quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, die hele scene in dat bootje was echt ontzettend goed.
En verder!quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:19 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Weet je hoe het komt? Gokje: omdat die 2 elkaar al kennen uit een voorgaande film, en op elkaar in gespeeld zijn.Het zou me ook niets verbazen als Carice in de eerste episodes, ervan uitgaande dat het allemaal chronologisch is opgenomen, ook een beetje nerveus was en nog een beetje in haar rol moest komen. Het zal alleen nog maar beter worden met haar rol, denk ik zo. Totally nothing to worry about.
Ik moet zeggen dat ik dit seizoen nog niet per se beter vind dan het voorgaande (misschien ook nog te vroeg om te zeggen), maar ik verwacht 100% dat we aan het einde van het seizoen zeggen "BEST SEASON EVAH!".![]()
Ben (nog) geen boeklezer trouwens, dus kan niet zeggen in hoeverre de serie afwijkt van het boek.
hoezoquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:41 schreef nikk het volgende:
Zou wel cool zijn als iemand zegt dat hij ooit een adventurer was totdat hij een pijl in z'n knie kreeg.
oke?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:41 schreef nikk het volgende:
Zou wel cool zijn als iemand zegt dat hij ooit een adventurer was totdat hij een pijl in z'n knie kreeg.
Skyrimquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:41 schreef nikk het volgende:
Ik denk dat Catelyn heel goed snapt hoe het werkt en dat ze aardig gewiekst kan zijn.quote:
Catelynquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het stom dat ze Jon zo haatquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:29 schreef Angelof9 het volgende:
Ik kan Catelyn werkelijk niet uitstaan. Ik denk dat zij wel zo'n beetje mijn minst favoriete karakter is.
Eensch. En nu ik een begin heb gemaakt in boek 1 helemaal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:29 schreef Angelof9 het volgende:
Ik kan Catelyn werkelijk niet uitstaan. Ik denk dat zij wel zo'n beetje mijn minst favoriete karakter is.
Eens. De manier waarop ze haar stiefkind Jon heeft behandeld is vrij walgelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:29 schreef Angelof9 het volgende:
Nou ja, hij is het product van haar mans ontrouw, en een bedreiging voor haar eigen kinderen als heerser over Winterfell.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:40 schreef skudkind het volgende:
[..]
Eens. De manier waarop ze haar stiefkind Jon heeft behandeld is vrij walgelijk.
In het boek is ze nog 3 keer zo erg inderdaad. Wat ze tegen Jon zegt als Bran in dat bed ligt...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Eensch. En nu ik een begin heb gemaakt in boek 1 helemaal.
Wat ook meespeelt is dat Jon Snow uiterlijk gewijs een echte Stark is. Met name de twee oudste van Catelyn, Robb en Sansa, hebben het uiterlijk van Tully's.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, hij is het product van haar mans ontrouw, en een bedreiging voor haar eigen kinderen als heerser over Winterfell.
Hoezo liegt?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:10 schreef Bellatrix het volgende:
Inderdaad. Natuurlijk is het naar hoe Cat Jon behandeld. Maar als je met het oog van toen kijkt zie je dat het gewoon een klap in het gezicht van de vrouw is. Waarbij Ned ook nog eens liegt.
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat ie tegen Jon niks zegt over wie zijn moeder is, en tegen Cat ook niet, wat het alleen maar moeilijker maakt.quote:
De Starks woonden vroeger in de Jordaan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
Toen was alles heel anders. Want vroeger gebeurde dat namelijk, dan werd je niet geaccepteerd. Zeker niet hier in de Jordaan, waar het hele tafereel zich toen afspeelde.
Nee ik heb mboquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef dimmak het volgende:
Hebben jullie trouwens allemaal HBO of zijn we nog piraten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:44 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Nee ik heb mboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijke uitspraak vond ik dat jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrouwen zijn toch altijd boos op The Other Woman? En die is er nu niet, dus dan maar het product van the other woman an haar ontrouwe vent. Het is een continue reminder van de ontrouw, ook al kan ie daar zelf niets aan doen. Toch niet zo fijn om die steeds om je heen te hebben huppelen, hoe fucking smakelijk hij er ook uit mag zien (quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:58 schreef Angelof9 het volgende:
Dat is toch niet zijn schuld? Moet ze boos zijn op Ned, niet op Jon. Zeker niet na zoveel jaar.
Ik vind het te duur, als ik een abonnement neem kijk ik toch alleen maar op HBOgo als er een nieuwe aflevering van GoT is, de rest boeit me niet en ik heb geen tijd om het op tv te volgen op vaste tijdenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef dimmak het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, ik kan echt geen sympathie opbrengen voor dat nare Catelyn mens. En niet alleen in de Jon kwestie overigens. Maar in z'n algemeenheid.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch altijd boos op The Other Woman? En die is er nu niet, dus dan maar het product van the other woman an haar ontrouwe vent. Het is een continue reminder van de ontrouw, ook al kan ie daar zelf niets aan doen. Toch niet zo fijn om die steeds om je heen te hebben huppelen, hoe fucking smakelijk hij er ook uit mag zien ().
Sowieso raar dat ze Tyrion niet gewoon in die kroeg uithoorde. Zo hard was het bewijs helemaal niet, waarom nou zo provoceren? Wat had ze dan gedacht? Dat bij die trial Tyrion eventjes alles zou bekennen? Echt een zeer domme actie van haar...quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:11 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Hoe je het ook wendt of keert, ik kan echt geen sympathie opbrengen voor dat nare Catelyn mens. En niet alleen in de Jon kwestie overigens. Maar in z'n algemeenheid.
dat vind ik toch al aan de serie, simpele misverstanden groeien uit tot drama's terwijl dat met een eenvoudig gesprek opgehelderd zou zijn. Maarja dat hoort erbijquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:13 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Sowieso raar dat ze Tyrion niet gewoon in die kroeg uithoorde. Zo hard was het bewijs helemaal niet, waarom nou zo provoceren?
Je vind schelden wel leuk he?quote:
Yaaarrrr!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef dimmak het volgende:
Ik heb niet eens een tvquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:47 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Yaaarrrr!
Ik heb niet eens een tv die het waard is om zo'n duur zenderpakket te nemen
Ik weet niet of Renly irl ook gay is maar net doen alsof je het verschrikkelijk vindt terwijl Margaery keihard vruchtbaar aan het doen is lijkt me een lastige scene voor de gemiddelde heteroquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:49 schreef Kakpizza het volgende:
[ afbeelding ]
Moet nog steeds lachen om die scene
Renly
en dan daarachter.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:55 schreef Kakpizza het volgende:
Ik kijk net even op youtube btw, kom een gesprek tegen tussen Bronn en Tyrion.
'Stay low.'
'Stay low?!'
Ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef Klauz het volgende:
[..]
De Starks woonden vroeger in de Jordaan?
Dan heb je nog steeds gelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:01 schreef Kloonhommel het volgende:
Of die scene dan waarin een man tegen een naakt meisje zegt: "probeer eens te lachen met je mond dicht? Dat is al veel beter..." Tering zeg, als je dat tegenwoordig tegen een vrouw zegt....
Ghe ghe...quote:
En dan hebben we Lord Baelish nogquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:01 schreef Kloonhommel het volgende:
Of die scene dan waarin een man tegen een naakt meisje zegt: "probeer eens te lachen met je mond dicht? Dat is al veel beter..." Tering zeg, als je dat tegenwoordig tegen een vrouw zegt....
Piraat, en ik koop de originele blu ray wanneer hij uit is. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of men hier HBO een beetje steunt, ik hoop het wel! Het beeld is trouwens fenomenaal op blu ray, en heel veel extra's. De E35 iig waard!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef dimmak het volgende:
Seizoen 1 35 euro op br? Waar? Goed cadeautje voor mijn oomquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:22 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Piraat, en ik koop de originele blu ray wanneer hij uit is. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of men hier HBO een beetje steunt, ik hoop het wel! Het beeld is trouwens fenomenaal op blu ray, en heel veel extra's. De E35 iig waard!
Nu je het zegt, iddquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:57 schreef Keano het volgende:
Tywin Lannister is ook echt een baas zeg
Toen hij Harrenhal binnenkwam op zijn paard. Uitstraling, Charisma etc. Heel goed gecast
Naast Tyrion de enige Lannister die ik tof vind.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:57 schreef Keano het volgende:
Toen hij Harrenhal binnenkwam op zijn paard. Uitstraling, Charisma etc. Heel goed gecast
Of voor als je geen creditcard hebt 37,99 bij bol.comquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:49 schreef Angelof9 het volgende:
http://www.amazon.co.uk/G(...)id=1335289736&sr=1-2
Ik vind het jammer dat ze dát niet in de serie hebben gedaan. Ik vond dat zo typerend voor de verhouding tussen haar en hem.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:01 schreef eQuaL het volgende:
[..]
In het boek is ze nog 3 keer zo erg inderdaad. Wat ze tegen Jon zegt als Bran in dat bed ligt...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben heel braaf lid van HBO en heb de DVD van Seizoen 1.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:43 schreef dimmak het volgende:
Erg mooi doosje trouwens, met dat drakenembleem.![]()
TOen hij de troonzaal binnenkwam "What is the meaning of this?"quote:
Ookal ben je homo dan nog zou je niet walgen van een zoen van een lekkere chick lijkt me.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik weet niet of Renly irl ook gay is maar net doen alsof je het verschrikkelijk vindt terwijl Margaery keihard vruchtbaar aan het doen is lijkt me een lastige scene voor de gemiddelde hetero
Dat was Tyrion bij Sansa toch. Tywin is paps.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
TOen hij de troonzaal binnenkwam "What is the meaning of this?"
![]()
Dat is Tyrion.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Wel opvallend dat respect, dat ook Joffrey meteen stapje terug doet. Terwijl die naar zijn karakter toch ook zoiets zou kunnen hebben van 'Ik ben koning, en als ik wil ontsla ik je als Hand en laat ik je opsluiten' Aangezien zn moeder m ook niet moet. Alleen opa.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:33 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is Tyrion ook de enige die ook maar een beetje tegengas tegen Joffrey geeft waar hij iets om geeft.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Joffrey is volgens mij echt bang voor Tyrion. Eigenlijk is heel Joffrey een onzeker joch.
vond ik in season 1 ook al.....quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:57 schreef Keano het volgende:
Zou jij als hetero walgen van het krijgen van een tongzoen van een man ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:36 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ookal ben je homo dan nog zou je niet walgen van een zoen van een lekkere chick lijkt me.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat was Tyrion bij Sansa toch. Tywin is paps.
AHquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wel opvallend dat respect, dat ook Joffrey meteen stapje terug doet. Terwijl die naar zijn karakter toch ook zoiets zou kunnen hebben van 'Ik ben koning, en als ik wil ontsla ik je als Hand en laat ik je opsluiten' Aangezien zn moeder m ook niet moet. Alleen opa.
Ja, maar niemand anders spreekt 'm tegen, dus wat dat betreft is ie dat helemaal niet gewend natuurlijk. Maar ik zie zoiets nog wel gebeuren, misschien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wel opvallend dat respect, dat ook Joffrey meteen stapje terug doet. Terwijl die naar zijn karakter toch ook zoiets zou kunnen hebben van 'Ik ben koning, en als ik wil ontsla ik je als Hand en laat ik je opsluiten' Aangezien zn moeder m ook niet moet. Alleen opa.
Krijg niet de indruk dat opa hem graag mag hoor. Meer "bij gebrek aan Jaime" geen keus hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:38 schreef VacaLoca het volgende:
Misschien wel, maar Tyrion is daar op orders van Tywin, die zowel de rijkste als één van de machtigste mensen van Westeros is. Tevens is hij degene die de vijanden van Joffrey op dit moment op een afstandje houdt, dus misschien twijfelt hij daarom. Je zou kunnen betwisten dat Tywin op dit moment meer koning is dan Joffrey.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Behalve dat het wel familie is, en als er iets is binnen de Lannisters dan is het wel familie-eer.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:50 schreef Gwywen het volgende:
Opa/Tywin Lannister moet niets van Tyrion weten
quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Joffrey is volgens mij echt bang voor Tyrion. Eigenlijk is heel Joffrey een onzeker joch.
Ik denk dat dat meer komt omdat Tyrion door Tywin persoonlijk aangesteld is. Tyrion tegenspreken is Tywin Lannister tegenspreken, en dat doe je niet. Nooit. Tywin is de opperleeuw, en al ben je 100 jaar koning, dan nog is Tywin de baas.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:38 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tywin heeft de legers, Joffrey niet. Hij is koning omdat Tywin dat wilquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Misschien wel, maar Tyrion is daar op orders van Tywin, die zowel de rijkste als één van de machtigste mensen van Westeros is. Tevens is hij degene die de vijanden van Joffrey op dit moment op een afstandje houdt, dus misschien twijfelt hij daarom. Je zou kunnen betwisten dat Tywin op dit moment meer koning is dan Joffrey.
Maw; Maak opa boos en er komen problemen, koning of niet
Maar liefde voor zijn oom heeft hij verder weinig, ja.
Ergens in het zuidoosten, vlakbij de kust onder King's landing lijkt me het meest aannemelijke. Tussen Highgarden en Storm's end, dus.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:55 schreef Jivis het volgende:
Waar in Westeros zitten Stannis en Renly eigenlijk? Dat is me niet helemaal duidelijk.
Kaartjuh: http://www.sermountaingoat.co.uk/map/versions/speculative_map.jpg
Stannis zit op Dragonstone (eilandje aan de Ingang van blackwater bay, rechts van kings landing), Renly zit bij Storms End (rechtsonder het Kingswood onder Kings Landing).quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:55 schreef Jivis het volgende:
Waar in Westeros zitten Stannis en Renly eigenlijk? Dat is me niet helemaal duidelijk.
Uhh, ze zijn bij elkaar? Heb je de aflevering niet gezien?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stannis zit op Dragonstone (eilandje aan de Ingang van blackwater bay, rechts van kings landing), Renly zit bij Storms End (rechtsonder het Kingswood onder Kings Landing).
Ik geloof dat Renly met de legers van Highgarden onderweg is naar Kings Landing. Ergens daartussen in, neem ik aan. Maar dat wordt niet gespecificeerdquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:55 schreef Jivis het volgende:
Je hebt gelijk. Ik verwarde dragonstone met Storm's End.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stannis zit op Dragonstone (eilandje aan de Ingang van blackwater bay, rechts van kings landing), Renly zit bij Storms End (rechtsonder het Kingswood onder Kings Landing).
Ja, maar hun basesquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uhh, ze zijn bij elkaar? Heb je de aflevering niet gezien?
Oh ik dacht hun thuisbasisquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uhh, ze zijn bij elkaar? Heb je de aflevering niet gezien?
Renly is ook de jongste. Een boel jonger geloof ik ook inderdaad. Maar ik vind Stannis ook ouder lijken dan Robertquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:17 schreef Aventura het volgende:
Is Renly eigenlijk een nakomertje? Robert en Stannis lijken heel veel ouder te zijn.
Daenerys is 16 als Robert 17 jaar op de troon zit. Viserys sterft bijvoorbeeld als Robert 15 jaar op de troon zit en Daenerys 14 is.. En Daenerys is op Dragonstone geboren nadat de Targaryens verslagen waren dus het klopt wel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:07 schreef Jacqie1986 het volgende:
Even een vraag...
Vandaag wederom met seizoen 1 begonnen (je moet toch ergens de week tot een nieuwe aflevering mee overbruggen).
Maar ik stuitte op iets vreemds.
Robert zit al 17 jaar op de troon... Deanarys is 14... Dat klopt dan toch niet?
Oooh ok. Dan heb ik het stukje in de serie waarschijnlijk niet goed begrepenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:13 schreef Kirov het volgende:
[..]
Daenerys is 16 als Robert 17 jaar op de troon zit. Viserys sterft bijvoorbeeld als Robert 15 jaar op de troon zit en Daenerys 14 is.. En Daenerys is op Dragonstone geboren nadat de Targaryens verslagen waren dus het klopt wel.
Daenerys is toch nog tijdens de regering van de Mad King geboren?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:13 schreef Kirov het volgende:
[..]
Daenerys is 16 als Robert 17 jaar op de troon zit. Viserys sterft bijvoorbeeld als Robert 15 jaar op de troon zit en Daenerys 14 is.. En Daenerys is op Dragonstone geboren nadat de Targaryens verslagen waren dus het klopt wel.
Jeumig. Zit Danaerys heeeeeelemaal rechtsonder? Da's nog een end danquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:55 schreef Jivis het volgende:
Nee vlak daarna.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:24 schreef HiZ het volgende:
[..]
Daenerys is toch nog tijdens de regering van de Mad King geboren?
Zaten in de kooien op dat paard...quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:02 schreef RickoKun het volgende:
Sorry ik heb denk ik een gat in mijn geheugen: is daenerys haar draken kwijt? Ze wilde ze niet laten zien. Of is dat juist expres zodat ze die draken niet stelen ofzo
Ja ok, maar waarom niet die draken meteen laten zien?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:03 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Zaten in de kooien op dat paard...
Draken maken kost duurquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja ok, maar waarom niet die draken meteen laten zien?
Ivm tactische overweging omdat die 13 haar draken zouden afjatten?
Waarschijnlijk ja. Buiten dat hebben ze een ellenlange reis achter de rug en wilde ze zo snel mogelijk uitrusten in Qarth.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja ok, maar waarom niet die draken meteen laten zien?
Ivm tactische overweging omdat die 13 haar draken zouden afjatten?
Kost veel.quote:
Er ligt een zee tussen waar Dothraki niet doorheen gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:40 schreef stijn_ het volgende:
Wat is Daeny met haar draakjes nog ver weg dan. Duurt nog wel 2 seizoenen voordat die in Kings Landing aankomt.
Qarth ligt volgens de kaart helemaal rechtsonderin
Shownieuwsquote:Op dinsdag 24 april 2012 23:44 schreef Kroelo het volgende:
Net bij Shownieuws over Game of thrones: "Carice speelt in een science fiction serie en baart een alien"
quote:
Dit is een voorspelling, geen feit. Dus stil maar popjequote:
The Narrow Sea? Waar komt Drakenvrouw helemaal vandaan dan? Of is dat niet te zien op de kaart?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er ligt een zee tussen waar Dothraki niet doorheen gaan.
Het is toch geen Sci-fi serie man.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:44 schreef Kroelo het volgende:
Net bij Shownieuws over Game of thrones: "Carice speelt in een science fiction serie en baart een alien"
Ik zapte er toevallig langs, ik kan het niet langer aangezien dan 10 sec, maar ik was benieuwd wat ze te zeggen hadden over GoT. De redactie had zich blijkbaar weer goed verdiept in de materiequote:
Hehe, ja nu eerder juist het tegenovergesteldequote:Op dinsdag 24 april 2012 23:48 schreef Sloggi het volgende:
Ach, volgens het AD speelt ze een seksslaaf (hoewel ze dat natuurlijk nog altijd kan worden.
Ik geloof dat dit een halve boekspoiler genoemd mag worden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:48 schreef Sloggi het volgende:
Ach, volgens het AD speelt ze een seksslaaf (hoewel ze dat natuurlijk nog altijd kan worden).
In Chili is het kouder dan in Indonesië ... toch ligt het zuidelijker dan Indonesië.quote:Op woensdag 25 april 2012 02:56 schreef Nagil het volgende:
Vind het vrij maf dat King's Landing inderdaad mediterraan is, hierdoor lijkt het dat Renly noordelijker zit. Vind overigens dat het allemaal vrij vaag is wie waar precies zit, maar dat is als tv-serie natuurlijk moeilijk uit te leggen behalve met de opening-credits.
Edit: overigens geeft de viewer's guide wel duidelijk aan wie welk gebied in handen heeft: http://viewers-guide.hbo.(...)al/areas-of-control/
en bedankt ....quote:Op woensdag 25 april 2012 00:35 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit een halve boekspoiler genoemd mag worden.
Geloven doe je maar in de kerk. Mellisandre schijnt een leuke te volgenquote:Op woensdag 25 april 2012 00:35 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit een halve boekspoiler genoemd mag worden.
klinkt realistischquote:Op woensdag 25 april 2012 09:22 schreef Sloggi het volgende:
Was inderdaad een spoiler. Melissandre wordt gevangen genomen en wordt een seksslaaf van de vrouw van Renly. Aflevering vijf wordt voor driekwart gevuld met een scharende Carice.
Melisandre hoort met een accent te praten toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:22 schreef stinkie het volgende:
Gisteren ep4 gekeken en daar had ik voor het eerst een ouch moment met de uitspraak van Carice. "and full of tewwors' Alsof ik Kripke hoorde uit the big bang theory
Ja, maar dit was gewoon een slechte uitspraak. Iets wat me de andere afleveringen eigenlijk niet eens opvielquote:Op woensdag 25 april 2012 09:25 schreef Klauz het volgende:
[..]
Melisandre hoort met een accent te praten toch?
lolquote:Op woensdag 25 april 2012 09:22 schreef stinkie het volgende:
Gisteren ep4 gekeken en daar had ik voor het eerst een ouch moment met de uitspraak van Carice. "and full of tewwors' Alsof ik Kripke hoorde uit the big bang theory
quote:Op woensdag 25 april 2012 09:22 schreef Sloggi het volgende:
Was inderdaad een spoiler. Melissandre wordt gevangen genomen en wordt een seksslaaf van de vrouw van Renly. Aflevering vijf wordt voor driekwart gevuld met een scharende Carice.
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:01 schreef arucard het volgende:
Altijd dat commentaar op Nederlandse accenten, schei toch eens een keer uit
En dat terwijl geen Amerikaan (of andere buitenlander) het opvalt ... de comments bij YouTube filmpjes met Carice zijn grotendeels lovend.quote:
Ik had het over de uitspraak, niet over een al of niet gesimuleerd accentquote:Op woensdag 25 april 2012 11:32 schreef Klauz het volgende:
[..]
En dat terwijl geen Amerikaan (of andere buitenlander) het opvalt ... de comments bij YouTube filmpjes met Carice zijn grotendeels lovend.
Zou ze ook anders kunnen dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 00:51 schreef Maisnon het volgende:
Carice heeft gezegd dat ze juist haar Nederlandse accent een beetje moest gebruiken trouwens, dat zei ze op twitter
Hoe bedoel je "vandaan"?quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:46 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dit is een voorspelling, geen feit. Dus stil maar popje
[..]
The Narrow Sea? Waar komt Drakenvrouw helemaal vandaan dan? Of is dat niet te zien op de kaart?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
Je overdrijft een beetje, wat moet Carice nou eigenlijk allemaal doen? In het boek heeft Melissandre min of meer dezelfde weinige lijnen, en komt ze heel vaag over. Wat dat betreft zet ze de rol gewoon goed neer.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Zou ze ook anders kunnen dan?
Kripke is wel een aardige vergelijking, maar die is nog consistent. Iets wat mij Carica ver te zoeken is.
Daarnaast vind ik nog steeds dat Carice heel erg pover acteert, vergelijk eens met Joffrey of Tyrion. Heel erg ongeloofwaardig en ze is niet mooi en mysterieus genoeg ( qua uiterlijk) om echt Melissandra te zijn.
Ownee, we mogen hier alleen zeggen dat Carice supergoed acteert.
Ja, een dictaat van Brussel is het.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ownee, we mogen hier alleen zeggen dat Carice supergoed acteert.
Dat mag je vindenquote:
Het karakter geloofwaardig spelen. Dat heb ik haar in andere films wel zien doen.quote:Wat moet Carice nou eigenlijk allemaal doen?
Ik vind haar Melissandre niet vaag, eerder laat ze geen enkele indruk achter. Alsof ze zich totaal niet ingeleefd heeft in het personage. Toen ik na haar eerste aflevering dat ongeinteresseerde interview zag, verbaasde me het ook weinig.quote:In het boek heeft Melissandre min of meer dezelfde weinige lijnen, en komt ze heel vaag over. Wat dat betreft zet ze de rol gewoon goed neer.
Prima om een accent te hebben.Luister bijvoorbeeld naar Tyrion. Carice is alleen niet consistent met haar accent en daarom valt het in negatieve zin op. In zwartboek sprak ze dan in elk geval nog gewoon steenkolenengels en consistent. Ze kan het dus wel.quote:Ze is nadrukkelijk gevraagd om niet aan haar accent te werken, dus dat mag je haar ook niet aanrekenen...
Ik vind carice veel te veel een kunstgeschiedeniskutje om zo'n rol te spelen. Ze is te frele en heeft een vrij open gezicht. Iemand met een harder gezicht dus en wat minder 'onschuldig'.quote:En dat mooi & mysterieus is vrij subjectief... wie had je dan in de rol gewild?
Ja dat dacht ik ookquote:Op woensdag 25 april 2012 12:25 schreef Sloggi het volgende:
Ik dacht eerlijk gezegd dat ze heel wat anders ging doen met die staaf...
ze poept iets evils uit d'r poes. Echt totaal oninteressant jaquote:Op woensdag 25 april 2012 12:25 schreef Franknfurter het volgende:
ik ben wel blij dat minoes nu eindelijk dr echte poes laat zien, maar verder vind ik dr te oninteressant in de serie.
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
ze poept iets evils uit d'r poes. Echt totaal oninteressant ja
Hoezo nou meteen weer evil. Misschien is het wel heel schattig.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
ze poept iets evils uit d'r poes. Echt totaal oninteressant ja
Jep, volgende aflevering: stannis, melissandre en schaduwwezen hand in hand huppelend door een bloemenweide.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:56 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hoezo nou meteen weer evil. Misschien is het wel heel schattig.
en dan samen 'the night is dark and full of terrors' zingen op de melodie van Hand in hand, kameradenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep, volgende aflevering: stannis, melissandre en schaduwwezen hand in hand huppelend door een bloemenweide.
En dat terwijl Renley de huppel-adel is!quote:Op woensdag 25 april 2012 14:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep, volgende aflevering: stannis, melissandre en schaduwwezen hand in hand huppelend door een bloemenweide.
Oh dat zegt ze dus!quote:Op woensdag 25 april 2012 14:05 schreef planethugo het volgende:
[..]
en dan samen 'the night is dark and full of terrors' zingen op de melodie van Hand in hand, kameraden
Dat ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:21 schreef Aventura het volgende:
Ik vind haar ook niet zo goed acteren. Ze lepelt steeds op dramatische wijze een riedel teksten op, zo ervaar ik het.
Daenerys? Zal het wel fout geschreven hebben.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:33 schreef mitchelll0181 het volgende:
Krijg idd niet het gevoel erbij of ze heel belangrijk is ...
heb ik bij die uhhh weet nie hoe ze heet wel ( die draken moeder )
Ze heeft die zin al wel 10x eerder gezegd heur, het is zo ongeveer haar stopzin.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Oh dat zegt ze dus!
Ik dacht eerst 'de nigt is darruk en voel of terrores' en daarna 'de night is darruk en voel of terreurs' .
De nacht werd hier ook al donker:
Dat denk ik ook, ik vind haar zo niet-expressief, zo doods. Ik verwacht een dramatisch typ met vurige ogen, iemand die kijkt of ze iets in petto heeft. Ik heb de boeken niet gelezen trouwens.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:31 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat ja.
Haar desinteresse in het verhaal/boek zal ook wel parten spelen.
ik denk dat dat de boeklezers eerder parten speelt. Zo van: ze is het niet waard om in ónze boekverfilming te acterenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:31 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat ja.
Haar desinteresse in het verhaal/boek zal ook wel parten spelen.
Exact. Ook ik heb de boeken niet gelezen.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:41 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, ik vind haar zo niet-expressief, zo doods. Ik verwacht een dramatisch typ met vurige ogen, iemand die kijkt of ze iets in petto heeft. Ik heb de boeken niet gelezen trouwens.
Spoilers, spoilersquote:Op woensdag 25 april 2012 14:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Melissandre uiteraard toplessquote:Op woensdag 25 april 2012 14:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hoezo datquote:Op woensdag 25 april 2012 14:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik denk dat dat de boeklezers eerder parten speelt. Zo van: ze is het niet waard om in ónze boekverfilming te acteren
omdat ze niet geïnteresseerd is in de boeken dat je daarom (onbewust) anders tegen haar aankijktquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik dacht eerst 'de nigt is darruk en voel of terrores' en daarna 'de night is darruk en voel of terreurs' .
Mwa. Er zullen wel meer mensen in meespelen die de boeken niet of nauwelijks kennen. Dat laat me verder siberischquote:Op woensdag 25 april 2012 15:00 schreef planethugo het volgende:
[..]
omdat ze niet geïnteresseerd is in de boeken dat je daarom (onbewust) anders tegen haar aankijkt
Jha, das dan wel weer vetquote:
Alsof zij de enige in de cast zal zijn die de boeken niet gelezen heeft of er weinig boeiends aanvindtquote:Op woensdag 25 april 2012 15:00 schreef planethugo het volgende:
[..]
omdat ze niet geïnteresseerd is in de boeken dat je daarom (onbewust) anders tegen haar aankijkt
Want een zwangerschap van een schaduwmonster moet ook 9 maanden duren?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:18 schreef Asskimo het volgende:
^ Beter dan dat spoiler gezeik.
De vorige aflevering zagen we Stannis het doen met Meli en in deze aflevering beviel ze van smokey. Hoeveel tijd zit daar tussen?
Dat zei ik ook al tegen degene die meekeek... maar dat was zo'n "Ik heb het boek gelezen" persoon dus die zei meteen "Ja wacht maar tot je ziet wat er uitkomt, dat verklaart het". Fijn. Wist dus meteen dat t geen normaal iets zou zijn wat door de klapdeuren zou spieken.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:18 schreef Asskimo het volgende:
De vorige aflevering zagen we Stannis het doen met Meli en in deze aflevering beviel ze van smokey. Hoeveel tijd zit daar tussen?
ja, ik dacht in ieder geval niet dat t negen maanden was. Maar als je bevalt van een hoop schaduw zal dat ook wel niet nodig zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:18 schreef Asskimo het volgende:
idd het lijkt wel een priesteresquote:Op woensdag 25 april 2012 14:21 schreef Aventura het volgende:
Ze lepelt steeds op dramatische wijze een riedel teksten op, zo ervaar ik het.
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik loop hier echt al de hele week te fullofterroren op 't kantoor.
You office is dark and full of terror! Your email is dark and full of terror.
Doe mij een kofie dark and full of terror!
Mensen worden gek van me
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:35 schreef Angelof9 het volgende:
![]()
Ik zeg meestal "You know nothing, insertname"
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:36 schreef Klauz het volgende:
[..]
idd het lijkt wel een priesteres
oh wacht ...
"Wat een complimenten voor niks om Carice. Ze doet het gewoon slecht."quote:Op woensdag 25 april 2012 15:41 schreef terdege het volgende:
Wat een gezeik om niks om Carice. Ze doet het gewoon goed.
en of het lukt om in Qarth boten en soldaten te krijgen om naar Westeros te varenquote:Op woensdag 25 april 2012 15:42 schreef ems. het volgende:
[..]
"Wat een complimenten voor niks om Carice. Ze doet het gewoon slecht."
Ik ben ook wel benieuwd naar Quarth. Vooral wat er binnen allemaal afspeelt
Haha geweldig en tegelijk irritant! Kan het vanuit hier wel waarderen maar als ik met je moest samenwerken... ? weet ik zo niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Mensen worden gek van me
En in Meli's bevalling snel?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:45 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij gaat de tijd vrij langzaam.
nog maar een halfjaartje bezig geloof ik...quote:Op woensdag 25 april 2012 15:45 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij gaat de tijd vrij langzaam.
"It is known" flapt er bij mij weleens uit. Mensen die de serie ook kijken vullen nog weleens aan met tweede "It is known".quote:Op woensdag 25 april 2012 15:35 schreef Angelof9 het volgende:
![]()
Ik zeg meestal "You know nothing, insertname"
Dat leek me ook logisch, aangezien haar buik me pas opviel toen ze naakt was.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:02 schreef dimmak het volgende:
Kom op ze is zwanger van iets zieks. Waarom zou dat niet in 2 dagen kunnen ipv van 9 maanden?
Nee die is toch bezwangerd op die grote RISK tafel van Stannis?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:00 schreef Sloggi het volgende:
Had ze eerder in de aflevering ook al een bolle buik? Dat is me namelijk niet opgevallen.
Dat was volgens mij ook de bedoeling, dat we dat dan pas zouden zien. Shock effect!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat leek me ook logisch, aangezien haar buik me pas opviel toen ze naakt was.
De legers vechten (inderdaad) tegen Robb. Daarnaast staat King's Landing niet bepaald bekend om zijn sterke vloot, begreep ik.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:14 schreef Klauz het volgende:
trouwens ... het eiland Dragonstone van Stannis ligt vlak voor King's Landing op de kaart ... hoezo hebben de legers van Joffrey Dragonstone niet omsingeld met oorlogsschepen ... want Stannis kan gewoon aan land komen en een babbeltje maken met z'n broer
Dat was in een vorige aflevering.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die is toch bezwangerd op die grote RISK tafel van Stannis?
volgens mij weten ze niets van de brief van Ned richting stannis en dus ook niet dat Stannis dergelijke ambities heeftquote:Op woensdag 25 april 2012 16:14 schreef Klauz het volgende:
trouwens ... het eiland Dragonstone van Stannis ligt vlak voor King's Landing op de kaart ... hoezo hebben de legers van Joffrey Dragonstone niet omsingeld met oorlogsschepen ... want Stannis kan gewoon aan land komen en een babbeltje maken met z'n broer
Stannis laat volgens mij in één van de eerste twee afleveringen aan iedereen weten dat hij de troon claimt en dat joffrey een incest kind is. Hij zegt dat hij juist de fout van Ned, om het alleen aan hem te laten weten, niet ook wil maken. Joffrey heeft het er later met Cersei ook over dat hij bepaalde walgelijke rodels over haar en Jaime heeft gehoord.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:22 schreef planethugo het volgende:
[..]
volgens mij weten ze niets van de brief van Ned richting stannis en dus ook niet dat Stannis dergelijke ambities heeft
Ik denk dat ze Stannis op dit moment niet zien als een grote bedreiging. Hij heeft namelijk geen legers op Dragonstone. Daarom laten ze 'm maar een beetje oorlogje spelen denk ikquote:Op woensdag 25 april 2012 16:14 schreef Klauz het volgende:
Met die stok. Hopla,quote:Op woensdag 25 april 2012 16:41 schreef Daskaar het volgende:
ik kan niet wachten op joffreys sterf scene
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee die is toch bezwangerd op die grote RISK tafel van Stannis?
SPOILER: Details over de tafel, niet veel boeiends over het verdere verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom met vuur; ik geef je water. Kom met woorden en ik blijf met je praten.
Echt heah, hahaha wel vet hoor ..quote:Op woensdag 25 april 2012 16:41 schreef Daskaar het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2012 16:41 schreef Daskaar het volgende:
Idd...quote:Op woensdag 25 april 2012 17:17 schreef Angelof9 het volgende:
Ik kan me geen dood voor Joffrey voorstellen...
... die gruwelijk genoeg is om het rechtvaardig te noemen.
