quote:Op woensdag 25 april 2012 20:35 schreef Thistleweed het volgende:
Wat ook nog wel helpt is er flink bij steunen en kreunen zodat ik in ieder geval niet de enige ben die wakker wordt omdat ik me om moest draaiendie arme man van mij, haha
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:45 schreef Labelloo het volgende:
Sorbo dat is schrikken! Gelukkig is het goed gegaan!
En in het vorige topic las ik nog een vraag van een nieuwsgierige Gerbera!Maar ik houd het geslacht echt nog even geheim!
Al is het niet altijd even makkelijk!
Nee tis in principe gewoon tijdelijk. Tot.mn verlof.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:19 schreef Troeta het volgende:
oei Sorbo, wat raar dat je zomaar flauw viel. Gelukkig zonder schade en schande terechtgekomen.
ben ooit 1x flauwgevallen en vond dat zo vreemd, ik dacht dat ik blind werd, lol
Sonnetje, ga je 1 dag per week in de ziektewet? of blijf je voor altijd 1 dag minder werken?
Sterrenmunt, nog gefeliciteerd met je zwangerschap en die echo kan idd dan al. Als je zo snel mogelijk een afspraak maakt is er ook nog zat plek.
Ik moet me er nog even in verdiepen hoe t precies moet (leuke van mn werk is dat ik t zelf moet regelenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:32 schreef mefke79 het volgende:
Sonnetje, ik zou gewoon kiezen voor ziekmelden, kost jou en je werkgever niets, geld komt van het UWV.
Haha psiesquote:Op woensdag 25 april 2012 22:07 schreef Troeta het volgende:
haha moet je straks een dag extra werken om dat allemaal uit te zoeken.
Stop je 6 weken van te voren? Dan hoef je niet zo lang meer toch?
Wist niet dat je zoveel last had, sterkte er mee![]()
Kan best sterrenmunt, helpt een kopje thee niet?
Ik heb veel last van bandenpijn sinds ik heb gerend, maar ik heb een bekkenband die goed helpt. Vergeet hem alleen steeds om te doen.
Nee hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 09:00 schreef covie het volgende:
Ben ik er ouderwets als ik mijn ontbijtkoek gewoon met boter eet?
quote:Op donderdag 26 april 2012 10:16 schreef Tinuviel het volgende:
Ik ben vandaag 37 weken, dat geeft enorm rust & een goed gevoeldat het nu echt gauw zo ver is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |