SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:22 schreef Kwisted het volgende:
Daar is ze dan
Wat een fijn gezichtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:34 schreef Skoap het volgende:
Ik ben vanmorgen bij de VK geweest en het hartje gehoordAlles was verder helemaal in orde!
Daar kun je je voor aanmelden en dan mag je nieuwe producten 'testen'. Doel is (voor de producten) om feedback te krijgen en mond-tot-mond reclame te genereren. Meer info.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:12 schreef bijtje84 het volgende:
Ik is een Doosch waarschijnlijk, maar wat is The Insiders??
Weet je, aan de ene kant snap ik best dat ze het niet leuk vindt. Maar inderdaad: houd dat dan lekker voor je!quote:Op woensdag 25 april 2012 12:15 schreef Xanteh het volgende:
Ik heb mijn broer proberen duidelijk te maken dat ik geen bezoek wil in het ziekenhuis en de eerste 1 a 2 dagen als ik thuis ben, maar volgens mij heeft hij het nog niet helemaal begrepen![]()
Schoonmoeders heeft eergisteren via manlief laten weten dat ze het niet leuk vindt dat zij niet bij de bevalling mag zijn en een vriendin wel. Fijn die stress aan het einde van je zwangerschap.
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:34 schreef Skoap het volgende:
Ik ben vanmorgen bij de VK geweest en het hartje gehoordAlles was verder helemaal in orde!
Haha Estrys! Zou dat t zijn?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:50 schreef Estrys het volgende:
Mijn moeder zei dat ze het vreselijk zou vinden om erbij te zijn. Je kind met zoveel pijn. Misschien is het daarom dat schoonmoeders dat zo graag willenDie willen je zien lijden.
Doet er iemand nog aan zwangerschapsgym of zoiets?
Ik had het er gisteren over. Vorige keer heb ik dat gedaan, dus heel nodig is het niet maar het leuke vind ik wel dat het nu hier in de (nieuwbouw)wijk zou zijn en ik dan ook weer mensen leer kennen.
Vorige keer deed ik een cursus met 1 partneravond. Maar gezien het succes van de vorige partneravond slaan we die dit keer maar overIk heb gehoord dat het nog dezelfde docente is. Ik vrees dat ze ons nog kent van die partneravond vier jaar geleden, of zouden er veel mannen flauwvallen tijdens een partneravond van de pufcursus
oh cool! Ja dat wil ik welquote:Op woensdag 25 april 2012 13:31 schreef Gerberaatje het volgende:
Skoapwil je mijn Angelsounds nog lenen? Ding ligt te verstoffen nu!
gebruik hem toch niet, aangezien ik regelmatig Ninjatrappen krijg heb ik zo'n idee dat het hartje het wel goed doet
Zwijmelend naar je eigen hartslag luisterenquote:Op woensdag 25 april 2012 13:40 schreef Skoap het volgende:
[..]
oh cool! Ja dat wil ik wel
Merk dat ik soms toch stiekem wel wat onzeker ben. Dus zo af en toe hartje luisteren zou wel erg leuk zijn
Ieuw!!quote:Op woensdag 25 april 2012 13:52 schreef bijtje84 het volgende:
Matzes met chocopasta?!Moet er echt niet aan denken hihi. Matzes zijn ontzettend lekker, maar dan met een laag boter en gelderse gekookte worst!!
![]()
![]()
Heeft ze zelf kinders?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:57 schreef Marjolijntje het volgende:
Leuk he, dat mens. En dat doet dan personeelszakenals er iemand op de verkeerde functie zit, is zij het wel. Ach, ik weet nu in ieder geval dat ik morgen en overmorgen niet gebeld ga worden
Ook wel weer fijn.
Ligt er aan of je de buurt bij elkaar gaat gillenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:04 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Heeft ze zelf kinders?
Voor de thuisbevallers met al 1 (of meerdere) andere kinderen: laten jullie die thuis verderhossen tijdens de bevalling, of worden die ook uitbesteed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |