abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110807233
Vandaag precies 12 weken! Yay :)

Speedy, succes vandaag!

Tinuviel, llm! Hurray *O*

Iemand ervaring met bedrijfsartsen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110807486
Spannend Twinkle, hopelijk kan je leidinggevende zich vinden in jullie plan!

Coco *O* 12 weken!! Lekker gevoel he?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110807508
Tinu 37 weken *O*

Coco 12 weken *O*

Geen ervaring met bedrijfsartsen hier gelukkig.
pi_110807907
O jeej een eigenwijze bedrijfsarts.. da's altijd mijn schrik!

Ik heb tot 2 jaar terug hetzelfde beroep gehad als jouw schoonzusje Coco, en ik ben echt heel blij dat ik toen niet zwanger was! Zelfs zonder instabiele bekken lijkt me dat na een 20 weken niet meer te doen omdat je zo snel geneigd bent om meer te doen dan goed is voor je lichaam.

Volgens mij hoeft een bedrijfsarts zich niks aan te trekken van adviezen van andere medici zoals huisarts/fysio/psycholoog etc. Maar dat is het beeld wat ik erbij heb dus kan het zomaar (hopelijk) bij het verkeerde eind hebben.

Jammer dat je schoonzusje niet zo assertief is .. Ik snap het wel een klein beetje. Maar juist nu is het zo belangrijk om voor jezelf, je kindje en je lijf op te komen!

Ik zeg second opinion bij UWV, tenzij iemand met een beter idee komt.

Want fulltime op deze manier doorwerken lijkt mij echt too much ... Zo te langer is ze dadelijk uit de running na haar bevalling en wie weet gaan de klachten nooit meer weg! Dat zou helemaal erg zijn.
pi_110807976
Tinuviel LLM'er *O*

Coco *O* 12 weken!
SPOILER
Weer bij de vk geweest.
Gister was ik echt kapot, vannacht veel pijn gehad, nu nogsteeds erg moe + kramp.
Bloeddruk 115/70. En er wordt verwacht dat de baby nog wel even door gaat met groeien.. En dus nog even binnen blijft...

Voel me een beetje min vandaag, heb er eignl geen reden voor want alles is top met de beeb enzo O+ ..
pi_110808104
Zoe fijn dat alles goed was met je meisje O+ maar balen dat je je even een beetje min voelt. Zulke dagen/momenten kennen we allemaal denk ik. Geen aanwijsbare reden voor, maar af en toe voel je je gewoon zo. En niet zo vreemd ook als je zo moe bent en vannacht veel pijn en kramp hebt gehad.
Ga straks even liggen? Uurtje op de bank/in bed, kun je zo van bijtrekken! :*
pi_110808147
Wat was LLM ook alweer? :@
pi_110808221
Uhh ja moeder die mag gaan bevallen zeg maar .. weet even niet de directe afkorting :D
Dat je tijd kan zijn aangebroken :D
37 weken of later
pi_110808269
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:43 schreef bijtje84 het volgende:
Zoe fijn dat alles goed was met je meisje O+ maar balen dat je je even een beetje min voelt. Zulke dagen/momenten kennen we allemaal denk ik. Geen aanwijsbare reden voor, maar af en toe voel je je gewoon zo. En niet zo vreemd ook als je zo moe bent en vannacht veel pijn en kramp hebt gehad.
Ga straks even liggen? Uurtje op de bank/in bed, kun je zo van bijtrekken! :*
Heb je ook gelijk in :)

Das n goed idee, heb t gevoel alsof ik nog wel een dag kan slapen haha.
pi_110808333
quote:
5s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:44 schreef iamredleader het volgende:
Wat was LLM ook alweer? :@
Laatste Loodjes Mama ;)
pi_110808377
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 11:50 schreef bijtje84 het volgende:
Laatste Loodjes Mama ;)
Ah, dank je wel :)
pi_110808409
Doen Zoe! Ik moest mezelf er ook echt toe zetten hoor bij mijn eerste zwangerschap. Zelfs in de kraamweek nog dat ik af en toe tegen de kraamverzorgster zei van joh ga jij eens heel gauw tegen iemand anders zeuren over je middagslaapjes :P
Maar je hebt ze dan gewoon echt nodig! Je lichaam geeft gewoon zelf aan wanneer het teveel is geweest.
pi_110808424
LLM = Laatste loodjes moeder

Mijn papieren van de erkenning zijn echt kwijt..
oke.. nu rustig blijven en bedenken hoe ik dat straks ga zeggen!
Wie raakt dat nou kwijt? :@ :? :'(

Zoë je zei laatst dat je 's middags niet rust he, maar ik raad je echt aan om dat toch te doen.
Ook al ga je gewoon een uur op bed liggen met een boekje ofzo. MAar zet in elk geval je telefoon uit en geen deur opendoen. ECHT doen hoor!

Wel fijn dat alles goed gaat met de kleine O+
pi_110808476
Dat bedoelde ik ja .. Laatste Loodjes Moeder :D
pi_110808626
Hooi Dames.

Speedy en vrouw veel succes vandaag!
Zoë lekker rustig aan doen en je er gewoon aan overgeven.
Coco 12 weken
en Tinuviel je bent LLM :)

Hier vandaag ook 37 weken *O* toch ook wel erg blij dat ik die iniedergeval heb gehaald.

Vannacht een rare droom gehad over dat de kleine ineens een groei achterstand had en de longetjes niet goed waren en dat ze me daarvoor belde vanaf de poli omdat ze dat later pas daadwerkelijk besproken hadden. Wat een nare droom!

Vannacht veel gerommel gehad en om de 5 minuten enorme trekkingen naar mijn schaambeen en richting het midden van mijn onderrug naar een uurtje stopte dit. Wel heb ik een vraag of dat je voor je vliezen breken misschien wat gevoeld hebt ofzo? een bepaalde druk of dergelijke. Heb nu sinds vannacht een enorme druk net alsof er wat uit gaat hangen en gisteren ook getwijfeld of ik vruchtwater verlies had. moest nodig na de wc en telkens wanneer ik dacht klaar te zijn kwam er meer als ik opstond of teveel bewoog. Ook met op mijn hand blazen toch voelde het alsof het urine was.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_110809527
Covie weet je echt zeker dat je de papieren kwijt bent? Herinner je je de dag dat jullie gingen erkennen nog? Wat deed je toen je daarna thuis kwam? Weet je vriend wellicht waar ze gebleven zijn? Heb je ze al in je ziekenhuistas gestopt?
En troost je, ik geloof nooit dat je de eerste zult zijn ;) we hebben het hier over een document dat aan zwangere vrouwen meegegeven wordt he ;)

Sam, op een moment dat je niet hoeft te plassen, en je blaast dan op je hand, verlies je dan ook nog vocht?
Ik heb er geen ervaring mee helaas, nooit gebroken vliezen gehad, vk brak die bij mijn dochter pas toen ik 8cm ontsluiting had.
pi_110809792
Bijtje: echt een heel klein beetje maar er komt dan ooke en enorme druk op mijn blaas Opvangen is het echt te weinig voor en mijn urine is al zogoed als kleurloos sinds gisteren naja zetten de ween vandaag niet doro zal ik er morgen gewoon even naar vragen.
pi_110809912
Gisteren waren we bij vrienden die het niet eens worden over de achternaam van hun kindje, dus ik bedacht me toen opeens.. goh waar ligt dat papier eigenlijk van ons! :{

We zijn het gemeentehuis uitgelopen en ik had het papier in mijn hand, in de auto gaan zitten en daarna :? geen idee! In elk geval niet opgeborgen in het "belangrijke-papieren-laatje", ook niet bij de papieren van de verloskundige, ook niet in de map met algemene papieren en ondertussen weet ik ook dat in beide auto's het zelfs niet onder de voetmatten ligt en ook niet in één van mijn tassen.

Mijn vriend ligt nog in bed na zijn nachtdienst dus heb het niet gevraagd, ben ook een beetje zenuwachtig om het te moeten zeggen. :') :@

Ik ga even naar de hema... even wat anders doen inderdaad!

Sam bel even de verloskundige als je denkt dat het mogelijk vruchtwater is. Als het echt zo is kan je niet wachten tot morgen!!!
pi_110809976
Covie: anders misschien even het gemeentehuis bellen om te vragen wat je moet doen als je ze kwijt bent. denk vast wel dat ze er wat mee kunnen zoals bijtje al zegt ze worden meegegeven aan zwangere vrouwen die vergeten wel vaker dingen;)
pi_110810022
Ja als ik dat papier vandaag niet vind dan bel ik morgenvroeg meteen.
Maar voorlopig durf ik het nog even niet..
pi_110810047
Heb je die papieren naderhand nog nodig? Ik ben namelijk niet-zwanger al heel slecht met papieren. (Ik ben al een week op zoek naar het contract van mijn werk :@ )
pi_110810123
Volgens mij wat ik me ngo kan herrinderen moet je vriend die meenemen bij de aangifte van geboorte ophelia.
pi_110810516
Ja dat papier moet mee, anders kan de baby niet papa's achternaam krijgen.
Tenzij je zelf mee gaat naar de aangifte maar de meesten staan daar binnen 3 dagen na bevalling niet om te springen :P
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_110810761
Hm, zag het al op de site van de gemeente, moet daar maar even wat op gaan bedenken geloof ik... Idioot trouwens dat je samen naar de gemeente gaat om e.e.a. te regelen en daar vervolgens nog eens bewijs van mee moet gaan nemen. Echt, alles leggen ze vast en dit dan weer niet?
pi_110810962
Wat een geregel die erkenning. Ik heb me er nooit in verdiept omdat we getrouwd zijn. Maar ik ben ook een papieren-kwijtraker, dus ik leef met je mee Covi. En mijn contract heb ik gelukkig ook digitaal ;)

Vanmiddag weer een echo. Ben nu 7w2d. Ik ben weer heel benieuwd en vind het een beetje spannend. Maar ik ben heel de dag misselijk, moe en duizelig dus wat betreft hcg zit het wel goed :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')