Doen!quote:Op woensdag 25 april 2012 10:13 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik voelde net weer voeten vlak onder mijn borstbeenhopelijk blijft dat even zo
ben wel zo duf als een konijn van al die pcm, dus ik ga maar eens een tukje doen... gewoon, omdat het kan (oudste stinkerd is op de opvang
)
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:17 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Anders ga ik misschien de geschiedenis in als "die domme Belg die niet kan tellen".
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:04 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Waarom? Das toch logisch
heb ik nú al! Laat staan jij als LLM
Als je een hempje aan doet, en dan de band erover heen, zakt ie niet af als het goed is.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:13 schreef Phaidra het volgende:
De buikbanden van mijn zwangerschapskleding beginnen strak te zitten en af te zakken. Ik heb zo geen geld (over) om nu nog nieuwe dingen te moeten kopen...
Vind ik echt niet okquote:Op woensdag 25 april 2012 10:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja een vriendin van mij had gisteren ook een lekkere opmerking. Onlangs is mijn beste vriendin bevallen (afgelopen vrijdag). Heb haar wel aan de telefoon gesproken enzo, ik ga er vanavond heen met een groot cadeau vanuit de hele vriedengroep. Heb haar expres met rust gelaten omdat ik denk dat ik daar behoefte aan zou hebben de eerste dagen. Wat doet die andere vriendin? Hup, zaterdagmiddag komt vriendin uit ziekenhuis, een uur later zit die andere vriendin daar... Nou goed, daar moet mijn beste vriendin zelf wat van zeggen natuurlijk als ze dat niet fijn vindt .. maar het kwam zo opdringerig op mij over.
Maar nu heeft dus die ene vriendin gisteren het cadeau gekocht wat we met zijn allen hadden beslist. Wel fijn dat zij dat kon regelen, daar niet van. Maar we kregen even de melding dat het allemaal wat duurder is uitgevallen (wat opzich ook geen probleem is natuurlijk), want zij bepaalde wel even dat zij vond dat die net bevallen vriendin wel wat extra's verdiende omdat die altijd klaar stond voor iedereen![]()
...
Dus ik: Sorry? We hebben met zijn allen een budget afgesproken om het voor iedereen betaalbaar te houden (er zijn nog studerenden onder ons).. En daarbij, wij staan allemaal klaar voor elkaar, dus dat was echt een rotopmerking!
Echt heel jammer .. probeer er boven te staan maar stiekem knaagt het enorm aan mijn zelfvertrouwen.
Nou dat zijn dan precies de winkels die ik op het oog hadquote:Op woensdag 25 april 2012 11:10 schreef Zoë23 het volgende:
Twinklejammer is dat.. Ze had zich ook aan het budget kunnen houden en zelf iets extra's kunnen kopen als ze dat nodig vond, zo heeft iedereen 't zelf in de hand wat hij/zij wil uitgeven toch?
Lief van je
Ik heb vaak n jurkje van King Louie aan (die rekt mooi mee zonder dat je dat ziet zegmaar). 2e hands via MP kun je die wel goedkoper krijgen.
Ik had die van mij al een tijdje vandaar dat ik m aan het uitrekken ben.
Die ik aanheb in t buikentopic is van de prenatal
Tshirt-jurkjes van de H&M rekken ook goed mee (heb normaal S, dat kon tot 30weken prima, later mt M besteld)
En verder de Hema![]()
Qua gewone tshirtjes vind ik de h&m ook fijn, en de shirtjes van Only rekken mee & na het wassen zijn ze gewoon weer terug in vorm
(heb ook wel voorgevormde zwschap shirts zegmaar, vind dat iets minder mooi omdat ik aan de bovenkant van m'n buik dan 'stof' over heb. Die vorm loopt niet helemaal gelijk zegmaar)
Goed!!! En sterk van je dat je dat meer en meer begint te durven!quote:Op woensdag 25 april 2012 11:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou ja ze heeft wel vaker van dat soort streken en eerst liet ik het wel over mijn kant gaan (ook opmerkingen van anderen), maar ik ben daar vooral het afgelopen jaar wel wat assertiever in geworden.
Zelfde als mijn directe collega, waar ik inmiddels anderhalf jaar mee samenwerk. Die gaat begin volgend jaar met pensioen als ik terug kom van mijn verlof (als alles goed gaat). Maar die kan zijn werk niet uit handen geven en vertrouwt mijn werk voor geen meter. Moesten we laatst iets doen, stuurt ie per mail: ja laat mij het maar doen want het moet wel goed gebeuren .. Ik denk: Pardon? Bleek dat ie even later ook nog een mail naar mijn leidinggevende had gestuurd en daar nog eens dunnetjes het verhaal over had gedaan. Die reply kreeg ik weer per ongeluk van mijn leidinggevende, anders had ik dat nooit geweten. Heb ik hem ook voor zijn schenen gegooid want ik vind dat echt not done.
Maar dat heb ik wel moeten leren![]()
Ik heb vorig jaar een coach gehad en die zei heel wijs: Twinkle, assertiviteit is iets waar je elke dag weer mee kunt oefenen. En soms zit het mee, en soms zit het even tegen.
Dat zinnetje houd ik altijd in gedachten als het even wat moeilijker gaat... en dat helpt!
Rondracen op je bureaustoel, van liiiiiiinks naar reeeeeeechts, dan verandert je houding toch een beetje, nee?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:18 schreef bijtje84 het volgende:
Twinkle irritant vind ik dat, als mensen zo zelf beslissingen gaan maken voor anderen. Er is niet voor niets iets afgesproken! Maar, dit betreft een hele vriendengroep, zijn er dan niet meer die zich hier aan irriteren?
En over assertiviteit, klopt helemaal. Dat kun je elke dag toepassen, en ik denk dat het ook absoluut te leren is.
Stomme collega trouwens....![]()
Bah ik ben mijn bureaustoel nu alweer zateen paar uur in nagenoeg dezelfde houding zitten is eigenlijk not done met mijn bekken nu. Maar ja, kan moeilijk elke tien minuten rond gaan wandelen op mijn werk, het werk moet ook daadwerkelijk nog wel af natuurlijk nu ik nog maar drie ochtenden werk.
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:21 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Rondracen op je bureaustoel, van liiiiiiinks naar reeeeeeechts, dan verandert je houding toch een beetje, nee?
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:23 schreef covie het volgende:
Twinkle dat mag idd niet aan je zelfvertrouwen gaan knagen hoor! En verder wat Zoë zegt. Waarom spreek je anders een budget af?![]()
Idd die kleding enzo gaat echt rot zitten nu, zelfs een paar zwangerschapsshirts ("u moet gewoon uw eigen maat kopen hoor") komen niet meer helemaal over mijn buik heen.
En die banden jeuken, en knellen en zakken af.![]()
Maar ga ook niks meer kopen hoor, loop gewoon zoveel mogelijk in sportbroeken. Heb er daar alleen nog 2 van bijgekocht bij de scapino.
Het is ook verschrikkelijk![]()
Ik heb nu echt lekker zittende onderbroeken, 's avonds draag ik een trui van mijn vriend en daarbij een sportbroek en gebreide sokken van oma.
Ik lek aan alle kanten (bloedneuzen, melk en slijm)
moet helpen met scheren down under.
Heerlijk zeg! zwanger zijn
Ik moet ook eerlijk zeggen dat zowel Martijn als ik het wel apart vonden dat de hartslag in het zhuis veel sneller 'leek' te gaanquote:Op woensdag 25 april 2012 11:54 schreef Marjolijntje het volgende:
Hihi, cocohet hartje van de baby is echt veeeel sneller dan je eigen hartslag hoor!
Ik ben net weer wakker, geslapen tot kwart over 11. En nu rustig aan het bijkomen met wat beschuitjes. Nog steeds die hoofdpijn, dat is wel echt naar.
En ik had ook mail van de Insiders! Ik mag ook Bavaria testen
Nee, alleen gisteren heel even gelukt. Daarna niet meer dus. Maar gaat binnenkort vast nog een keer lukken.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:58 schreef bijtje84 het volgende:
Hihi Coco ik vind t wel een goeie grapjoh kon jij toch niet weten!
Maar kun je het met de doppler nu wel goed vinden dan? Dan laat je het ze toch gewoon nog een keer horen.
Smaken? Oh? Interestingquote:Op woensdag 25 april 2012 12:01 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik had in het begin ook moeite met het vinden van de hartslag van de baby hoor
Bavaria 0,0%En volgens mij alle smaken, maar dat weet ik pas als ik de doos op kan halen
Ja, original, wit, rose en lemon!quote:Op woensdag 25 april 2012 12:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Smaken? Oh? Interesting![]()
![]()
Ik vind dingen testen altijd zo leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:22 schreef Kwisted het volgende:
Daar is ze dan
Wat een fijn gezichtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:34 schreef Skoap het volgende:
Ik ben vanmorgen bij de VK geweest en het hartje gehoordAlles was verder helemaal in orde!
Daar kun je je voor aanmelden en dan mag je nieuwe producten 'testen'. Doel is (voor de producten) om feedback te krijgen en mond-tot-mond reclame te genereren. Meer info.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:12 schreef bijtje84 het volgende:
Ik is een Doosch waarschijnlijk, maar wat is The Insiders??
Weet je, aan de ene kant snap ik best dat ze het niet leuk vindt. Maar inderdaad: houd dat dan lekker voor je!quote:Op woensdag 25 april 2012 12:15 schreef Xanteh het volgende:
Ik heb mijn broer proberen duidelijk te maken dat ik geen bezoek wil in het ziekenhuis en de eerste 1 a 2 dagen als ik thuis ben, maar volgens mij heeft hij het nog niet helemaal begrepen![]()
Schoonmoeders heeft eergisteren via manlief laten weten dat ze het niet leuk vindt dat zij niet bij de bevalling mag zijn en een vriendin wel. Fijn die stress aan het einde van je zwangerschap.
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:34 schreef Skoap het volgende:
Ik ben vanmorgen bij de VK geweest en het hartje gehoordAlles was verder helemaal in orde!
Haha Estrys! Zou dat t zijn?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:50 schreef Estrys het volgende:
Mijn moeder zei dat ze het vreselijk zou vinden om erbij te zijn. Je kind met zoveel pijn. Misschien is het daarom dat schoonmoeders dat zo graag willenDie willen je zien lijden.
Doet er iemand nog aan zwangerschapsgym of zoiets?
Ik had het er gisteren over. Vorige keer heb ik dat gedaan, dus heel nodig is het niet maar het leuke vind ik wel dat het nu hier in de (nieuwbouw)wijk zou zijn en ik dan ook weer mensen leer kennen.
Vorige keer deed ik een cursus met 1 partneravond. Maar gezien het succes van de vorige partneravond slaan we die dit keer maar overIk heb gehoord dat het nog dezelfde docente is. Ik vrees dat ze ons nog kent van die partneravond vier jaar geleden, of zouden er veel mannen flauwvallen tijdens een partneravond van de pufcursus
oh cool! Ja dat wil ik welquote:Op woensdag 25 april 2012 13:31 schreef Gerberaatje het volgende:
Skoapwil je mijn Angelsounds nog lenen? Ding ligt te verstoffen nu!
gebruik hem toch niet, aangezien ik regelmatig Ninjatrappen krijg heb ik zo'n idee dat het hartje het wel goed doet
Zwijmelend naar je eigen hartslag luisterenquote:Op woensdag 25 april 2012 13:40 schreef Skoap het volgende:
[..]
oh cool! Ja dat wil ik wel
Merk dat ik soms toch stiekem wel wat onzeker ben. Dus zo af en toe hartje luisteren zou wel erg leuk zijn
Ieuw!!quote:Op woensdag 25 april 2012 13:52 schreef bijtje84 het volgende:
Matzes met chocopasta?!Moet er echt niet aan denken hihi. Matzes zijn ontzettend lekker, maar dan met een laag boter en gelderse gekookte worst!!
![]()
![]()
Heeft ze zelf kinders?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:57 schreef Marjolijntje het volgende:
Leuk he, dat mens. En dat doet dan personeelszakenals er iemand op de verkeerde functie zit, is zij het wel. Ach, ik weet nu in ieder geval dat ik morgen en overmorgen niet gebeld ga worden
Ook wel weer fijn.
Ligt er aan of je de buurt bij elkaar gaat gillenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:04 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Heeft ze zelf kinders?
Voor de thuisbevallers met al 1 (of meerdere) andere kinderen: laten jullie die thuis verderhossen tijdens de bevalling, of worden die ook uitbesteed?
dat dus. Het idee dat er eentje wakker kan worden lijkt me niet zo prettig. En als het zoals de vorige keer gaat dan zoek ik ook nog oppas voor de burenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:17 schreef Vicky het volgende:
Mijn.man heeft Amber om 23.45 naar mijnouders gebracht. Ze was ws wel blijven slapen maar stel ze was wakker geworden.. Had ik niet zo fijn gevonden. Mijn moeder heeft har de volgende dag gebrcht.a
Ze is iig nog niet bevallen.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:41 schreef PureEvil het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat het nu met Sam is????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t is niet altijd leuk maar je leert er wel van door mensen er op te wijzen (soms hebben mensen het zelf ook niet door)
Ohhoop voor Sam dat t snel doorzet
[ Bericht 2% gewijzigd door Zoë23 op 25-04-2012 15:30:23 ]
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:21 schreef Thistleweed het volgende:
haha, oognip is voor detective aan het spelen![]()
Zo, nog maar 1 dag werken en dan.... verlof!! Zo, daar ben ik wel aan toe zeg, ben deze week begonnen met een flinke huilbui bij collega en leidinggevende dat ik die laatste vier dagen toch echt niet ging redden, leuk, die hormonen. Maar toch nog redelijk overleefd, nu morgen allen nog maar en dan hoef ik heeeel lang niet meer te werken.
Moet je eens proberen: ontbijtkoek met speculoospastaquote:Op woensdag 25 april 2012 15:22 schreef Zoë23 het volgende:
Weet je wat stiekem ook lekker is?
Eierkoeken met naturelchips erop
en ontbijtkoek met hagelslag
mmmmmontbijtkoek
Oei, niks bezeerd???quote:Op woensdag 25 april 2012 15:39 schreef Sorbootje het volgende:
Goed.
Het ene moment loop je van de balie richting je kantoor en het andere moment lig je op de grond met allemaal mensen om je heen. Flauwgevallen. Zomaar. Ik had genoeg gegeten, genoeg gedronken, bloeddruk is prima, ijzer is prima... en toch kukelde ik gewoon om.
Ik geloof dat ik me over vijf jaar nog geneer. Er stonden net zelfs twee man politie aan mn bureau, had iemand in paniek door mijn val op de overvalknop gedrukt
Ik weet alleen niet of het heel goed is voor de kilo's, die speculoospastaquote:Op woensdag 25 april 2012 15:40 schreef Zoë23 het volgende:
Gerberaatje
Haha m'n lief wil elke x al dat ik speculoospasta ga proberen![]()
Toch maar eens doen dus
Ohhleuk is dat
buikbaby's
Jateleurstellend is dat, maar zo leer je mensen wel goed kennen
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:39 schreef Sorbootje het volgende:
Goed.
Het ene moment loop je van de balie richting je kantoor en het andere moment lig je op de grond met allemaal mensen om je heen. Flauwgevallen. Zomaar. Ik had genoeg gegeten, genoeg gedronken, bloeddruk is prima, ijzer is prima... en toch kukelde ik gewoon om.
Ik geloof dat ik me over vijf jaar nog geneer. Er stonden net zelfs twee man politie aan mn bureau, had iemand in paniek door mijn val op de overvalknop gedrukt
Haha nouja chocopasta en hagelslag ook niet toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:41 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of het heel goed is voor de kilo's, die speculoospastatipje: neem de crispy
die is echt het lekkerst!
Ik heb lang niet alles gevolgd, dus op het risico af dat je het pas nog verteld hebt...quote:Op woensdag 25 april 2012 15:23 schreef Sam1993 het volgende:
Hooi.. kom net terug van de winkel. Weer even aan de wandel geweest,
Gisteren nog op de verloskamers geweest en die hebben me nu ander slaapmedicatie megegeven omdat ik anders te snel uitgeput zou zijn. Heb dus vannacht goed geslapen. krampen blijven en de pijn ook maar zit weinig verrandering in. Gebeurd er voor vrijdag niks moet ik vrijdag terug na de poli. ze hebben gisteren overwogen me toen al in te leiden maatr wilde het eerst zo proberen. GElukkig helpt het een beetje.
Nu afwachten want weet niet waar ik aan toeben. 3 gynecelogen zeggen me het einde van de week niet te halen en gister dus een die zei dat het nog een paar weken kon duren. iniedergeval zonder verranderen is het 8 mei zowiezo zover;) Sorry voro de laate update was ook pas laat beneden.
Ga nu even terug lezen naar wat er verder da afgelopen dagen is gebeurd!
okay thnxquote:Op woensdag 25 april 2012 15:49 schreef Sam1993 het volgende:
Nee ik ben morgen 37 weken. ik word 8 mei ingeleid i.v.m bekkeninstabiliteit en oververmoeidheid. loop nu al een paar dagen met ween en 2 cm ontsluiting rond wat niet vorderd en voor de nodige bijkomende frustraties en problemen zorgt.
gerberaatje: ga nu ook uit van 8 mei maar onbeuwst blijf je toch bezig met het feit dat er een aantal gynecelogen hebben gezegd het einde van de week niet te halen. Maar zolang ik nu wel redelijk slaap is het vast goed uit te houden tot 8 mei. kan dan een stuk beter met de pijn en ongemakken omgaan.
Is het geen oprekkende banden?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:13 schreef Solagratia het volgende:
Kun je met 7 weken al harde buiken hebben?
Jeetje Sorbo, heb je je niet bezeerd? Na je zere enkels nu ook nog andere blessures?
Joh, nergens voor nodig om je te schamen! Mee ophouden hoor!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:22 schreef Sorbootje het volgende:
ik heb me niet bezeerd en voel me nu -op vreselijke schaamte na- weer prima.
26 april is toch jouw UD?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef Roosje84 het volgende:
Sorbo jeetje dat zal schrikken zijn geweest, pas je wel goed op jullie...
Speedy en Sam succes!
Alle nieuwe zwangeren welkom... en wat een verhaal/cadeautje als je er pas met 21 weken achterkomt. Kan me heel goed voorstellen dat je geschrokken bent.
Zelfs al een uitgerekende datum in 2013.. Dan is die van mij alweer bijna 9 maanden...
Het liefste zou ik pas mensen bellen als de bevalling achter de rug is, maar afhankelijk van wanneer de kleine komt zullen we toch oppas moeten hebben voor grote broer. (Die is nu bij zijn vader) Dus stiekem hoop ik dat beebje nog deze week komt.
Vandaag ook weer bij de verloskundige geweest en weer een sticker verdient.
voor alle mijlpalen
en en en en en en en...
![]()
voor mijn eigen mijlpaal der mijpalen 40 weken!!!!
![]()
Was het zo erg?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is schrikken sorbo ik viel flauw tijdens een rondleiding in paleis soestdijk. Ik schaamde mij ook diep.
Goed opgemerkt, sherlockquote:Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
26 april is toch jouw UD?Of klopt de OP niet?
ah zoquote:Op woensdag 25 april 2012 16:50 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Goed opgemerkt, sherlock![]()
Nee OP klopt niet, maar heb het nooit laten aanpassen
Mijn eigen berekening was de 25e, eerste echo de 26e, tweede echo met 12,5 wk was de 25e dus de verloskundige heeft gewoon de 25e aangehouden. Ik heb me alleen na de eerste reguliere echo in het lijstje laten zetten.
Vaak is het zo dat ze pas na 38 weken in willen leiden als het mogelijk is, omdat er dan betere kansen zijn voor de borstvoeding, tenminste, dat zeiden ze in Nieuwegein.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:46 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik heb lang niet alles gevolgd, dus op het risico af dat je het pas nog verteld hebt...
waarom word je dan al ingeleid? ik ben nieuwsgierig, sorry![]()
je bent nog geen 37 weken nu toch of wel?
Je hoeft je toch nergens voor te schamen! Gelukkig heb je je niet bezeerd.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:22 schreef Sorbootje het volgende:
ik heb me niet bezeerd en voel me nu -op vreselijke schaamte na- weer prima.
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:35 schreef Thistleweed het volgende:
Wat ook nog wel helpt is er flink bij steunen en kreunen zodat ik in ieder geval niet de enige ben die wakker wordt omdat ik me om moest draaiendie arme man van mij, haha
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:45 schreef Labelloo het volgende:
Sorbo dat is schrikken! Gelukkig is het goed gegaan!
En in het vorige topic las ik nog een vraag van een nieuwsgierige Gerbera!Maar ik houd het geslacht echt nog even geheim!
Al is het niet altijd even makkelijk!
Nee tis in principe gewoon tijdelijk. Tot.mn verlof.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:19 schreef Troeta het volgende:
oei Sorbo, wat raar dat je zomaar flauw viel. Gelukkig zonder schade en schande terechtgekomen.
ben ooit 1x flauwgevallen en vond dat zo vreemd, ik dacht dat ik blind werd, lol
Sonnetje, ga je 1 dag per week in de ziektewet? of blijf je voor altijd 1 dag minder werken?
Sterrenmunt, nog gefeliciteerd met je zwangerschap en die echo kan idd dan al. Als je zo snel mogelijk een afspraak maakt is er ook nog zat plek.
Ik moet me er nog even in verdiepen hoe t precies moet (leuke van mn werk is dat ik t zelf moet regelenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:32 schreef mefke79 het volgende:
Sonnetje, ik zou gewoon kiezen voor ziekmelden, kost jou en je werkgever niets, geld komt van het UWV.
Haha psiesquote:Op woensdag 25 april 2012 22:07 schreef Troeta het volgende:
haha moet je straks een dag extra werken om dat allemaal uit te zoeken.
Stop je 6 weken van te voren? Dan hoef je niet zo lang meer toch?
Wist niet dat je zoveel last had, sterkte er mee![]()
Kan best sterrenmunt, helpt een kopje thee niet?
Ik heb veel last van bandenpijn sinds ik heb gerend, maar ik heb een bekkenband die goed helpt. Vergeet hem alleen steeds om te doen.
Nee hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 09:00 schreef covie het volgende:
Ben ik er ouderwets als ik mijn ontbijtkoek gewoon met boter eet?
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:16 schreef Tinuviel het volgende:
Ik ben vandaag 37 weken, dat geeft enorm rust & een goed gevoeldat het nu echt gauw zo ver is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer bij de vk geweest.
Gister was ik echt kapot, vannacht veel pijn gehad, nu nogsteeds erg moe + kramp.
Bloeddruk 115/70. En er wordt verwacht dat de baby nog wel even door gaat met groeien.. En dus nog even binnen blijft...
Voel me een beetje min vandaag, heb er eignl geen reden voor want alles is top met de beeb enzo..
Heb je ook gelijk inquote:Op donderdag 26 april 2012 11:43 schreef bijtje84 het volgende:
Zoe fijn dat alles goed was met je meisjemaar balen dat je je even een beetje min voelt. Zulke dagen/momenten kennen we allemaal denk ik. Geen aanwijsbare reden voor, maar af en toe voel je je gewoon zo. En niet zo vreemd ook als je zo moe bent en vannacht veel pijn en kramp hebt gehad.
Ga straks even liggen? Uurtje op de bank/in bed, kun je zo van bijtrekken!
