Zoe 39 weken!

Twinkle goede nekplooimeting! Dat wist ik trouwens niet, dat de kansberekening op je 27e standaard al 1 op 750 is! Wel apart dan, ik ben 28 en mijn

is 30, en onze kansberekening was voor alleen down 1 op 43duizend-nogiets!
Voor alle dames die aankomen moeilijk vinden een
Ik ben vanaf mijn pubertijd ook eigenlijk altijd met eten en lijnen en afvallen en aankomen bezig geweests. Gelukkig nooit een echte eetstoornis ontwikkeld. Maar wel periodes gekend van 20kg afvallen (60kg bij 1,76m) en het dan in een jaar tijd er weer terug aan krijgen. Dat soort pieken en dalen.
Na zwangerschap van dochter keurig op een gewicht van rond de 72kg uitgekomen, helemaal prima en happy mee. Helaas daarna toch weer wat kilo's eraan gegeten waardoor ik bij deze zwangerschap een startgewicht had van 89kg. In de eerste 16 weken zo misselijk geweest dat er 9kg af ging. En inmiddels heb ik die er wel keurig weer aangesnoept

en zit ik nu op 92kg, dus eigenlijk pas +3kg vanaf startgewicht.
Ach, na deze bevalling zien we wel. Ik wil heel graag gaan sporten, als een gezin met 3 kinderen waarvan 2 baby's dat toelaat natuurlijk

Maar dat zien we dan wel weer!
Marjolijntje goed dat je even aan jezelf denkt en je rust neemt! Het is even een drempel die je over moet, maar daarna gaat het makkelijker en het is zoooo goed voor jou en de baby!!
Gerberaatje wat fijn dat de pcm lijkt te helpen en dat je meisje zich even heeft omgedraaid en een andere richting op beweegt. Klinkt enorm pijnlijk allemaal
Er is er hier weer 1 begonnen aan zijn ochtendgymnastiek... Auhauw!! Hij schuift dan een knie (denk ik) van de ene naar de andere kant, vlak onder mn huid zeg maar. Doet echt pijn! Elke ochtend heeft de rechterbaby (voor de kijker links) zo'n paar uurtjes dat hij dat heel leuk vind om te doen!