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Mensen worden gek van me
quote:Rebecca Crawley schreef:
that birth scene was horrific but at least we now know where the black smoke monster in Lost came from #GameOfThrones
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:36 schreef ems. het volgende:
Het enige wat echt dark en full of terror was tot noch toe in de serie was de kut van Carice
quote:Op woensdag 25 april 2012 17:36 schreef ems. het volgende:
Het enige wat echt dark en full of terror was tot noch toe in de serie was de kut van Carice
Hij komt wel een stuk sympathieker over in de serie, in de boeken is het bijna een maniakquote:Op woensdag 25 april 2012 17:40 schreef Wihakayda het volgende:
[..]![]()
-----
Een van mn favo karakters
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is E04.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:41 schreef Kloonhommel het volgende:
Trouwens, ergens in dit topic waren er 3 afbeeldingen gepost: op de ene vraagt Carice waarom de ander zo stil is. De ander antwoord met nou iemand zei me dat de avond vol met terreur en haat is. Carice lacht dan. Wanneer is dit gebeurd? In episode 4 of was dit een voorruitblik naar 5?
Schijnbaar heb ik iets gemist...quote:
In het bootje, met Davosquote:Op woensdag 25 april 2012 17:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Schijnbaar heb ik iets gemist...
Mwaow...the hound heeft in het boek ook wel meer nuances..z'n broer daarentegen niet....quote:Op woensdag 25 april 2012 17:41 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hij komt wel een stuk sympathieker over in de serie, in de boeken is het bijna een maniak
Ja dat herinner ik me nog wel, dat is van vlak voor de bevalling. Kijk wel ff overnieuw...quote:
Dat valt wel mee toch? Ik vind hem juist vrij letterlijk vertaald uit het boek.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:41 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hij komt wel een stuk sympathieker over in de serie, in de boeken is het bijna een maniak
Als Breivik HBO heeft in zijn cel, was Joffrey vast ook zijn favoriete karakter.quote:Op woensdag 25 april 2012 17:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind Joffrey eigenlijk wel sympathiek.
Afstanden zijn nogal... verraderlijk, Westeros is groot, als je het zuidelijke puntje op Gibraltar legt dan is het noordelijkst bekende puntje terug te vinden diep in Zweden. Paar duizend kilometer, makkelijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:14 schreef Klauz het volgende:
lol....quote:Op woensdag 25 april 2012 18:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Als Breivik HBO heeft in zijn cel, was Joffrey vast ook zijn favoriete karakter.
Wat wilde je daarmee zeggen? Heb je ook HBO? Moeten we de AIVD bellen?quote:Op woensdag 25 april 2012 18:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Als Breivik HBO heeft in zijn cel, was Joffrey vast ook zijn favoriete karakter.
Het continent Westeros is al even groot als het continent Zuid-Amerikaquote:Op woensdag 25 april 2012 18:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Afstanden zijn nogal... verraderlijk, Westeros is groot, als je het zuidelijke puntje op Gibraltar legt dan is het noordelijkst bekende puntje terug te vinden diep in Zweden. Paar duizend kilometer, makkelijk.
Dus Dragonstone -> King's Landing is ettelijke honderden kilometers.
*lang bedoel je, denk ikquote:Op woensdag 25 april 2012 18:51 schreef Kirov het volgende:
[..]
De Wall is bijvoorbeeld al 300 km breed
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:51 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het continent Westeros is al even groot als het continent Zuid-Amerika
De Wall is bijvoorbeeld al 300 km breed
quote:Op woensdag 25 april 2012 18:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja ok maar d'r steekt nog een stuk boven uit wat niet in kaart is gebracht hequote:
Onderin nog meerquote:Op woensdag 25 april 2012 18:53 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ja ok maar d'r steekt nog een stuk boven uit wat niet in kaart is gebracht he
Je bedoeld de zomereilanden e.d.? Dat hoort niet meer bij het continent Westerosquote:
Die eerste is redelijk accuraat, die tweede klopt voor geen meter.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:02 schreef Wihakayda het volgende:
Pff, dit is de grootste die ik kan vinden... ook niet verder als quarth... wel met lengte erop ^^
http://www.sermountaingoat.co.uk/map/versions/speculative_map.jpg
Heb een grotere gevonden, wel wat spoilers mbt steden
http://img11.imageshack.us/img11/6163/mapkz.png (copy/paste deze link)
Zou ik ook doen als je zo'n fantastische serie gewoon in de bus gaat kijken. Waarschijnlijk ook nog niet goed te horen door lawaai.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:47 schreef Klipnap het volgende:
Ik ging net GoT kijken in de bus naar huis (we hadden excursie)
Klasgenoten allemaal raar kijken
Ik wel eens in de trein....geen aanrader met die seks-scenes/geweld...zelfde geldt een beetje voor Dexter en True Blood...nu kijk ik alleen TBBT en TAAHM in de treinquote:Op woensdag 25 april 2012 19:47 schreef Klipnap het volgende:
Het is ook geen serie die ik in de trein kijk. Bij Boardwalk Empire keek laatst al iemand raar naast me, en daar zijn de seksscenes nog redelijk gematigd.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:47 schreef Klipnap het volgende:
quote:Op woensdag 25 april 2012 19:47 schreef Klipnap het volgende:
Er zijn een paar keer opmerkingen gemaakt overde duur om van Kings Landing naar Winterfell te komen. Helaas maakt dat de trip van Cat dan wat lastig te plaatsen op sommige punten.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Afstanden zijn nogal... verraderlijk, Westeros is groot, als je het zuidelijke puntje op Gibraltar legt dan is het noordelijkst bekende puntje terug te vinden diep in Zweden. Paar duizend kilometer, makkelijk.
Dus Dragonstone -> King's Landing is ettelijke honderden kilometers.
Ik kijk alles in de trein op mijn telefoon. Spartacus en Walking Dead ook (daar keek iemand ineens verschrikt de andere kant op overigens). Moeten ze maar niet mee kijkenquote:Op woensdag 25 april 2012 19:49 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ik wel eens in de trein....geen aanrader met die seks-scenes/geweld...zelfde geldt een beetje voor Dexter en True Blood...nu kijk ik alleen TBBT en TAAHM in de trein
Ja, op je telefoon kun je wel alles kijken inderdaad. k kijk op m'n laptop en dan kijken mensen makkelijker mee wel.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik kijk alles in de trein op mijn telefoon. Spartacus en Walking Dead ook (daar keek iemand ineens verschrikt de andere kant op overigens). Moeten ze maar niet mee kijken
True. Ipad is ook net te groot. Maar zelfs met een telefoon proberen ze mee te kijken. ik heb wel eens overwogen om er porno op te gooien om de reacties te zienquote:Op woensdag 25 april 2012 20:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, op je telefoon kun je wel alles kijken inderdaad. k kijk op m'n laptop en dan kijken mensen makkelijker mee wel.
Het was die gayscheerscene in episode 5quote:Op woensdag 25 april 2012 19:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het is ook geen serie die ik in de trein kijk. Bij Boardwalk Empire keek laatst al iemand raar naast me, en daar zijn de seksscenes nog redelijk gematigd.
Als ik in de trein zit en er zitten volwassen mensen naast me boeit het me ook minder wat ik kijk. Ik draai mn laptop wat naar me toe en als ze dan nog meekijken is dat hun probleem.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
True. Ipad is ook net te groot. Maar zelfs met een telefoon proberen ze mee te kijken. ik heb wel eens overwogen om er porno op te gooien om de reacties te zien![]()
Walking Dead kijk ik nog wel..Spartacus ook niet meer haha (in de trein dan)quote:Op woensdag 25 april 2012 20:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik kijk alles in de trein op mijn telefoon. Spartacus en Walking Dead ook (daar keek iemand ineens verschrikt de andere kant op overigens). Moeten ze maar niet mee kijken
Nou ja, je zit in een openbare ruimte dus dan kunnen andere mensen wel aanstoot geven aan wat jij kijkt. Dat is niet alleen hun probleem, is net zoiets als te harde muziek luisteren naar mijn mening.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:10 schreef stinkie het volgende:
[..]
Helaas, mijn budget is te beperkt dus ik hoop dat je het goed vindt dat ik GoT toch op mn laptop kijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nou ja, je zit in een openbare ruimte dus dan kunnen andere mensen wel aanstoot geven aan wat jij kijkt. Dat is niet alleen hun probleem, is net zoiets als te harde muziek luisteren naar mijn mening.
Ik kijk daarom bewust series als Californication en dergelijke niet in de trein. En voor Game of Thrones is een laptop te min, dat moet je op een televisiescherm bekijken.
Jivis pakt het helemaal verkeerd aan, je moet vrouwen niets ontzeggen maar juist dwingen iets te doen, dan doen ze het juist niet...quote:Op woensdag 25 april 2012 20:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Helaas, mijn budget is te beperkt dus ik hoop dat je het goed vindt dat ik GoT toch op mn laptop kijk.
Aanstoot aan harde muziek is wat anders dan met je eigen oor tegen de koptelefoon gaan staan om te luisteren en dan klagen dat het kutmuziek is. I've tried, op een telefoon moet je echt bewust proberen om iets te zienhoorquote:Op woensdag 25 april 2012 20:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nou ja, je zit in een openbare ruimte dus dan kunnen andere mensen wel aanstoot geven aan wat jij kijkt. Dat is niet alleen hun probleem, is net zoiets als te harde muziek luisteren naar mijn mening.
Ik kijk daarom bewust series als Californication en dergelijke niet in de trein. En voor Game of Thrones is een laptop te min, dat moet je op een televisiescherm bekijken.
Tja, al vind ik dat Jivis overdrijft, waar trek je de grens .... ik zou het zelf bijv. niet prettig vinden als iemand bijv. ogrish of rotten.com achtige sites aan het kijken is op z'n laptop ... onbewust valt je oog er toch per ongeluk op, zo groot zijn laptopschermpjes vaak wel.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
Aanstoot aan harde muziek is wat anders dan met je eigen oor tegen de koptelefoon gaan staan om te luisteren en dan klagen dat het kutmuziek is. I've tried, op een telefoon moet je echt bewust proberen om iets te zienhoor
Des te leuker zijn sommige reacties
Nu ik dit zie snap ik niet zo goed waarom Dany met Drago en dr khalizar niet kleine stukjes overstak naar westeros om van daaruit naar het noorden king's landing te bestormen. Maar misschien mis ik wat, ik heb de boeken niet gelezen.quote:Op woensdag 25 april 2012 19:02 schreef Wihakayda het volgende:
Pff, dit is de grootste die ik kan vinden... ook niet verder als quarth... wel met lengte erop ^^
http://www.sermountaingoat.co.uk/map/versions/speculative_map.jpg
Heb een grotere gevonden, wel wat spoilers mbt steden
http://img11.imageshack.us/img11/6163/mapkz.png (copy/paste deze link)
De Dothraki vrezen de zee en weigeren stukken te overbruggen die ze niet te paard kunnen bereiken.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:54 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nu ik dit zie snap ik niet zo goed waarom Dany met Drago en dr khalizar niet kleine stukjes overstak naar westeros om van daaruit naar het noorden king's landing te bestormen. Maar misschien mis ik wat, ik heb de boeken niet gelezen.
Hij bedoelde volgens mij de kleinere stukjes, via de eilandjes. Al moet dat nog steeds per boot natuurlijk, wat ze niet durven. En ik denk dat dat ook stukken verder weg is dan lijkt.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De Dothraki vrezen de zee en weigeren stukken te overbruggen die ze niet te paard kunnen bereiken.
Door de hele Khalasar eigenlijk. En die moordden en passant ook even dr hele dorp uit.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:12 schreef Kloonhommel het volgende:
Oh, om weer ontopic te geraken: die heks die de Khal wel ff zou genezen door zijn paard te vermoorden (en indirect ook het kind van Khaleesi). Was die heks echt uit op de dood van zowel het kind als de Khal? Ze deed dit omdat ze 3 keren is verkracht (door wie? Khal?)
Dothraki hadden haar en mensen uit haar dorp verkracht, en sommige ook gedood. Ik weet niet of de Khal het had gedaan maar gewoon leden van de Khalasar.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:12 schreef Kloonhommel het volgende:
Oh, om weer ontopic te geraken: die heks die de Khal wel ff zou genezen door zijn paard te vermoorden (en indirect ook het kind van Khaleesi). Was die heks echt uit op de dood van zowel het kind als de Khal? Ze deed dit omdat ze 3 keren is verkracht (door wie? Khal?)
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:19 schreef Klauz het volgende:
[..]
dit gaat over khal Drogo, niet khal Drogba
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |