abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110767114
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:17 schreef Vicky het volgende:
Mijn.man heeft Amber om 23.45 naar mijnouders gebracht. Ze was ws wel blijven slapen maar stel ze was wakker geworden.. Had ik niet zo fijn gevonden. Mijn moeder heeft har de volgende dag gebrcht.a
dat dus. Het idee dat er eentje wakker kan worden lijkt me niet zo prettig. En als het zoals de vorige keer gaat dan zoek ik ook nog oppas voor de buren :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 25 april 2012 @ 14:41:20 #102
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_110767909
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat het nu met Sam is????
  woensdag 25 april 2012 @ 14:48:50 #103
100412 mefke79
komt goed!
pi_110768170
Wij hebben Driekus uitbesteed naar zijn oom en tante bij de strippoging. Toen dat niets deed kwam ie de dag erna weer terug. En de nacht voor de inleiding is ie weer bij opa en oma gaan slapen. Ik had em er ook niet bij willen hebben eerlijk gezegd. Ook niet als ik wel thuis was bevallen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_110768835
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 14:41 schreef PureEvil het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat het nu met Sam is????
Ze is iig nog niet bevallen.
In haar profiel hier staat haar naam, op FB kun je der zo vinden en daar staat dus dat ze nog niet bezig is :P
pi_110769439
haha, oognip is voor detective aan het spelen _O-

Zo, nog maar 1 dag werken en dan.... verlof!! Zo, daar ben ik wel aan toe zeg, ben deze week begonnen met een flinke huilbui bij collega en leidinggevende dat ik die laatste vier dagen toch echt niet ging redden, leuk, die hormonen. Maar toch nog redelijk overleefd, nu morgen allen nog maar en dan hoef ik heeeel lang niet meer te werken.
pi_110769466
Wat zijn matzes?? Chocopasta is sowieso goed
* Zoë23 gaat googlen

Ah! Dat! Lekker :D

Weet je wat stiekem ook lekker is?
Eierkoeken met naturelchips erop O+
en ontbijtkoek met hagelslag :+
mmmmm O+ ontbijtkoek

Bijtje
Ja dat is soms idd moeilijk! Moet t zelf soms ook nog leren, maar heb nu tijdens het thuis-zitten enz wel geleerd dat je soms echt duidelijk&eerljk moet zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't is niet altijd leuk maar je leert er wel van door mensen er op te wijzen (soms hebben mensen het zelf ook niet door)

Oh -O- hoop voor Sam dat t snel doorzet

[ Bericht 2% gewijzigd door Zoë23 op 25-04-2012 15:30:23 ]
pi_110769514
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:21 schreef Thistleweed het volgende:
haha, oognip is voor detective aan het spelen _O-

Zo, nog maar 1 dag werken en dan.... verlof!! Zo, daar ben ik wel aan toe zeg, ben deze week begonnen met een flinke huilbui bij collega en leidinggevende dat ik die laatste vier dagen toch echt niet ging redden, leuk, die hormonen. Maar toch nog redelijk overleefd, nu morgen allen nog maar en dan hoef ik heeeel lang niet meer te werken.
*O* das fijn thisleweed!!
pi_110769532
Hooi.. kom net terug van de winkel. Weer even aan de wandel geweest,

Gisteren nog op de verloskamers geweest en die hebben me nu ander slaapmedicatie megegeven omdat ik anders te snel uitgeput zou zijn. Heb dus vannacht goed geslapen. krampen blijven en de pijn ook maar zit weinig verrandering in. Gebeurd er voor vrijdag niks moet ik vrijdag terug na de poli. ze hebben gisteren overwogen me toen al in te leiden maatr wilde het eerst zo proberen. GElukkig helpt het een beetje.

Nu afwachten want weet niet waar ik aan toeben. 3 gynecelogen zeggen me het einde van de week niet te halen en gister dus een die zei dat het nog een paar weken kon duren. iniedergeval zonder verranderen is het 8 mei zowiezo zover;) Sorry voro de laate update was ook pas laat beneden.

Ga nu even terug lezen naar wat er verder da afgelopen dagen is gebeurd!
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_110769802
Pff wat een gedoe Sam! :*
hoop dat je niet meer lang hoeft te wachten!
pi_110770049
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:22 schreef Zoë23 het volgende:

Weet je wat stiekem ook lekker is?
Eierkoeken met naturelchips erop O+
en ontbijtkoek met hagelslag :+
mmmmm O+ ontbijtkoek

Moet je eens proberen: ontbijtkoek met speculoospasta :Y)

Ik ben aan het 'spelen' met mijn jongste :D zo grappig.. ze ligt even goed dus kan even goed genieten van de bewegingen... leg mijn hand onder mijn borsten op mijn buik en krijg dan van die zachte porretjes... dus duw zachtjes terug, en dan wordt er weer tegen mijn vingers getrappeld O+ O+

En mensen die boos worden omdat je geen energie hebt om af te spreken.... :') serieus, ik zou ze keihard uitlachen :@ wat een idioten...

TW, bíjna verlof!! *O*

Sam, misschien is het dan maar verstandig om gewoon uit te gaan van 8 mei? Alles wat eerder gebeurd is dan welkom. Heel vervelend dat je zoveel klachten en gedoe hebt, maar je moet maar denken dat elke dag dat je baby binnen blijft voor je baby in elk geval het allerbeste is. Probeer er nog even wat van te maken ^O^
pi_110770219
Goed.

Het ene moment loop je van de balie richting je kantoor en het andere moment lig je op de grond met allemaal mensen om je heen. Flauwgevallen. Zomaar. Ik had genoeg gegeten, genoeg gedronken, bloeddruk is prima, ijzer is prima... en toch kukelde ik gewoon om.

Ik geloof dat ik me over vijf jaar nog geneer. Er stonden net zelfs twee man politie aan mn bureau, had iemand in paniek door mijn val op de overvalknop gedrukt :')
pi_110770243
Gerberaatje
Haha m'n lief wil elke x al dat ik speculoospasta ga proberen :9
Toch maar eens doen dus

Ohh O+ leuk is dat O+ buikbaby's

Ja :{ teleurstellend is dat, maar zo leer je mensen wel goed kennen
pi_110770269
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:39 schreef Sorbootje het volgende:
Goed.

Het ene moment loop je van de balie richting je kantoor en het andere moment lig je op de grond met allemaal mensen om je heen. Flauwgevallen. Zomaar. Ik had genoeg gegeten, genoeg gedronken, bloeddruk is prima, ijzer is prima... en toch kukelde ik gewoon om.

Ik geloof dat ik me over vijf jaar nog geneer. Er stonden net zelfs twee man politie aan mn bureau, had iemand in paniek door mijn val op de overvalknop gedrukt :')
Oei, niks bezeerd???
pi_110770288
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:40 schreef Zoë23 het volgende:
Gerberaatje
Haha m'n lief wil elke x al dat ik speculoospasta ga proberen :9
Toch maar eens doen dus

Ohh O+ leuk is dat O+ buikbaby's

Ja :{ teleurstellend is dat, maar zo leer je mensen wel goed kennen
Ik weet alleen niet of het heel goed is voor de kilo's, die speculoospasta :+ tipje: neem de crispy :9 die is echt het lekkerst!
pi_110770317
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:39 schreef Sorbootje het volgende:
Goed.

:o jeetje,. Voel je je nu wel goed verder?
pi_110770323
Ontbijtkoek met pindakaas is ook goddelijk :9~
pi_110770383
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:41 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Ik weet alleen niet of het heel goed is voor de kilo's, die speculoospasta :+ tipje: neem de crispy :9 die is echt het lekkerst!
Haha nouja chocopasta en hagelslag ook niet toch? :9

Mmm crispy, klinkt goed!
pi_110770406
Sorbo, dat klinkt heftig! Voel je je nu wel beter? Niets bezeerd?
pi_110770425
Sorbootje: Dat is schrikken! misschien dat je toch teveel doet? gaat alles goed verder?
pi_110770472
Sorbootje: Dat is schrikken!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 25 april 2012 @ 15:45:31 #121
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_110770475
oei sorbo! :o en die polities. :D :D hopelijk heb je je niet teveel bezeerd bij 't vallen. en nu voorzichtig aan hoor!
in de haak.
pi_110770511
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:23 schreef Sam1993 het volgende:
Hooi.. kom net terug van de winkel. Weer even aan de wandel geweest,

Gisteren nog op de verloskamers geweest en die hebben me nu ander slaapmedicatie megegeven omdat ik anders te snel uitgeput zou zijn. Heb dus vannacht goed geslapen. krampen blijven en de pijn ook maar zit weinig verrandering in. Gebeurd er voor vrijdag niks moet ik vrijdag terug na de poli. ze hebben gisteren overwogen me toen al in te leiden maatr wilde het eerst zo proberen. GElukkig helpt het een beetje.

Nu afwachten want weet niet waar ik aan toeben. 3 gynecelogen zeggen me het einde van de week niet te halen en gister dus een die zei dat het nog een paar weken kon duren. iniedergeval zonder verranderen is het 8 mei zowiezo zover;) Sorry voro de laate update was ook pas laat beneden.

Ga nu even terug lezen naar wat er verder da afgelopen dagen is gebeurd!
Ik heb lang niet alles gevolgd, dus op het risico af dat je het pas nog verteld hebt... :+
waarom word je dan al ingeleid? ik ben nieuwsgierig, sorry :@
je bent nog geen 37 weken nu toch of wel?
:)
pi_110770622
Nee ik ben morgen 37 weken. ik word 8 mei ingeleid i.v.m bekkeninstabiliteit en oververmoeidheid. loop nu al een paar dagen met ween en 2 cm ontsluiting rond wat niet vorderd en voor de nodige bijkomende frustraties en problemen zorgt.

gerberaatje: ga nu ook uit van 8 mei maar onbeuwst blijf je toch bezig met het feit dat er een aantal gynecelogen hebben gezegd het einde van de week niet te halen. Maar zolang ik nu wel redelijk slaap is het vast goed uit te houden tot 8 mei. kan dan een stuk beter met de pijn en ongemakken omgaan.
pi_110770702
oei Sorbo, dat is schrikken. Rustig aan hoor.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_110770925
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 15:49 schreef Sam1993 het volgende:
Nee ik ben morgen 37 weken. ik word 8 mei ingeleid i.v.m bekkeninstabiliteit en oververmoeidheid. loop nu al een paar dagen met ween en 2 cm ontsluiting rond wat niet vorderd en voor de nodige bijkomende frustraties en problemen zorgt.

gerberaatje: ga nu ook uit van 8 mei maar onbeuwst blijf je toch bezig met het feit dat er een aantal gynecelogen hebben gezegd het einde van de week niet te halen. Maar zolang ik nu wel redelijk slaap is het vast goed uit te houden tot 8 mei. kan dan een stuk beter met de pijn en ongemakken omgaan.
okay thnx :)

Sorbo! :o :X
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')