SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weer bij de vk geweest.
Gister was ik echt kapot, vannacht veel pijn gehad, nu nogsteeds erg moe + kramp.
Bloeddruk 115/70. En er wordt verwacht dat de baby nog wel even door gaat met groeien.. En dus nog even binnen blijft...
Voel me een beetje min vandaag, heb er eignl geen reden voor want alles is top met de beeb enzo..
Heb je ook gelijk inquote:Op donderdag 26 april 2012 11:43 schreef bijtje84 het volgende:
Zoe fijn dat alles goed was met je meisjemaar balen dat je je even een beetje min voelt. Zulke dagen/momenten kennen we allemaal denk ik. Geen aanwijsbare reden voor, maar af en toe voel je je gewoon zo. En niet zo vreemd ook als je zo moe bent en vannacht veel pijn en kramp hebt gehad.
Ga straks even liggen? Uurtje op de bank/in bed, kun je zo van bijtrekken!
Dat is een hele verstandige beslissing van je vriend! Ik zou daar volledig in meegaan en niet pushen nu toch te trouwen. Gemeenschap van goederen is ook gemeenschap van schulden helaas.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:12 schreef Sam1993 het volgende:
Nu kan het nog gratis;) ze willen dat namelijk af gaan schaffen.. Had het hier ook voorgesteld maar vriend wacht toch liever tot hij uit de schulden is. Bang dat ik anders mee ga betalen eraan. Hopelijk volgend jaar!
Dat is onzin want als je onder huwelijksevoorwaarden trouwt heb je dat probleem nietquote:Op donderdag 26 april 2012 13:12 schreef Sam1993 het volgende:
Nu kan het nog gratis;) ze willen dat namelijk af gaan schaffen.. Had het hier ook voorgesteld maar vriend wacht toch liever tot hij uit de schulden is. Bang dat ik anders mee ga betalen eraan. Hopelijk volgend jaar!
Nou eigenlijk gedraagt hij zich ineens zeer hoffelijk, waar ik eerst nauwelijks contact had. Dus ik zal wel iets uitstralenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Kijkt ie je al raar aan tegenwoordig als ie op je werk verschijnt?
Wat je dus beter maar niet kan doen als je al schulden hebtquote:Op donderdag 26 april 2012 13:51 schreef Skoap het volgende:
[..]
Dat is onzin want als je onder huwelijksevoorwaarden trouwt heb je dat probleem niet
(betaal je je wel scheel aan notaris kosten)
Fijn dat je man erom kan lachen Sorboquote:Op donderdag 26 april 2012 13:53 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Nou eigenlijk gedraagt hij zich ineens zeer hoffelijk, waar ik eerst nauwelijks contact had. Dus ik zal wel iets uitstralen![]()
En mijn man zich maar een breuk lachen.
hehe, nou zeg dat.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:54 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Wat je dus beter maar niet kan doen als je al schulden hebt
Vertel?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:56 schreef Tinuviel het volgende:
Hier ook gekke dromen maar niet zoals bij jou, dat kan ik echt niet evenaren![]()
Dit jaquote:Op donderdag 26 april 2012 13:12 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja zo te horen ben ik blij dat ik getrouwd ben want ik ben ook nooit zo goed in die papierwinkel
Zo ja, dat dus. Wordt een leuk overleg van 2 uur, straksquote:Op donderdag 26 april 2012 14:17 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja Coco dat herken ik ok wel hoor.. zo aan het einde van de dag (ik werk van 7 tot half 4 .. dus voor mij is dit het einde) kak ik ook helemaal in hoor. Concentratie van 0,0 niks. Nog even een uurtje doorbikkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |