Loodje werk je in de zorg of moet je shiftdiensten draaien? Hoop dat het vanavond meevalt. Kun je nog bijslapen nu?
Covie, niet stressen. Wat bijtje zegt of rustig nadenken misschien dat je er dan op komt, waar ze het laatst zijn geweest.
Ik ken het stressgevoel van alles wat je nog wil/ moet afmaken en de tijd dringt steeds meeTwinkle, ik hoop dat het een goed gesprek was en dat je leidinggevende begrip heeft voor jouw plannen?
Net weer goedgekeurd bij de gyn. Alles is onveranderd sinds de laatste controle. Ik heb een 3kg beeb in me en net 2 boterhammen met omelette, champignons, maïs, olijven & kaas
Vanochtend een van mijn 3 frames voor de babykamer gevuld met stukje gordijnstof, ziet er mooi uit. Alleen ik weet niet of ik voor het andere frame dezelfde uitsnede wil of juist een andere en op welke afstand de frames ophangen. Twijfel namelijk of ik op het laatste stukje muur een frame wil of toch liever zo'n open kubus met iets erin?
Ook voor de gordijnen in de babykamer en in de woonkamer wou ik nog iets laten zomen. Vanochtend informatie ingehaald bij een winkel hier en die willen ¤12,5 per vierkante meter voor zoompjes en aan 2 kanten het innaaien van een ring. Dat lijkt me duur.
Ik wenste, dat ik iemand kende, die dat kon doen of dat ik het zelf kon. Wou ik ook graag af hebben voordat de beeb er is.