Toen ik zwanger raakte van de eerste zat ik behoorlijk in een "eetproblemenperiode"quote:Op woensdag 25 april 2012 07:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm.. ben ik de enige die het psychologisch gezien moeilijk vindt om eraan toe te moeten geven dat haar lichaam zo verandert?![]()
Kwam er vanmorgen niet meer onderuit .. vandaag voor de eerste keer een positiebroek aan. Hij zit echt veel fijner hoor, dat wel .. Maar voor iemand met ex-anorexia is dit wel heul confronterend .. heb er zelfs een traantje om moeten laten![]()
Hoop dat ik het met een paar dagen wel weet te accepteren allemaal.
Goedzoquote:Op woensdag 25 april 2012 07:46 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ben vandaag nog steeds thuis en blijf denk ik lekker de rest van de week thuis. Dan volgende week wel weer kijken of alles gaat lukken. Nu even mn bed uit, lief is naar zn werk. Even wat eten en zo weer terug. Moehoehoe!![]()
Goed dat je je rust neemtquote:Op woensdag 25 april 2012 07:46 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ben vandaag nog steeds thuis en blijf denk ik lekker de rest van de week thuis. Dan volgende week wel weer kijken of alles gaat lukken. Nu even mn bed uit, lief is naar zn werk. Even wat eten en zo weer terug. Moehoehoe!![]()
Kraamzorg is gisteren geweest voor intake en die was helemaal enthousiast over ons kamertje, leuk om te horen! Verder hebben we bijna alles al wel in huis. Laatste puntjes op de i nog en alles wassen en dan is het klaar
Mijn meis heeft het er ook moeilijk mee. Ze liep voorheen halve marathons als ontbijt en werkt er hard aan om fit te zijn. Ex-boulimia, dus ook met wat extra lading. Gek genoeg groeit alles bij haar alsof het haar tweede of derde kindje is en heeft ze met 18 weken al een aardig toetertje gekregen. Vanaf het moment dat ze dat kreeg heeft ze besloten het te 'showen', zo van, dan ziet iedereen maar dat ik zwanger ben. Maar elke ochtend toch even onzeker momentje of de kleding wel goed staat en wordt er ook wel weer iets afgeschreven wat niet meer lekker zit. Overigens groeien haar borsten ook geweldig, ze heeft al twee keer nieuwe BH's moeten kopen toen ze dacht dat het nu wel even zou stoppen. Aan de andere kant neemt ze het er wel van - ze wil per se dit overwinnen en ook de kleine alles geven wat het nodig heeft. Combinatie van minder sporten en meer eten vertaalt zich dus in wat extra kilo's.quote:Op woensdag 25 april 2012 07:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm.. ben ik de enige die het psychologisch gezien moeilijk vindt om eraan toe te moeten geven dat haar lichaam zo verandert?![]()
Kwam er vanmorgen niet meer onderuit .. vandaag voor de eerste keer een positiebroek aan. Hij zit echt veel fijner hoor, dat wel .. Maar voor iemand met ex-anorexia is dit wel heul confronterend .. heb er zelfs een traantje om moeten laten![]()
Hoop dat ik het met een paar dagen wel weet te accepteren allemaal.
Hier een goeie knip en wat hechtingen gekregen... een week lang was gaan zitten niet echt heel erg fijnquote:Op woensdag 25 april 2012 09:30 schreef Zoë23 het volgende:
Liza
ai..
hoe gaat dat eigenlijk met herstel enzo down there.. duurt dat lang?
(hangt er natuurlijk vanaf hoe & of je inscheurt enzo dat snap ik)
maar t is wel fijn om te horen hoe mensen het ervaren..
Mij hebben ze voor een groot stuk ingesneden. B. was toen in nood en 't was dat + zuignap of spoedkeizersnee. Puur qua herstel: ze hebben het toegenaaid en heb enkel de dag erop nog pijnstilling moeten nemen. Daarna deed het geen pijn meer en ik liep vrolijk rond. Duurde even voor ik naar toilet durfde, maar dat viel best meequote:Op woensdag 25 april 2012 09:30 schreef Zoë23 het volgende:
Liza
ai..
hoe gaat dat eigenlijk met herstel enzo down there.. duurt dat lang?
(hangt er natuurlijk vanaf hoe & of je inscheurt enzo dat snap ik)
maar t is wel fijn om te horen hoe mensen het ervaren..
Een jaarquote:Op woensdag 25 april 2012 09:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Woow da's snel Gerb!
Klein beetje huiverig voor knippies en dergelijke .. had niet verwacht dat je ondanks dat toch zo snel weer kunt haha. Ik denk dat gaat minstens een jaar duren derna
Ja verwacht dan nog geen keihardquote:Op woensdag 25 april 2012 09:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Woow da's snel Gerb!
Klein beetje huiverig voor knippies en dergelijke .. had niet verwacht dat je ondanks dat toch zo snel weer kunt haha. Ik denk dat gaat minstens een jaar duren derna
Gets, wat rot! Snap wel dat het zeldzaam is, maar zoals Zoë zegt, je kan maar beter weten dát het zo kan lopen.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:55 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Mij hebben ze voor een groot stuk ingesneden. B. was toen in nood en 't was dat + zuignap of spoedkeizersnee. Puur qua herstel: ze hebben het toegenaaid en heb enkel de dag erop nog pijnstilling moeten nemen. Daarna deed het geen pijn meer en ik liep vrolijk rond. Duurde even voor ik naar toilet durfde, maar dat viel best mee. Qua vrijen naar de gyn geluisterd en 6 weken gewacht en dag verliep vlot en zonder pijn. Beetje te vlot zelfs: 't is daar nu helemaal uitgerokken. Voel zelf amper nog iets en zowel m'n ex als m'n huidig lief geven aan dat het niet meer zo "spannend" is
. Heb nu ook dat als ik in bad ga, er binnenin water blijft zitten dat er dan daarna op de meest onverwachte momenten uitgutst (en da's dan niet een paar druppeltjes). Op dat vlak al m'n lesje geleerd bij uit 't bad stappen
.
Alle mogelijke bekkenbodemoefeningen ten spijt trouwens.
Vind 't zelf echt, en wil er graag iets laten aan doen, maar da's dan behoorlijk enge, plastische (!) chirurgie :s. Daar word ik nu niet meteen wild van. Sowieso eerst wachten tot onze kinderwens volledig vervuld is.
Maar goed, laat je door mij geen schrik aanjagen, want heb mijn probleem al aan andere mama's voorgelegd en niemand die 't herkend...
Waaromquote:Op woensdag 25 april 2012 10:00 schreef Zoë23 het volgende:
Ik heb blijkbaar een tijger die graag met zn nagels over mn zij heen gaat
komt steeds meer bij. Maar ik had daar toch al striae .Kan me er niet druk om makenheb zin om mn beebje te ontmoeten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |