abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110778948
Gelukkig dat je niets ernstigs gebeurt is Sorbo!

Oh en ik vergat Marjolijntje beterschap te wensen. Hopelijk kun je de komende dagen een beetje bijkomen & bijslapen. Die PZ- mevrouw is niet erg meelevend, al helemaal niet als je het feit meeneeemt, dat ze zelf moeder & oma is. Die voor PZ-mevrouw :6
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_110781449
haha, sorbo, ik moest erg lachen om je pantyreet. Gelukkig beheers je blijkbaar de kunst van het elegant flauwvallen _O-

Tinuviel, zouden het niet gewoon je banden kunnen zijn die je voelt ipv het indalen? Ik heb wel veel pijn in mijn banden als ik omdraai in bed of als ik heb gezeten en ga lopen. Beetje trekkende stekende pijn.Maar misschien is het bij jouw wel pijn van het indalen?
  woensdag 25 april 2012 @ 20:02:45 #153
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_110781858
Kwam nog 2 leuke links tegen voor 2 regio's
Amsterdam gratis zwangerschapscursussen : http://www.rondomdegeboorte.nl/
En Eindhoven: gratis echo's (voor opleidingsdoeleinden) http://www.babytjes.nl/babytjesnieuws/?p=9496

Ik heb aan beiden niets, maar kan me voorstellen dat er hier wellicht wel iemand is die het 'kan gebruiken'

Verder eindelijk kindjes op bed, onrustige buikbaby die teveel Ikea/gamma/praxis reclames gezien heeft en nu zelf is gaan verbouwen _O-
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_110782949
Thistleweed zou kunnen dat het de banden/ bekkenbodemspieren zijn. Ik voel het met name voorin en het is idd een trekkende pijn, niet echt steken. En ik kan er heel moeilijk door lopen.

Maffemuts maak dan eens wat meer ruimte voor je buikbaby. Hoop dat de verbouwing gauw klaar is _O-
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110783105
Ik vind het heel erg klinken als wat ik heb maar ik weet ook niet zeker of mijn pijn wel mijn banden zijn. Volgens mij is het soms ook lastig, ook voor medisch personeel, om te bepalen waar bepaalde pijn door wordt veroorzaakt. Ik heb er zelf geen slecht gevoel over, ik merk dat als ik rustig aan doe en kalm beweeg, mijn tijd neem om op te staan en om te lopen dat ik er minder last van heb. Ik hoop dat dat bij jou ook werkt.
pi_110783487
Thistleweed het is idd beter als ik langzaam aandoe. En ik merk ook, dat ik er gewoon in moet komen. Ik voel het het meeste als ik net ben opgestaan uit zittende/ liggende positie, naarmate ik even beweeg wordt het idd wat minder.

Heeft iemand misschien nog een goed tip voor het slapen met een kussen tussen je benen? Ik gebruik er nu een, maar draai ook veel van een kant naar de ander. En door wat jij Thistleweed ook omschrijft, doet het dus ook pijn bij het omdraaien en dat is ook minder makkelijk met een kussen. Misschien is mijn kussen wel iets te dik en gaat het met een dunner kussen makkelijker.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110783881
Ja, ik heb ook altijd een 'opstarttijd' nodig met het lopen, als ik dan eenmaal in beweging bent gaat het wel prima.
Ik had laatst ook een beetje haastig een trap op gelopen om de metro te halen en toen had ik de dag erna extra last. Dus daar kijk ik nu ook mee uit.

Tips voor met kussens slapen heb ik niet, ik slaap zonder kussens tussen mijn benen, vind ik toch het makkelijkste. Tja en ook het omdraaien doe ik gewoon heel erg langzaam. Wat ook nog wel helpt is er flink bij steunen en kreunen zodat ik in ieder geval niet de enige ben die wakker wordt omdat ik me om moest draaien ;) die arme man van mij, haha
pi_110783995
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:35 schreef Thistleweed het volgende:
Wat ook nog wel helpt is er flink bij steunen en kreunen zodat ik in ieder geval niet de enige ben die wakker wordt omdat ik me om moest draaien ;) die arme man van mij, haha
_O- Dat doe ik dan weer niet. Wel langzaam omdraaien. Maar het is wel wat lastiger met kussen tussen de benen, ook al is dat kussen verder wel heel fijn.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110784614
Sorbo dat is schrikken! Gelukkig is het goed gegaan!

En in het vorige topic las ik nog een vraag van een nieuwsgierige Gerbera! ;) Maar ik houd het geslacht echt nog even geheim! :) Al is het niet altijd even makkelijk!
pi_110784857
Whehe knap Labelloo. Ik kon dat dus écht niet. Ik versprak me al in m'n eerste zin toen ik terug was op m'n werk :D
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_110785059
Haha Clauwheee! :D Het is ons bij Isa ook gelukt, dus we kunnen het wel! ;)
pi_110785146
SpeedyGJ wow dat is even schrikken denk ik? Morgen meteen inleiden dus. Succes, sterkte en al van zulks meer!

Sorbo jeetje joh kijk je uit! Wat gek, zomaar onderuit gaan. Haha moest evenproesten om je pantyreet :P zoiets was ook vast mijn eerste gedachte geweest na zoiets. Nou ja, gelukkig voel je je verder goed.

Zo ik heb mezelf vanmiddag getrakteerd op highlights in mijn haar :) ben er erg blij mee, lig ik er hopelijk straks nog netjes bij in mijn kraambed. Hmm alleen duurt dat hopelijk nog wel even haha. Ach anders ga ik over een paar weken gewoon nog een keer :)
  woensdag 25 april 2012 @ 20:59:17 #163
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_110785717
Bedankt iedereen :)

@bijtje84:
Ja behoorlijk gezien het bloeddruk altijd goed is geweest en nu ineens te hoog, het verrast ons ook dat ze morgen al willen beginnen en dan is het eigenlijk erg vlot alles regelen, gelukkig hadden we dit van te voren al gedaan, oppas voor mijn dochter etc.

Nu maar hopen dat morgen alles goed gaat en dat ik morgen avond het goeie nieuws kan vertellen ;) uiteraard paar foto's O+ ik kan niet meer wachten :)
pi_110786275
haai allemaal,

Ik zit nog even te luisteren naar het slaapkamerconcert van mijn grote O+

Labello, wat enorm knap dat je dat kan! Ik wil het niet eens, daarbij kan ik mijn mond ook niet houden.

Sorbo, wat doe je? Kijk je uit zwangere dame!

Marjolijntje, beterschap!

Hier begint het zwangerzijn een beetje door te dringen. Heb me aangemeld voor MvM en 9 mei een afspraak en morgen de VK maar eens bellen.

Zit alleen een beetje met de 20 weken echo in mijn maag, doen ze die ook nog wel eens met 19.1? We zijn dan met vakantie namelijk en anders wordt het 21.6. Maar het lijkt me leuk om het voor de trip naar FR te weten ivm shoppen op geslacht.
  woensdag 25 april 2012 @ 21:06:14 #165
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_110786307
Spannend speedy, succes ook!
pi_110786641
Roosje
*O* 40weken!

Speedy
:o morgen dus! Spannend! :*
Succes!

Pff ben echt moe!
Vanmiddag visite gehad & ze zijn blijven eten.
Svonds kak ik echt in, m'n buik voelt super moe en kan me niet echt concentreren op de tv of n boek.. :(
:@ nu slaap ik smiddags niet, missch komt het daar door.
Heb nu ook lichte kramp (& spanning zoals ik al n paar avonden achter elkaar heb :{ )
pi_110786847
Sterrenmunt, het is ook wel leuk hoor! Iedereen die het probeert te raden en dat je het dan al weet! :)

Volgens mij kan een 20 weken echo idd vanaf 19 weken gedaan worden. Dus dat zou moeten kunnen!
pi_110787132
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 20:45 schreef Labelloo het volgende:
Sorbo dat is schrikken! Gelukkig is het goed gegaan!

En in het vorige topic las ik nog een vraag van een nieuwsgierige Gerbera! ;) Maar ik houd het geslacht echt nog even geheim! :) Al is het niet altijd even makkelijk!
}:| :6

Speedy, succes! Gek idee hè dat je (waarschijnlijk) morgen je kindje gaat ontmoeten!

Sterrenmunt, in zo'n geval doen ze dat wel hoor! Er zit een kans in dat het kindje nog heel erg laag ligt rond die termijn, in dat geval zul je, als ze iets niet helemaal goed kunnen zien, nog wel terug moeten komen na je vakantie... hier had ik 20 weken echo met 19 weken en 2 dagen (ook ivm vakantie!) maar ze konden alles prima zien!
pi_110787467
oei Sorbo, wat raar dat je zomaar flauw viel. Gelukkig zonder schade en schande terechtgekomen.
ben ooit 1x flauwgevallen en vond dat zo vreemd, ik dacht dat ik blind werd, lol

Sonnetje, ga je 1 dag per week in de ziektewet? of blijf je voor altijd 1 dag minder werken?

Sterrenmunt, nog gefeliciteerd met je zwangerschap en die echo kan idd dan al. Als je zo snel mogelijk een afspraak maakt is er ook nog zat plek.
pi_110787811
SpeedyGJ succes morgen. Fijn dat je zo goed voorbereid bent, als het dan sneller gaat dan je denkt
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110788072
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:19 schreef Troeta het volgende:
oei Sorbo, wat raar dat je zomaar flauw viel. Gelukkig zonder schade en schande terechtgekomen.
ben ooit 1x flauwgevallen en vond dat zo vreemd, ik dacht dat ik blind werd, lol

Sonnetje, ga je 1 dag per week in de ziektewet? of blijf je voor altijd 1 dag minder werken?

Sterrenmunt, nog gefeliciteerd met je zwangerschap en die echo kan idd dan al. Als je zo snel mogelijk een afspraak maakt is er ook nog zat plek.
Nee tis in principe gewoon tijdelijk. Tot.mn verlof.
Zou idd.uit.kunnen zoeken voor.ziektewet...vind ik alleen zo zwaar klinken, hoewel t wel zwangerschapsgerelateerd is.

En nu ga k slapen :+
pi_110788119
mooi, ga ik morgen mijn vk eens bellen, weet alleen niet of ze pas na termijnbepaling de 20 weken echo vastleggen. Het kan ook nog wel zijn dat ik vooruit word gezet. Ik weet p'sies wanneer we hebben gesext en volgens mij kom ik op een latere datum omdat mijn cyclus 34 dagen is.

Kan trouwens meedoen aan een mooi onderzoek, moet vent mee om bloed te geven, wil ie niet omdat ie niet durft! Heb ze gemaild maar ben bang dat ik niet mee mag doen daarom. }:|

En avondmisselijkheid, kan dat ook? Heb een beetje weeiig gevoel in mijn maag, wel door de dag heen maar meer na het eten dan ervoor.
  woensdag 25 april 2012 @ 21:32:55 #173
100412 mefke79
komt goed!
pi_110788405
Sonnetje, ik zou gewoon kiezen voor ziekmelden, kost jou en je werkgever niets, geld komt van het UWV.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_110789243
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 21:32 schreef mefke79 het volgende:
Sonnetje, ik zou gewoon kiezen voor ziekmelden, kost jou en je werkgever niets, geld komt van het UWV.
Ik moet me er nog even in verdiepen hoe t precies moet (leuke van mn werk is dat ik t zelf moet regelen :))
Weet van toen k een zwangere collega had dat t een hoop gedoe was. En daar heb ik geen zin in. Heb genoeg ander werk. Misschien dat t anders te regelen is als je je standaard 1 dag ziek meldt. Maar dat moet ik dus nog uitzoeken

Plus dat t wel geld kan kosten als er blijkbaar een keer te laat beter gemeld wordt :') fouten maken mogen ze blijkbaar alleen bij t UWV zelf.
pi_110790932
haha moet je straks een dag extra werken om dat allemaal uit te zoeken.
Stop je 6 weken van te voren? Dan hoef je niet zo lang meer toch?
Wist niet dat je zoveel last had, sterkte er mee :*

Kan best sterrenmunt, helpt een kopje thee niet?

Ik heb veel last van bandenpijn sinds ik heb gerend, maar ik heb een bekkenband die goed helpt. Vergeet hem alleen steeds om te doen.
pi_110792304
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 22:07 schreef Troeta het volgende:
haha moet je straks een dag extra werken om dat allemaal uit te zoeken.
Stop je 6 weken van te voren? Dan hoef je niet zo lang meer toch?
Wist niet dat je zoveel last had, sterkte er mee :*

Kan best sterrenmunt, helpt een kopje thee niet?

Ik heb veel last van bandenpijn sinds ik heb gerend, maar ik heb een bekkenband die goed helpt. Vergeet hem alleen steeds om te doen.
Haha psies ;)
Was eerst van plan tot 36 weken te werken, maar dat,gaat m echt niet worden.
Heel veel last valt ook mee, maar mn onderrug is af en toe pijnlijk (vooral s avonds), en mn rechterheup. Gelukkig geen bekken, maar een spier die.overbelast is (omdat de spier links stugger is).
En ben ook heel erg moe, nou spelen er ook wel wat.dingen die ook niet helpen. Nja en vermoeidheid.in combinatie met mn rugklachten werkt niet echt fijn. Tel daar een,dreumes bij op en een dag minder werken zal erg.prettig zijn :D
Even wat rust creëren.
Baal er wel van, want kan gewoon een stuk minder.dan bij Floris en das best irritant hehe
pi_110794547
Goed dat je aan jezelf denkt dan :Y En je ging toch slapen? :+

Ik ga ook 6 weken van te voren stoppen, lekker nog even samen thuis met Mex. Vind het best moeilijk af en toe dat die tijd samen voorbij is.
pi_110802479
Goedemorgen :W c_/

Sonnetje, ik ken het gevoel "in deze zwangerschap minder te kunnen en me minder goed te voelen, dan in de vorige zwangerschap". Dat is best lastig. Ik hoop voor je dat het met een dag minder werken en eerder stoppen goed te doen is. Denk vooral goed aan jezelf! :*

Sterrenmunt, avondmisselijkheid kan heel goed. Ik heb het ook weleens gehad, vaak zelf een tijdje na het eten als ik wilde gaan slapen. Ik hoop dat je iets vind wat helpt. :*

Troeta sterkte met de bandenpijn. Fijn dat het met bekkenband beter te doen is ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door Tinuviel op 26-04-2012 07:09:58 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110802656
Sterrenmunt, avondmisselijkheid heb ik ook gehad hoor. Het is nu met 13 weken wel afgenomen gelukkig. Maar zo tussen mijn 7e en 11e week kon ik 's avonds echt geen luchtjes ruiken zonder over mijn nek te gaan.

Dat ging dan soms de hele nacht door. Eenmaal 's morgens had ik nergens meer last van.
pi_110802895
Weinig tijd, dus snel even speedy en co succes wensen voor de inleiding vandaag!
pi_110802944
Succes vandaag Speedy. Vandaag hebben jullie hopelijk je baby in de armen! *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110803120
Vandaag (hopelijk) de dag voor Speedy en vrouw... Spannend zo'n inleiding!
Succes en hopelijk vandaag jullie baby kunnen ontmoeten!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_110803314
Speedy en mevrouw, good luck!! ^O^
pi_110803322
En zou Sproet-je doorhebben dat ze zich elke dag moet melden? :P
pi_110803463
Succes vandaag Speedy en Speedy vrouw!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  donderdag 26 april 2012 @ 08:58:12 #186
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_110803617
Ola!

(niet bijgelezen)

Ik mag iemnd succes wensen vandaag? Bij deze! Succes, Speedy!
3!
pi_110803675
speedyg en vrouw succes vandaag!!

Sorbo! Daar kan je toch niks aan doen? Je hoeft je er echt niet voor te schamen hoor.. Eerder hopen dat het niet vaker gebeurd, want dan moet het toch wel even onderzocht worden.

Ben ik er ouderwets als ik mijn ontbijtkoek gewoon met boter eet? :D
pi_110803740
Goeiemorgen!

Succes Speedy en vrouw! Spannende dag vandaag, hopelijk verloopt alles vlot en goed. Zet m op!

Avondmisselijkheid heb ik ook gehad. Na elke maaltijd eigenlijk :) ik was gewoon non-stop misselijk!

Covie brr, hopeloos ouderwetsch ;)
pi_110803867
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 09:00 schreef covie het volgende:
Ben ik er ouderwets als ik mijn ontbijtkoek gewoon met boter eet? :D
Nee hoor :9 ontbijtkoek op boodschappenlijstje zet

SG en vrouw succes vandaag ^O^
pi_110804892
Speedy en vrouw succes vandaag!!
pi_110805039
Jeetje Covie, wat saai :{w
  donderdag 26 april 2012 @ 10:10:50 #192
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_110805243
Goedemorgen dames

:* voor de dames die het nodig hebben.

Zijn er nog mijlpalen vandaag?

Vandaag voel ik mij goed, gisteren had ik een wat mindere dag en moest in de avond ook flink doorwerken. Toen ik thuis kwam protesteerde onze muppet wel even. Die vond het niet zo leuk, maar het hoort erbij:)
Be dance |Be real| Be You
pi_110805403
Loodje balen dat je je minder goed voelde gisteren en lang door moest werken. Gelukkig is het vandaag beter.

Ik ben vandaag 37 weken, dat geeft enorm rust & een goed gevoel *O* dat het nu echt gauw zo ver is
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110805593
*O* voor Tinuviel!! Dan ben je LLM!! :Y dat wordt meldplicht!

Loodje balen dat je gisteren een mindere dag had. Hopelijk vandaag beter!

Waar zijn alle andere LLM'ers? Zoe, Xanteh, Roosje gaan jullie voor een datumdrieling??
  donderdag 26 april 2012 @ 10:23:00 #195
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_110805601
Wow 37 weken *O* *O* *O* Je bent er bijna:) Dat vieren we mee:D

Thanks dames, viel me inderdaad een beetje tegen. Vanavond weer werken dus hoop dat het vandaag beter gaat. Maar het hoort er gewoon bij :D
Be dance |Be real| Be You
pi_110806220
Speedy en mevrouw succes vandaag!

Tinuviel 37 weken *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_110806236
Tinuviel *O* LLM!! *O*
Ik ben wel een beetje jaloers :+ .. ik ben vandaag 36 weken maar dat bezorgd me vooral last-minute stress, want aankomende week moet gewoon alles af zijn :o

En omg...ik kan nu ineens het papier niet meer vinden van de gemeente van de erkenning :'( :@
pleaease laat het me vinden....

Volgens mij komt er wel een waterval aan baby's komende week als ik zo naar de datums kijk O+
pi_110806290
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 10:16 schreef Tinuviel het volgende:
Ik ben vandaag 37 weken, dat geeft enorm rust & een goed gevoel *O* dat het nu echt gauw zo ver is
:D I know! Voelt heel gek :P en ik hoop dat de gyn straks wat meer kan vertellen over hoe het gaat met de kleine en met jou :*
pi_110806666
Covie niet stressen :* even rustig gaan zitten, of iets anders gaan doen. Straks weet je zo ineens weer waar je ze gelaten hebt.

En die bergen verse baby's inderdaad dat moet haast wel! Alle LLM'ers maken het tot nu toe vandaag in elk geval spannend!!
pi_110807093
Tinuviel LLM *O* .. Had ik daar toch bijna overheen gelezen :o

Ja gaat druk worden de komende tijd .. Veel f5en gok ik zo :D

Zojuist inleidend gesprek gehad met mijn leidinggevende hoe ik het dadelijk ga doen als de beeb er is. Ik heb wel een plan, maar dat kan wat mij betreft nog alle kanten op. Heb ook een bepaalde ambitie daarin, ben benieuwd hoe hij daarover denkt :o .. Straks nog maar eens met manlief over hebben, en dan gaan we het gewoon voorstellen! :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')