Dat is een hele verstandige beslissing van je vriend! Ik zou daar volledig in meegaan en niet pushen nu toch te trouwen. Gemeenschap van goederen is ook gemeenschap van schulden helaas.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:12 schreef Sam1993 het volgende:
Nu kan het nog gratis;) ze willen dat namelijk af gaan schaffen.. Had het hier ook voorgesteld maar vriend wacht toch liever tot hij uit de schulden is. Bang dat ik anders mee ga betalen eraan. Hopelijk volgend jaar!
Dat is onzin want als je onder huwelijksevoorwaarden trouwt heb je dat probleem nietquote:Op donderdag 26 april 2012 13:12 schreef Sam1993 het volgende:
Nu kan het nog gratis;) ze willen dat namelijk af gaan schaffen.. Had het hier ook voorgesteld maar vriend wacht toch liever tot hij uit de schulden is. Bang dat ik anders mee ga betalen eraan. Hopelijk volgend jaar!
Nou eigenlijk gedraagt hij zich ineens zeer hoffelijk, waar ik eerst nauwelijks contact had. Dus ik zal wel iets uitstralenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Kijkt ie je al raar aan tegenwoordig als ie op je werk verschijnt?
Wat je dus beter maar niet kan doen als je al schulden hebtquote:Op donderdag 26 april 2012 13:51 schreef Skoap het volgende:
[..]
Dat is onzin want als je onder huwelijksevoorwaarden trouwt heb je dat probleem niet
(betaal je je wel scheel aan notaris kosten)
Fijn dat je man erom kan lachen Sorboquote:Op donderdag 26 april 2012 13:53 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Nou eigenlijk gedraagt hij zich ineens zeer hoffelijk, waar ik eerst nauwelijks contact had. Dus ik zal wel iets uitstralen![]()
En mijn man zich maar een breuk lachen.
hehe, nou zeg dat.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:54 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Wat je dus beter maar niet kan doen als je al schulden hebt
Vertel?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef Tinuviel het volgende:
Hier ook gekke dromen maar niet zoals bij jou, dat kan ik echt niet evenaren![]()
Dit jaquote:Op donderdag 26 april 2012 13:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja zo te horen ben ik blij dat ik getrouwd ben want ik ben ook nooit zo goed in die papierwinkel
Zo ja, dat dus. Wordt een leuk overleg van 2 uur, straksquote:Op donderdag 26 april 2012 14:17 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja Coco dat herken ik ok wel hoor.. zo aan het einde van de dag (ik werk van 7 tot half 4 .. dus voor mij is dit het einde) kak ik ook helemaal in hoor. Concentratie van 0,0 niks. Nog even een uurtje doorbikkelen.
Dat dus!quote:Op donderdag 26 april 2012 14:49 schreef Kleurdoos het volgende:
Altijd bellen en nooit andere moeders om raad vragen als het om medische zaken gaat
SPOILER: oh een beetje laat, maar het zat me toch ook een beetje dwars.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lig nu al n hele tijd in bed, boek lezen,slapen en nu op de iPadquote:Op donderdag 26 april 2012 11:52 schreef bijtje84 het volgende:
Doen Zoe! Ik moest mezelf er ook echt toe zetten hoor bij mijn eerste zwangerschap. Zelfs in de kraamweek nog dat ik af en toe tegen de kraamverzorgster zei van joh ga jij eens heel gauw tegen iemand anders zeuren over je middagslaapjes![]()
Maar je hebt ze dan gewoon echt nodig! Je lichaam geeft gewoon zelf aan wanneer het teveel is geweest.
Was het maar zo, zitten nog steeds te wachtenquote:Op donderdag 26 april 2012 16:10 schreef covie het volgende:
Ben overigens benieuwd hoe de inleiding verloopt van speedy-vrouw!!
Lenehe ben benieuwd naar je echoals het goed is lig je nu lekker je kleintje te bewonderen
![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:09 schreef LeNeHe het volgende:
Even gauw; alles was goed en het is nog steeds een meisje!
Vanavond zal ik proberen wat uitgebreider te reageren. Nu ben ik even![]()
![]()
![]()
Wat fijn!!quote:Op donderdag 26 april 2012 18:09 schreef LeNeHe het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jippiequote:Op donderdag 26 april 2012 18:09 schreef LeNeHe het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |