abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110815365
Altijd bellen en nooit andere moeders om raad vragen als het om medische zaken gaat :P
pi_110815562
Bij twijfel altijd even bellen ja.

Ik ga morgen de vlos ook even bellen, voel me nog steeds niet veel beter en net belde mn werk weer wanneer ik weer kon beginnen. Wil toch even een check op bloeddruk enzo.. En even overleggen over wat zij denken. Misschien toch maar stoppen met 34 weken dan..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110815726
Hmm benzohuppelepuppes zijn eigenlijk uti den boze tijdens zwangerschap.
Heb zelf voor mijn paniekstoornis een lading oxazepam en lorazepam in de kast liggen .. maar men heeft mij uitdrukkelijk verboden om dat spul in te nemen. Temazepam hoort volgens mij ook in dat rijtje thuis en het gevoel van dofheid en slaperigheid enzo kan ik onderstrepen.

Geen idee wat voor invleod het kan hebben op je kindje.
Wat raar dat een arts zoiets voorschrijft trouwens :? .. Tis niet dat hij bij jou over het hoofd kon zien datj e zwanger bent lijkt me want jij loopt op je einde.

Ik zou even de apotheek bellen of de arts die het voorgeschreven heeft :Y .. of de vk misschien nog wel beter :Y
pi_110815801
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 14:49 schreef Kleurdoos het volgende:
Altijd bellen en nooit andere moeders om raad vragen als het om medische zaken gaat :P
Dat dus!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_110815865
Zal toch even bellen dan. misschien dat iemand er ervaring mee heeft gehad en dat het niks was om mn zorgen om te maken zodoende de vraag;)

Twinkle gyneceloog heeft het voorgeschreven dus die is wel op de hoogte inderdaad;) het blijkt vaker voor geschreven te worden op het einde maar maak me wel een beetje ongerust.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  donderdag 26 april 2012 @ 15:05:17 #256
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_110815983
Sam, bellen. Nu.

LeNeHe: Heel veel succes zometeen. Ik hoop op een supergoede uitslag! :*
A grand adventure has begun.
pi_110816662
meot om 4 uur op depoli zijn dus ga nu snel even omkleden. laat jullie wat weten!
pi_110816706
Succes Sam!

Argh! Er hadden net een paar van die rotjochies tegen de plastic zakken die buiten liggen om opgehaald te worden, zitten stampen. :( Lag dus allerlei plastic toestanden door de straat! En dat het zo waait helpt dan ook niet echt mee. Ik heb de boel dus maar weer bij elkaar gevist en opgeveegd en nu heb ik lekker last van brandend maagzuur en m'n buik voelt aan alsof ik flinke buikspieroefeningen heb gedaan :')
vragen mag!
pi_110816717
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 15:21 schreef Vulpenballetje het volgende:
Succes Sam!
Dat!
pi_110816746
Wow 37 weken mijlpalen *O*.

Mijn jeans spant }:|

En ik wil ook ^), nu :')

En Sam, al bel je 100 keer naar de vk, beter teveel dan te weinig. Is sowieso een lastige periode nu voor jou en je wil ook echt geen risico nemen. Zeker als die kleine ineens zo weinig beweegt, da's vaak toch een teken om even aan de alarmbel te trekken! Ow dat deed je dus net

En fijne echo LeNeHe!
pi_110816913
Succes bij de echo Lenehe!
vragen mag!
  donderdag 26 april 2012 @ 15:54:58 #262
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_110818244
Succes bij de echo LeNeHe!

Sam, goed dat je hebt gebeld. Succes!

Verder ben ik totaal niet bijgelezen, dat ga ik vanavond maar weer eens proberen :).
pi_110818665
Goed dat je hebt gebeld Sam!

We zitten nu in de wachtkamer, het loopt hier meestal een halfuur uit dus kan ik nog even FoKken :D
I found myself alone,
pi_110818712
Misschien vraag ik mijn vriend ook wel ten huwelijk zo, en of we dat dan maandag gelijk even zullen regelen.

Dan hoef ik in elk geval niet te zeggen dat ik dat rotpapiertje kwijt ben :')

SPOILER: oh een beetje laat, maar het zat me toch ook een beetje dwars.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110818768
LeNeHe succes zometeen! ^O^

Ik heb de papieren van de kraamzorg binnen, moet gewoon nu al aangeven of ik acht dagen of korter in het kraamhotel wil blijven. Dat durf ik echt nog niet te zeggen...
pi_110818999
Ben overigens benieuwd hoe de inleiding verloopt van speedy-vrouw!!

Lenehe ben benieuwd naar je echo O+ als het goed is lig je nu lekker je kleintje te bewonderen O+ O+
pi_110819368
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:52 schreef bijtje84 het volgende:
Doen Zoe! Ik moest mezelf er ook echt toe zetten hoor bij mijn eerste zwangerschap. Zelfs in de kraamweek nog dat ik af en toe tegen de kraamverzorgster zei van joh ga jij eens heel gauw tegen iemand anders zeuren over je middagslaapjes :P
Maar je hebt ze dan gewoon echt nodig! Je lichaam geeft gewoon zelf aan wanneer het teveel is geweest.
Lig nu al n hele tijd in bed, boek lezen,slapen en nu op de iPad :9
Nog steeds moe pff
En buikpijn :{. M'n huid voelt of t open scheurt & verder voelt ie zwaar enz
Maargoed, zal wel bij de laatste loodjes horen :@

Covie
:@ ja m'n vriend zegt het ook steeds, vind bankhangen zelf al wel rusten maar even in bed liggen is idd ook fijn :)

Hoop dat je de papieren vind!
Wij hebben de erkenning kort geleden pas geregeld en die brief gelijk in de ziekenhuis tas gedaan

Lenehe
Succes! :*

Sam
Ook succes!
pi_110819822
quote:
2s.gif Op donderdag 26 april 2012 16:10 schreef covie het volgende:
Ben overigens benieuwd hoe de inleiding verloopt van speedy-vrouw!!

Lenehe ben benieuwd naar je echo O+ als het goed is lig je nu lekker je kleintje te bewonderen O+ O+
Was het maar zo, zitten nog steeds te wachten :Z

En Speedy idd! Spannend, ben ook wel benieuwd!
I found myself alone,
pi_110820734
Bummer Zoe.. -O- .. Doe rustig aan! :)
Het klinkt echt alsof het de laatste loodjes voor je zijn!
pi_110821165
Speedy
Hoop dat alles goed gaat!

Twinkle
:Y ga ik doen
Afgelopen week gelukkig een 'goede' week gehad, mag eignl ook niet klagen!
pi_110821331
Hoop ook echt dat 't niet lang meer duurt Zoë. Niet makkelijk zo. Gewoon luisteren naar je lijf, dat heeft meestal gelijk ;).

Ik ben die eerste futloze, constant misselijke periode ZO BEU! Aftellen: nog 2,5 weken en het zou moeten beteren...
pi_110822452
Liza
;) dat is zeker waar

:* hoop dat jij je ook snel beter voelt.
pi_110823991
Even gauw; alles was goed en het is nog steeds een meisje!
Vanavond zal ik proberen wat uitgebreider te reageren. Nu ben ik even :o :'( :D O+
I found myself alone,
  donderdag 26 april 2012 @ 18:11:40 #274
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_110824096
*O* Wat ontzettend fijn LeNeHe *O*
  donderdag 26 april 2012 @ 18:11:59 #275
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_110824103
*O* voor LeNeHe!
A grand adventure has begun.
pi_110824629
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2012 18:09 schreef LeNeHe het volgende:
Vanavond zal ik proberen wat uitgebreider te reageren. Nu ben ik even :o :'( :D O+
O+ *O* oh wat ben ik blij voor je! w/
pi_110824960
quote:
Wat fijn!! *O* *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110825228
Lenehe ben blij voor je!

Liza ik herken het .. was die periode ook zoooooo beu.. Ook ik dacht dat ik daar nooit meer vanaf zou komen maar sinds de 12 weken gaat het echt beetje bij beetje beter :Y .. Hoop het voor jou ook!
pi_110825250
Jeuj lenehe!!! *O* *O*

Dat zal wel ff heel mooi maar pittig zijn geweest denk ik :*
Tralalalaaa
pi_110825410
quote:
*O* *O* O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_110825612
quote:
*O* O+ *O*
pi_110825974
LeNeHe wat fijn O+ *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_110826006
Hoi. Bloeddruk was eerst te hoog dus steekmetingen gedaan blwef daarbij rond de 107/65 hangen. Er zijn wel ademhalingsbewegingen die er niet perse hoeven te zijn maar geen kind bewegingen. Omdat ik morgen een afspraak heb moest ik dan maar terug komen. Waarom moest ik dan langskomen? Groei echo gedaan ze zit nu met groei op 39 weken.. Ben behoorlijk boos en ongerust dit aangegeven maar is niks mee gedaan. Ik lees vanavond bij zit nu in de bus na huis.
pi_110826051
Naja kind beweegt niet en toch een dag afwachten? :{
pi_110826124
Ze waren van mening dat ademhalingsbewegingen en een giede ctg genoeg waren. Huilen staat me nader dan het lachen. Kan ook pas morgen om 3 uur terrecht voor die afspraak
pi_110826278
Wat een bizar verhaal toch Sam. Dat klopt toch gewoon niet? Heb je op je strepen gestaan?
pi_110826438
Als ik het goed begrijp hebben ze een echo gemaakt en een ctg. Als die twee dingen aanleiding zouden geven om actie te ondernemen dan hadden ze dat vast wel gedaan. Of zie ik dat verkeerd?
pi_110826512
Ja en vriend heeft ook nog zikn mond open gedaan maar ze zouden morgen pas verder kijken. Maak me behoorlijk ongerust ik zal nieg de eerste zijn waarbij het mis is gegaan op het laatst
pi_110826553
Ik maak me gewoon een beetje zorgen omdat er blijkbaar geen beweging meer is, maar misschien overbodig?
Sowieso in de toestand van Sam zou ik het ergens ook wel terecht vinden moesten ze beslissen om 't baby'tje te laten komen nu. 37 weken en volgens meting zelfs 39 en Sam die zoveel last heeft...
pi_110827351
Sorbootje: je ziet het niet verkeerd. maar ik belde voor het feit dat ik geen leven voelde vanaf vanmorgen 7 uur en zowiuezo gisteren ook maar heel weinig. met de echo is gebleken dat ze gezond is maar inderdaad niet beweegt en 2 weken voor loopt. vervolgens sturen ze me naar boven omdat me bloeddruk te hoog is welke daarna rond 107/65 bleef hangen en word ik weer naar huis gestuurd zonder dat er verder is gekeken naar het niet bewegen. heb aangegevn me zorgen te maken e dat dat juist de rede was waarom ik kwam en werd gewoon afgescheept met dat ik morgen toch een afspraak had en dan maar verder moest laten kijken. En dat vind ik wel vreemd waarom lieten ze me dan komen aangezien ik aangegeven heb aan de telefoon dat er verder geen verranderingen waren met dinsdag buiten dat bewegen. Mij lijkt het gewoon niet dat het zo zou moeten gaan.
pi_110827523
Loop je alleen bij het ziekenhuis op controle? Anders zou je eventueel nog een dienstdoende vk kunnen bellen? Of een ander ziekenhuis voor een second opinion?
pi_110827694
Ik loop alleen onder behandeling van een gyneceloog ja. weet alleen neit of ik met de verloskundige die hier de nacontrole komt doen en me tot 20 weken heeft begeleid kan overleggen wat nou eigenlijk wel de bedoeling is laatste keer dat ik hun belde zeiden ze me contact op te nemen met het ziekenhuis omdat ik daar onder behandeling stond.
pi_110827872
bellen kan geen kwaad lijkt me. Toch? Aangeven dat je je niet serieus genomen voelt in je zorgen/ angsten.
  donderdag 26 april 2012 @ 19:40:43 #294
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_110828140
Ik heb dat ook gehad sam, een kindje dat niet bewoog, maar wel een briljante ctg.
Dus waarom je moest langskomen, stel dat de ctg niet goed was.... Ik werd ook naar huis gestuurd toen, moest dag erop terugkomen, dat was hetzelfde verhaal. Op een vrijdag, toen wel afgesproken dat we maandag zouden inleiden. Ik was toen zo'n 40 weken.
pi_110828393
*O* voor lenehe! :*

-O- Sam wat raar.. En frustrerend ook..
pi_110828492
Lenehe *O* *O* O+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_110828534
quote:
Jippie *O*
pi_110828695
Ga mezelf naar de BBB-les slepen. Hopelijk hou ik het vol. Moet er van profiteren, nu ik nog op m'n buik kan liggen ;)...
pi_110828797
Marije: bedankt geeft me toch een ander gevoel erover om te weten dat het vaker zo voorkomt. morgen inderdaad terug en dan zullen we wel zien. maak me toch ngo wat zorgen dus ga zo maar gewoon rustig tv kijken ofzo wat afleiding zoeken.

Lenehe: gelukkig was alles goed!
  donderdag 26 april 2012 @ 19:58:50 #300
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_110829264
Het is gewoon vervelend Sam, want juist dat voelen van leven is een graadmeter en als dat wegvalt, wat heb je dan nog om te voelen als het niet meer goed gaat. Dus niet schromen gewoon weer te bellen als je het idee hebt dat het niet goed zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')