abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110760522
Goeie kledingtips Zoë!

's Ochtends kan ik nog perfect mijn gewone kleren/jeans/... aan. Tegen 's avonds voelt dat net iets minder comfortabel, alsof er een goeie vetrol overgekwabd hangt :{w. Maar in zwangerschapskledij (heb nog een hele box staan) zie ik er nog gewoon dik uit :D.
pi_110760529
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:10 schreef Zoë23 het volgende:
Twinkle
:{ jammer is dat.. Ze had zich ook aan het budget kunnen houden en zelf iets extra's kunnen kopen als ze dat nodig vond, zo heeft iedereen 't zelf in de hand wat hij/zij wil uitgeven toch?

Lief van je :)

Ik heb vaak n jurkje van King Louie aan (die rekt mooi mee zonder dat je dat ziet zegmaar). 2e hands via MP kun je die wel goedkoper krijgen.
Ik had die van mij al een tijdje vandaar dat ik m aan het uitrekken ben.

Die ik aanheb in t buikentopic is van de prenatal

Tshirt-jurkjes van de H&M rekken ook goed mee (heb normaal S, dat kon tot 30weken prima, later mt M besteld)

En verder de Hema :)

Qua gewone tshirtjes vind ik de h&m ook fijn, en de shirtjes van Only rekken mee & na het wassen zijn ze gewoon weer terug in vorm

(heb ook wel voorgevormde zwschap shirts zegmaar, vind dat iets minder mooi omdat ik aan de bovenkant van m'n buik dan 'stof' over heb. Die vorm loopt niet helemaal gelijk zegmaar :9)
Nou dat zijn dan precies de winkels die ik op het oog had :D .. Da's mooi!

Ik denk dat ik zaterdag even ga winkelen :D
Ik vind dat ik daar nu wel aan toe mag geven :9
pi_110760562
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:13 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou ja ze heeft wel vaker van dat soort streken en eerst liet ik het wel over mijn kant gaan (ook opmerkingen van anderen), maar ik ben daar vooral het afgelopen jaar wel wat assertiever in geworden.

Zelfde als mijn directe collega, waar ik inmiddels anderhalf jaar mee samenwerk. Die gaat begin volgend jaar met pensioen als ik terug kom van mijn verlof (als alles goed gaat). Maar die kan zijn werk niet uit handen geven en vertrouwt mijn werk voor geen meter. Moesten we laatst iets doen, stuurt ie per mail: ja laat mij het maar doen want het moet wel goed gebeuren .. Ik denk: Pardon? Bleek dat ie even later ook nog een mail naar mijn leidinggevende had gestuurd en daar nog eens dunnetjes het verhaal over had gedaan. Die reply kreeg ik weer per ongeluk van mijn leidinggevende, anders had ik dat nooit geweten. Heb ik hem ook voor zijn schenen gegooid want ik vind dat echt not done.

Maar dat heb ik wel moeten leren :+

Ik heb vorig jaar een coach gehad en die zei heel wijs: Twinkle, assertiviteit is iets waar je elke dag weer mee kunt oefenen. En soms zit het mee, en soms zit het even tegen.

Dat zinnetje houd ik altijd in gedachten als het even wat moeilijker gaat. :@ .. en dat helpt! :)
Goed!!! En sterk van je dat je dat meer en meer begint te durven!
pi_110760674
Twinkle irritant vind ik dat, als mensen zo zelf beslissingen gaan maken voor anderen. Er is niet voor niets iets afgesproken! Maar, dit betreft een hele vriendengroep, zijn er dan niet meer die zich hier aan irriteren?
En over assertiviteit, klopt helemaal. Dat kun je elke dag toepassen, en ik denk dat het ook absoluut te leren is.
Stomme collega trouwens.... }:|

Bah ik ben mijn bureaustoel nu alweer zat ;( een paar uur in nagenoeg dezelfde houding zitten is eigenlijk not done met mijn bekken nu. Maar ja, kan moeilijk elke tien minuten rond gaan wandelen op mijn werk, het werk moet ook daadwerkelijk nog wel af natuurlijk nu ik nog maar drie ochtenden werk.
pi_110760771
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:18 schreef bijtje84 het volgende:
Twinkle irritant vind ik dat, als mensen zo zelf beslissingen gaan maken voor anderen. Er is niet voor niets iets afgesproken! Maar, dit betreft een hele vriendengroep, zijn er dan niet meer die zich hier aan irriteren?
En over assertiviteit, klopt helemaal. Dat kun je elke dag toepassen, en ik denk dat het ook absoluut te leren is.
Stomme collega trouwens.... }:|

Bah ik ben mijn bureaustoel nu alweer zat ;( een paar uur in nagenoeg dezelfde houding zitten is eigenlijk not done met mijn bekken nu. Maar ja, kan moeilijk elke tien minuten rond gaan wandelen op mijn werk, het werk moet ook daadwerkelijk nog wel af natuurlijk nu ik nog maar drie ochtenden werk.
Rondracen op je bureaustoel, van liiiiiiinks naar reeeeeeechts, dan verandert je houding toch een beetje, nee? O-)
pi_110760785
Ja anderen ergerden zich daar ook aan.. maar die spraken het niet echt uit. Daar kreeg ik alleen achteraf van te horen dat het goed was dat ik er wat van had gezegd. Dus die zijn blijkbaar niet zo assertief :+

Vervelend Bij.. dat je zo'n last hebt van je bekken :*

Ik wou dat ik wat van jou over kon nemen.. zit hier duimen te draaien op het moment (vandaar dat ik zoveel post op het moment :P )
pi_110760842
Twinkle dat mag idd niet aan je zelfvertrouwen gaan knagen hoor! En verder wat Zoë zegt. Waarom spreek je anders een budget af? :?

Idd die kleding enzo gaat echt rot zitten nu, zelfs een paar zwangerschapsshirts ("u moet gewoon uw eigen maat kopen hoor" :{w ) komen niet meer helemaal over mijn buik heen.
En die banden jeuken, en knellen en zakken af. :(
Maar ga ook niks meer kopen hoor, loop gewoon zoveel mogelijk in sportbroeken. Heb er daar alleen nog 2 van bijgekocht bij de scapino.

Het is ook verschrikkelijk :')
Ik heb nu echt lekker zittende onderbroeken, 's avonds draag ik een trui van mijn vriend en daarbij een sportbroek en gebreide sokken van oma.
Ik lek aan alle kanten (bloedneuzen, melk en slijm)
(8> moet helpen met scheren down under.

Heerlijk zeg! zwanger zijn _O-
pi_110761088
Nog een paar weekjes Covie! Dan ben je DAAR vanaf :D

God weet wat je er voor terug krijgt maar dat terzijde :D
pi_110761107
Rare vriendinnen zijn er soms... Heb het zelf gelukkig nog niet veel meegemaakt, alleen deed mijn schoonzusje wat raar toen ik de eerste keer zwanger was (ze waren toen zelf bezig voor nummer twee, en ik was 'eerder' dan haar, was een raar gedoe). Maar nu is ze gelukkig helemaal bijgedraaid :)

Ik vind het zelf geweldig om te zien dat ik een buikje begin te krijgen (los van het buikje dat ik al had :+).

Oh, ik had na mijn goede echo als cadeau voor mezelf zo'n doppler gekocht. Hartje geluisterd, tof! O+ Moeder laten luisteren, een vriendin wilde luisteren, mijn oma heeft er nog naar geluisterd. En iedereen vond het O+ enzo. Kom ik er gisteren achter dat ik steeds naar mijn eigen hartslag heb zitten luisteren :') :')
pi_110761163
Coco _O-

Wel fijn die goede echo natuurlijk :).
pi_110761224
Muwahah Coco :D

Oww di's echt heul erg.. ik zit wat jeugdsentimenten op te halen (kinderspeelgoed van waar ik vroeger mee speelde :') ) .. en ik krijg gewoon tranen in mijn ogen omdat ik ervan baal dat het niet meer verkrijgbaar is.

Ben ik erg of ben ik erg? :')

Misschien is dit toch zo'n momentje dat ook ik moet gaan toegeven dat ik wat extra hormonen door mijn lijf voel gieren :')
pi_110761847
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:21 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Rondracen op je bureaustoel, van liiiiiiinks naar reeeeeeechts, dan verandert je houding toch een beetje, nee? O-)
:D Ja iets wel, kuitspieren bewegen dan wel ja :P
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2012 @ 11:53:59 #38
309370 Nanadu
pi_110761851
26 weken mijlpaal vandaag *O* *O*
Afgelopen nacht wel wakker geworden door flinke kuitkramp |:( Dat heb ik nou niet gemist van de vorige zwangerschap. Gelukkig kon mijn man het redelijk weg masseren, want ik schreeuwde het uit van de pijn :@
Wat betreft het herstellen van onderen na de bevalling vond ik het redelijk meevallen. Ik was ingeknipt en een klein beetje ingescheurd, omdat de tang en de pomp eraan te pas zijn gekomen. De eerste week heb ik last gehad met zitten, maar daarna ging het een stuk beter. na 5 weken kon ik weer seksen, maar moet er wel bij zeggen dat ik nog drie kwart jaar last ervan gehad dat het in het begin gevoelig was tijdens de sex. Volgens mijn man voelt het weer gewoon hetzelfde aan als voor de bevalling. Over het herstel van mijn buik daar begin ik maar niet over :D

Twinkle inderdaad een gevalletje hormonen :P
pi_110761880
Hihi, coco :D het hartje van de baby is echt veeeel sneller dan je eigen hartslag hoor!

Ik ben net weer wakker, geslapen tot kwart over 11. En nu rustig aan het bijkomen met wat beschuitjes. Nog steeds die hoofdpijn, dat is wel echt naar.
En ik had ook mail van de Insiders! Ik mag ook Bavaria testen :9
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110761910
quote:
2s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:23 schreef covie het volgende:
Twinkle dat mag idd niet aan je zelfvertrouwen gaan knagen hoor! En verder wat Zoë zegt. Waarom spreek je anders een budget af? :?

Idd die kleding enzo gaat echt rot zitten nu, zelfs een paar zwangerschapsshirts ("u moet gewoon uw eigen maat kopen hoor" :{w ) komen niet meer helemaal over mijn buik heen.
En die banden jeuken, en knellen en zakken af. :(
Maar ga ook niks meer kopen hoor, loop gewoon zoveel mogelijk in sportbroeken. Heb er daar alleen nog 2 van bijgekocht bij de scapino.

Het is ook verschrikkelijk :')
Ik heb nu echt lekker zittende onderbroeken, 's avonds draag ik een trui van mijn vriend en daarbij een sportbroek en gebreide sokken van oma.
Ik lek aan alle kanten (bloedneuzen, melk en slijm)
(8> moet helpen met scheren down under.

Heerlijk zeg! zwanger zijn _O-
_O- +1!! Ik roep hier ook dagelijks dat ik er zo'n stuk charmanter op wordt :P
pi_110762017
Hihi Coco ik vind t wel een goeie grap :P joh kon jij toch niet weten!
Maar kun je het met de doppler nu wel goed vinden dan? Dan laat je het ze toch gewoon nog een keer horen.
pi_110762054
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:54 schreef Marjolijntje het volgende:
Hihi, coco :D het hartje van de baby is echt veeeel sneller dan je eigen hartslag hoor!

Ik ben net weer wakker, geslapen tot kwart over 11. En nu rustig aan het bijkomen met wat beschuitjes. Nog steeds die hoofdpijn, dat is wel echt naar.
En ik had ook mail van de Insiders! Ik mag ook Bavaria testen :9
Ik moet ook eerlijk zeggen dat zowel Martijn als ik het wel apart vonden dat de hartslag in het zhuis veel sneller 'leek' te gaan :+ :') Heb de hartslag erna heeeel even wel gevonden, en toen had ik ook echt zoiets van 'oh ja'. Valt idd niet te verwarren met je eigen hartslag (zou je denken :+).

Oh! The insiders! Ik ben wel een buzzer, soms best leuke dingen :) Wat voor Bavaria is dat?

Hopelijk wordt je hoofdpijn snel minder :*
pi_110762107
Ik had in het begin ook moeite met het vinden van de hartslag van de baby hoor :D

Bavaria 0,0% :9 En volgens mij alle smaken, maar dat weet ik pas als ik de doos op kan halen :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110762119
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 11:58 schreef bijtje84 het volgende:
Hihi Coco ik vind t wel een goeie grap :P joh kon jij toch niet weten!
Maar kun je het met de doppler nu wel goed vinden dan? Dan laat je het ze toch gewoon nog een keer horen.
Nee, alleen gisteren heel even gelukt. Daarna niet meer dus. Maar gaat binnenkort vast nog een keer lukken.

Nou, eigenlijk hadden we het natuurlijk wel kunnen weten (gezien de snelheid, zeg maar). Alleen, ik zat met dat ding rechtsonder mijn navel te drukken, en daar verwachtte ik als laatste mijn eigen hartslag :D Even geen rekening gehouden met in de buurt zijnde slagaders, denk ik :+
pi_110762140
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:01 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik had in het begin ook moeite met het vinden van de hartslag van de baby hoor :D

Bavaria 0,0% :9 En volgens mij alle smaken, maar dat weet ik pas als ik de doos op kan halen :)
Smaken? Oh? Interesting :+ :9

Ik vind dingen testen altijd zo leuk :D
pi_110762151
Jaaaaaaaa, ik kreeg vanmorgen ook een mail van The Insiders dat ik mee mag doen met de Bavaria 0.0% test!! *O* Dat wordt zuipen! ;)

Hihi, Coco, je eigen hartslag is ook leuk! :P
vragen mag!
pi_110762180
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 12:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Smaken? Oh? Interesting :+ :9

Ik vind dingen testen altijd zo leuk :D
Ja, original, wit, rose en lemon!
vragen mag!
pi_110762242
Ik vind die rosé en die lemon zo intens GOOR
pi_110762286
De lemon ken ik nog niet en de Wieckse Rose vind ik iig lekker, dan zal die van Bavaria ook wel smaken denk ik!
vragen mag!
pi_110762316
Ik vond het net Donald Duck kauwgom met biersmaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')