Liza, jouw Belgengrap
Twinkle vervelend verhaal van die vriendin & de collega. Klinkt alsof de vriendin iemand is, die ook echt altijd de aandacht op haarzelf wil vestigen.
Kwisted wat een

echo.
Bijtje en iedereen anders die last heeft van niet begrijpende schoonmoeders, vriendinnen etc.,

en gewoon doorzetten en je niet mee laten slepen door onbegrip.
Hebben er bij de eerste geen last van gehad, sowieso geen mensen, die bij de bevalling wilden zijn, zou ik ook raar vinden om iemand anders erbij te hebben behalve mijn man. Gebeld hebben wij pas na een x aantal uur omdat ons zoontje in de vroege ochtend uurtjes kwam. Voor 7 uur s'ochtends niemand gebeld wat een rust.Voor alle matze liefhebbers, ze zijn hier in overvloed aanwezig. Bij interesse & PM geef ik er graag wat van weg. Of we doen een zwangerschapsmeet bij mij met Matzes: Hagelslag, Speculoospasta & Pindakaas ook aanwezig, alleen geen chocopasta
Sam sterkte & hopelijk gaan de krampen nog weg of zet het snel door
Thistleweed
Estrys, jouw pufcursus verhaal verdient een oscar
Ik ging deze keer weer een cursus volgen, wilde eigenlijk wat anders dan vorige keer: dus geen yoga. Maar uiteindelijk toch voor hetzelfde gekozen. Ik vind het herhalen van de oefeningen geeft me rust, vorige keer is toch al 3 jaar geleden & ik vind dat moment alleen met mijn beeb superVoor alle mijlpalen
Wat betreft thuisbevalling met kind erbij: is mij niet echt gegund. Maar ik denk dat het ook ervan afhangt wanneer je bevalt (overdag of s'avonds), is je kleintje dan thuis of op de creche? Hoe lang het duurt? Verwacht je dat kind wakker wordt, als je s'nachts bevalt, met andere woorden ga je het eruit gillen

Flauwvallen moet je je echt niet voor schamen. Zou iedereen kunnen gebeuren, zelfs niet zwangeren.
Ben gisteren met de fiets omgevallen. S'avonds controle in het ziekenhuis, gelukkig met baby alles ok. Ikzelf voel het wel. En wat het ergste is, ik heb pijn als ik opsta van zitten of liggen, maar ook weleens bij het lopen en als ik mijn benen optil. Artsassistent zei, dat ze vermoedde, dat het van het indalen kwam. Voelen jullie dit ook zo? Ik weet niet eens of die nou echt aan het indalen is, dat is het fijne van wisselende artsen.
Oh en vandaag naar werk geweest voor overdracht. Was erg leuk mijn collega's weer te zien, na het overhaast stoppen met werken. Maar het was ook erg vermoeiend, dus ik heb een goede 1,5 tot 2 uur geslapen toen ik thuis kwam.