! Hurray *O*

Iemand ervaring met bedrijfsartsen?
SPOILER
pi_110807486
Spannend Twinkle, hopelijk kan je leidinggevende zich vinden in jullie plan!

Coco *O* 12 weken!! Lekker gevoel he?
SPOILER
pi_110807508
Tinu 37 weken *O*

Coco 12 weken *O*

Geen ervaring met bedrijfsartsen hier gelukkig.
pi_110807907
O jeej een eigenwijze bedrijfsarts.. da's altijd mijn schrik!

Ik heb tot 2 jaar terug hetzelfde beroep gehad als jouw schoonzusje Coco, en ik ben echt heel blij dat ik toen niet zwanger was! Zelfs zonder instabiele bekken lijkt me dat na een 20 weken niet meer te doen omdat je zo snel geneigd bent om meer te doen dan goed is voor je lichaam.

Volgens mij hoeft een bedrijfsarts zich niks aan te trekken van adviezen van andere medici zoals huisarts/fysio/psycholoog etc. Maar dat is het beeld wat ik erbij heb dus kan het zomaar (hopelijk) bij het verkeerde eind hebben.

Jammer dat je schoonzusje niet zo assertief is .. Ik snap het wel een klein beetje. Maar juist nu is het zo belangrijk om voor jezelf, je kindje en je lijf op te komen!

Ik zeg second opinion bij UWV, tenzij iemand met een beter idee komt.

Want fulltime op deze manier doorwerken lijkt mij echt too much ... Zo te langer is ze dadelijk uit de running na haar bevalling en wie weet gaan de klachten nooit meer weg! Dat zou helemaal erg zijn.
pi_110807976
Tinuviel LLM'er *O*

Coco *O* 12 weken!
SPOILER
Weer bij de vk geweest.
Gister was ik echt kapot, vannacht veel pijn gehad, nu nogsteeds erg moe + kramp.
Bloeddruk 115/70. En er wordt verwacht dat de baby nog wel even door gaat met groeien.. En dus nog even binnen blijft...

Voel me een beetje min vandaag, heb er eignl geen reden voor want alles is top met de beeb enzo O+ ..
pi_110808104
Zoe fijn dat alles goed was met je meisje O+ maar balen dat je je even een beetje min voelt. Zulke dagen/momenten kennen we allemaal denk ik. Geen aanwijsbare reden voor, maar af en toe voel je je gewoon zo. En niet zo vreemd ook als je zo moe bent en vannacht veel pijn en kramp hebt gehad.
Ga straks even liggen? Uurtje op de bank/in bed, kun je zo van bijtrekken! :*
pi_110808147
Wat was LLM ook alweer? :@
pi_110808221
Uhh ja moeder die mag gaan bevallen zeg maar .. weet even niet de directe afkorting :D
Dat je tijd kan zijn aangebroken :D
37 weken of later
pi_110808269
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:43 schreef bijtje84 het volgende:
Zoe fijn dat alles goed was met je meisje O+ maar balen dat je je even een beetje min voelt. Zulke dagen/momenten kennen we allemaal denk ik. Geen aanwijsbare reden voor, maar af en toe voel je je gewoon zo. En niet zo vreemd ook als je zo moe bent en vannacht veel pijn en kramp hebt gehad.
Ga straks even liggen? Uurtje op de bank/in bed, kun je zo van bijtrekken! :*
Heb je ook gelijk in :)

Das n goed idee, heb t gevoel alsof ik nog wel een dag kan slapen haha.
pi_110808333
quote:
5s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:44 schreef iamredleader het volgende:
Wat was LLM ook alweer? :@
Laatste Loodjes Mama ;)
pi_110808377
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:50 schreef bijtje84 het volgende:
Laatste Loodjes Mama ;)
Ah, dank je wel :)
pi_110808409
Doen Zoe! Ik moest mezelf er ook echt toe zetten hoor bij mijn eerste zwangerschap. Zelfs in de kraamweek nog dat ik af en toe tegen de kraamverzorgster zei van joh ga jij eens heel gauw tegen iemand anders zeuren over je middagslaapjes :P
Maar je hebt ze dan gewoon echt nodig! Je lichaam geeft gewoon zelf aan wanneer het teveel is geweest.
pi_110808424
LLM = Laatste loodjes moeder

Mijn papieren van de erkenning zijn echt kwijt..
oke.. nu rustig blijven en bedenken hoe ik dat straks ga zeggen!
Wie raakt dat nou kwijt? :@ :? :'(

Zoë je zei laatst dat je 's middags niet rust he, maar ik raad je echt aan om dat toch te doen.
Ook al ga je gewoon een uur op bed liggen met een boekje ofzo. MAar zet in elk geval je telefoon uit en geen deur opendoen. ECHT doen hoor!

Wel fijn dat alles goed gaat met de kleine O+
pi_110808476
Dat bedoelde ik ja .. Laatste Loodjes Moeder :D
pi_110808626
Hooi Dames.

Speedy en vrouw veel succes vandaag!
Zoë lekker rustig aan doen en je er gewoon aan overgeven.
Coco 12 weken
en Tinuviel je bent LLM :)

Hier vandaag ook 37 weken *O* toch ook wel erg blij dat ik die iniedergeval heb gehaald.

Vannacht een rare droom gehad over dat de kleine ineens een groei achterstand had en de longetjes niet goed waren en dat ze me daarvoor belde vanaf de poli omdat ze dat later pas daadwerkelijk besproken hadden. Wat een nare droom!

Vannacht veel gerommel gehad en om de 5 minuten enorme trekkingen naar mijn schaambeen en richting het midden van mijn onderrug naar een uurtje stopte dit. Wel heb ik een vraag of dat je voor je vliezen breken misschien wat gevoeld hebt ofzo? een bepaalde druk of dergelijke. Heb nu sinds vannacht een enorme druk net alsof er wat uit gaat hangen en gisteren ook getwijfeld of ik vruchtwater verlies had. moest nodig na de wc en telkens wanneer ik dacht klaar te zijn kwam er meer als ik opstond of teveel bewoog. Ook met op mijn hand blazen toch voelde het alsof het urine was.
pi_110809527
Covie weet je echt zeker dat je de papieren kwijt bent? Herinner je je de dag dat jullie gingen erkennen nog? Wat deed je toen je daarna thuis kwam? Weet je vriend wellicht waar ze gebleven zijn? Heb je ze al in je ziekenhuistas gestopt?
En troost je, ik geloof nooit dat je de eerste zult zijn ;) we hebben het hier over een document dat aan zwangere vrouwen meegegeven wordt he ;)

Sam, op een moment dat je niet hoeft te plassen, en je blaast dan op je hand, verlies je dan ook nog vocht?
Ik heb er geen ervaring mee helaas, nooit gebroken vliezen gehad, vk brak die bij mijn dochter pas toen ik 8cm ontsluiting had.
pi_110809792
Bijtje: echt een heel klein beetje maar er komt dan ooke en enorme druk op mijn blaas Opvangen is het echt te weinig voor en mijn urine is al zogoed als kleurloos sinds gisteren naja zetten de ween vandaag niet doro zal ik er morgen gewoon even naar vragen.
pi_110809912
Gisteren waren we bij vrienden die het niet eens worden over de achternaam van hun kindje, dus ik bedacht me toen opeens.. goh waar ligt dat papier eigenlijk van ons! :{

We zijn het gemeentehuis uitgelopen en ik had het papier in mijn hand, in de auto gaan zitten en daarna :? geen idee! In elk geval niet opgeborgen in het "belangrijke-papieren-laatje", ook niet bij de papieren van de verloskundige, ook niet in de map met algemene papieren en ondertussen weet ik ook dat in beide auto's het zelfs niet onder de voetmatten ligt en ook niet in één van mijn tassen.

Mijn vriend ligt nog in bed na zijn nachtdienst dus heb het niet gevraagd, ben ook een beetje zenuwachtig om het te moeten zeggen. :') :@

Ik ga even naar de hema... even wat anders doen inderdaad!

Sam bel even de verloskundige als je denkt dat het mogelijk vruchtwater is. Als het echt zo is kan je niet wachten tot morgen!!!
pi_110809976
Covie: anders misschien even het gemeentehuis bellen om te vragen wat je moet doen als je ze kwijt bent. denk vast wel dat ze er wat mee kunnen zoals bijtje al zegt ze worden meegegeven aan zwangere vrouwen die vergeten wel vaker dingen;)
pi_110810022
Ja als ik dat papier vandaag niet vind dan bel ik morgenvroeg meteen.
Maar voorlopig durf ik het nog even niet..
pi_110810047
Heb je die papieren naderhand nog nodig? Ik ben namelijk niet-zwanger al heel slecht met papieren. (Ik ben al een week op zoek naar het contract van mijn werk :@ )
pi_110810123
Volgens mij wat ik me ngo kan herrinderen moet je vriend die meenemen bij de aangifte van geboorte ophelia.
pi_110810516
Ja dat papier moet mee, anders kan de baby niet papa's achternaam krijgen.
Tenzij je zelf mee gaat naar de aangifte maar de meesten staan daar binnen 3 dagen na bevalling niet om te springen :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_110810761
Hm, zag het al op de site van de gemeente, moet daar maar even wat op gaan bedenken geloof ik... Idioot trouwens dat je samen naar de gemeente gaat om e.e.a. te regelen en daar vervolgens nog eens bewijs van mee moet gaan nemen. Echt, alles leggen ze vast en dit dan weer niet?
pi_110810962
Wat een geregel die erkenning. Ik heb me er nooit in verdiept omdat we getrouwd zijn. Maar ik ben ook een papieren-kwijtraker, dus ik leef met je mee Covi. En mijn contract heb ik gelukkig ook digitaal ;)

Vanmiddag weer een echo. Ben nu 7w2d. Ik ben weer heel benieuwd en vind het een beetje spannend. Maar ik ben heel de dag misselijk, moe en duizelig dus wat betreft hcg zit het wel goed :P
pi_110811158
Misschien moeten we toch maar even snel trouwen, scheelt een hoop gedoe :P
pi_110811193
Ja zo te horen ben ik blij dat ik getrouwd ben want ik ben ook nooit zo goed in die papierwinkel :D
pi_110811207
Nu kan het nog gratis;) ze willen dat namelijk af gaan schaffen.. Had het hier ook voorgesteld maar vriend wacht toch liever tot hij uit de schulden is. Bang dat ik anders mee ga betalen eraan. Hopelijk volgend jaar!
pi_110811402
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:12 schreef Sam1993 het volgende:
Nu kan het nog gratis;) ze willen dat namelijk af gaan schaffen.. Had het hier ook voorgesteld maar vriend wacht toch liever tot hij uit de schulden is. Bang dat ik anders mee ga betalen eraan. Hopelijk volgend jaar!
Dat is een hele verstandige beslissing van je vriend! Ik zou daar volledig in meegaan en niet pushen nu toch te trouwen. Gemeenschap van goederen is ook gemeenschap van schulden helaas.
The way you rock'n'roll
pi_110811521
Daarom hopelijk volgend jaar. hij is er bijna uit dus zou ook zonde zijn om de gok te nemen. daarbij zijn we nog jong.

Krampen komen weer aardig vaak. nu bezig in de gaten te houden hoevaak ze komen als dat lukt.
pi_110811968
Goed besluit Sam.. trouwen kan altijd nog!

Succes met timen!
pi_110812446
Poeh wat ben ik blij dat ik over een paar uurtjes weekend heb, vier dagen lang. Ik ben MOE.

Dat krijg je ervan als je wéér zo 18+ droomt over dezelfde persoon. Wat zou Freud daarvan zeggen? Vast niet veel goeds...
pi_110812584
Ist weer zover Sorbo? :9
Niet teveel details he .. zit hier op mijn werk anders moet ik mijn scherm weer afsluiten :') _O-
pi_110812684
Nou.. ik weet nog dat ik aan het winkelen was en toen kwam ik hem tegen. Ik zei hem dat ik zo'n last van mijn nek had en hij ging me wel even masseren. Dat escaleerde volledig uit de hand. :D Hij is er vandaag niet. Misschien maar beter.
pi_110812783
Kijkt ie je al raar aan tegenwoordig als ie op je werk verschijnt? _O-
pi_110812785
Loodje werk je in de zorg of moet je shiftdiensten draaien? Hoop dat het vanavond meevalt. Kun je nog bijslapen nu?

Covie, niet stressen. Wat bijtje zegt of rustig nadenken misschien dat je er dan op komt, waar ze het laatst zijn geweest. Ik ken het stressgevoel van alles wat je nog wil/ moet afmaken en de tijd dringt steeds mee

Twinkle, ik hoop dat het een goed gesprek was en dat je leidinggevende begrip heeft voor jouw plannen?

Net weer goedgekeurd bij de gyn. Alles is onveranderd sinds de laatste controle. Ik heb een 3kg beeb in me en net 2 boterhammen met omelette, champignons, maïs, olijven & kaas :P

Vanochtend een van mijn 3 frames voor de babykamer gevuld met stukje gordijnstof, ziet er mooi uit. Alleen ik weet niet of ik voor het andere frame dezelfde uitsnede wil of juist een andere en op welke afstand de frames ophangen. Twijfel namelijk of ik op het laatste stukje muur een frame wil of toch liever zo'n open kubus met iets erin?

Ook voor de gordijnen in de babykamer en in de woonkamer wou ik nog iets laten zomen. Vanochtend informatie ingehaald bij een winkel hier en die willen ¤12,5 per vierkante meter voor zoompjes en aan 2 kanten het innaaien van een ring. Dat lijkt me duur. :o
Ik wenste, dat ik iemand kende, die dat kon doen of dat ik het zelf kon. Wou ik ook graag af hebben voordat de beeb er is.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110812941
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:12 schreef Sam1993 het volgende:
Dat is onzin want als je onder huwelijksevoorwaarden trouwt heb je dat probleem niet :)
(betaal je je wel scheel aan notaris kosten ;))
pi_110813030
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Kijkt ie je al raar aan tegenwoordig als ie op je werk verschijnt? _O-
Nou eigenlijk gedraagt hij zich ineens zeer hoffelijk, waar ik eerst nauwelijks contact had. Dus ik zal wel iets uitstralen :')

En mijn man zich maar een breuk lachen.
pi_110813057
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:51 schreef Skoap het volgende:

[..]

Dat is onzin want als je onder huwelijksevoorwaarden trouwt heb je dat probleem niet :)
(betaal je je wel scheel aan notaris kosten ;))

Wat je dus beter maar niet kan doen als je al schulden hebt :P
pi_110813118
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:53 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Nou eigenlijk gedraagt hij zich ineens zeer hoffelijk, waar ik eerst nauwelijks contact had. Dus ik zal wel iets uitstralen :')

En mijn man zich maar een breuk lachen.
Fijn dat je man erom kan lachen Sorbo :P. Hier ook gekke dromen maar niet zoals bij jou, dat kan ik echt niet evenaren _O-

Sam, zoals Skoap zegt zouden huwelijkse voorwaarden een uitkomst kunnen zijn. Zo een contract kost je wel makkelijk ¤500-¤1000 afhankelijk van de tarieven die een advocaat hanteert, dus het is wel een dure "grap". En als je de erkenning al geregeld hebt, kun je idd beter de huidige schulden af betalen en nog even wachten :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110813148
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:54 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Wat je dus beter maar niet kan doen als je al schulden hebt :P
hehe, nou zeg dat.

Mijn man heeft ook nog een zut schulden.. (zijn 3 bedrijven gingen failliet)
En toen we bij de notaris zaten noemde hij onze voorwaarden "koude uitsluiting" is dat nou niet romantisch :')
pi_110813443
'Een goede meid is op haar toekomst voorbereid' O-)

Tuurlijk is het niet leuk en onromantisch .. maar uiteindelijk wel wijs om je voor dat soort dingen in te dekken als het effe kan.
pi_110813533
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef Tinuviel het volgende:
Hier ook gekke dromen maar niet zoals bij jou, dat kan ik echt niet evenaren _O-
Vertel? O-)
pi_110813688
Sam, spannend hoor! Wel fijn dat je de 37 weken hebt gehaald!

Verder nog niet echt bijgelezen :@

Om 16.00 uur de GUO (uitgebreide 20 wkn echo) en nu begin ik toch wel een beetje zenuwachtig te worden, mijn collega's worden er ook een Beetje hyper van :P
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_110813716
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 13:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja zo te horen ben ik blij dat ik getrouwd ben want ik ben ook nooit zo goed in die papierwinkel :D
Dit ja :D Ik ben ook een ramp in dat soort dingen :+
pi_110813854
En bedankt voor de feedback w.b. de bedrijfsarts. Zal schoonzusje straks een vragen of haar eigen arts geen contact kan opnemen met de bedrijfsarts (of zoals was voorgesteld: de fysio, daar is ze namelijk ook al geweest). Thx!

Ik ga om 15u overleg in. Dat is één van de weinige dingen die ik merk aan het zwanger zijn: ik ben echt heel erg moe tegen het eind van een werkdag. Gelukkig is mijn werk wel heel leuk, dat scheelt een hoop :) O+
pi_110813947
LeNeHe, ik wens je vast succes bij de 20 weken echo later vandaag.

Bespaart idd wel veel papierkraam zo'n huwelijk. Als je het van de onromantisch kant bekijkt :P

Vanochtend was ik moe, omdat ik gisternacht niet genoeg had geslapen vond ik. Nu ik zo kan gaan liggen en voel ik me ineens niet meer zo moe. Misschien komt het wel als ik op bed lig ;)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110814039
Ja Coco dat herken ik ok wel hoor.. zo aan het einde van de dag (ik werk van 7 tot half 4 .. dus voor mij is dit het einde) kak ik ook helemaal in hoor. Concentratie van 0,0 niks. Nog even een uurtje doorbikkelen.
pi_110814234
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:17 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja Coco dat herken ik ok wel hoor.. zo aan het einde van de dag (ik werk van 7 tot half 4 .. dus voor mij is dit het einde) kak ik ook helemaal in hoor. Concentratie van 0,0 niks. Nog even een uurtje doorbikkelen.
Zo ja, dat dus. Wordt een leuk overleg van 2 uur, straks :+
Gelukkig heb ik het dit blok (ben docent) relatief rustig vergeleken de andere blokken. Dat komt wel heel goed uit !

Gisteren besproken hoe we dat volgend schooljaar gaan opvangen. Ongeveer halverwege blok 1 val ik uit, dus afgesproken dat ik in blok 1 alleen mijn vervanger begeleid en ontwikkeltaken doe. Geen lessen dus. In blok 3 ben ik dan weer terug, als het goed is :) Binnenkort wordt de vacature uitgezet voor mijn vervanger, ben benieuwd :) Zit ook in de soll.commissie daarvoor, leuk! :D
pi_110815241
Heeft er iemand ervaring met temazepam tijdens de zwangerschap? heb deze dus dinsdag meegekregen en die moest ik om de dag een pakken. het zou een vrij licht middel zijn maar heb hier een volle 8 uur van out gelegen (is een inslaper) alleen un voel ik sinds woensdag ochtend mijn meissie een stuk minder. vandaag alleen vanmorgen om 7 uur nu niet meer. nou is het wel zo dat ze minder uitme heeft natuurlijk maar zit wel in tweestrijd of ik moet bellen naar de poli. Morgen om 3 uur namelijk toch ook een afspraak staan.
pi_110815365
Altijd bellen en nooit andere moeders om raad vragen als het om medische zaken gaat :P
pi_110815562
Bij twijfel altijd even bellen ja.

Ik ga morgen de vlos ook even bellen, voel me nog steeds niet veel beter en net belde mn werk weer wanneer ik weer kon beginnen. Wil toch even een check op bloeddruk enzo.. En even overleggen over wat zij denken. Misschien toch maar stoppen met 34 weken dan..
pi_110815726
Hmm benzohuppelepuppes zijn eigenlijk uti den boze tijdens zwangerschap.
Heb zelf voor mijn paniekstoornis een lading oxazepam en lorazepam in de kast liggen .. maar men heeft mij uitdrukkelijk verboden om dat spul in te nemen. Temazepam hoort volgens mij ook in dat rijtje thuis en het gevoel van dofheid en slaperigheid enzo kan ik onderstrepen.

Geen idee wat voor invleod het kan hebben op je kindje.
Wat raar dat een arts zoiets voorschrijft trouwens :? .. Tis niet dat hij bij jou over het hoofd kon zien datj e zwanger bent lijkt me want jij loopt op je einde.

Ik zou even de apotheek bellen of de arts die het voorgeschreven heeft :Y .. of de vk misschien nog wel beter :Y
pi_110815801
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:49 schreef Kleurdoos het volgende:
Altijd bellen en nooit andere moeders om raad vragen als het om medische zaken gaat :P
Dat dus!
I found myself alone,
pi_110815865
Zal toch even bellen dan. misschien dat iemand er ervaring mee heeft gehad en dat het niks was om mn zorgen om te maken zodoende de vraag;)

Twinkle gyneceloog heeft het voorgeschreven dus die is wel op de hoogte inderdaad;) het blijkt vaker voor geschreven te worden op het einde maar maak me wel een beetje ongerust.
  donderdag 26 april 2012 @ 15:05:17 #256
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_110815983
Sam, bellen. Nu.

LeNeHe: Heel veel succes zometeen. Ik hoop op een supergoede uitslag! :*
A grand adventure has begun.
pi_110816662
meot om 4 uur op depoli zijn dus ga nu snel even omkleden. laat jullie wat weten!
pi_110816706
Succes Sam!

Argh! Er hadden net een paar van die rotjochies tegen de plastic zakken die buiten liggen om opgehaald te worden, zitten stampen. :( Lag dus allerlei plastic toestanden door de straat! En dat het zo waait helpt dan ook niet echt mee. Ik heb de boel dus maar weer bij elkaar gevist en opgeveegd en nu heb ik lekker last van brandend maagzuur en m'n buik voelt aan alsof ik flinke buikspieroefeningen heb gedaan :')
vragen mag!
pi_110816717
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:21 schreef Vulpenballetje het volgende:
Succes Sam!
Dat!
pi_110816746
Wow 37 weken mijlpalen *O*.

Mijn jeans spant }:|

En ik wil ook ^), nu :')

En Sam, al bel je 100 keer naar de vk, beter teveel dan te weinig. Is sowieso een lastige periode nu voor jou en je wil ook echt geen risico nemen. Zeker als die kleine ineens zo weinig beweegt, da's vaak toch een teken om even aan de alarmbel te trekken! Ow dat deed je dus net

En fijne echo LeNeHe!
pi_110816913
Succes bij de echo Lenehe!
vragen mag!
  donderdag 26 april 2012 @ 15:54:58 #262
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_110818244
Succes bij de echo LeNeHe!

Sam, goed dat je hebt gebeld. Succes!

Verder ben ik totaal niet bijgelezen, dat ga ik vanavond maar weer eens proberen :).
pi_110818665
Goed dat je hebt gebeld Sam!

We zitten nu in de wachtkamer, het loopt hier meestal een halfuur uit dus kan ik nog even FoKken :D
I found myself alone,
pi_110818712
Misschien vraag ik mijn vriend ook wel ten huwelijk zo, en of we dat dan maandag gelijk even zullen regelen.

Dan hoef ik in elk geval niet te zeggen dat ik dat rotpapiertje kwijt ben :')

SPOILER: oh een beetje laat, maar het zat me toch ook een beetje dwars.
pi_110818768
LeNeHe succes zometeen! ^O^

Ik heb de papieren van de kraamzorg binnen, moet gewoon nu al aangeven of ik acht dagen of korter in het kraamhotel wil blijven. Dat durf ik echt nog niet te zeggen...
pi_110818999
Ben overigens benieuwd hoe de inleiding verloopt van speedy-vrouw!!

Lenehe ben benieuwd naar je echo O+ als het goed is lig je nu lekker je kleintje te bewonderen O+ O+
pi_110819368
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:52 schreef bijtje84 het volgende:
Doen Zoe! Ik moest mezelf er ook echt toe zetten hoor bij mijn eerste zwangerschap. Zelfs in de kraamweek nog dat ik af en toe tegen de kraamverzorgster zei van joh ga jij eens heel gauw tegen iemand anders zeuren over je middagslaapjes :P
Maar je hebt ze dan gewoon echt nodig! Je lichaam geeft gewoon zelf aan wanneer het teveel is geweest.
Lig nu al n hele tijd in bed, boek lezen,slapen en nu op de iPad :9
Nog steeds moe pff
En buikpijn :{. M'n huid voelt of t open scheurt & verder voelt ie zwaar enz
Maargoed, zal wel bij de laatste loodjes horen :@

Covie
:@ ja m'n vriend zegt het ook steeds, vind bankhangen zelf al wel rusten maar even in bed liggen is idd ook fijn :)

Hoop dat je de papieren vind!
Wij hebben de erkenning kort geleden pas geregeld en die brief gelijk in de ziekenhuis tas gedaan

Lenehe
Succes! :*

Sam
Ook succes!
pi_110819822
quote:
2s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:10 schreef covie het volgende:
Ben overigens benieuwd hoe de inleiding verloopt van speedy-vrouw!!

Lenehe ben benieuwd naar je echo O+ als het goed is lig je nu lekker je kleintje te bewonderen O+ O+
Was het maar zo, zitten nog steeds te wachten :Z

En Speedy idd! Spannend, ben ook wel benieuwd!
I found myself alone,
pi_110820734
Bummer Zoe.. -O- .. Doe rustig aan! :)
Het klinkt echt alsof het de laatste loodjes voor je zijn!
pi_110821165
Speedy
Hoop dat alles goed gaat!

Twinkle
:Y ga ik doen
Afgelopen week gelukkig een 'goede' week gehad, mag eignl ook niet klagen!
pi_110821331
Hoop ook echt dat 't niet lang meer duurt Zoë. Niet makkelijk zo. Gewoon luisteren naar je lijf, dat heeft meestal gelijk ;).

Ik ben die eerste futloze, constant misselijke periode ZO BEU! Aftellen: nog 2,5 weken en het zou moeten beteren...
pi_110822452
Liza
;) dat is zeker waar

:* hoop dat jij je ook snel beter voelt.
pi_110823991
Even gauw; alles was goed en het is nog steeds een meisje!
Vanavond zal ik proberen wat uitgebreider te reageren. Nu ben ik even :o :'( :D O+
I found myself alone,
  donderdag 26 april 2012 @ 18:11:40 #274
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_110824096
*O* Wat ontzettend fijn LeNeHe *O*
  donderdag 26 april 2012 @ 18:11:59 #275
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_110824103
*O* voor LeNeHe!
A grand adventure has begun.
pi_110824629
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:09 schreef LeNeHe het volgende:
Vanavond zal ik proberen wat uitgebreider te reageren. Nu ben ik even :o :'( :D O+
O+ *O* oh wat ben ik blij voor je! w/
pi_110824960
quote:
Wat fijn!! *O* *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110825228
Lenehe ben blij voor je!

Liza ik herken het .. was die periode ook zoooooo beu.. Ook ik dacht dat ik daar nooit meer vanaf zou komen maar sinds de 12 weken gaat het echt beetje bij beetje beter :Y .. Hoop het voor jou ook!
pi_110825250
Jeuj lenehe!!! *O* *O*

Dat zal wel ff heel mooi maar pittig zijn geweest denk ik :*
Tralalalaaa
pi_110825410
quote:
*O* *O* O+
pi_110825612
quote:
*O* O+ *O*
pi_110825974
LeNeHe wat fijn O+ *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_110826006
Hoi. Bloeddruk was eerst te hoog dus steekmetingen gedaan blwef daarbij rond de 107/65 hangen. Er zijn wel ademhalingsbewegingen die er niet perse hoeven te zijn maar geen kind bewegingen. Omdat ik morgen een afspraak heb moest ik dan maar terug komen. Waarom moest ik dan langskomen? Groei echo gedaan ze zit nu met groei op 39 weken.. Ben behoorlijk boos en ongerust dit aangegeven maar is niks mee gedaan. Ik lees vanavond bij zit nu in de bus na huis.
pi_110826051
Naja kind beweegt niet en toch een dag afwachten? :{
pi_110826124
Ze waren van mening dat ademhalingsbewegingen en een giede ctg genoeg waren. Huilen staat me nader dan het lachen. Kan ook pas morgen om 3 uur terrecht voor die afspraak
pi_110826278
Wat een bizar verhaal toch Sam. Dat klopt toch gewoon niet? Heb je op je strepen gestaan?
pi_110826438
Als ik het goed begrijp hebben ze een echo gemaakt en een ctg. Als die twee dingen aanleiding zouden geven om actie te ondernemen dan hadden ze dat vast wel gedaan. Of zie ik dat verkeerd?
pi_110826512
Ja en vriend heeft ook nog zikn mond open gedaan maar ze zouden morgen pas verder kijken. Maak me behoorlijk ongerust ik zal nieg de eerste zijn waarbij het mis is gegaan op het laatst
pi_110826553
Ik maak me gewoon een beetje zorgen omdat er blijkbaar geen beweging meer is, maar misschien overbodig?
Sowieso in de toestand van Sam zou ik het ergens ook wel terecht vinden moesten ze beslissen om 't baby'tje te laten komen nu. 37 weken en volgens meting zelfs 39 en Sam die zoveel last heeft...
pi_110827351
Sorbootje: je ziet het niet verkeerd. maar ik belde voor het feit dat ik geen leven voelde vanaf vanmorgen 7 uur en zowiuezo gisteren ook maar heel weinig. met de echo is gebleken dat ze gezond is maar inderdaad niet beweegt en 2 weken voor loopt. vervolgens sturen ze me naar boven omdat me bloeddruk te hoog is welke daarna rond 107/65 bleef hangen en word ik weer naar huis gestuurd zonder dat er verder is gekeken naar het niet bewegen. heb aangegevn me zorgen te maken e dat dat juist de rede was waarom ik kwam en werd gewoon afgescheept met dat ik morgen toch een afspraak had en dan maar verder moest laten kijken. En dat vind ik wel vreemd waarom lieten ze me dan komen aangezien ik aangegeven heb aan de telefoon dat er verder geen verranderingen waren met dinsdag buiten dat bewegen. Mij lijkt het gewoon niet dat het zo zou moeten gaan.
pi_110827523
Loop je alleen bij het ziekenhuis op controle? Anders zou je eventueel nog een dienstdoende vk kunnen bellen? Of een ander ziekenhuis voor een second opinion?
pi_110827694
Ik loop alleen onder behandeling van een gyneceloog ja. weet alleen neit of ik met de verloskundige die hier de nacontrole komt doen en me tot 20 weken heeft begeleid kan overleggen wat nou eigenlijk wel de bedoeling is laatste keer dat ik hun belde zeiden ze me contact op te nemen met het ziekenhuis omdat ik daar onder behandeling stond.
pi_110827872
bellen kan geen kwaad lijkt me. Toch? Aangeven dat je je niet serieus genomen voelt in je zorgen/ angsten.
  donderdag 26 april 2012 @ 19:40:43 #294
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_110828140
Ik heb dat ook gehad sam, een kindje dat niet bewoog, maar wel een briljante ctg.
Dus waarom je moest langskomen, stel dat de ctg niet goed was.... Ik werd ook naar huis gestuurd toen, moest dag erop terugkomen, dat was hetzelfde verhaal. Op een vrijdag, toen wel afgesproken dat we maandag zouden inleiden. Ik was toen zo'n 40 weken.
pi_110828393
*O* voor lenehe! :*

-O- Sam wat raar.. En frustrerend ook..
pi_110828492
Lenehe *O* *O* O+
The way you rock'n'roll
pi_110828534
quote:
Jippie *O*
pi_110828695
Ga mezelf naar de BBB-les slepen. Hopelijk hou ik het vol. Moet er van profiteren, nu ik nog op m'n buik kan liggen ;)...
pi_110828797
Marije: bedankt geeft me toch een ander gevoel erover om te weten dat het vaker zo voorkomt. morgen inderdaad terug en dan zullen we wel zien. maak me toch ngo wat zorgen dus ga zo maar gewoon rustig tv kijken ofzo wat afleiding zoeken.

Lenehe: gelukkig was alles goed!
  donderdag 26 april 2012 @ 19:58:50 #300
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_110829264
Het is gewoon vervelend Sam, want juist dat voelen van leven is een graadmeter en als dat wegvalt, wat heb je dan nog om te voelen als het niet meer goed gaat. Dus niet schromen gewoon weer te bellen als je het idee hebt dat het niet goed zit.
pi_110829319
Succes Sam, hopelijk gaat ze snel meer bewegen!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')