abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110762354
vulpenballetje de Wieckse rose 0,0% is veel zoeter dan die van Bavaria. Ik ben door twee 'zomer' zwangerschappen inmiddels verslaafd aan die van Wieckse, die van Bavaria vind ik niet zo. De Witte variant is dan weer wel lekker.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_110762439
Ok thanks mefke! Dan weet ik dat alvast! Ik ben benieuwd! Wel lekker voor in de zomer.
vragen mag!
pi_110762482
Ik is een Doosch waarschijnlijk, maar wat is The Insiders?? :@
pi_110762613
Wat een verhaal over die vriendin van je Twinkle :X Zelfs ik erger me aan haar terwijl ik haar niet eens ken haha. Ik heb mijn broer proberen duidelijk te maken dat ik geen bezoek wil in het ziekenhuis en de eerste 1 a 2 dagen als ik thuis ben, maar volgens mij heeft hij het nog niet helemaal begrepen :{

Schoonmoeders heeft eergisteren via manlief laten weten dat ze het niet leuk vindt dat zij niet bij de bevalling mag zijn en een vriendin wel. Fijn die stress aan het einde van je zwangerschap.

Voor de rest nog niks aan het handje :P
pi_110762791
Xanteh oef, ik krijg kromme tenen van je schoonmoeder... :X
Maar goed, ze mag het niet leuk vinden hoor, en dat mag ze ook nog eens aan je man laten weten. Uiteraard. Maar daarmee is de kous ook wel af. Het is jou bevalling, jullie kindje, en dus jullie beslissing! Jij bepaald. Niet over gaan stressen, nergens voor nodig!

Ik moet er niet aan denken, mijn schoonmoeder bij de bevalling... Zelfs mijn eigen moeder zou ik niet eens willen!

Een zwangere vriendin vertelde vorige week ook dat haar zus had gezegd dat ze mee ging naar het ziekenhuis en wel op de gang zou wachten tot zus dus klaar was met bevallen... Dat had mijn vriendin haar toen ook maar even uit haar hoofd gepraat :P
Echt, hoe sommige het verzinnen!! :|W
pi_110762796
Daar is ze dan O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110762916
Ik wil ook alleen mn vriend mee naar het ziekenhuis hoor, mn eigen moeder ook niet, laat staan mn schoonmoeder! Ze horen het vanzelf wel wanneer ze welkom zijn als het mij uitkomt. Het is mijn bevalling en mijn kindje.. Dat ze nieuwsgierig zijn en het spannend vinden kan ik begrijpen, dat vind ik ook. Maar dan nog. MIJN!

Mooie echo Kwisted!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110763057
Hebben jullie helemaal gelijk in bijtje en Marjolijntje, zo denk ik er zelf ook over. En als zij er anders over denkt, moet ze dat voor zich houden. Om een of andere manier ga je er toch van stressen terwijl ik normaal gesproken zo nuchter ben. Liefst had ik mijn eigen moeder erbij gehad, maar die leeft niet meer. Die vriendin die er nu bij is, was mijn moeders beste vriendin en tevens een tijdje mijn stiefmoeder geweest :)

Bijtje; Net als mijn broer zal die zus van je zwangere vriendin het vast allemaal heel lief bedoelen, maar ik denk dat sommigen het niet door hebben dat je echt niet teveel aan je hoofd wilt hebben als je eenmal in het ziekenhuis ligt haha.
pi_110763113
mooie echo Kwisted O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_110763120
Liza
:D haha kan me voorstellen dat die kleding nog niet past met jou mini-bol

Twinkle
:D lekker shoppen haha

Covie
:D die opsomming klinkt heel charmant :D haha
heb de laatste tijd minder last van slijm, en gelukkig geen bloedneuzen.

nanadu
*O*
oh herstel vd buik :o daar denk ik ook wel over na.. Kan me er geen voorstelling van maken hoe dat er zometeen uit gaat zien. Maar dat zien we over n paar weken wel :9

:D Coco

Xanteh
:{ lekker is dat.. Als je duidelijk bent & het komt nog niet over..
& schoonmoeders moet jou/jullie wensen maar mooi accepteren :)

Kwisted
O+
pi_110763121
Ik ben vanmorgen bij de VK geweest en het hartje gehoord O+ Alles was verder helemaal in orde!
pi_110763210
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:22 schreef Kwisted het volgende:
Daar is ze dan O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een fijn gezichtje O+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110763219
mooie echo Kwisted! *O*

Wat fijn Skoap!

Hadden we het over inscheuren? Ik had een tweedegraads ruptuur zoals dat heet. Wat in de praktijk neerkwam op drie hechtingen: twee boven en 1 onderhuids. Niet heel veel vind ik. Maar ik schijn nogal een kort perineum te hebben. :') Ik heb er geen last van gehad. Alleen het hechten zelf, man wat heb ik gevloekt. De VK met dr verdovings spray. ja mn reet, volgens mij had ze haar deodorant te pakken. :( Maar ik moet zeggen ik vond een bevalling beter te doen dan een wortelkanaalbehandeling met 35 weken zwangerschap.

Ow en hier echt niemand bij de bevalling, na een paar uur wil ik wel bezoek. Je wil toch je kindje laten zien aan de wereld. Maar mocht alles goed gaan dan kan ik dit keer denk ik wel beter mijn grenzen aangeven. Bij Seb stond mijn schoonmoeder iedere dag op de stoep. en maar zeggen dat we moesten bellen als hij voor het eerst in badje ging want dan kwam ze. Ja doei. Heb haar gewoon een keer voor de deur laten staan.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_110763222
Wat een mooie echo Kwisted!! O+
pi_110763235
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:34 schreef Skoap het volgende:
Ik ben vanmorgen bij de VK geweest en het hartje gehoord O+ Alles was verder helemaal in orde!
*O* O+. Bijzonder he?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110763243
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:12 schreef bijtje84 het volgende:
Ik is een Doosch waarschijnlijk, maar wat is The Insiders?? :@
Daar kun je je voor aanmelden en dan mag je nieuwe producten 'testen'. Doel is (voor de producten) om feedback te krijgen en mond-tot-mond reclame te genereren. Meer info.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:15 schreef Xanteh het volgende:
Ik heb mijn broer proberen duidelijk te maken dat ik geen bezoek wil in het ziekenhuis en de eerste 1 a 2 dagen als ik thuis ben, maar volgens mij heeft hij het nog niet helemaal begrepen :{

Schoonmoeders heeft eergisteren via manlief laten weten dat ze het niet leuk vindt dat zij niet bij de bevalling mag zijn en een vriendin wel. Fijn die stress aan het einde van je zwangerschap.
Weet je, aan de ene kant snap ik best dat ze het niet leuk vindt. Maar inderdaad: houd dat dan lekker voor je!

Het is jouw bevalling en jij moet gewoon doen waar jij je goed en lekker bij voelt. Ik wil zelf alleen Martijn erbij hebben en verder niemand.

Kwisted O+ O+

Skoap O+ O+
pi_110763542
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:34 schreef Skoap het volgende:
*O*

En toch speciaal zo die mooie duidelijke echo!
Waarom moet ik nu toch nog 2 weken wachten... :X
pi_110763581
Kwisted mooi hoor! :D O+

Xanteh dat is echt irritant ja. Mijn schoonmoeder is er ook niet echt over te spreken dat ze er niet bij mag zijn. (en toen mijn vriend zei dat we het niet wilden "moesten we niet zo moeilijk doen" :X )

Maar het is het gelukkigste en meest bijzondere moment van je leven en je bent het aan jezelf verplicht om dat precies zo te doen als je zelf wilt, en voel je aub niet schuldig daarover.
pi_110763585
Ik snap nooit zo dat sommige mensen menen het recht te hebben om bij je bevalling aanwezig te zijn. Of heel de kraamweek op je lip te zitten :? een bevalling is wat mij betreft iets van J en mij (en de rest van het ziekenhuis natuurlijk :P ) de vorige keer deden we dat ook prima samen. Daar heb ik mijn schoonmoeder niet bij nodig :+

Wat betreft inscheuren. Ik kreeg een knip en die scheurde uit en toen had ik een totaalruptuur. Gehecht op OK met een ruggenprik (gelukkig!). Daarna met 6 weken controle en toen zaten er nog hechtingen in. Herstel ging op zich aardig, maar wel veel pijn aan gehad. Vooral toen ze half aan het oplossen waren en er dus losse eindjes in mn doos zaten te prikken :X
pi_110763625
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:38 schreef Phaidra het volgende:

[..]

*O* O+. Bijzonder he?
Ja O+
pi_110763633
Coco :D

Ik ben wat dat betreft wel blij met onze ouders: mijn moeder is fysiek niet in staat om uberhaupt naar het ziekenhuis te komen (zelfstandig dan), maar wil eigenlijk niet eens weten dat ik 'bezig ben', omdat ze zich dan toch maar zorgen gaat zitten maken als het lang zou duren. Voor mijn schoonouders is het het eerste kleinkind, maar weten prima wat wel en niet gepast is :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110763662
Mijn moeder zei dat ze het vreselijk zou vinden om erbij te zijn. Je kind met zoveel pijn. Misschien is het daarom dat schoonmoeders dat zo graag willen :P Die willen je zien lijden.

Doet er iemand nog aan zwangerschapsgym of zoiets?
Ik had het er gisteren over. Vorige keer heb ik dat gedaan, dus heel nodig is het niet maar het leuke vind ik wel dat het nu hier in de (nieuwbouw)wijk zou zijn en ik dan ook weer mensen leer kennen.

Vorige keer deed ik een cursus met 1 partneravond. Maar gezien het succes van de vorige partneravond slaan we die dit keer maar over _O- Ik heb gehoord dat het nog dezelfde docente is. Ik vrees dat ze ons nog kent van die partneravond vier jaar geleden, of zouden er veel mannen flauwvallen tijdens een partneravond van de pufcursus :{w
pi_110763756
Hahaha Estrys, is hij echt flauwgevallen? Keken jullie een bloederige film ofzo?
Ik heb vorige keer samen bevallen gedaan. Wil nu iets van zwemmen gaan doen. Of gewoon zelf zwemmen.

Mijn moeder wilde er ook niet bij zijn, wilde het ook niet weten. Maar ze smste me elke dag rond 11 uur hoe het ging. Dus toen ik maar niet terug smste, wist ze wel hoe laat het was.
pi_110763802
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:50 schreef Estrys het volgende:
Mijn moeder zei dat ze het vreselijk zou vinden om erbij te zijn. Je kind met zoveel pijn. Misschien is het daarom dat schoonmoeders dat zo graag willen :P Die willen je zien lijden.

Doet er iemand nog aan zwangerschapsgym of zoiets?
Ik had het er gisteren over. Vorige keer heb ik dat gedaan, dus heel nodig is het niet maar het leuke vind ik wel dat het nu hier in de (nieuwbouw)wijk zou zijn en ik dan ook weer mensen leer kennen.

Vorige keer deed ik een cursus met 1 partneravond. Maar gezien het succes van de vorige partneravond slaan we die dit keer maar over _O- Ik heb gehoord dat het nog dezelfde docente is. Ik vrees dat ze ons nog kent van die partneravond vier jaar geleden, of zouden er veel mannen flauwvallen tijdens een partneravond van de pufcursus :{w
Haha Estrys! Zou dat t zijn? :D

En flauwvallen... whoops! Hoop dat 'ie tijdens de bevalling wel rechtop bleef staan?
Ik doe de cursus 'zwanger volgens mensendieck', met veel aandacht voor goede houding enzo. Wel inclusief 1 partneravond (morgen!). Er worden in onze praktijk ook herhalingscursussen gegeven, speciaal voor vrouwen die voor de 2e keer zwanger zijn. Soort opfriscursus. Minder lessen, geen partneravond. Misschien dat er bij jou in de buurt ook zoiets is?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110763818
Estrys niet waar! :D _O- Is je man echt flauwgevallen tijdens de partneravond? :'( _O-

Ik ben wel bij de pufclub geweest maar vind het niet voor herhaling vatbaar.
Wel handig om even wat dingen te weten over hoe je weeën opvangt
pi_110764150
Ja hij is echt flauwgevallen, de mevrouw vertelde over de baby die door het geboortekanaal gaat en ze liet daarbij zo'n soort plaat zien:

Nou nou poeh poeh. Wat vreselijk. :{

Hij zat al de hele tijd te draaien op zijn stoel, zei dat hij even naar het toilet ging, staat op en klapt zo op de grond met zijn hoofd tegen de deur. En al die mannen kwamen met kussentjes aandragen: gaat het meneer, gaat het? En al die vrouwen vol medelijden naar mij: succes he. Sindsdien kom ik regelmatig mensen tegen van die gym en ze kennen me allemaal als 'diegene waarvan de man flauwviel'.
Maar tijdens de bevalling nergens last van, heeft zelfs de navelstreng doorgeknipt. Hij heeft ook alleen naar mijn hoofd gekeken trouwens. Maar nog een keer mee naar de partneravond zit er niet in geloof ik :D
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2012 @ 13:08:40 #77
309370 Nanadu
pi_110764316
_O- haha estrys _O- Heb je wel altijd een verhaal te vertellen tijdens verjaardagen etc :P
pi_110764401
Pff dat inscheuren klinkt nog best :X pijnlijk
Maar goed om te weten :)

Phaidra
Mijn moeder ook, die wil het pas horen als het kindje er is.
Tenzij ik me druk maak & haar nodig heb ofzo, maar ze vind het veel te spannend :9

En mensen die zich opdringen pff..
Begrijp dat niet echt :{
vriendin wil ook n sms als de weeën zijn begonnen zegmaar, heb uitgelegd dat het dan nog wel een hele tijd kan duren voor het kindje er is. (las iets van 1cm ontsluiting per uur in een boek) maar het kan nog veel langer duren.
Ik ga echt niet de hele tijd sms'en tijdens de bevalling :{

Vond ze wel jammer :{

Heb gezegt dat ik bel/sms als ik daar aan toe ben.
Ze wilde weten of ze dan gelijk naar t ziekenhuis moest komen of naar m'n huis of...of...
Uitgelegd dat je eerst moet kijken hoe laat het is, hoe het met mij gaat enz.
Zoiets kun je niet plannen en ze hoort t vanzelf wel.

Het is lief bedoelt natuurlijk maar soms vind ik het wel lastig, ben de 1e voor veel vriendinnen uit hun omgeving, die gaat bevallen.. Dus ze hebben ook geen idee hoe het is natuurlijk, maar ik ook niet :9

Dus we zien wel hoe het loopt & dan spreek je af hoe&wat toch?
pi_110764414
Estrys :D haha
pi_110764779
Coco thanks!

Estrys _O- wat een verhaal whaha. Zegt hij zelf ook dat het kwam door de plaatjes en het verhaal? Of was hij misschien gewoon van te voren al niet lekker, te weinig gegeten. Tja je weet het niet!
Ik doe trouwens zwangerschapszwemmen en dat vind ik errug leuk. Wel het 2e zwembad pas een leuke les gevonden, bij het 1e zwembad was het mutsengehalte echt niet normaal meer :r
Maar het gewichtsloze is zoooo lekker. Alleen dan uit het water, whoei dan voel je pas wat die buik weegt zeg! :o

Zoe inderdaad, gewoon dan bekijken. Wie weet heb je een droombevalling, lig je na een uurtje opgefrist en wel in je bedje met je prachtige nieuwe verse beeb en kun je niet wachten om haar aan de hele wereld te showen. Nou dan lekker mensen gaan bellen en zeggen kom maar hoor ik voel me prima!
Maar voor hetzelfde geld voel je je overreden door een intercity, heb je naweeen, gaat het met de beeb niet zo denderend en wil je gewoon nog even niemand zien. Dan wacht je gewoon een paar uur met het bellen van vriendinnen en zeg je gewoon van joh, ze is geboren, maar kom maar niet want zus en zo, ik bel je als we er aan toe zijn.
In elk geval: niet bang zijn om op lange tenen te trappen of iemand ergens mee te kwetsen! Dat is namelijk totaal niet interessant op dat moment.
pi_110765152
Bijtje
Ja dat probeer ik m'n vriendinnen ook uit te leggen.

m'n lief en ik hebben beide n grote fam (veel broers&zussen) dus als die langskomen om even te gluren vind ik 't al heel wat :9

Onze familie is gelukkig begripvol en totaal niet opdringerig dus dat scheelt wel.

Ach we zullen zien.
Het is gelukkig lief & belangstellend bedoelt, das ook wel weer leuk natuurlijk!
pi_110765191
Estrys _O- oh wat erg eigk :o

En schoonmoeders... goddank zei de mijne al dat ze er niet bij hoefde te zijn (nadat ik heeeeeel expliciet en duidelijk heb gemeld dat ik dat ook niet wilde, mijn meneer idem)... in de kraamweek belde ze de eerste 2 dagen wel zo'n 10 keer per dag :') toen heeft meneer gelukkig wel ingegrepen en gezegd: mam, het gaat echt prima, je mag best bellen, maar max 1 keer per dag is meer dan genoeg. En als er wel wat is hoor je dat wel.

Maar dat was echt enthousiasme, gelukkig luisterde ze goed en bleef het daarbij :+

Mijn eigen moeder is er al zo'n 7,5 jaar niet meer... dus weinig te kiezen of te zeuren wat dat betreft ;)

Skoap O+ wil je mijn Angelsounds nog lenen? Ding ligt te verstoffen nu! :D gebruik hem toch niet, aangezien ik regelmatig Ninjatrappen krijg heb ik zo'n idee dat het hartje het wel goed doet :+

Kwisted, wat een beauty! :Y

Zo, net weer wakker en kon alleen maar denken aan Matzes met chocopasta :? dus ik heb er net maar 2 naar binnen gepropt :9 goddelijk! _O_
pi_110765291
Zoe is ook zo, het is ook meestal gewoon heel lief bedoelt. Maar soms kan het dan best moeilijk zijn om op je strepen te gaan/blijven staan :*
pi_110765394
Ik ga ook niemand bellen als de bevalling begonnen is hoor! Geen zin in telefoontjes als het langer duurt ofzo.
Mn moeder kan ik wel bellen als ik wil dat ze naar het ziekenhuis komt, ookal is het midden in de nacht of zit ze op haar werk. Vind ik wel heel lief en fijn om te weten. Heb wel gezegd dat ik het samen met mn lief wil doen, maar je weet nooit hoe het op het moment zelf gaat.

Matzes met chocopasta zijn ook hemels!

Net gebeld door PZ, hoe het ging enzo, dus ik uitgelegd. Krijg ik de opmerking, ja dat hoort er allemaal bij. Wanneer kom je weer werken? Dus heb gezegd dat ik hoop volgende week weer te komen. Binnen 2 minuten (inclusief het afluisteren van mijn voicemail) was er alweer opgehangen. Zo'n fijn mens joh.
pi_110765553
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:31 schreef Gerberaatje het volgende:
Skoap O+ wil je mijn Angelsounds nog lenen? Ding ligt te verstoffen nu! :D gebruik hem toch niet, aangezien ik regelmatig Ninjatrappen krijg heb ik zo'n idee dat het hartje het wel goed doet :+
oh cool! Ja dat wil ik wel O+
Merk dat ik soms toch stiekem wel wat onzeker ben. Dus zo af en toe hartje luisteren zou wel erg leuk zijn
pi_110765603
Estrys! "De vrouw met die flauwvallende man" :D O+ Ik vind het ergens echt heel schattig :)

Ik geloof dat ik heel blij mag zijn met ouders & schoonouders. Mijn ouders kennende zijn ze eerder bang zich op te dringen, en ook van mijn schoonouders verwacht ik zoiets totaal niet.
pi_110765622
quote:
17s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:40 schreef Skoap het volgende:

[..]

oh cool! Ja dat wil ik wel O+
Merk dat ik soms toch stiekem wel wat onzeker ben. Dus zo af en toe hartje luisteren zou wel erg leuk zijn
Zwijmelend naar je eigen hartslag luisteren O+

;)
pi_110765693
Ja op je strepen zeker staan, maar ik heb zelf gemerkt dat je best wel 'overdonderd' kunt (ik tikte kut :')) zijn zo vlak na de bevalling.. ik ben normaal behoorlijk mondig :+ maar dat viel die eerste week toch best nog wel tegen :)

Marjolijntje, nou mooi! Heb je dat weer gehad, lekker rustig :) wat een mutsen...

Mijn Matzes zijn nu op ;( (had er nog maar 2 van de pasen :')) dus nu maar verder met rijstwafels met ook chocopasta :@ :9
pi_110766003
Matzes met chocopasta?! :r Moet er echt niet aan denken hihi. Matzes zijn ontzettend lekker, maar dan met een laag boter en gelderse gekookte worst!! :9 :@

Marjolijntje dat zou ik het liefst ook doen, als we gewoon mogen wachten op de bevalling dan tenminste. Gewoon lekker niemand bellen. Maar ja dat zal niet gaan, ik moet toch oppas hebben voor de kleine meid ;) dus ik zal uiteindelijk toch zeker wel 1 iemand moeten bellen (moeder of schoonmoeder waarschijnlijk). Maar goed, verder ga ik pas bellen als het allemaal achter de rug is!
Pff wat een fijn mens zeg op je werk. Het inlevend vermogen van een baksteen :|W
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2012 @ 13:56:23 #90
7074 moussy
kuttekop
pi_110766141
Dat bellen he, mijn moeder belde mij en ik schijn haar redelijk verrot gescholden te hebben, toen stapte ze in de auto en kwam naar me toe, ze wist hoe laat het was O+
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_110766181
Ja, met een kind extra is het wel lastiger, die kan je niet zomaar meenemen nee. Ik hoop dat diegene jullie dan in ieder geval jullie rust gunt!

Moussy :D

Leuk he, dat mens. En dat doet dan personeelszaken :') als er iemand op de verkeerde functie zit, is zij het wel. Ach, ik weet nu in ieder geval dat ik morgen en overmorgen niet gebeld ga worden :) Ook wel weer fijn.
pi_110766260
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:52 schreef bijtje84 het volgende:
Matzes met chocopasta?! :r Moet er echt niet aan denken hihi. Matzes zijn ontzettend lekker, maar dan met een laag boter en gelderse gekookte worst!! :9 :@

Ieuw!! :D

Nee of met een laag roomboter en dan een laagje suiker O+ goddelijk!
pi_110766410
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 13:57 schreef Marjolijntje het volgende:

Leuk he, dat mens. En dat doet dan personeelszaken :') als er iemand op de verkeerde functie zit, is zij het wel. Ach, ik weet nu in ieder geval dat ik morgen en overmorgen niet gebeld ga worden :) Ook wel weer fijn.
Heeft ze zelf kinders?

Voor de thuisbevallers met al 1 (of meerdere) andere kinderen: laten jullie die thuis verderhossen tijdens de bevalling, of worden die ook uitbesteed?
pi_110766450
Kinderen en kleinkinderen ja :')
pi_110766520
Ik beval niet thuis, dus kan je geen antwoord geven op die vraag Liza!
pi_110766610
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:05 schreef Marjolijntje het volgende:
Kinderen en kleinkinderen ja :')
Dan is ze blijkbaar al vergeten hoe het was. 8)7
Vervelend mens!
pi_110766632
Ik ga met m'n tante de stad in nu. Tot laters!
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2012 @ 14:13:51 #98
7074 moussy
kuttekop
pi_110766752
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:04 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Heeft ze zelf kinders?

Voor de thuisbevallers met al 1 (of meerdere) andere kinderen: laten jullie die thuis verderhossen tijdens de bevalling, of worden die ook uitbesteed?
Ligt er aan of je de buurt bij elkaar gaat gillen :P

Mijn oudste (toen 3jr) is bij mijn middelste er bij gebleven (in het ziekenhuis) tot we merkten dat het niet zo lekker op gang kwam. Kind was de deur nog niet uit of de baby was er.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_110766912
Mijn.man heeft Amber om 23.45 naar mijnouders gebracht. Ze was ws wel blijven slapen maar stel ze was wakker geworden.. Had ik niet zo fijn gevonden. Mijn moeder heeft har de volgende dag gebrcht.a
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 25 april 2012 @ 14:20:24 #100
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_110767061
Evie was voor het eerst in haar leven niet thuis, terwijl ik niet wist dat ik zou gaan bevallen die dag.... ( mijn zus nam dr mee naar de dierentuin en ze mocht ook wel een nachtje blijven logeren..). En die heeft daar de boel op stelten gezet haha, liedjes zingen in dr bed enzo.
En toen ik bevallen was, kwam mijn zus mijn grote meid thuis brengen....(zo fijn).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')