dat dus. Het idee dat er eentje wakker kan worden lijkt me niet zo prettig. En als het zoals de vorige keer gaat dan zoek ik ook nog oppas voor de burenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:17 schreef Vicky het volgende:
Mijn.man heeft Amber om 23.45 naar mijnouders gebracht. Ze was ws wel blijven slapen maar stel ze was wakker geworden.. Had ik niet zo fijn gevonden. Mijn moeder heeft har de volgende dag gebrcht.a
Ze is iig nog niet bevallen.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:41 schreef PureEvil het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat het nu met Sam is????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t is niet altijd leuk maar je leert er wel van door mensen er op te wijzen (soms hebben mensen het zelf ook niet door)
Ohhoop voor Sam dat t snel doorzet
[ Bericht 2% gewijzigd door Zoë23 op 25-04-2012 15:30:23 ]
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:21 schreef Thistleweed het volgende:
haha, oognip is voor detective aan het spelen![]()
Zo, nog maar 1 dag werken en dan.... verlof!! Zo, daar ben ik wel aan toe zeg, ben deze week begonnen met een flinke huilbui bij collega en leidinggevende dat ik die laatste vier dagen toch echt niet ging redden, leuk, die hormonen. Maar toch nog redelijk overleefd, nu morgen allen nog maar en dan hoef ik heeeel lang niet meer te werken.
Moet je eens proberen: ontbijtkoek met speculoospastaquote:Op woensdag 25 april 2012 15:22 schreef Zoë23 het volgende:
Weet je wat stiekem ook lekker is?
Eierkoeken met naturelchips erop
en ontbijtkoek met hagelslag
mmmmmontbijtkoek
Oei, niks bezeerd???quote:Op woensdag 25 april 2012 15:39 schreef Sorbootje het volgende:
Goed.
Het ene moment loop je van de balie richting je kantoor en het andere moment lig je op de grond met allemaal mensen om je heen. Flauwgevallen. Zomaar. Ik had genoeg gegeten, genoeg gedronken, bloeddruk is prima, ijzer is prima... en toch kukelde ik gewoon om.
Ik geloof dat ik me over vijf jaar nog geneer. Er stonden net zelfs twee man politie aan mn bureau, had iemand in paniek door mijn val op de overvalknop gedrukt
Ik weet alleen niet of het heel goed is voor de kilo's, die speculoospastaquote:Op woensdag 25 april 2012 15:40 schreef Zoë23 het volgende:
Gerberaatje
Haha m'n lief wil elke x al dat ik speculoospasta ga proberen![]()
Toch maar eens doen dus
Ohhleuk is dat
buikbaby's
Jateleurstellend is dat, maar zo leer je mensen wel goed kennen
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:39 schreef Sorbootje het volgende:
Goed.
Het ene moment loop je van de balie richting je kantoor en het andere moment lig je op de grond met allemaal mensen om je heen. Flauwgevallen. Zomaar. Ik had genoeg gegeten, genoeg gedronken, bloeddruk is prima, ijzer is prima... en toch kukelde ik gewoon om.
Ik geloof dat ik me over vijf jaar nog geneer. Er stonden net zelfs twee man politie aan mn bureau, had iemand in paniek door mijn val op de overvalknop gedrukt
Haha nouja chocopasta en hagelslag ook niet toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:41 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of het heel goed is voor de kilo's, die speculoospastatipje: neem de crispy
die is echt het lekkerst!
Ik heb lang niet alles gevolgd, dus op het risico af dat je het pas nog verteld hebt...quote:Op woensdag 25 april 2012 15:23 schreef Sam1993 het volgende:
Hooi.. kom net terug van de winkel. Weer even aan de wandel geweest,
Gisteren nog op de verloskamers geweest en die hebben me nu ander slaapmedicatie megegeven omdat ik anders te snel uitgeput zou zijn. Heb dus vannacht goed geslapen. krampen blijven en de pijn ook maar zit weinig verrandering in. Gebeurd er voor vrijdag niks moet ik vrijdag terug na de poli. ze hebben gisteren overwogen me toen al in te leiden maatr wilde het eerst zo proberen. GElukkig helpt het een beetje.
Nu afwachten want weet niet waar ik aan toeben. 3 gynecelogen zeggen me het einde van de week niet te halen en gister dus een die zei dat het nog een paar weken kon duren. iniedergeval zonder verranderen is het 8 mei zowiezo zover;) Sorry voro de laate update was ook pas laat beneden.
Ga nu even terug lezen naar wat er verder da afgelopen dagen is gebeurd!
okay thnxquote:Op woensdag 25 april 2012 15:49 schreef Sam1993 het volgende:
Nee ik ben morgen 37 weken. ik word 8 mei ingeleid i.v.m bekkeninstabiliteit en oververmoeidheid. loop nu al een paar dagen met ween en 2 cm ontsluiting rond wat niet vorderd en voor de nodige bijkomende frustraties en problemen zorgt.
gerberaatje: ga nu ook uit van 8 mei maar onbeuwst blijf je toch bezig met het feit dat er een aantal gynecelogen hebben gezegd het einde van de week niet te halen. Maar zolang ik nu wel redelijk slaap is het vast goed uit te houden tot 8 mei. kan dan een stuk beter met de pijn en ongemakken omgaan.
Is het geen oprekkende banden?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:13 schreef Solagratia het volgende:
Kun je met 7 weken al harde buiken hebben?
Jeetje Sorbo, heb je je niet bezeerd? Na je zere enkels nu ook nog andere blessures?
Joh, nergens voor nodig om je te schamen! Mee ophouden hoor!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:22 schreef Sorbootje het volgende:
ik heb me niet bezeerd en voel me nu -op vreselijke schaamte na- weer prima.
26 april is toch jouw UD?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef Roosje84 het volgende:
Sorbo jeetje dat zal schrikken zijn geweest, pas je wel goed op jullie...
Speedy en Sam succes!
Alle nieuwe zwangeren welkom... en wat een verhaal/cadeautje als je er pas met 21 weken achterkomt. Kan me heel goed voorstellen dat je geschrokken bent.
Zelfs al een uitgerekende datum in 2013.. Dan is die van mij alweer bijna 9 maanden...
Het liefste zou ik pas mensen bellen als de bevalling achter de rug is, maar afhankelijk van wanneer de kleine komt zullen we toch oppas moeten hebben voor grote broer. (Die is nu bij zijn vader) Dus stiekem hoop ik dat beebje nog deze week komt.
Vandaag ook weer bij de verloskundige geweest en weer een sticker verdient.
voor alle mijlpalen
en en en en en en en...
![]()
voor mijn eigen mijlpaal der mijpalen 40 weken!!!!
![]()
Was het zo erg?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat is schrikken sorbo ik viel flauw tijdens een rondleiding in paleis soestdijk. Ik schaamde mij ook diep.
Goed opgemerkt, sherlockquote:Op woensdag 25 april 2012 16:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
26 april is toch jouw UD?Of klopt de OP niet?
ah zoquote:Op woensdag 25 april 2012 16:50 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Goed opgemerkt, sherlock![]()
Nee OP klopt niet, maar heb het nooit laten aanpassen
Mijn eigen berekening was de 25e, eerste echo de 26e, tweede echo met 12,5 wk was de 25e dus de verloskundige heeft gewoon de 25e aangehouden. Ik heb me alleen na de eerste reguliere echo in het lijstje laten zetten.
Vaak is het zo dat ze pas na 38 weken in willen leiden als het mogelijk is, omdat er dan betere kansen zijn voor de borstvoeding, tenminste, dat zeiden ze in Nieuwegein.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:46 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik heb lang niet alles gevolgd, dus op het risico af dat je het pas nog verteld hebt...
waarom word je dan al ingeleid? ik ben nieuwsgierig, sorry![]()
je bent nog geen 37 weken nu toch of wel?
Je hoeft je toch nergens voor te schamen! Gelukkig heb je je niet bezeerd.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:22 schreef Sorbootje het volgende:
ik heb me niet bezeerd en voel me nu -op vreselijke schaamte na- weer prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |